BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Willem II - Feyenoord (05-12-2010 , 12:30): 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Rene Koster
 Rene Koster - maandag 06 december 2010 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 15:19 schreef Stylzz het volgende:
Dus jullie hadden t risico op twee keer geel gewoon ook genomen?
Ja want de wissel heeft wat opgeleverd? helemaal niets, sterker nog ik denk als hij rood had gekregen we die wedstrijd wel hadden gewonnen, Been haald de op dat moment beste middenvelder eruit (eentje die er wel vol inging)en zet er uitgerekend de slechtste speler die ze in de selectie hebben ervoor terug, dus ja ik had hem lekker laten staan.
sevillana
 sevillana - maandag 06 december 2010 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 17:53 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik niet, verstandige wissel.
eens
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 06 december 2010 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 19:49 schreef Els het volgende:

[..]

;-)
*zucht* Hap-hap-hap, haha :P
sevillana
 sevillana - maandag 06 december 2010 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 20:10 schreef Rene Koster het volgende:

[..]

Ja want de wissel heeft wat opgeleverd? helemaal niets, sterker nog ik denk als hij rood had gekregen we die wedstrijd wel hadden gewonnen, Been haald de op dat moment beste middenvelder eruit (eentje die er wel vol inging)en zet er uitgerekend de slechtste speler die ze in de selectie hebben ervoor terug, dus ja ik had hem lekker laten staan.
ik had JvB laten invallen, . . of ben ik de enige die het zo had gedaan?
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 06 december 2010 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 20:10 schreef Rene Koster het volgende:

[..]

Ja want de wissel heeft wat opgeleverd? helemaal niets, sterker nog ik denk als hij rood had gekregen we die wedstrijd wel hadden gewonnen, Been haald de op dat moment beste middenvelder eruit (eentje die er wel vol inging)en zet er uitgerekend de slechtste speler die ze in de selectie hebben ervoor terug, dus ja ik had hem lekker laten staan.
Nja, de slechtste? Zie je Aussar over het hoofd? :P
sevillana
 sevillana - maandag 06 december 2010 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 20:13 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Nja, de slechtste? Zie je Aussar over het hoofd? :P
heb sterk die indruk
Quiroz
 Quiroz - maandag 06 december 2010 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 17:53 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Ik niet, verstandige wissel.
Precies!!!!
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 06 december 2010 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 20:12 schreef sevillana het volgende:

[..]

ik had JvB laten invallen, . . of ben ik de enige die het zo had gedaan?
Gister had Johan Derksen een goed punt; als JvB was ingevallen en we hadden gelijk gespeeld, was het de miskoop van het jaar geweest. Als, als we zondag met 2-0 voorstaan en hij valt in, knalt er nog 1tje bij in een volle Kuip, maak je een betere entree.

Heeft 'ie ergens wel gelijk in.
Els
 Els - maandag 06 december 2010 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 20:12 schreef sevillana het volgende:

[..]

ik had JvB laten invallen, . . of ben ik de enige die het zo had gedaan?
Nee, zeker niet. Ik had het de enige logische zet gevonden.
Els
 Els - maandag 06 december 2010 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 20:18 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Gister had Johan Derksen een goed punt; als JvB was ingevallen en we hadden gelijk gespeeld, was het de miskoop van het jaar geweest. Als, als we zondag met 2-0 voorstaan en hij valt in, knalt er nog 1tje bij in een volle Kuip, maak je een betere entree.

Heeft 'ie ergens wel gelijk in.
Angst is een slechte raadgever.
sevillana
 sevillana - maandag 06 december 2010 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 20:18 schreef Els het volgende:

[..]

Nee, zeker niet. Ik had het de enige logische zet gevonden.
thk U
sevillana
 sevillana - maandag 06 december 2010 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 20:18 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Gister had Johan Derksen een goed punt; als JvB was ingevallen en we hadden gelijk gespeeld, was het de miskoop van het jaar geweest. Als, als we zondag met 2-0 voorstaan en hij valt in, knalt er nog 1tje bij in een volle Kuip, maak je een betere entree.

