BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gerard Meijer geeft startschot met eerste donatie ‘Supporters steunen Feyenoord’

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 december 2010 - 14:04   quote  deeplink  
Met een donatie van 250 euro heeft Feyenoord-ambassadeur Gerard Meijer vrijdagmiddag in De Kuip het startschot gegeven voor de actie 'Supporters steunen Feyenoord'. Deze actie is een initiatief van de Vrienden van Feyenoord (VvF) onder leiding van Pim Blokland, de Feyenoord Supporters Vereniging (FSV) en Het Legioen. 'Supporters steunen Feyenoord' biedt supporters de mogelijkheid om Feyenoord te helpen om financieel weer gezond te worden. Zij kunnen zich hiertoe voor tenminste 10 euro aansluiten bij de vereniging 'Supporter Steunen Feyenoord' (SSF). Het streven van de initiatiefnemers is om via de actie tenminste één miljoen euro op te halen.

Supporters die deelnemen worden via hun bijdrage formeel lid van de SSF. Het gestorte bedrag geldt als eenmalige contributie voor deze vereniging. Elke 10 euro die wordt gestort geeft recht op één stem in de vereniging. Zodra er door supporters gezamenlijk één miljoen euro bijeen is gebracht, wordt van dit geld een volwaardige participatie in de VvF genomen. De supporters worden met deze participatie betrokken bij het reilen en zeilen van de club.

De VvF heeft nu al iets meer dan 30 procent van de aandelen van Feyenoord in bezit. Het percentage kan door extra stortingen oplopen tot 49 procent. Bovendien heeft de VvF inmiddels het recht om binnenkort al twee zetels in te nemen in de Raad van Commissarissen, het hoogste toezichtorgaan van de club. Samen met de mede-initiatiefnemers van dit plan - de officiële Feyenoord Supporters Vereniging (FSV) en Feyenoords supportersclub Het Legioen - zal de VvF er op toezien dat het geld van de supporters goed wordt besteed.

Elke supporter die geld overmaakt ontvangt voor zijn bijdrage een lidmaatschapscertificaat. Bovendien worden onder de leden met enige regelmaat bijzondere extra's uitgedeeld, zoals een VIP-bezoek aan een thuiswedstrijd van Feyenoord, een meet & greet met spelers of een reis met de selectie mee op trainingskamp.

Pim Blokland richt zich in een open brief, die onder andere op de website van Supporters Steunen Feyenoord is te lezen, rechtstreeks tot de supporters. Namens de Vrienden van Feyenoord vraagt hij daarin de hulp van de supporters bij het financieel gezond maken van de club. 'Nu is het moment voor alle supporters om te laten zien dat we met zijn allen alles in het werk stellen om Feyenoord er weer bovenop te helpen', schrijft hij. 'Binnen de club werkt iedereen hier inmiddels keihard aan en ook wij, initiatiefnemers van de VvF hebben met onze eerste forse kapitaalinjectie een grote aanzet gegeven. '

Hij vervolgt: 'Met de massale financiële steun van Feyenoords enorme en loyale achterban gaan we nu die laatste sprong maken, om in één klap en voor altijd weer een echt gezonde club te worden en blijven. Vanuit die stabiele situatie zullen we dan weer, snel maar verantwoord, toewerken naar nieuwe sportieve successen. Want dat is uiteraard waar we het allemaal voor doen.'

http://www.feyenoordnet.nl/nieuws/feyenoord-nieuws/3121/gerard-meijer-geeft-startschot-met-eerste-donatie-supporters-steunen-feyenoord.html

http://www.supporterssteunenfeyenoord.nl

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 december 2010 door Stylzz --
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 03 december 2010 - 14:11   quote  deeplink  
Mooi!
BRAYY
 BRAYY - vrijdag 03 december 2010 - 14:11   quote  deeplink  
Storten Allemaal !!!!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 december 2010 - 14:19   quote  deeplink  
Ik wacht ff tot eind van de maand, is mn 13e maand binnen plus 360 standby uren en 70 overuren.. kan ik vast wel wat missen.... denk ik..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 december 2010 - 14:19   quote  deeplink  
Mits de vrouw de pinpas niet eerst heeft haha! :)
gekzat
 gekzat - vrijdag 03 december 2010 - 14:25   quote  deeplink  
Nou ik heb ook geld over gemaakt. Wat ik alleen jammer vind is dat het eenmalig is. Ik denk dat meer mensen bijv 10 euro per maand kunnen missen dan 1 keer 100 euro. Of zou je gewoon elke maand kunnen storten?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 december 2010 - 14:28   quote  deeplink  
Nee je kan bijstorten! ff zoeken, moment.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 december 2010 - 14:29   quote  deeplink  
De contributie is eenmalig. Wel kun je, als je dit wilt, tot 1 september 2012 meerdere keren een contributiebijdrage doen en daarmee ook meer stemmen verwerven en uiteraard Feyenoord nog meer helpen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 december 2010 - 14:30   quote  deeplink  
Ook goed om te weten:

