BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Willem II - Feyenoord (05-12-2010 , 12:30): 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
sevillana
 sevillana - zondag 05 december 2010 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 december 2010 - 20:17 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik ben blij dat ik geen enne klote gezien heb...
Alleen lees ik overal dat v Beukering niet van de bank is geweest??
Dus het wordt straks weer spitsie wisselen voor een spits??
vond het vanmiddag een foute wissel van Mario om Bruins in te laten vallen, van Beukering was wellicht een effectievere wissel geweest. maar ja, . . . er is maar een verantwoordelijke coach van Feyenoord, en die heet Mario . . . . . .
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 05 december 2010 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 december 2010 - 22:39 schreef sevillana het volgende:

[..]

vond het vanmiddag een foute wissel van Mario om Bruins in te laten vallen, van Beukering was wellicht een effectievere wissel geweest. maar ja, . . . er is maar een verantwoordelijke coach van Feyenoord, en die heet Mario . . . . . .
Ja en dan ook nog El Ahmadi(gelezen) eruit halen die juist de laatste weken de man in vorm is?
sevillana
 sevillana - zondag 05 december 2010 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 december 2010 - 22:44 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja en dan ook nog El Ahmadi(gelezen) eruit halen die juist de laatste weken de man in vorm is?
mwah, . . was volgens mij om hem te beschermen tegen 2e gele (dus rode) kaart. zat er al een keer dicht tegenaan.
Els
 Els - zondag 05 december 2010 - 22:49   quote  deeplink  
Ben momenteel eigenlijk kwaad op alles en iedereen, dus zou beter m'n mond kunnen houden...
Ik ben helemaal klaar met dat gezeik dat ze te jong zijn, dat weet ik inmiddels wel. Ik heb ook niemand van Feyenoord een behoorlijke analyse horen doen. Ze bleren wat algemeenheden in de microfoon, en het komt er eigenlijk op neer, dat henzelf niets te verwijten valt. Ze zijn zo jong, die gassies, moeten wat professioneler worden en meer van dat soort dooddoeners. Ik heb de hele wedstrijd elf spelers wat heen en weer zien rennen, en geen moment een elftal. Ze lopen er alleen maar voor zichzelf, niet voor Feyenoord. Ze zijn, volgens mij, bezig met hun transfer naar een geweldige club, omdat ze zo enorm getalenteerd zijn , maar proberen absoluut niet om Feyenoord van de grootste vernedering en het meest dramatische seizoen ooit te redden. Wie gaat ze eens een keer uitleggen dat talent aardig is, maar niets waard is zonder inzet, hard werken en de bereidheid om over je eigen grenzen (bv pijngrens) heen te gaan?
KutFeyenoord!!

BTW: doen we volgende week een biertje op Varkenoord?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 december 2010 door Els --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 05 december 2010 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 december 2010 - 22:49 schreef Els het volgende:
Ben momenteel eigenlijk kwaad op alles en iedereen, dus zou beter m'n mond kunnen houden...
Ik ben helemaal klaar met dat gezeik dat ze te jong zijn, dat weet ik inmiddels wel. Ik heb ook niemand van Feuyenoord een behoorlijke analyse horen doen. Ze bleren wat algemeenheden in de microfoon, en het komt er eigenlijk op neer, dat henzelf niets te verwijten valt. Ze zijn zo jong, die gassies, moeten wat professioneler worden en meer van dat soort dooddoeners. Ik heb de hele wedstrijd elf spelers wat heen en weer zien rennen, en geen moment een elftal. Ze lopen er alleen maar voor zichzelf, niet voor Feyenoord. Ze zijn, volgens mij, bezig met hun transfer naar een geweldige club, omdat ze zo enorm getalenteerd zijn , maar proberen absoluut niet om Feyenoord van de grootste vernedering en het meest dramatische seizoen ooit te redden. Wie gaat ze eens een keer uitleggen dat talent aardig is, maar niets waard is zonder inzet, hard werken en de bereidheid om over je eigen grenzen (bv pijngrens) heen te gaan?
KutFeyenoord!!