Heeft 'ie ergens wel gelijk in.
als . . .
Rene Koster
 Rene Koster - maandag 06 december 2010 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 20:13 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Nja, de slechtste? Zie je Aussar over het hoofd? :P
nee die bedoel ik
Rene Koster
 Rene Koster - maandag 06 december 2010 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 20:12 schreef sevillana het volgende:

[..]

ik had JvB laten invallen, . . of ben ik de enige die het zo had gedaan?
Nee ik ben het daar helemaal mee eens, niet dat laffe maar gewoon 4-4-2 jesus het is fckng willem 2.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 06 december 2010 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 20:19 schreef Els het volgende:

[..]

Angst is een slechte raadgever.
Doelend op het feit dat ik de 'als' herhaal? In dat geval moet ik zeggen dat ik, net als elk weekend, er het volle vertrouwen in heb, alleen de 90 minuten zijn nog niet voorbij.

In een ander geval, verklaart u nader.
Els
 Els - maandag 06 december 2010 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 20:26 schreef Bosifyable het volgende:

[..]

Doelend op het feit dat ik de 'als' herhaal? In dat geval moet ik zeggen dat ik, net als elk weekend, er het volle vertrouwen in heb, alleen de 90 minuten zijn nog niet voorbij.

In een ander geval, verklaart u nader.
Een speler niet opstellen omdat het zo akelig is voor z'n reputatie als je verliest, vind ik een slecht uitgangspunt. Ik vind het dus een nogal laf advies van onze snor.
Quiroz
 Quiroz - maandag 06 december 2010 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 20:32 schreef Els het volgende:

[..]

Een speler niet opstellen omdat het zo akelig is voor z'n reputatie als je verliest, vind ik een slecht uitgangspunt. Ik vind het dus een nogal laf advies van onze snor.
Joh, flikker toch op man, wat is dit voor gezeik, Derksen heeft gewoon gelijk. Je moet dit soort dingen aanvoelen en niet die stoere taal gaan gebruiken van 'Wij zijn Feyenoord voor niemand bang', ik weet zeker dat supporters na de wedstrijd zouden gaan zeiken op Jhon omdat ie 'niks gedaan had', nu is Bruins weer de schuldige....
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 06 december 2010 - 20:36   quote  deeplink  
Het zal ook wel te wat maken hebben met het feit vanwege de commotie vooraf.

Maar goed, je eerste punt kan ik niet ontkennen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 december 2010 door Bosifyable --
Els
 Els - maandag 06 december 2010 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 20:34 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Joh, flikker toch op man, wat is dit voor gezeik, Derksen heeft gewoon gelijk. Je moet dit soort dingen aanvoelen en niet die stoere taal gaan gebruiken van 'Wij zijn Feyenoord voor niemand bang', ik weet zeker dat supporters na de wedstrijd zouden gaan zeiken op Jhon omdat ie 'niks gedaan had', nu is Bruins weer de schuldige....
Flikker jij zelf lekker op idioot. Iemand niet opstellen omdat hij eventueel kan falen.... typisch iets voor deze tijd. Wat een gelul, met jou als trainer zouden we ook niet beter worden, je bent net zo'n lafaard. Dingen aanvoelen? Stoere taal? Wij zijn Feyenoord en voor niemand bang? Heb jij afgelopen maanden wel eens een wedstrijd van Feyenoord bekeken? Ze zijn voor iedereen bang! Daar zit nou juist het probleem.
Lul!
sevillana
 sevillana - maandag 06 december 2010 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 20:38 schreef Els het volgende:

[..]

Flikker jij zelf lekker op idioot. Iemand niet opstellen omdat hij eventueel kan falen.... typisch iets voor deze tijd. Wat een gelul, met jou als trainer zouden we ook niet beter worden, je bent net zo'n lafaard. Dingen aanvoelen? Stoere taal? Wij zijn Feyenoord en voor niemand bang? Heb jij afgelopen maanden wel eens een wedstrijd van Feyenoord bekeken? Ze zijn voor iedereen bang! Daar zit nou juist het probleem.
Lul!
Zo !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 06 december 2010 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 20:34 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Joh, flikker toch op man, wat is dit voor gezeik, Derksen heeft gewoon gelijk. Je moet dit soort dingen aanvoelen en niet die stoere taal gaan gebruiken van 'Wij zijn Feyenoord voor niemand bang', ik weet zeker dat supporters na de wedstrijd zouden gaan zeiken op Jhon omdat ie 'niks gedaan had', nu is Bruins weer de schuldige....
Wat is dit????
Quiroz
 Quiroz - maandag 06 december 2010 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 20:38 schreef Els het volgende:

[..]