Ik bezit al een Feyenoord premie-effect, kan ik dat niet teruggeven en dan meedoen aan deze actie?

Nee dat kan niet. Feyenoord is wel van plan om later dit seizoen de mogelijkheid te bieden premie-effecten terug te geven aan de club, maar dit staat los van deze actie.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 december 2010 - 14:31   quote  deeplink  
De meesten vragen en antwoorden staan wel hier: http://www.feyenoord.nl/content/html/vvf/index_supp.html
R()b
 R()b - vrijdag 03 december 2010 - 14:32   quote  deeplink  
Ik vindt het een mooi idee , en ga zeker meedoen!

Massage van een spelersvrouw zit er zeker niet in :D
giel
 giel - vrijdag 03 december 2010 - 14:36   quote  deeplink  
mijn 10 euro zijn gestort wie volgt
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 03 december 2010 - 14:40   quote  deeplink  
Voor bram en andere ondernemers! ( ;) )

http://www.bedrijvensteunenfeyenoord.nl
KKL
 KKL - vrijdag 03 december 2010 - 14:41   quote  deeplink  
heb net ook ff wat gestort
Dubble O ms
 Dubble O ms - vrijdag 03 december 2010 - 14:45   quote  deeplink  
Misschien ben ik gestoord, maar ik heb gestort.
Gerard Meijer /// HELD.
KKL
 KKL - vrijdag 03 december 2010 - 14:49   quote  deeplink  
Wat mooi zou zijn is een soort 'geldbarometer' waarop je kan zien hoeveel er totaal gestort wordt op ieder moment van de dag!
Dubble O ms
 Dubble O ms - vrijdag 03 december 2010 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 december 2010 - 14:49 schreef KKL het volgende:
Wat mooi zou zijn is een soort 'geldbarometer' waarop je kan zien hoeveel er totaal gestort wordt op ieder moment van de dag!
[/]

Zou mooi zijn, maar hoe realiseer je dat?
KKL
 KKL - vrijdag 03 december 2010 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 december 2010 - 15:03 schreef Dubble O ms het volgende:
quote:
Op vrijdag 03 december 2010 - 14:49 schreef KKL het volgende:
Wat mooi zou zijn is een soort 'geldbarometer' waarop je kan zien hoeveel er totaal gestort wordt op ieder moment van de dag!
[/]

Zou mooi zijn, maar hoe realiseer je dat?
wij niet!

Feyenoord uiteraard
Dubble O ms
 Dubble O ms - vrijdag 03 december 2010 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 december 2010 - 14:30 schreef Stylzz het volgende:
Ook goed om te weten:

Ik bezit al een Feyenoord premie-effect, kan ik dat niet teruggeven en dan meedoen aan deze actie?

Nee dat kan niet. Feyenoord is wel van plan om later dit seizoen de mogelijkheid te bieden premie-effecten terug te geven aan de club, maar dit staat los van deze actie.
Ik heb het al eens eerder aangekaart betreffende degene die een obligatie in bezit heeft. wellicht kunnen zij deze ook aan VvF schenken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 03 december 2010 door Dubble O ms --
just-me
 just-me - vrijdag 03 december 2010 - 15:26   quote  deeplink  
ik heb de pinpas teruggejat van moeder de vrouw en maar vast €100 gestort!
de betalingen stromen binnen staat overal.
http://feyenoord.netwerk.to/nieuws/artikel/22851_Eerste%20stortingen%20op%20Supporters%20steunen%20Feyenoord%20rollen%20binnen.php
evh112
 evh112 - vrijdag 03 december 2010 - 15:29   quote  deeplink  
Bedankt voor je steun!