BTW: doen we volgende week een biertje op Varkenoord?
ja + ja = ja + 1 eigenlijk jaja....maarja
Wtje
 Wtje - zondag 05 december 2010 - 23:01   quote  deeplink  
Zeer slecht gewisseld Mario.
Zonder risico te nemen kom je nooit uit de onderste regionen (bedoel dus de wissel van El Ahmadi). Was trouwens niet de enige slechte wissel Mario.Vooral die van de wissel Mokotjo Auassar was een super wissel.Mokotjo was inderdaad geblesseerd,maar breng dan Bruins in. Die Aussar kan bij sc feyenoord nog niet eens mee.Wat een drama MARIO!!!!
Els
 Els - zondag 05 december 2010 - 23:02   quote  deeplink  
Wissel El Ahmadi was te begrijpen, die liep al enige tijd naar z'n 2e gele kaart te solliciteren. Voor de rest kan iedereen ff de tering krijgen, dus ook Mario.
MMM
 MMM - zondag 05 december 2010 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 december 2010 - 20:25 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Echt onvoorstelbaar, hij speelt al weken niet en nog loop je over hem te zeiken terwijl van dijk bezig is om de finale van " move like Henkie Timmer" te winnen.
Gelukkig is Mulder nu derde keeper.

quote:
Op zondag 05 december 2010 - 20:44 schreef hotjumper het volgende:
Met hem pakten we tenminste nog wat punten....
Hahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 december 2010 door MMM --
Wtje
 Wtje - zondag 05 december 2010 - 23:05   quote  deeplink  
Inderdaad,denk dat Mario misschien even naar zijn selectie moet kijken wie hij absoluut nooit meer in mag brengen.Heeft opnieuw de supporters van feyenoord voor lul gezet.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 05 december 2010 - 23:17   quote  deeplink  
Nou, van Haaren had z'n kop beter kunnen gebruiken, hadden we gewoon 3 punten gehad, he.
Maar het spel is gewoon ondermaats. Stuurloze kereltjes die ook nog eens tandeloos blijken. Is ook Mario's verantwoordelijkheid. Wordt tijd voor de grote bek in het team. Vlaar?
Els
 Els - zondag 05 december 2010 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 december 2010 - 23:17 schreef FR-Henk het volgende:
Nou, van Haaren had z'n kop beter kunnen gebruiken, hadden we gewoon 3 punten gehad, he.
Maar het spel is gewoon ondermaats. Stuurloze kereltjes die ook nog eens tandeloos blijken. Is ook Mario's verantwoordelijkheid. Wordt tijd voor de grote bek in het team. Vlaar?
Hmmm, stel je voor, je bent terug op het schoolplein en gaat voetballen. Jij, en een ander, moeten poten en dan kiezen wie in je team zit, 1 voor 1. Je klasenootjes zijn de huidige Feyenoordspelers. Uiteraard kies je voor de jongens met een winnaarsmentaliteit, degenen die niet jankend naar de juf lopen als ze een schop tegen hun poten hebben gehad. Wie kies je? Ik kom er niet uit en blijf ws in m'n eentje staan. Ik zie alleen maar ideale schoonzonen, en geen winnaars.
ted
 ted - zondag 05 december 2010 - 23:28   quote  deeplink  
en vlaar dan ?
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 05 december 2010 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 december 2010 - 23:17 schreef FR-Henk het volgende:
Nou, van Haaren had z'n kop beter kunnen gebruiken, hadden we gewoon 3 punten gehad, he.
Maar het spel is gewoon ondermaats. Stuurloze kereltjes die ook nog eens tandeloos blijken. Is ook Mario's verantwoordelijkheid. Wordt tijd voor de grote bek in het team. Vlaar?
Voor de grote bek in het team stel ik voor:Els
Els
 Els - zondag 05 december 2010 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 december 2010 - 23:28 schreef ted het volgende:
en vlaar dan ?
Misschien. Maar zie jij hem tegen welke spits dan ook zeggen, dat hij hem door de midden schopt als hij zich nog 1 keer in de 16 vertoont?
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 05 december 2010 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 december 2010 - 23:21 schreef Els het volgende:

[..]

Hmmm, stel je voor, je bent terug op het schoolplein en gaat voetballen. Jij, en een ander, moeten poten en dan kiezen wie in je team zit, 1 voor 1. Je klasenootjes zijn de huidige Feyenoordspelers. Uiteraard kies je voor de jongens met een winnaarsmentaliteit, degenen die niet jankend naar de juf lopen als ze een schop tegen hun poten hebben gehad. Wie kies je? Ik kom er niet uit en blijf ws in m'n eentje staan. Ik zie alleen maar ideale schoonzonen, en geen winnaars.
Mario heeft het (te vaak) over vertrouwen bieden en in bescherming nemen. Dat werkt dus kennelijk niet, want met de week zijn het steeds meer bange juffertjes geworden.
Mentaliteitskwestie. Te zwak.
Gaat er volgens mij nu om spelers aan te wijzen die het team aan sturen. MOETEN en niet mogen. Buigen of barsten. Knuppel in het juffertjeshok.
Tijd voor de grote bekken.
Els
 Els - zondag 05 december 2010 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 december 2010 - 23:32 schreef detrapstaandervanvak het volgende:

[..]