Flikker jij zelf lekker op idioot. Iemand niet opstellen omdat hij eventueel kan falen.... typisch iets voor deze tijd. Wat een gelul, met jou als trainer zouden we ook niet beter worden, je bent net zo'n lafaard. Dingen aanvoelen? Stoere taal? Wij zijn Feyenoord en voor niemand bang? Heb jij afgelopen maanden wel eens een wedstrijd van Feyenoord bekeken? Ze zijn voor iedereen bang! Daar zit nou juist het probleem.
Lul!
Hahahahahahahaha
Quiroz
 Quiroz - maandag 06 december 2010 - 20:41   quote  deeplink  
Maar nu ff reactie;
sevillana
 sevillana - maandag 06 december 2010 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 20:40 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Wat is dit????
wat?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 06 december 2010 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 20:41 schreef sevillana het volgende:

[..]

wat?
Kleine Quiroz???
Quiroz
 Quiroz - maandag 06 december 2010 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 20:38 schreef Els het volgende:

[..]

Flikker jij zelf lekker op idioot. Iemand niet opstellen omdat hij eventueel kan falen.... typisch iets voor deze tijd. Wat een gelul, met jou als trainer zouden we ook niet beter worden, je bent net zo'n lafaard. Dingen aanvoelen? Stoere taal? Wij zijn Feyenoord en voor niemand bang? Heb jij afgelopen maanden wel eens een wedstrijd van Feyenoord bekeken? Ze zijn voor iedereen bang! Daar zit nou juist het probleem.
Lul!
Typisch iets voor deze tijd? Ja, precies!! Het is typisch iets voor deze tijd, omdat de media er als de kippen bij zijn om iemand af te branden, omdat na de wedstrijd emtionele supporters een zondebok zoeken en internet is een belangrijke bron onderschat dat niet!! Dat was vroeger niet, dus ja ook iets voor deze tijd.

En dat ik een lafaard ben boeit me niet, dan liever een lafaard als Mourinho die met zn tijd meegaat en zich aanpast aan alles en nog wat, dan WvH die alles gelul vind en bij Utrecht mislukt is!

Jij bent zo'n Happel type maar dat kan nu niet meer!!
sevillana
 sevillana - maandag 06 december 2010 - 20:49   quote  deeplink  
Els, en Quiroz, d'r staat een plaatje voor jullie klaar, ff time-out?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 06 december 2010 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 20:49 schreef sevillana het volgende:
Els, en Quiroz, d'r staat een plaatje voor jullie klaar, ff time-out?
mee eens!!!!
Quiroz
 Quiroz - maandag 06 december 2010 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 20:49 schreef sevillana het volgende:
Els, en Quiroz, d'r staat een plaatje voor jullie klaar, ff time-out?
Nee, ik word gek van dat verwijzende vingertje!!
sevillana
 sevillana - maandag 06 december 2010 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 20:50 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Nee, ik word gek van dat verwijzende vingertje!!
drammertje, hè?
Els
 Els - maandag 06 december 2010 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 20:45 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Typisch iets voor deze tijd? Ja, precies!! Het is typisch iets voor deze tijd, omdat de media er als de kippen bij zijn om iemand af te branden, omdat na de wedstrijd emtionele supporters een zondebok zoeken en internet is een belangrijke bron onderschat dat niet!! Dat was vroeger niet, dus ja ook iets voor deze tijd.

En dat ik een lafaard ben boeit me niet, dan liever een lafaard als Mourinho die met zn tijd meegaat en zich aanpast aan alles en nog wat, dan WvH die alles gelul vind en bij Utrecht mislukt is!