:P
Ik hoop echt dat dit een massaal succes wordt.
Dre71
 Dre71 - vrijdag 03 december 2010 - 15:56   quote  deeplink  
+€ 20...volgende...
Alex Ridderkerk
 Alex Ridderkerk - vrijdag 03 december 2010 - 17:41   quote  deeplink  
mijn vrouw 10,-
ik 10 ,-

samen 20 euries erbij, hoppa.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 03 december 2010 - 18:42   quote  deeplink  
Ook € 20,- gestort. Zijn we met z'n allen echte Sinterklazen he.
Red
 Red - vrijdag 03 december 2010 - 19:10   quote  deeplink  
Als je elk weekend €10 minder drinkt, rookt of whatever heb je voor september 2012 minstens €1000 over. Zo zou je elke maand €40 a €50 euro kunnen doneren aan Feyenoord.

Niet iedereen kan dat missen maar elke maand €10 moet haalbaar zijn. Dan heb je september 2012 ongeveer €210 gedoneerd aan onze club.

Stel je voor dat 100.000 supporters in die tijd gemiddeld €100 doneren.... Is toch een 10miljoen erbij, euhm van de schuld af.
peer 2
 peer 2 - vrijdag 03 december 2010 - 19:40   quote  deeplink  
Net €100,= gestort. Denk maar zo; in de jaren dat ze Europacup speelden was je ook minimaal deze bedragen per seizoen kwijt. Zou mooi zijn als we binnenkort weer kaartjes voor europese wedstrijden konden kopen.Mensen ; wie volgt?
hotjumper
 hotjumper - vrijdag 03 december 2010 - 20:05   quote  deeplink  
Ik wacht op de eindafrekening van m'n ex baas, dan kijk ik wat er over blijft nadat ik door de belasting bestolen ben....
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 03 december 2010 - 20:15   quote  deeplink  
Zo ook mijn steentje bijgedragen.

Het zo naar mijn mening inderdaad nog wel beter werken als je meteen kan aangeven dat je €10 per maand wil betalen ofzo. Zeker aangezien december een dure maand is en veel mensen misschien nu wat minder kunnen missen.
wazzaamahn
 wazzaamahn - vrijdag 03 december 2010 - 22:30   quote  deeplink  
mijn bedrag is gestort!!!
El Jardinero
 El Jardinero - vrijdag 03 december 2010 - 22:38   quote  deeplink  
Net 250 euro gestort vind het een geweldig idee. Normaal ben ik niet zo van het goede doel storten maar ook al verdwijnt het bij iemand in zijn verkeerde binnenzak heb ik toch het gevoel dat ik mijn steentje heb bijgedragen! let's go with the flow....
Ronnie W
 Ronnie W - zaterdag 04 december 2010 - 01:39   quote  deeplink  
He stylzz waarom moet je Bram zijn naam noemen.
Hij heeft genoeg gedaan om een eerder initiatief te starten.
Dit leek in hoofdlijnen op het plan wat nu is gepresenteerd.

Hij is hierin zelf benaderd.

Vind het gewoon een trap nageven aan Bram

Rot een keer op met je sarcastische uitlatingen looser

Mijn donatie is al overgemaakt enorme sukkel. Stylzz
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 04 december 2010 - 07:16   quote  deeplink  
Hahahaha! Je weet niets he. Geeft niet hoor. Morgen wel ff hard zingen he, krijg je misschien wel cadeautjes!!!
Vnny
 Vnny - zaterdag 04 december 2010 - 07:21   quote  deeplink  
net gestort, ben benieuwd hoeveel we op gaan halen!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 04 december 2010 - 07:26   quote  deeplink  
Goed verspreiden via alle social media.
Vnny
 Vnny - zaterdag 04 december 2010 - 07:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2010 - 07:26 schreef Stylzz het volgende:
Goed verspreiden via alle social media.
Ja en gewoon vrienden en familie dwingen te storten
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 04 december 2010 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2010 - 01:39 schreef Ronnie W het volgende:
He stylzz waarom moet je Bram zijn naam noemen.
Hij heeft genoeg gedaan om een eerder initiatief te starten.
Dit leek in hoofdlijnen op het plan wat nu is gepresenteerd.

Hij is hierin zelf benaderd.