Voor de grote bek in het team stel ik voor:Els
Helaas, een succesvolle voetballer heeft de juiste mix van mentaliteit en talent. M'n grote bek compenseert bij lange na het gebrek aan talent niet.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 05 december 2010 - 23:41   quote  deeplink  
missen er wel meer bij Feyenoord1, talent, en toch stelt hij e op of mag HIJ invallen
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - zondag 05 december 2010 - 23:42   quote  deeplink  
gooi de z er zelf maar ergens tussen
Milo
 Milo - maandag 06 december 2010 - 09:29   quote  deeplink  
vorig jaar lulde dhr been nog dat makaay niet luisterde na de opdrachten van hem en hij zou niet passen in het systeem!

Nou wat nu? er lopen 11 gassies ik het veld, die er geen kloot van kunnen!
maar ze willen allemaal naar een topclub gassies krijg lekker de tyfus, en rot maar lekker op!
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 december 2010 - 09:52   quote  deeplink  
"Swinkels: 'Ik was sterker dan Castaignos' (VoetbalPrimeur)"

haha lees dat, kijk m dapper doen. 9 jaar ouder dan Luc.. IK WAS STERKER..

BOEHOE..
KKL
 KKL - maandag 06 december 2010 - 10:06   quote  deeplink  
Ron Vlaar stelt de prestatie van zijn collega's ter discussie en vraagt of het onderhand eens geen tijd wordt dat ze wakker worden. En Mario Been had in Tilburg na de vertoning die als 'Willem II-Feyenoord' op het affiche stond een mager viertje over voor zijn jongens. Ik vind dat goede signalen vanuit het kamp van de serieuze degradatiekandidaat die Feyenoord heet.
Het heeft misschien te maken met de hartveroverende, paginagrote advertentie die Pim Blokland zaterdag in het AD had staan. Deze man, een Feyenoorder van de beste soort, heeft samen met wat vriendjes al twintig miljoen euro bij elkaar geraapt voor zijn club. Hij roept andere Feyenoorders, ook de wat minder vermogenden onder hen, op zich aan te sluiten bij zijn vrienden en die van Feyenoord.

Uit zo'n advertentie zou je de conclusie kunnen trekken dat het met die club weer wel goed komt. Zeventien puntjes? Geen probleem, joh. Zoiets moet over de spelers van Been heen gedaald zijn. Dus toen ze op zondagochtend met de slaap nog in hun ogen in Tilburg van start gingen, waren ze kennelijk even vergeten dat hun tegenstander een concurrent was. Het grote Feyenoord is in Tilburg voor de zoveelste keer door een ondergrens heen gezakt. Ik geloof dat ik twee keer iemand met een geel shirt aan in alle rust met buitenkant voet op het doel van Willem II zag schieten. Daar moet een trainer van een degradatiekandidaat gek van worden. En Been werd er dus ook gek van.

Of ze nu Castaignos, Wijnaldum of Cabral heten, het is allemaal jong en moet een hoop leren, het zal allemaal wel. Ik wil het niet eens meer hóren. Maar als je al die Feyenoorders die hun laatste euro's in hun club zouden moeten willen steken, van die intentie af wil brengen, dan moet je voetballen zoals gisteren in Tilburg.