Jij bent zo'n Happel type maar dat kan nu niet meer!!
Patatgeneratie, nooit weerstand gehad, en dus ook niets kunnen ombuigen op karakter. De media hoort erbij, daar moet je mee om kunnen gaan, lukt dat niet, dan ben je niet geschikt. Vroeger moesten ze naast voetballen ook gewoon werken, dus ga nou niet lopen janken dat het tegenwoordig allemaal zoveel moeilijker is. Twente lukt het wel, Psv lukt het ook en Real Madrid kan ook met de media en de druk omgaan. Of kom je nu met het argument dat in Madrid de media minder aanwezig is.
Ik vind jou geen lafaard als Mourinho, je komt gewoon met laffe argumenten punt! Een beetje sneu om je te vergelijken met Mourinho, maar ook wel weer begrijpelijk, want de spelers van Feyenoord (jouw generatie) denken ook dat ze makkelijk met wereldsterren meekunnen.
Ik ben geen Happeltype, maar gewoon mezelf. En geloof me, dat is voor zo'n ventje als jij al moeilijk genoeg.
Quiroz
 Quiroz - maandag 06 december 2010 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 20:51 schreef sevillana het volgende:

[..]

drammertje, hè?
Sowieso en een te grote bek voor zn leeftijd hahahaha
Quiroz
 Quiroz - maandag 06 december 2010 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 20:52 schreef Els het volgende:

[..]

Patatgeneratie, nooit weerstand gehad, en dus ook niets kunnen ombuigen op karakter. De media hoort erbij, daar moet je mee om kunnen gaan, lukt dat niet, dan ben je niet geschikt. Vroeger moesten ze naast voetballen ook gewoon werken, dus ga nou niet lopen janken dat het tegenwoordig allemaal zoveel moeilijker is. Twente lukt het wel, Psv lukt het ook en Real Madrid kan ook met de media en de druk omgaan. Of kom je nu met het argument dat in Madrid de media minder aanwezig is.
Ik vind jou geen lafaard als Mourinho, je komt gewoon met laffe argumenten punt! Een beetje sneu om je te vergelijken met Mourinho, maar ook wel weer begrijpelijk, want de spelers van Feyenoord (jouw generatie) denken ook dat ze makkelijk met wereldsterren meekunnen.
Ik ben geen Happeltype, maar gewoon mezelf. En geloof me, dat is voor zo'n ventje als jij al moeilijk genoeg.
Leuk. Patatgeneratie en daarna een opsomming van feiten hoe moeilijk het vroeger wel niet was. Lees je bericht nog maar een keer terug. Jij noemt dit dus een patatgeneratie, maar je vind wel dat ze niet moeten janken, want vroeger was het zo veel moeilijker. Beetje tegenstrijdig niet? Als dit een patatgeneratie is dan zijn ze met een bepaalde denkwijze opgegroeid, en dat je zegt als je niet met de druk om kan gaan, dan ben je ongeschikt geeft ook jou tegenstrijdigheid aan.

