|
|
craven
|
|
|
alleen de cler speelde aardig.... |
|
|
|
|
turok
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Wat een waardeloze prestatie, laffe wissels. Gewoon verschrikkelijk |
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
quote:Op zondag 05 december 2010 - 14:30 schreef MMM het volgende:Been heeft ze weer niet kunnen motiveren en dan ook nog die belachelijke wissels.. Maar geen paniek jongens, we zien lichtpuntjes en aahhh het zijn nog jonge aapies.. ja inderdaad heeft goeie dingen gezien waar we door op kunnen borduren... jong wisselvallig team maakt nog fouten en gaan we hard op trainen zal wel weer zo iets worden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tot de 70e minuut had ik nooit t idee dat dit punten ging kosten. Daarna werd er alleen maar teruggelopen. Tijd gerekt etc. Schijtzooi. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 05 december 2010 - 14:34 schreef gekzat het volgende:[..] ja inderdaad heeft goeie dingen gezien waar we door op kunnen borduren... jong wisselvallig team maakt nog fouten en gaan we hard op trainen zal wel weer zo iets worden Precies, elke week hetzelfde domme gelul van die Been |
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
quote: nooit gedacht dat ik het zou zeggen maar idd hij speelde wel goed |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Inderdaad had beukering voor mokotjo gebracht. 4-4-2 |
|
|
|
|
Ronnie W
|
|
|
Zit geen lijn in bij Feyenoord |
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
zo nu eerst geld over maken hier wil ik mijn geld instoppen zo geweldig team dat de sterren van de hemel speelt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik had El Ahmadi pas na een uur gewisseld. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Gini cabral en castaignos ook aardig . Op die overtreding na. |
|
|
|
|
LaSpliff
|
|
|
dit is geen gifbeker meer... dit is een gifbron!! En het is maar afwachten wanneer deze bron uitgeput is! Mijn hemel, wat was het weer een fantastisch potje voetbal! Als je toch ziet dat je tegenstander nog slechter speelt dan jij, dan grijp je ze toch juist bij de strot??? Maar nee hoor... Daar zijn onze jongens nou weer net te lief voor! Volgens mij verheugen ze zich meer op de knuffels van de tegenstander achteraf! Wat een ellende! Nu maar effe joint roken... Tast je kortetermijnsgeheugen aan , zeggen ze... Kan ik goed gebruiken nu!
Maar toch... FEYENOORD FOR LIFE!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
gini? welnee, lijdt allemaal tot niks |
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
Gini hoop gebrei totaal geen wol een kappie hier een kappie daar.. beetje rennen... samba met de bal... weer een kap... en dan bal kwijt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Veel bewegingen, geen rendement.. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Goeie wissels, al was die eerste nog een beetje te begrijpen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Had ie niet in de rust moeten doen maar na een uur. |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote: en dat moet een trainer duidelijk maken |
|
|
|
|
candyman
|
|
|
fantastische wissels van haaren bijna klaar voor oranje !!!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zijn nog maar jonge aapies, zegt ie dan.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Oneens. Ik vond Gini mooi om te zien zoals ie speelde. leidde zelf nauwelijks balverlies, kon wel vaak de bal niet kwijt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
De jochies zijn ook wel erg lief voor een onderligfgende tegenstander. Laat in de winterstop nou eindelijk eens een -kosteloze- ijzervreter erbij komen. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: Veel te snel gewisseld! Had ook 20 minuten later gekunt. Donder dan vBeukering erin voor indewar! die raakt ook géén pepernoot meer. Mooi samen met zn maatje gini een poosje op de tribune laten zitten. Vlaar straalt ook niks van uit op t moment. De Cler en Indi vond ik vandaag ok maar de rest.... bagger! Denk je een x 6punten achter elkaar te pakken krijgen we dit.. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op zondag 05 december 2010 - 14:45 schreef Stylzz het volgende:Oneens. Ik vond Gini mooi om te zien zoals ie speelde. leidde zelf nauwelijks balverlies, kon wel vaak de bal niet kwijt. Oneens! pingelaar zonder rendement! Aannemen en spelen ipv dat gebrei! |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op zondag 05 december 2010 - 14:46 schreef FR-Henk het volgende:De jochies zijn ook wel erg lief voor een onderligfgende tegenstander. Laat in de winterstop nou eindelijk eens een -kosteloze- ijzervreter erbij komen. vinny jones? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Als er gevaar was begon t bij Gini.
ohja ik vond Bruno ook foutloos. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nee, zonder dollen, die gassies moeten eens kwaad gemaakt worden. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: Ja precies ja! gevaar op een tegen-aanval! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
|
|
|
Bram7200
|
|
|
Pffff ze moeten gewoon salaris in leveren ipv niet tekenen en om meer geld vragen. Laat ze eerst maar presteren niet kunnen winnen wan willem 2 ga jullie allemaal schamen inclusief de staf. Wat een komplete ramp is dit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nee. Negativiteit. WII is nauwelijks gevaarlijk geweest. de situaties die jij schetst zijn gewoon niet voor gekomen. ze zijn nooit gevaarlijk geweest in de omschakeling. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Hij werd ook erg goed gecoacht door onze ervaren keepert, denk dat het meer aan v Dijk ligt dan aan van Haaren |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 05 december 2010 - 14:58 schreef detrapstaandervanvak het volgende:[..] Hij werd ook erg goed gecoacht door onze ervaren keepert, denk dat het meer aan v Dijk ligt dan aan van Haaren Onzin. Als je zo een bal kopt spoor je gewoon niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 december 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nou inderdaad daar hielpen zelfs de katachtige reflexen van v. Dijk niet bij..
kuch. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op zondag 05 december 2010 - 14:58 schreef Stylzz het volgende:[..] Nee. Negativiteit. WII is nauwelijks gevaarlijk geweest. de situaties die jij schetst zijn gewoon niet voor gekomen. ze zijn nooit gevaarlijk geweest in de omschakeling. Vorige week kwam van dat geklooi ook een tegentreffert! Hij kan wel voetballen maar de effectiviteit is dit seizoen ver te zoeken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
het ie heel erg wat ik gezien heb.graag duidelijkheid over Tomasson en Cisse Als deze er volgend seizoen niet bijkomen zie ik het degradatie spook echt, En als deze jongens niet meer kunne voetballen aflaten keuren en voor hun salarissen kun je wel goede spelers transfer vrij aantrekken. Het doet me pijn om die smoeltjes te zien van die middelmatige clubs waar wij nu ook bij horen .Is er iemand die niet ziet dat Been er geen lijn in krijgt.Hoeveel ik ook geef om mijn clubje denk ik dat Been de chemie tussen Been en de spelers weg is |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik neem Rob niks kwalijk. Als een medespeler een bal zo kopt, hoor je niet thuis op dit niveau. |
|
|
|
|
vries60
|
|
|
Geen winnaars mentalteit aanwezig, geen wil om de tweede te maken.. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote: Bal draaide met een boog op v Dijk af, als hij had geroepen, had van Haaren hem laten gaan, had hij hem kunnen vangen, niks aan de hand, van Haaren hoort niets en doet zijn best hem weg te koppen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 05 december 2010 - 15:20 schreef detrapstaandervanvak het volgende:[..] Bal draaide met een boog op v Dijk af, als hij had geroepen, had van Haaren hem laten gaan, had hij hem kunnen vangen, niks aan de hand, van Haaren hoort niets en doet zijn best hem weg te koppen. Welnee, het is gewoon te dom voor woorden als je hem zo kopt. Geen fout van Rob. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
MMM