Een aanfluiting was het. En dat is nog niet zo erg, je raakt eraan gewend. Erger is dat het ook een klap in het gezicht van weldoener Blokland en zijn vrienden is. (CHRIS VAN NIJNATTEN)
hotjumper
 hotjumper - maandag 06 december 2010 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 december 2010 - 20:58 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Hij voelde al wat wij later zagen.
Schop er dan tenminste nog 1doormidden, maar het kon hem gwoon niet schelen.
piet de paler
 piet de paler - maandag 06 december 2010 - 10:24   quote  deeplink  
hotjumper dat vind ik ook.Vlam in de pan met harde acties desnoods een doodschop,maar laat je niet piepelen
piet de paler
 piet de paler - maandag 06 december 2010 - 10:25   quote  deeplink  
en de volgende keer in de catacomben die swinkels vragen of hij nog zo stoer is
het liefste door Bahia die hem een rotschop geeft direct na de aftrap (wel zo dat de scheids het niet ziet ala de wolf
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 06 december 2010 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 10:08 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Schop er dan tenminste nog 1doormidden, maar het kon hem gwoon niet schelen.
Mietjes zijn het, allemaal.
krullebol
 krullebol - maandag 06 december 2010 - 11:46   quote  deeplink  
Been haalt elende zelf over zich heen door El Ahmadi eruit te halen (de enige met een beetje gif op het middenveld), daarna was er geen combinatie meer mogelijk. De invallers waren zeer matig, hebben we geen voetballer ala neeskens rondlopen in de lagere elftallen?
Vnny
 Vnny - maandag 06 december 2010 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 09:52 schreef Stylzz het volgende:
"Swinkels: 'Ik was sterker dan Castaignos' (VoetbalPrimeur)"

haha lees dat, kijk m dapper doen. 9 jaar ouder dan Luc.. IK WAS STERKER..

BOEHOE..
9 jaar ouder en sterker en volgend jaar gewoon in de jupiler leage, Swinkels//homo
el1986
 el1986 - maandag 06 december 2010 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 12:07 schreef Vnny het volgende:

[..]

9 jaar ouder en sterker en volgend jaar gewoon in de jupiler leage, Swinkels//homo
tja, gelijk heeft die wel, luc was onzichtbaar
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 december 2010 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 12:12 schreef el1986 het volgende:

[..]

tja, gelijk heeft die wel, luc was onzichtbaar
welnee, als die keeper niet zo'n reflex had (kijk eens Opa!) dan had Luc gewoon de 0-2 tegen de touwen hoor.
el1986
 el1986 - maandag 06 december 2010 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 12:32 schreef Stylzz het volgende:

[..]

welnee, als die keeper niet zo'n reflex had (kijk eens Opa!) dan had Luc gewoon de 0-2 tegen de touwen hoor.
haha.. :D
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 december 2010 - 12:38   quote  deeplink  
En vergeet die handsbal niet, want in principe legt ie m dr gewoon netjes langs anders.
Wat me wel stoorde, dat ie niet meteen protesteerde, eigenlijk NIEMAND protesteerde.
el1986
 el1986 - maandag 06 december 2010 - 12:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 12:38 schreef Stylzz het volgende:
En vergeet die handsbal niet, want in principe legt ie m dr gewoon netjes langs anders.
Wat me wel stoorde, dat ie niet meteen protesteerde, eigenlijk NIEMAND protesteerde.
klopt, was wel weird..
zegt ook wel iets over '' willen winnen''
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 06 december 2010 - 14:44   quote  deeplink  
Luc had ook een passeerbeweging kunnen maken, was ook die keeper uitgespeeld, maar Luc heeft het nog niet.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 06 december 2010 - 15:12   quote  deeplink  
Keeper maakte hands erbuiten, dat was duidelijk en vlak voor tijd was er ook een handsbal in de zestien!! Daar hoor je niemand over (was overigens op tv ook niet zo duidelijk te zien, maar als je er op let, zie je het wel degelijk hoor!)

Maar goed, als je slecht speelt, verdien je het ook niet om te winnen, dus we moeten niet zeuren!! GEEN WOORDEN, MAAR DADEN!
fredje
 fredje - maandag 06 december 2010 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 december 2010 - 22:44 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja en dan ook nog El Ahmadi(gelezen) eruit halen die juist de laatste weken de man in vorm is?
Daarna was het los zand! Bedankt Mario.
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 december 2010 - 15:19   quote  deeplink  
Dus jullie hadden t risico op twee keer geel gewoon ook genomen?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 06 december 2010 - 16:57   quote  deeplink  
Nee.
Wtje
 Wtje - maandag 06 december 2010 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 15:19 schreef Stylzz het volgende:
Dus jullie hadden t risico op twee keer geel gewoon ook genomen?
Jazeker.
Zonder El Ahmadi is het al helemaal los zand.
Is de beste man die we hebben en die ga je niet wisselen.
Dan loop je maar risico.
hotjumper
 hotjumper - maandag 06 december 2010 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 15:19 schreef Stylzz het volgende:
Dus jullie hadden t risico op twee keer geel gewoon ook genomen?
Ik niet, verstandige wissel.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 06 december 2010 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 17:05 schreef Wtje het volgende:

[..]

