BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bruma, ook welkom bij Feyenoord.

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Nibke
 Nibke - vrijdag 03 december 2010 - 13:56   quote  deeplink  
Chelsea-speler Bruma is 'welkom' bij PSV
Jeffrey Bruma liet afgelopen week doorschemeren dat hij in de tweede seizoenshelft meer speeltijd wil. Is dat niet bij Chelsea, dan op huurbasis ergens anders. PSV werd genoemd en de club uit Eindhoven ziet Bruma graag komen.
"Jeffrey is welkom", zegt technisch manager Marcel Brands in gesprek met het Algemeen Dagblad. "Een basisplaats kunnen we niemand garanderen, maar iemand met zijn kwaliteiten kan PSV goed gebruiken."

Tegenover Voetbal International was Bruma duidelijk over de rest van het seizoen. "Ik sta open voor verhuur. Het is alleen even afwachten wat Chelsea met mij van plan is. Ik zal niet zelf op manager Carlo Ancelotti afstappen om te zeggen dat ik weg wil. Dat komt een beetje vreemd over. Maar met een huurovereenkomst zal ik heel blij zijn. Tijdens de kerstvakantie hoop ik méér te horen."

De eenmalig international kwam dit seizoen viermaal in actie voor Chelsea. In de zomerstop was er veel interesse voor de negentienjarige verdediger, maar trainer Ancelotti wilde hem toen niet laten gaan. Mocht dat tijdens de winterstop wel gebeuren, dan geniet een overstap binnen de Premier League de voorkeur. Voor een club in Duitsland of Nederland voelt Bruma zich echter 'niet te groot'.

"Ikzelf ben erg gecharmeerd van PSV. Zij doen mee in de top van de Eredivisie en spelen Europees voetbal. Het lijkt me leuk daar te kunnen spelen", zo zei de defensieve kracht tegenover het radiostation van VI.

Kan hij mooi een half jaar bij Feyenoord voetballen, hij kent denk ik 75% van de spelers al en tevens
kan hij leren omgaan met tegenvallers.(Daar wordt ie alleen maar steker van! haha)
BRAYY
 BRAYY - vrijdag 03 december 2010 - 14:12   quote  deeplink  
Wat een nicht hey die bruma eerst gratis weglopen en nu gecharmeerd zijn van psv.
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 03 december 2010 - 14:14   quote  deeplink  
Hij heeft natuurlijk van dat gezellige park gehoord in Eindhoven.
el-loco
 el-loco - vrijdag 03 december 2010 - 14:16   quote  deeplink  
Dat is het probleem met die gasten tegenwoordig! Deze jongen heeft veel te danken aan feyenoord en kan bijdragen maar is gecharmeerd van PSV. Net zon triest verhaal als die perversie die zich heeft kunnen opwerken bij feyenoord en dan natrappen. Bah clubliefde is er niet meer in het voetbal. Allemaal geldwolven met weinig tot geen clubliefde!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 03 december 2010 - 14:18   quote  deeplink  
Hoezo, van Persie is nog steeds gek op Excelsior
el-loco
 el-loco - vrijdag 03 december 2010 - 14:20   quote  deeplink  
ja op excelsior. maar die clown heeft zijn naam bij feyenoord weten neer te zetten! oa tijdens het winnen van de uefacup1
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 december 2010 - 14:20   quote  deeplink  
Tsja, maar toch een kralinger blijkbaar.
En een jood. Liep vroeger in een jodenshirt!
el-loco
 el-loco - vrijdag 03 december 2010 - 14:22   quote  deeplink  
Ja van der wiel liep vroeger in een feyenoord shirt dat zegt genoeg. Ik heb van mijn leven dat amsterdamse vodje niet aangetrokken!
sevillana
 sevillana - vrijdag 03 december 2010 - 14:22   quote  deeplink  
modern times . . .
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 december 2010 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 december 2010 - 14:22 schreef el-loco het volgende:
Ja van der wiel liep vroeger in een feyenoord shirt dat zegt genoeg. Ik heb van mijn leven dat amsterdamse vodje niet aangetrokken!
ik heb er alleen een keer 1 vol gescheten!
el-loco
 el-loco - vrijdag 03 december 2010 - 14:34   quote  deeplink  
Dunne stront hoop ik?
R()b
 R()b - vrijdag 03 december 2010 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 december 2010 - 14:22 schreef el-loco het volgende:
Ja van der wiel liep vroeger in een feyenoord shirt dat zegt genoeg.
Echt nietttttt ????
Serieus?
Vraag me af hoe het kan dat van der Wiel nog leeft dan , want in 020 rondlopen met een Feyenoordshirt kan bijna niet ongestraft??
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 december 2010 - 14:40   quote  deeplink  
Die komt toch niet uit 020?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 december 2010 - 14:41   quote  deeplink  
oh toch wel.
el-loco
 el-loco - vrijdag 03 december 2010 - 14:42   quote  deeplink  
weet je wat ik me afvraag of een gast als Ake dit ook leest! Dan besluit hij misschien om niet naar manchester shity te gaan of naar Chelsea!
KKL
 KKL - vrijdag 03 december 2010 - 14:43   quote  deeplink  
Bruma denkt aan zichzelf! (wil ook Europees spelen)

