BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Willem II - Feyenoord (05-12-2010 , 12:30): 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 06 december 2010 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 21:29 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik heb een voorstel,de eerste jeugdspeler die tegen Excelsior niet presteerd maken
we bij de eerst volgende training burgermeester en hangen we naakt op aan het doel?

Komt goed als BELLAMY komt,die sloeg geregeld medespelers met een golfclub hahahaha

Nu het echte antwoord ,ik weet het allemaal niet???
Je weet het wel, Leon, dat schets jij eigenlijk al in jouw verhaal. Door ervaring, door een streek hader geworden.
Ik leid mensen op en laat ze ook regelmatig falen, zeker hen die dat ontlopen. En niet voor de lol. Nee, het is juist goed om ook met je eigen fouten geconfronteerd te worden. Met de zooi die je zelf moet opruimen.
Het is een onderdeel van weerbaar, sterker worden.
Dat heb jij meegemaakt, Leon, en die zure levenservaring moeten voetballers ook meemaken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 06 december 2010 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 21:38 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Je weet het wel, Leon, dat schets jij eigenlijk al in jouw verhaal. Door ervaring, door een streek hader geworden.
Ik leid mensen op en laat ze ook regelmatig falen, zeker hen die dat ontlopen. En niet voor de lol. Nee, het is juist goed om ook met je eigen fouten geconfronteerd te worden. Met de zooi die je zelf moet opruimen.
Het is een onderdeel van weerbaar, sterker worden.
Dat heb jij meegemaakt, Leon, en die zure levenservaring moeten voetballers ook meemaken.
Ja oke ik weet het misschien maar ik ga er wel vanuit dat je met verschillende mensen,verschillende aanpakken nodig heb???
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 06 december 2010 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 21:44 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja oke ik weet het misschien maar ik ga er wel vanuit dat je met verschillende mensen,verschillende aanpakken nodig heb???
Zeker weten, maar als je -zoals bv. Been- langer met dezelfde mensen werkt dan wéét je hoe je ze kunt aanpakken, én wie in de groep de sterkste schouders zullen moeten zijn.
Harde woorden, juist op het veld, moeten daar deel van uit maken.
Patrickjefeyenoord
 Patrickjefeyenoord - maandag 06 december 2010 - 21:57   quote  deeplink  
weer dat gezeik over mentaliteit en inzet... als dat er nu nog niet is dan weet ik het niet meer hoor... het is niet voor 5 twaalf , het is 5 over twaalf...!!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 06 december 2010 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 21:48 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Zeker weten, maar als je -zoals bv. Been- langer met dezelfde mensen werkt dan wéét je hoe je ze kunt aanpakken, én wie in de groep de sterkste schouders zullen moeten zijn.
Harde woorden, juist op het veld, moeten daar deel van uit maken.
We gaan het meemaken hoop ik ???
Stylzz
 Stylzz - maandag 06 december 2010 - 22:00   quote  deeplink  
t gaat allemaal naar de klote!!!!!!!!!!11
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 06 december 2010 - 22:01   quote  deeplink  
hahahahahaha
Quiroz
 Quiroz - maandag 06 december 2010 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 21:34 schreef Els het volgende:

[..]

Nou liever niet, ik heb helemaal geen zin om ruzie met je te zoeken, maar we hebben gewoon een structureel verschil van inzicht. Ik vind dat je ondanks talent ook je best moet doen, jij vind talent alleen blijkbaar genoeg. Je berichten teruglezen, gaat geen verandering brengen in deze meningen, van jou niet, en van mij niet. Noem het generatieconflict, ik heb er vrede mee, en ben overtuigd van mijn gelijk. Ga er vanuit dat dat voor jou ook geldt.
Waar heb je het nou over? Waar zeg ik dat talent niet genoeg is, citeer maar!!!
sevillana
 sevillana - maandag 06 december 2010 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 21:04 schreef Pietje1 het volgende:
Klopt, hij had hem ook veel eerder moeten brengen. We hadden echt wel kansen in de tweede helft. Cabral was ziedend slecht en Biseswar raakte ook geen pepernoot (die waren er genoeg...). Vanaf de tweede helft had Beuk er gewoon in gemoeten.
+ 1
hotjumper
 hotjumper - maandag 06 december 2010 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 19:19 schreef Els het volgende:

[..]

We shall not be moved: ........
vind ik ook altijd een beetje raar, vooral als ze daarna, wie niet springt die is een jood, gaan zingen.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 07 december 2010 - 12:47   quote  deeplink  
WEES TROTS DAT JE (nog steeds)HET SHIRT MAG DRAGEN
djsavoy
 djsavoy - dinsdag 07 december 2010 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 20:59 schreef Pietje1 het volgende:
We kunnen er lang of kort over lullen, maar het blijft gewoon kut. Er zit geen progressie in het team. Zaondag na de 1-1 stond Mario een beetje te hangen tegen de dug out, zei niks meer, deed niks meer, volgens mij heeft hij het al opgegeven. Ik heb die gasten nog de bus in zien gaan, De Beuk had er echt de ziekte in dat hij niet mocht spelen. Je kunt zeggen van hem wat je wilt, maar hij wil echt en is tot het bot gemotiveerd. Onbegrijpelijk dat Mario zich zo opstelt. Dan dood leuk zeggen dat hij ze een klein 4-tje geeft. Zichzelf een dikke 1 denk ik. Ik begin het wel spuugzat te worden. Elke week horen we uit zijn mond dat het team ondermaats speelt. Doe er dan godverdomme iets aan, lamzak!!!
hier kan je voor in therapie gaan hoor, ik vind het nog steeds ongelooflijk dat er mensen zijn die denken dat deze mensen het prettig vinden dat ze zo presteren. ik denk dat ze er nog veel meer mee zitten dan wij.en krijgen daarbij ook nog eens allerlei enge ziektes naar hun hoofd of moeten oprotten, was jij blij dat toen Mario kwam.? nu is het een lamzak en als ze volgend jaar kampioen worden is het natuurlijk de beste trainer van de wereld en verdiend hij een standbeeld.ga er gewoon vanuit dat ze hun stinkende best doen en sta achter ze. hoe pijnlijk het ook af en toe is.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5924
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Willem II - Feyenoord (05-12-2010 , 12:30): 1-1









0.0120069