Jazeker.
Zonder El Ahmadi is het al helemaal los zand.
Is de beste man die we hebben en die ga je niet wisselen.
Dan loop je maar risico.
Achteraf kun je zelfs Jol in z'n kont kijken.
Makkelijk praten...Met 10 man verder is een te groot risico.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 06 december 2010 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 17:53 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik niet, verstandige wissel.
Bruins-fan
Wtje
 Wtje - maandag 06 december 2010 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 18:25 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Achteraf kun je zelfs Jol in z'n kont kijken.
Makkelijk praten...Met 10 man verder is een te groot risico.
Wat heeft het nu opgeleverd?
Kom op zeg met 10 man tegen willem2 moet feyenoord ook met dit team nog kunnen winnen.
Was gewoon weer eens laf,zoals het hele seizoen al het geval is.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 06 december 2010 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 18:37 schreef Wtje het volgende:

[..]

Wat heeft het nu opgeleverd?
Kom op zeg met 10 man tegen willem2 moet feyenoord ook met dit team nog kunnen winnen.
Was gewoon weer eens laf,zoals het hele seizoen al het geval is.
Ging met 11 man al niet. Kwaliteit team is ondermaats en van een aantal spelers individueel.
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 06 december 2010 - 18:42   quote  deeplink  
Straks eerst d.w.d.d. en dan nog de snor, zware avond wordt het weer.
Wtje
 Wtje - maandag 06 december 2010 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 18:42 schreef detrapstaandervanvak het volgende:
Straks eerst d.w.d.d. en dan nog de snor, zware avond wordt het weer.
Je hoeft er niet naar te kijken.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 06 december 2010 - 19:00   quote  deeplink  
Ik zal het gewoon kijken. Onvoorwaardelijke liefde en steun, en altijd geïnteresseerd over wat er gezegd wordt over Feyenoord.

Wordt er trouwens niet bij elke wedstrijd (thuis, uit of wat dan ook) gezongen: "We shall not be moved, we support the Feyenoord boys"? Als ik de reacties van 'Feyenoorders' lees hier, trek ik mijn twijfels daar toch echt bij.

Ik word ook (als Delftenaar inwoner van Brabant) vrijwel elke maandag weer voor het blok gezet, uitgelachen en worden er ook opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd vanwege de prestaties. Maar ach, zolang ik er maar trots op ben, en de velen met mij, blijf ik trots.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 december 2010 door Bosifyable --
Els
 Els - maandag 06 december 2010 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 19:00 schreef Bosifyable het volgende:
Ik zal het gewoon kijken. Onvoorwaardelijke liefde en steun, en altijd geïnteresseerd over wat er gezegd wordt over Feyenoord.

Wordt er trouwens niet bij elke wedstrijd (thuis, uit of wat dan ook) gezongen: "We shall not be moved, we support the Feyenoord boys"? Als ik de reacties van 'Feyenoorders' lees hier, trek ik mijn twijfels daar toch echt bij.

Ik word ook (als Delftenaar inwoner van Brabant) vrijwel elke maandag weer voor het blok gezet, uitgelachen en worden er ook opmerkingen naar mijn hoofd geslingerd vanwege de prestaties. Maar ach, zolang ik er maar trots op ben, en de velen met mij, blijf ik trots.
We shall not be moved: we zullen niet verhuisd worden? Of: We zullen niet ontroerd worden?
Zing jij dat echt mee?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 06 december 2010 - 19:23   quote  deeplink  
Ook mogelijk: we laten niet af, stappen niet opzij.
Gaat duidelijk niet over de spelers.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 06 december 2010 - 19:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 19:19 schreef Els het volgende:

[..]

We shall not be moved: we zullen niet verhuisd worden? Of: We zullen niet ontroerd worden?
Zing jij dat echt mee?
Ik interpreteer het liever als "we wijken voor niemand". De letterlijke vertaling die jij neemt zie ik niet als een interpretatie van het 'lied'.

Maar ergens ga ik er ook wel vanuit dat je die betekenis ook wel tot je had genomen?
Els
 Els - maandag 06 december 2010 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 19:26 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Ik interpreteer het liever als "we wijken voor niemand". De letterlijke vertaling die jij neemt zie ik niet als een interpretatie van het 'lied'.

Maar ergens ga ik er ook wel vanuit dat je die betekenis ook wel tot je had genomen?
;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Willem II - Feyenoord (05-12-2010 , 12:30): 1-1









0.0105638