En wie tegenwoordig niet in de voetballerij?
R()b
 R()b - vrijdag 03 december 2010 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 december 2010 - 14:43 schreef KKL het volgende:
Bruma denkt aan zichzelf! (wil ook Europees spelen)

En wie tegenwoordig niet in de voetballerij?
Iconen zijn zo goed als uitgestorven tegenwoordig!
De Spot
 De Spot - vrijdag 03 december 2010 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 december 2010 - 14:16 schreef el-loco het volgende:
Dat is het probleem met die gasten tegenwoordig! Deze jongen heeft veel te danken aan feyenoord en kan bijdragen maar is gecharmeerd van PSV. Net zon triest verhaal als die perversie die zich heeft kunnen opwerken bij feyenoord en dan natrappen. Bah clubliefde is er niet meer in het voetbal. Allemaal geldwolven met weinig tot geen clubliefde!
Ben dit helemaal met je eens ik erger me ook aan Van Persie Ned. jongen met een marokaansaccent..ook al zo gek lul gewoon normaal..vergeet niet dat de zaakwaarnemers de grote boosdoeners zijn...alleen Kuijt is nog van de ouwe stempel!!
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 03 december 2010 - 14:49   quote  deeplink  
Voorlopig krijgt Chelsea veel tegendoelpunten als hij in de basis staat en in Jong Oranje hangt hij de vedette uit. Mag van mij naar PSV
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 03 december 2010 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 december 2010 - 14:48 schreef De Spot het volgende:

[..]

