|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: 'Kans groot op contract voor Van Beukering' |
|
|
|
henk K
|
|
|
Feyenoord legt Van Beukering vast voor de rest van dit seizoen en optie voor nog een jaar volgens tv gelderland
FCUpdate.nl: De overstap van Jhon van Beukering naar Feyenoord lijkt rond. De spits, die al ruim een week meetraint bij de Rotterdammers, zou donderdag overeenstemming hebben bereikt over een contract voor de rest van het seizoen, met een eenzijdige optie van zijn kant voor nog een jaargang.
"Dit is een supergevoel, ik droomde al heel lang van deze mooie club", aldus Van Beukering tegen Omroep Gelderland. "Mooier kan niet. Ik ben Mario Been heel dankbaar voor deze kans en wil hem graag wat teruggeven. Ik wil het nu laten zien, niet met mijn mond, maar met mijn voeten." In zijn tijd bij NEC lag Van Beukering nog af en toe in de clinch met trainer Been, vanwege zijn discipline.
De KNVB liet eerder al weten dat Van Beukering komend weekend tegen Willem II kan debuteren voor Feyenoord.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 december 2010 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Bestlander
|
|
|
Ik kan het niet meer volgen, weer zo'n mislukte voetballer. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Overkill, kan de naam niet meer zien. Wil eerst de voetballer wel eens zien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Trieste dag in de historie van Feyenoord. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
Wat een droom....
... voor van Beukering, ik hoop dat hij ons allemaal de mond zal snoeren met vel doelpunten maar ik geloof er helemaal niet in met die gozer |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
topic 5 deze week! overkill!!! |
|
|
|
|
ancifr
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geef die jongen een kans. |
|
|
|
|
sebbe1
|
|
|
|
|
|
het kale mannetje
|
|
|
Ik ben zelf niet zo gechameert met de komst van beukering, maar aleen luc in de spits is momenteel te weinig en als hij zijn eigen blesseert heb je geen alternatief in de spits. Ik denk dat ie relatief goedkoop zal zijn voor feyenoord en wie weet pakt het goed uit,zie het maar als een goedkope nood oplossing. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Welkom Jhon! Veel succes! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gewoon ff 1 inprikken tegen die kruikenzeikerds. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Precies, gewoon scoren en dan al die azijnzeikerds hier de mond snoeren. Feyenoord-supporter betekent volgens mij nog altijd dat je spelers in dat prachtige shirt onvoorwaardelijk steunt! Lijkt wel 020-publiek hier, schande! |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
Ik weet niet echt of we der blij mee moeten zijn, maar JanM, je heb gelijk iedereen in dat prachtige shirt moete we steunen, dus ook Jhonny, hopelijk scoort ie ff ! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Laat die gozer eerst maar eens een pot voetballen,dan oordelen. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Ik geef 'm ook de kans maar heb nu al m'n vraagtekens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Afbranden kunnen we altijd nog. |
|
|
|
|
just-me
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Geef 'm graag de kans, maar heb voorlopig geen hoge verwachtingen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Iemand die een contract heeft van een halfjaar gaat het gras opvreten als Feyenoord nog een eenzijdige optie heeft voor nog een jaar? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik hoop het, Leon, ik hoop dat z'n mentaliteit sterker is dan hij bij vorige clubs heeft laten zien. Wat dat betreft is er een goed contract neergezet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 02 december 2010 - 22:41 schreef FR-Henk het volgende:Ik hoop het, Leon, ik hoop dat z'n mentaliteit sterker is dan hij bij vorige clubs heeft laten zien. Wat dat betreft is er een goed contract neergezet. precies Henk!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Jhony beukering lalalalala Jhony beukering laalaalaalaalaalaa |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op donderdag 02 december 2010 - 21:03 schreef JanM het volgende:Precies, gewoon scoren en dan al die azijnzeikerds hier de mond snoeren. Feyenoord-supporter betekent volgens mij nog altijd dat je spelers in dat prachtige shirt onvoorwaardelijk steunt! Lijkt wel 020-publiek hier, schande! hup jhonnie |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat is nou een echte King Deal. Leuk om dat we ook nog eens tegen WII moeten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Staat nu ook op Feyenoord.nl
Succes Jhon! |
|
|
|
|
Emile
|
|
|
nou we steunen hem maar en als ie t niet waar maakt dan gaat ie op de bank en is ie in de zomer weer weg
no worries gewoon aamoedigen misschien dat ie er wat inschiet |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Ben zeer blij met deze fantastische spits! echt wat Feyenoord nodig heeft! Kon mijn geluk niet op toen ik dit bericht las! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 december 2010 - 11:13 schreef Milo het volgende:Ben zeer blij met deze fantastische spits! echt wat Feyenoord nodig heeft! Kon mijn geluk niet op toen ik dit bericht las! Jaaaaa, en een aantal posters hier geloven werkelijk dat we met van Beukering voor Champions League gaan....Alsof een of andere jezus is opgestaan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Z'n voornaam begint wel met een J |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 december 2010 - 11:25 schreef FR-Henk het volgende:[..] Jaaaaa, en een aantal posters hier geloven werkelijk dat we met van Beukering voor Champions League gaan....Alsof een of andere jezus is opgestaan. waarom denk je dat god, god heet? van beukering heeft het te druk met Feyenoord! Beukering///god! hahahahahaha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Daarna houdt het dan ook op. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Ben benieuwd of 'ie wat kan laten zien tegen WillemII.
Blijft een leuk scenario als hij er tegen Willem II en Excelsior, en vooral tegen de Jüden, een paar in schopt! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
is luc voldoende dan,ik zie nog niet veel klasse bij die jongen Ik denk dat het geen top is maar ons feyenoord is ook geen top meer. dus jhon doe je best en als je veel gaat scoren wordt er een nieuwe feyenoord held geborej |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 december 2010 - 11:25 schreef FR-Henk het volgende:[..] Jaaaaa, en een aantal posters hier geloven werkelijk dat we met van Beukering voor Champions League gaan....Alsof een of andere jezus is opgestaan. Ja.. of Babovic. |
|
|
|
|
biak
|
|
|
Misschien kan John die spelers ook leren wat scoren is. Want die bakken er ook niets van bij Feyenoord met al die balverliefde spelers. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM