|
|
Quiroz
|
|
|
Wijnaldum/El Ahmadi\Mokotjo is wel een fantastisch middenveld hoor |
|
|
|
|
turok
|
|
|
kom maar op met jhonny de beuk er in |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
El ahmadi deruit. Die haalt t einde van de wedstrijd niet. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Want niks, het zijn gewoon fantastische spelers, klaar. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Moet ws op tijd thuis ivm de Sinterklaas. Hoe dom kun je zijn? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Oh, ik heb ze nog erg weinig zien creeeren. Wel onnodig gele kaarten zien pakken. En zien uitblinken in domme acties en gebrek aan inzicht. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
El Ahmadi beste man van het veld, maar moet wel gewisseld worden |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op zondag 05 december 2010 - 13:07 schreef Els het volgende:[..] Oh, ik heb ze nog erg weinig zien creeeren. Wel onnodig gele kaarten zien pakken. En zien uitblinken in domme acties en gebrek aan inzicht. Wat een onzin. In dit middenveld zit meer creatief vermogen dan in tien keer het middenveld van Ajax. |
|
|
|
|
turok
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zondag 05 december 2010 - 13:07 schreef Quiroz het volgende:[..] Wat een onzin. In dit middenveld zit meer creatief vermogen dan in tien keer het middenveld van Ajax. Ja, als je mij met Martin Jol vergelijkt, ben ik ook knap. |
|
|
|
|
turok
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Inhoudelijk zullen we maar niet verder gaan... |
|
|
|
|
turok
|
|
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Heeyyyyyyyyy
KOMEN WIJ UIT ROTTERDAM? |
|
|
|
|
LaSpliff
|
|
|
en weer rood door de neus geboord... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Schijt, je moet hier gewoon winnen klaar |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: inderdaad maar tegen 10 man is dat net iets makkelijker voor ons op dit moment. ook tegen willem II |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Dat is in het algemeen toch zo? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bossen marchandeert. Hadden 3 rode kaarten moeten zijn. |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
zal ongetwijfeld allemaal beter en mooier en vloeiender kunnen,maar deze ruststand heb je in je zak nu naar het einde brengen!!! zal niet iedereen met me eens zijn maar volgens mij moeten we nog steeds zo'n vervloekte play off plek kunnen halen met dit materiaal |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tutututut Biseswar! Klote wedstrijd weer zeg, drama..
El Ahmadi moet er maar uitgehaald worden straks, die krijgt gegarandeerd z'n 2e gele..
Keeper had gewoon rood moeten krijgen natuurlijk, ongelooflijk. |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: dat valt ook wel mee. die keeper had wel rood moeten hebben. el ahmadi en die andere gozert van willem 2 dat heeft ie goed opgelost, |
|
|
|
|
craven
|
|
|
tis nog niet veel, maar als de 3 punten er maar komen |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 05 december 2010 - 13:19 schreef MMM het volgende:Tutututut Biseswar! Klote wedstrijd weer zeg, drama.. El Ahmadi moet er maar uitgehaald worden straks, die krijgt gegarandeerd z'n 2e gele.. Keeper had gewoon rood moeten krijgen natuurlijk, ongelooflijk. 't is idd wel een pot waarin flink gebikkeld wordt, maar ja, . . . als de 3 punten mee naar Rotterdam genomen worden . . . . . . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 05 december 2010 - 13:19 schreef BRAYY het volgende:[..] dat valt ook wel mee. die keeper had wel rood moeten hebben. el ahmadi en die andere gozert van willem 2 dat heeft ie goed opgelost, Bij toeval |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 05 december 2010 - 13:21 schreef sevillana het volgende:[..] 't is idd wel een pot waarin flink gebikkeld wordt, maar ja, . . . als de 3 punten mee naar Rotterdam genomen worden . . . . . . Precies! 3 punten en de rest boeit me geen reet |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: jaa waarschijnlijk wel maar als het nu 9 tegen 10 was geweest dat was teveel van het goede geweest vind ik. die keeper had er wel af gemoeten. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
Biseswar voor BEUK aub... |
|
|
|
|
turok
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
vervelend, . . Mokotjo geblesseerd . . . hopen dat 't meevalt maar voorlopig ziet 't er niet goed uit, heel vervelend dus!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 december 2010 door sevillana -- |
|
|
|
|
turok
|
|
|
|
|
|
just-me
|
|
|
|
|
|
Ronnie W
|
|
|
|
|
|
just-me
|
|
|
let op Bruins gaat erin komen wat ik je brom! |
|
|
|
|
Roy_Feyenoord
|
|
|
De beste aan de kant van Feyenoord vind ik De Cler en Wijnaldum vandaag. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Waarom niet DE BEUK ERIN? |
|
|
|
|
turok
|
|
|
quote: je hebt nog gelijk ook komt dat lulletje er in |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Gaat tie de 0 verdedigen. Volgens mij moet je gewoon de 2e (en 3e) er in schoppen. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Nog gelijk ook. al had ik liever Beuk erin! |
|
|
|