Coen Moulijn kon ook niet met de druk omgaan, heeft altijd faalangst gehad, maar staat toch te boek als onze beste speler ooit. Hadden we daar niet meer uit kunnen halen? Hadden we hem meer salaris moeten geven zodat ie financieel onafhankelijk was? Nee, want dat was toen niet het tijdbeeld. Nu kan dat wel en is er meer zorg voor de voetballers. Dat jij dat verwend vind moet jij weten, er word nu in ieder geval beter omgegaan met zulke dingen, dus is het goed dat Johnny er niet in is gekomen. Dat jij jezelf blijft vind ik heel nobel van je en dat het voor mij moeilijk is geloof ik graag, maar verder zal ik er maar geen woorden aan vuil maken.
Pietje1
 Pietje1 - maandag 06 december 2010 - 20:59   quote  deeplink  
We kunnen er lang of kort over lullen, maar het blijft gewoon kut. Er zit geen progressie in het team. Zaondag na de 1-1 stond Mario een beetje te hangen tegen de dug out, zei niks meer, deed niks meer, volgens mij heeft hij het al opgegeven. Ik heb die gasten nog de bus in zien gaan, De Beuk had er echt de ziekte in dat hij niet mocht spelen. Je kunt zeggen van hem wat je wilt, maar hij wil echt en is tot het bot gemotiveerd. Onbegrijpelijk dat Mario zich zo opstelt. Dan dood leuk zeggen dat hij ze een klein 4-tje geeft. Zichzelf een dikke 1 denk ik. Ik begin het wel spuugzat te worden. Elke week horen we uit zijn mond dat het team ondermaats speelt. Doe er dan godverdomme iets aan, lamzak!!!
Quiroz
 Quiroz - maandag 06 december 2010 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 20:59 schreef Pietje1 het volgende:
We kunnen er lang of kort over lullen, maar het blijft gewoon kut. Er zit geen progressie in het team. Zaondag na de 1-1 stond Mario een beetje te hangen tegen de dug out, zei niks meer, deed niks meer, volgens mij heeft hij het al opgegeven. Ik heb die gasten nog de bus in zien gaan, De Beuk had er echt de ziekte in dat hij niet mocht spelen. Je kunt zeggen van hem wat je wilt, maar hij wil echt en is tot het bot gemotiveerd. Onbegrijpelijk dat Mario zich zo opstelt. Dan dood leuk zeggen dat hij ze een klein 4-tje geeft. Zichzelf een dikke 1 denk ik. Ik begin het wel spuugzat te worden. Elke week horen we uit zijn mond dat het team ondermaats speelt. Doe er dan godverdomme iets aan, lamzak!!!
Tuurlijk wil Jhon spelen, maar het was gewoon een goede zet van Mario om hem te verlossen van deze ellende. Stel dat hij in de laatste minuut een belangrijke kans had gemist, dan was ie al afgeschreven.
Pietje1
 Pietje1 - maandag 06 december 2010 - 21:04   quote  deeplink  
Klopt, hij had hem ook veel eerder moeten brengen. We hadden echt wel kansen in de tweede helft. Cabral was ziedend slecht en Biseswar raakte ook geen pepernoot (die waren er genoeg...). Vanaf de tweede helft had Beuk er gewoon in gemoeten.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 06 december 2010 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 20:58 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Leuk. Patatgeneratie en daarna een opsomming van feiten hoe moeilijk het vroeger wel niet was. Lees je bericht nog maar een keer terug. Jij noemt dit dus een patatgeneratie, maar je vind wel dat ze niet moeten janken, want vroeger was het zo veel moeilijker. Beetje tegenstrijdig niet? Als dit een patatgeneratie is dan zijn ze met een bepaalde denkwijze opgegroeid, en dat je zegt als je niet met de druk om kan gaan, dan ben je ongeschikt geeft ook jou tegenstrijdigheid aan.

Coen Moulijn kon ook niet met de druk omgaan, heeft altijd faalangst gehad, maar staat toch te boek als onze beste speler ooit. Hadden we daar niet meer uit kunnen halen? Hadden we hem meer salaris moeten geven zodat ie financieel onafhankelijk was? Nee, want dat was toen niet het tijdbeeld. Nu kan dat wel en is er meer zorg voor de voetballers. Dat jij dat verwend vind moet jij weten, er word nu in ieder geval beter omgegaan met zulke dingen, dus is het goed dat Johnny er niet in is gekomen. Dat jij jezelf blijft vind ik heel nobel van je en dat het voor mij moeilijk is geloof ik graag, maar verder zal ik er maar geen woorden aan vuil maken.
Ooit kwam ik als 16 jarig ventje van de LTS..
Mijn zwager had meteen een baantje voor me als leerling loodgietert...
Goed ik ging dus werken en had moeite om op tijd te zijn en geconcentreerd...
Op een dag moest ik met mijn zwager en nog een collega op pad naar Maassluis..
Daar moesten een paar dakgooten vervangen worden...
Die 2 gasten werkte der eigen de pleuris en ik gaf alleen het 1 en ander aan...
Ze werden doodziek van mij!!!Ik kreeg de opdracht om alles op te ruimen zodat
hun de laatste meters erin lagen!!!Goed ik was aan het vegen met 1 hand in me zak..
Totaal geen karakter eigenlijk...Me zwager bondt nog ff de ladder vast op dak en
ze zeiden maak jij het nog even af en ze reden zo weg????hahaha
Ik moest 12 hele lange kilometers in de regen naar huis lopen...
Ik heb daarna nooit meer met 1 hand een bezem vastgehouden en ik was daarna
een heel stuk scherper.......
Geloof mij nou dat die jongens geen verkeerde gasten zijn maar ik begrijp
Vlaar donders goed...Wie en vooral hoe kan je bij die gasten dat kwartje laten vallen????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 december 2010 door Leon FR1908 --
Els
 Els - maandag 06 december 2010 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 20:58 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Leuk. Patatgeneratie en daarna een opsomming van feiten hoe moeilijk het vroeger wel niet was. Lees je bericht nog maar een keer terug. Jij noemt dit dus een patatgeneratie, maar je vind wel dat ze niet moeten janken, want vroeger was het zo veel moeilijker. Beetje tegenstrijdig niet? Als dit een patatgeneratie is dan zijn ze met een bepaalde denkwijze opgegroeid, en dat je zegt als je niet met de druk om kan gaan, dan ben je ongeschikt geeft ook jou tegenstrijdigheid aan.