Ben dit helemaal met je eens ik erger me ook aan Van Persie Ned. jongen met een marokaansaccent..ook al zo gek lul gewoon normaal..vergeet niet dat de zaakwaarnemers de grote boosdoeners zijn...alleen Kuijt is nog van de ouwe stempel!!
Hoezo? Die kwam naar ons om prijzen te pakken, hij wist niet hoe snel hij naar de scousers moest gaan toen die met een zak geld stonden te rammelen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 03 december 2010 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 december 2010 - 20:23 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Hoezo? Die kwam naar ons om prijzen te pakken, hij wist niet hoe snel hij naar de scousers moest gaan toen die met een zak geld stonden te rammelen.
Jij spoort niet Jumpert hahahaha
Els
 Els - vrijdag 03 december 2010 - 20:51   quote  deeplink  
Laat die Bruma lekker de tyfus krijgen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 03 december 2010 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 december 2010 - 20:51 schreef Els het volgende:
Laat die Bruma lekker de tyfus krijgen.
+1
El Jardinero
 El Jardinero - vrijdag 03 december 2010 - 20:52   quote  deeplink  
Die Bruma wil/moet alleen champions league niveau voetballen van zijn club, maar om nou met dit soort uitspraken te komen??!! Bruma verloochen je afkomst niet... je bent en blijft feyenoorder voor altijd!
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 03 december 2010 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 december 2010 - 20:48 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Jij spoort niet Jumpert hahahaha
Is toch waar, elke club waar die komt is de mooiste, overal wil hij prijzen pakken, als hij nog terug wil komen bij de clubs waar ie ooit heeft gespeeld moet ie door voetballen tot z'n 50ste.
petertje
 petertje - vrijdag 03 december 2010 - 20:55   quote  deeplink  
Maar wanneer komt een Kuyt terug.
Als hij 32 is hoeft het voor mij niet meer,als je het over clubliefde hebt moet je terugkomen als je nog van waarde kan zijn.
Els
 Els - vrijdag 03 december 2010 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 december 2010 - 20:52 schreef El Jardinero het volgende:
Die Bruma wil/moet alleen champions league niveau voetballen van zijn club, maar om nou met dit soort uitspraken te komen??!! Bruma verloochen je afkomst niet... je bent en blijft feyenoorder voor altijd!
Welnee joh, zo denk jij er misschien over, maar hij echt niet. Hij is cententeller voor altijd. Clubliefde, loyaliteit.... hij weet niet eens hoe je het spelt. En dat komt niet door zijn opleiding.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 03 december 2010 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 december 2010 - 20:53 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Is toch waar, elke club waar die komt is de mooiste, overal wil hij prijzen pakken, als hij nog terug wil komen bij de clubs waar ie ooit heeft gespeeld moet ie door voetballen tot z'n 50ste.
klopt alleen tekende hij nog ff 2 jaar bij zodat Feyenoord het hoogste transfersom ever opstreek.Ook Utrecht kreeg nog een centje en in Katwijk staat bij Quickboys zowat een heel nieuw complex wat te danken is aan Dirkie..
Tevens helpt hij Feyenoord met ideën over het "nieuwe"stadion" Ik wil Vlaar Wijnaldum en Fer nog wel eens het zelfde zien doen??
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 december 2010 - 21:30   quote  deeplink  
Jongens waar hebben we t over.. bruma.
petertje
 petertje - vrijdag 03 december 2010 - 21:35   quote  deeplink  
is toch een boekenwinkel
Maximus
 Maximus - vrijdag 03 december 2010 - 21:50   quote  deeplink  
Bruma Stemra
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 03 december 2010 - 21:51   quote  deeplink  
Tijd om Bruma weer terug in de vergetelheid te brengen. Geen clubjongen, wel geldliefde.
El Jardinero
 El Jardinero - vrijdag 03 december 2010 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 december 2010 - 20:58 schreef Els het volgende:

[..]

Welnee joh, zo denk jij er misschien over, maar hij echt niet. Hij is cententeller voor altijd. Clubliefde, loyaliteit.... hij weet niet eens hoe je het spelt. En dat komt niet door zijn opleiding.
Vind het jammer Els dat dat bij de jeugd niet meer echt is de clubliefde zoals "vroeger". Maar goed het is ook weer niet zo dat ie bij een club terug komt die momenteel erg stabiel is!
Els
 Els - vrijdag 03 december 2010 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 december 2010 - 22:41 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

Vind het jammer Els dat dat bij de jeugd niet meer echt is de clubliefde zoals "vroeger". Maar goed het is ook weer niet zo dat ie bij een club terug komt die momenteel erg stabiel is!
Gebrek in de opleiding. Vanaf nu iedereen vanaf de F'jes huiswerk mee.
Vnny
 Vnny - zaterdag 04 december 2010 - 07:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 december 2010 - 20:51 schreef Els het volgende:
Laat die Bruma lekker de tyfus krijgen.
Ja en graag de pleuris erbij
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 04 december 2010 - 13:26   quote  deeplink  
En nog erger!!!!
Jodenkind!!!
craven
 craven - zaterdag 04 december 2010 - 13:46   quote  deeplink  
slotje dus.....
gfvp1
 gfvp1 - zaterdag 04 december 2010 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2010 - 07:30 schreef Vnny het volgende:

[..]

