BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord legt Van Beukering vast voor de rest van dit seizoen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
ZeikerT
 ZeikerT - vrijdag 03 december 2010 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 december 2010 - 18:52 schreef MMM het volgende:
Trieste dag in de historie van Feyenoord.
Noem mij NU alsjeblieft idioot, maar mischien lach ik me aan het einde van het seizoen wel dood.
Hij dacht ooit bij vitesse een mooie transfer te kunnen maken en die bleef toen uit.
Toedertijd had hij erg veel potentie bijv. Topscorer worden op een jeugd-EK in Israel is zekers benoemenswaardig met spelers als Torres, Quaresma, van Persie, v/d Vaart en vast nog wel meer.
Omdat hij in clubs achteruit is gegaan is zijn motivatie gestorven en tegelijk zijn inzet.
Nu Feyenoord zich heeft gemeld heeft hij zijn laatste kans om te laten zien dat een grote club een jongen als hem kan gebruiken.
Ik denk dat hij ons allemaal gaat verassen en echt wel een aantal punten voor ons gaat pakken.
Kiprich Larson had nog nooit iemand van gehoord in tegenstelling tot bijv. een van Hooijdonk(2eX) Makaay en Harry. Mischien is lachwekkend wel een voordeel, We zullen moeten afwachten maar ik geloof dat hij zeker wel wat potjes gaat breken.
just-me
 just-me - vrijdag 03 december 2010 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 december 2010 - 16:25 schreef ZeikerT het volgende:

[..]

Noem mij NU alsjeblieft idioot, maar mischien lach ik me aan het einde van het seizoen wel dood.
Hij dacht ooit bij vitesse een mooie transfer te kunnen maken en die bleef toen uit.
Toedertijd had hij erg veel potentie bijv. Topscorer worden op een jeugd-EK in Israel is zekers benoemenswaardig met spelers als Torres, Quaresma, van Persie, v/d Vaart en vast nog wel meer.
Omdat hij in clubs achteruit is gegaan is zijn motivatie gestorven en tegelijk zijn inzet.
Nu Feyenoord zich heeft gemeld heeft hij zijn laatste kans om te laten zien dat een grote club een jongen als hem kan gebruiken.
Ik denk dat hij ons allemaal gaat verassen en echt wel een aantal punten voor ons gaat pakken.
Kiprich Larson had nog nooit iemand van gehoord in tegenstelling tot bijv. een van Hooijdonk(2eX) Makaay en Harry. Mischien is lachwekkend wel een voordeel, We zullen moeten afwachten maar ik geloof dat hij zeker wel wat potjes gaat breken.
+40.000
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 03 december 2010 - 17:16   quote  deeplink  
Of wordt het ondertussen Jezus van Beukering???
Marco12345
 Marco12345 - vrijdag 03 december 2010 - 17:55   quote  deeplink  
HAND IN HAND, KARBONADE!
Dieren
 Dieren - vrijdag 03 december 2010 - 18:28   quote  deeplink  
Let maar op, hij gaat het maken. qua karakter een echte feyenoorder en wat feyenoord mist is karakter.
Bosifyable
 Bosifyable - vrijdag 03 december 2010 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 december 2010 - 17:55 schreef Marco12345 het volgende:
HAND IN HAND, KARBONADE!
Hugo Borst op het forum ?
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 03 december 2010 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 december 2010 - 16:25 schreef ZeikerT het volgende:

[..]

Noem mij NU alsjeblieft idioot, maar mischien lach ik me aan het einde van het seizoen wel dood.
Hij dacht ooit bij vitesse een mooie transfer te kunnen maken en die bleef toen uit.
Toedertijd had hij erg veel potentie bijv. Topscorer worden op een jeugd-EK in Israel is zekers benoemenswaardig met spelers als Torres, Quaresma, van Persie, v/d Vaart en vast nog wel meer.
Omdat hij in clubs achteruit is gegaan is zijn motivatie gestorven en tegelijk zijn inzet.
Nu Feyenoord zich heeft gemeld heeft hij zijn laatste kans om te laten zien dat een grote club een jongen als hem kan gebruiken.
Ik denk dat hij ons allemaal gaat verassen en echt wel een aantal punten voor ons gaat pakken.
Kiprich Larson had nog nooit iemand van gehoord in tegenstelling tot bijv. een van Hooijdonk(2eX) Makaay en Harry. Mischien is lachwekkend wel een voordeel, We zullen moeten afwachten maar ik geloof dat hij zeker wel wat potjes gaat breken.
Als je nog nooit van Kiprich had gehoord heb je het internationale voetbal nooit echt gevolgt. Kiprich was al een legende in Hongarije voor hij bij ons kwam!
kwakman
 kwakman - vrijdag 03 december 2010 - 20:59   quote  deeplink  
Goede zet. Geen Kiprich maar beter dan Boussabon of Bombarda. En nog transferpotentie. kwak
sevillana
 sevillana - vrijdag 03 december 2010 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 december 2010 - 15:54 schreef el-loco het volgende:
laat hem zijn reputatie uit de jeugd maar waar maken! Ik zeg 14 doelpunten!
ben er benieuwd naar, .. vooralsnog heb ik wel hoop . . . . . .
hoogvliet010
 hoogvliet010 - donderdag 28 juni 2012 - 16:45   quote  deeplink  
Topfitte Beukering naar Dordrecht????

Slaan we weer de plank mis, wakker worden Feyenoord!!!!

http://www.soccernews.nl/news/160183/Topfitte_Van_Beukering_duikt_op_in_Jupiler_League
JanM
 JanM - donderdag 28 juni 2012 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2012 - 16:45 schreef hoogvliet010 het volgende:
Topfitte Beukering naar Dordrecht????

Slaan we weer de plank mis, wakker worden Feyenoord!!!!

http://www.soccernews.nl/news/160183/Topfitte_Van_Beukering_duikt_op_in_Jupiler_League
#$&$@#$@^$%*^#$@%%$#$%@$$#%@* Hier zit Van Geel toch echt te slapen ^%@!*#!$%#$%!@$#*!*#
tomson
 tomson - donderdag 28 juni 2012 - 17:37   quote  deeplink  
De slag verloren van Dordt :(
MMM
 MMM - donderdag 28 juni 2012 - 17:40   quote  deeplink  
Had beter naar Genk kunnen gaan
FR-Han
 FR-Han - donderdag 28 juni 2012 - 17:42   quote  deeplink  
beukering///traag!
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 28 juni 2012 - 19:29   quote  deeplink  
Niet zo negatief!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord legt Van Beukering vast voor de rest van dit seizoen









0.0052618