Coen Moulijn kon ook niet met de druk omgaan, heeft altijd faalangst gehad, maar staat toch te boek als onze beste speler ooit. Hadden we daar niet meer uit kunnen halen? Hadden we hem meer salaris moeten geven zodat ie financieel onafhankelijk was? Nee, want dat was toen niet het tijdbeeld. Nu kan dat wel en is er meer zorg voor de voetballers. Dat jij dat verwend vind moet jij weten, er word nu in ieder geval beter omgegaan met zulke dingen, dus is het goed dat Johnny er niet in is gekomen. Dat jij jezelf blijft vind ik heel nobel van je en dat het voor mij moeilijk is geloof ik graag, maar verder zal ik er maar geen woorden aan vuil maken.
Lezen is blijkbaar echt moeilijk. Lees mijn commentaar nog eens door, dan , na begrijpend lezen, kom je misschien ook tot de conclusie dat elke generatie zijn eigen problemen kent. Ik verwijt deze generatie dat ze niet tegen een stootje kunnen, niet met kritiek om kunnen gaan (komt het je al bekend voor?) en zichzelf geweldig vinden. Alles wordt geregeld, zelfs de onderhandelingen voor hun eigen salaris wordt uitbesteed. Daarmee kweek je geen karakter, en dat is precies wat je nu terugziet op het veld.
Coen kon slecht tegen de onzekerheid, niet tegen de druk, en ja, het was prachtig als dat anders opgelost had kunnen worden.
Jij accepteert de dingen blijkbaar nogal makkelijk, als er geen karakter inzit, dan is dat jammer, maar we zullen het moeten accepteren. Even de redenatie doortrekken: als we degraderen is dat jammer, maar niemands schuld, het is zoals het is. Ik kom uit een gezin waarin ik heb geleerd dat je hoe dan ook je best moet doen, moet openstaan voor dingen die je nog niet kunt of kent en, ondanks alles wat je mee hebt in het leven, toch hard zult moeten werken. Ik heb ook de vaste overtuiging dat niemand slechter is geworden van hard werken. Het zou prettig zijn als de spelers van Feyenoord dat eens zouden proberen. Misschien vind jij het dan toch ook niet meer zo erg, als het resultaat oplevert?
Quiroz
 Quiroz - maandag 06 december 2010 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 21:13 schreef Els het volgende:

[..]

Lezen is blijkbaar echt moeilijk. Lees mijn commentaar nog eens door, dan , na begrijpend lezen, kom je misschien ook tot de conclusie dat elke generatie zijn eigen problemen kent. Ik verwijt deze generatie dat ze niet tegen een stootje kunnen, niet met kritiek om kunnen gaan (komt het je al bekend voor?) en zichzelf geweldig vinden. Alles wordt geregeld, zelfs de onderhandelingen voor hun eigen salaris wordt uitbesteed. Daarmee kweek je geen karakter, en dat is precies wat je nu terugziet op het veld.
Coen kon slecht tegen de onzekerheid, niet tegen de druk, en ja, het was prachtig als dat anders opgelost had kunnen worden.
Jij accepteert de dingen blijkbaar nogal makkelijk, als er geen karakter inzit, dan is dat jammer, maar we zullen het moeten accepteren. Even de redenatie doortrekken: als we degraderen is dat jammer, maar niemands schuld, het is zoals het is. Ik kom uit een gezin waarin ik heb geleerd dat je hoe dan ook je best moet doen, moet openstaan voor dingen die je nog niet kunt of kent en, ondanks alles wat je mee hebt in het leven, toch hard zult moeten werken. Ik heb ook de vaste overtuiging dat niemand slechter is geworden van hard werken. Het zou prettig zijn als de spelers van Feyenoord dat eens zouden proberen. Misschien vind jij het dan toch ook niet meer zo erg, als het resultaat oplevert?
Leuk verhaaltje Els, maar je verdraaid de dingen. Het gaat erom dat jij zegt dat Mario een lafaard is omdat ie van Beukering er niet in zet. Ik zeg daarop dat het beter is dat hij dit niet doet, omdat hij dan met de enorme lading van tegenwoordig (internet) een berg stront over zich heen krijgt. Daarna kom jij met verwijten dat ze moeten werken voor hun geld en daarmee om moeten gaan, maar het gaat erom dat het tactisch een sterke keuze was. Dat jij daar allemaal dingen over mentaliteit bij zegt vind ik prima, maar daar hebben we het niet over.
Quiroz
 Quiroz - maandag 06 december 2010 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 21:07 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ooit kwam ik als 16 jarig ventje van de LTS..
Mijn zwager had meteen een baantje voor me als leerling loodgietert...
Goed ik ging dus werken en had moeite om op tijd te zijn en geconcentreerd...
Op een dag moest ik met mijn zwager en nog een collega op pad naar Maassluis..
Daar moesten een paar dakgooten vervangen worden...
Die 2 gasten werkte der eigen de pleuris en ik gaf alleen het 1 en ander aan...
Ze werden doodziek van mij!!!Ik kreeg de opdracht om alles op te ruimen zodat
hun de laatste meters erin lagen!!!Goed ik was aan het vegen met 1 hand in me zak..
Totaal geen karakter eigenlijk...Me zwager bondt nog ff de ladder vast op dak en
ze zeiden maak jij het nog even af en ze reden zo weg????hahaha
Ik moest 12 hele lange kilometers in de regen naar huis lopen...
Ik heb daarna nooit meer met 1 hand een bezem vastgehouden en ik was daarna
een heel stuk scherper.......
Geloof mij nou dat die jongens geen verkeerde gasten zijn maar ik begrijp
Vlaar donders goed...Wie en vooral hoe kan je bij die gasten dat kwartje laten vallen????
Dat is een ander verhaal, en dit ben ik wel met je eens.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 06 december 2010 - 21:24   quote  deeplink  
Neem ik ff de vrijheid dit verhaal door te trekken....Wordt meer en meer maatschappelijk probleem: jeugd, ouders, bewoners of whatever leggen hun probleem bij overheid, politie, welke functionaris dan ook.
Lijkt wel alsof weerbaarheid, zélf de schouders eronder zetten, afneemt.
Steeds minder lui die nog in z'n eigen zeik durft te staan, nee allemaal een pampertje om.
De tijd van liefde en bescherming houdt bij de Feyenoord-spelers een keer op.
En wie zegt dat Mario dat ook niet ziet? Volgende fase?
Els
 Els - maandag 06 december 2010 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 21:18 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Leuk verhaaltje Els, maar je verdraaid de dingen. Het gaat erom dat jij zegt dat Mario een lafaard is omdat ie van Beukering er niet in zet. Ik zeg daarop dat het beter is dat hij dit niet doet, omdat hij dan met de enorme lading van tegenwoordig (internet) een berg stront over zich heen krijgt. Daarna kom jij met verwijten dat ze moeten werken voor hun geld en daarmee om moeten gaan, maar het gaat erom dat het tactisch een sterke keuze was. Dat jij daar allemaal dingen over mentaliteit bij zegt vind ik prima, maar daar hebben we het niet over.
Ik zeg dat het advies van de snor om vd Beukering niet op te stellen, omdat je enorm veel gezeik krijgt als je verliest , een laf advies is. Je hebt echt een levendige fantasie he.
Overigens vind ik het niet echt sterk van Mario, daar heb je wel een punt
Els
 Els - maandag 06 december 2010 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 20:32 schreef Els het volgende:

[..]

Een speler niet opstellen omdat het zo akelig is voor z'n reputatie als je verliest, vind ik een slecht uitgangspunt. Ik vind het dus een nogal laf advies van onze snor.
Mario heeft volgens mij geen snor, maar voor iedereen die niet begrijpt wie ik met snor bedoel: het is Johan Derksen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 06 december 2010 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 21:24 schreef FR-Henk het volgende:
Neem ik ff de vrijheid dit verhaal door te trekken....Wordt meer en meer maatschappelijk probleem: jeugd, ouders, bewoners of whatever leggen hun probleem bij overheid, politie, welke functionaris dan ook.
Lijkt wel alsof weerbaarheid, zélf de schouders eronder zetten, afneemt.
Steeds minder lui die nog in z'n eigen zeik durft te staan, nee allemaal een pampertje om.
De tijd van liefde en bescherming houdt bij de Feyenoord-spelers een keer op.
En wie zegt dat Mario dat ook niet ziet? Volgende fase?
Ik heb een voorstel,de eerste jeugdspeler die tegen Excelsior niet presteerd maken
we bij de eerst volgende training burgermeester en hangen we naakt op aan het doel?

Komt goed als BELLAMY komt,die sloeg geregeld medespelers met een golfclub hahahaha

Nu het echte antwoord ,ik weet het allemaal niet???
Quiroz
 Quiroz - maandag 06 december 2010 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 21:27 schreef Els het volgende:

[..]

Ik zeg dat het advies van de snor om vd Beukering niet op te stellen, omdat je enorm veel gezeik krijgt als je verliest , een laf advies is. Je hebt echt een levendige fantasie he.
Overigens vind ik het niet echt sterk van Mario, daar heb je wel een punt
Joh, lees lekker mijn bericht terug!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 06 december 2010 - 21:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 21:18 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Leuk verhaaltje Els, maar je verdraaid de dingen. Het gaat erom dat jij zegt dat Mario een lafaard is omdat ie van Beukering er niet in zet. Ik zeg daarop dat het beter is dat hij dit niet doet, omdat hij dan met de enorme lading van tegenwoordig (internet) een berg stront over zich heen krijgt. Daarna kom jij met verwijten dat ze moeten werken voor hun geld en daarmee om moeten gaan, maar het gaat erom dat het tactisch een sterke keuze was. Dat jij daar allemaal dingen over mentaliteit bij zegt vind ik prima, maar daar hebben we het niet over.
Jhonny is wel wat gewend pik,hij had minimaal moeten invallen.
Quiroz
 Quiroz - maandag 06 december 2010 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 21:31 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Jhonny is wel wat gewend pik,hij had minimaal moeten invallen.
Ja, Jol was ook wel wat gewend maar die gaat ook gebukt aan de enorme lading stront...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 06 december 2010 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 21:32 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Ja, Jol was ook wel wat gewend maar die gaat ook gebukt aan de enorme lading stront...
Ja maar dan heb je het over 0-20 stront,die stank is niet te verdragen :)
Els
 Els - maandag 06 december 2010 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 21:30 schreef Quiroz het volgende:

[..]

Joh, lees lekker mijn bericht terug!!
Nou liever niet, ik heb helemaal geen zin om ruzie met je te zoeken, maar we hebben gewoon een structureel verschil van inzicht. Ik vind dat je ondanks talent ook je best moet doen, jij vind talent alleen blijkbaar genoeg. Je berichten teruglezen, gaat geen verandering brengen in deze meningen, van jou niet, en van mij niet. Noem het generatieconflict, ik heb er vrede mee, en ben overtuigd van mijn gelijk. Ga er vanuit dat dat voor jou ook geldt.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 06 december 2010 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 21:34 schreef Els het volgende:

[..]

Nou liever niet, ik heb helemaal geen zin om ruzie met je te zoeken, maar we hebben gewoon een structureel verschil van inzicht. Ik vind dat je ondanks talent ook je best moet doen, jij vind talent alleen blijkbaar genoeg. Je berichten teruglezen, gaat geen verandering brengen in deze meningen, van jou niet, en van mij niet. Noem het generatieconflict, ik heb er vrede mee, en ben overtuigd van mijn gelijk. Ga er vanuit dat dat voor jou ook geldt.
Inzet is het minste wat ik verwacht van de spelers...
Anders hadden ze nooit bij Feyenoord moeten komen!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Willem II - Feyenoord (05-12-2010 , 12:30): 1-1









0.0112750