Ja en graag de pleuris erbij
+1
gfvp1
 gfvp1 - zaterdag 04 december 2010 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 december 2010 - 20:51 schreef Els het volgende:
Laat die Bruma lekker de tyfus krijgen.
+1
gfvp1
 gfvp1 - zaterdag 04 december 2010 - 13:55   quote  deeplink  
kansloze gast die Bruma. Hoop dat ie zijn poten breekt en nooit meer aan de bak komt!Afgegleden pisnicht dat ie is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 december 2010 door gfvp1 --
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 04 december 2010 - 13:57   quote  deeplink  
En anders nu aantonen dat ie 25% van z'n jaarsalaris aan Vrienden voor Feyenoord overmaakt.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 04 december 2010 - 13:58   quote  deeplink  
zo gaat dat gewoon in het voetbal. koevermans vindt feyenoord ook een mooie club. Theo lucius vond PSV ook een mooie club toen hij bij feyenoord speelde. Charisteas gaat ook van ajax naar feyenoord. Perez gaat ook van ajax naar psv, dan weer terug naar ajax, en dan naar twente. Wielaert komt ook uit de jeugdopleiding van psv, gaat ook naar ajax. Lazovic gaat ook naar psv.
Don oss
 Don oss - zaterdag 04 december 2010 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 december 2010 - 14:22 schreef el-loco het volgende:
Ja van der wiel liep vroeger in een feyenoord shirt dat zegt genoeg. Ik heb van mijn leven dat amsterdamse vodje niet aangetrokken!
Ik heb een jode vod op m'n wc hangen, kan ik handig schijten als er naar kijk..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 04 december 2010 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2010 - 13:58 schreef patrickpsv15 het volgende:
zo gaat dat gewoon in het voetbal. koevermans vindt feyenoord ook een mooie club. Theo lucius vond PSV ook een mooie club toen hij bij feyenoord speelde. Charisteas gaat ook van ajax naar feyenoord. Perez gaat ook van ajax naar psv, dan weer terug naar ajax, en dan naar twente. Wielaert komt ook uit de jeugdopleiding van psv, gaat ook naar ajax. Lazovic gaat ook naar psv.
Ja en jij bent ook liever hier dan bij PisVee, maar dan hoeven we t nog niet leuk te vinden?
gfvp1
 gfvp1 - zaterdag 04 december 2010 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2010 - 13:58 schreef patrickpsv15 het volgende:
zo gaat dat gewoon in het voetbal. koevermans vindt feyenoord ook een mooie club. Theo lucius vond PSV ook een mooie club toen hij bij feyenoord speelde. Charisteas gaat ook van ajax naar feyenoord. Perez gaat ook van ajax naar psv, dan weer terug naar ajax, en dan naar twente. Wielaert komt ook uit de jeugdopleiding van psv, gaat ook naar ajax. Lazovic gaat ook naar psv.
zout op naar je eigen kutforum kansloze provinciaalse boer!!!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 04 december 2010 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2010 - 14:02 schreef gfvp1 het volgende:

[..]

zout op naar je eigen kutforum kansloze provinciaalse boer!!!
Ach Patrick is de kwaadste niet. Hij leert hier nog zoveel.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 04 december 2010 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2010 - 14:00 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ja en jij bent ook liever hier dan bij PisVee, maar dan hoeven we t nog niet leuk te vinden?
ja klopt ik zou het ook niet leuk vinden. Maarja een half jaartje bruma naar psv zo erg is dat niet. En staat niet eens garant voor een basisplaats, en bruma heeft niet veel in feyenoord 1 gespeeld. Maar als tomasson naar psv zou gaan dan kan ik me voorstellen dat daar niet zo leuk over wordt gedacht. Zou ik ook niet leuk vinden als afellay transfervrij naar joden gaat.
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 04 december 2010 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2010 - 14:02 schreef gfvp1 het volgende:

[..]

zout op naar je eigen kutforum kansloze provinciaalse boer!!!
Gheghehehe nee
patrickpsv15
 patrickpsv15 - zaterdag 04 december 2010 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2010 - 14:04 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Ach Patrick is de kwaadste niet. Hij leert hier nog zoveel.
precies
sevillana
 sevillana - zaterdag 04 december 2010 - 14:52   quote  deeplink  
Bruma? lekker boeiend, . . heb 'm voor Feyenoord nog weinig of niks zien betekenen. waar hebben we 't eigenlijk over?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 december 2010 door sevillana --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Bruma, ook welkom bij Feyenoord.









0.0060851