Vind het gewoon een trap nageven aan Bram

Rot een keer op met je sarcastische uitlatingen looser

Mijn donatie is al overgemaakt enorme sukkel. Stylzz
Jij schrijft alleen op het forum?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 04 december 2010 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2010 - 07:16 schreef Stylzz het volgende:
Hahahaha! Je weet niets he. Geeft niet hoor. Morgen wel ff hard zingen he, krijg je misschien wel cadeautjes!!!
hahahahahaha
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 04 december 2010 - 11:27   quote  deeplink  
geen woorden maar daden.nu kunnen we onze verbondenheid met de club tonen.
voor sommigen zelfs liefde
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 04 december 2010 - 11:40   quote  deeplink  
GOED TOPIC!!!!
Maximus
 Maximus - zaterdag 04 december 2010 - 11:50   quote  deeplink  
Is Obiku gebant?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 04 december 2010 - 11:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2010 - 11:50 schreef Maximus het volgende:
Is Obiku gebant?
Nee dat kan niet want die is gemuteerd ik de voorbeeldige supportert bij uitstek...
rcrd
 rcrd - zaterdag 04 december 2010 - 12:01   quote  deeplink  
Goeiendag allemaal, dit topic werkte dusdanig mijn interesse, omdat ik zelf een marketing bedrijf heb t lijkt me beter voor de SSF om mensen maandelijks te laten doneren met een tientje, alleen de stap voor mensen om te doneren word dan een stuk moeilijker maar ipv dat je 50.000 x 10e = 500.000 krijg je bvb 50.000 x 120 = 6.000.000. In dit project om leden te werven zou ik zelfs met mijn marketing bedrijf willen helpen die overigens in alexandrium gevestigt is en dan mensen via de deur/telefonisch te benaderen, of dat er mensen zijn die 1/2 jaar willen helpen met feyenoord gezond te maken laten we eerlijk zijn dat tientje mist bijna niemand, wil graag alleen jullie mening hier over horen en waar ik het beste mijn plan van aanpak kan voorleggen.

met vriendelijke groet Ricardo

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 december 2010 door rcrd --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 04 december 2010 - 12:05   quote  deeplink  
Website en naam van t bedrijf?
Maximus
 Maximus - zaterdag 04 december 2010 - 12:26   quote  deeplink  
Je kunt nu toch ook een jaar lang(tot september 2012?) storten wat je missen kunt cq wilt? Koop jij met je marketingbedrijf toch 10 participaties voor 100 euro en leen je 50000 aan Feyenoord?
legrande
 legrande - zaterdag 04 december 2010 - 12:59   quote  deeplink  
Zo net ook gestort. Ik heb een heel goed gevoel. Ik denk dat het bedrag heel erg zal kunnen oplopen. Als echt alle supporters dit gaan doen gemiddeld 20 euro dan moeten er miljoenen binnenkomen en het bedrijfsleven 5000 per bedrijf. Feyenoord een volksclub en het volk(supporters) maken de club weer gezond en over 2 a 3 jaar doen we weer volop mee. Goh wat ben ik blij feyenoord supporter te zijn. Zou het wel leuk vinden af en toe te horen hoe het staat en eventueel nog wat extra te storten.
Ronnie W
 Ronnie W - zaterdag 04 december 2010 - 13:00   quote  deeplink  
RCRD leg je voorstel bij de mensen die erover gaan neer.
Je weet nooit of het zich kan gaan ontwikkelen.

Het idee wat er nu ligt slaat goed aan bij de supporters. Het nadeel is dat je niet bij iedereen in de beurs kan kijken.

Las gisteren dat iemand die van 50 euro in de week rond moet komen dit bedrag heeft gedoneerd. Dat zijn mooie en indrukwekkende verhalen.

Laat dit eerst even zijn gang gaan en als het niet opleverd wat men verwacht kan er altijd nog iers anders worden ondernomen.

Niet iedereen betaald een tientje. Ik denk zelf dat het gemiddelde hoger ligt dan 10 euro???????
Ronnie W
 Ronnie W - zaterdag 04 december 2010 - 13:00   quote  deeplink  
RCRD leg je voorstel bij de mensen die erover gaan neer.
Je weet nooit of het zich kan gaan ontwikkelen.

Het idee wat er nu ligt slaat goed aan bij de supporters. Het nadeel is dat je niet bij iedereen in de beurs kan kijken.

Las gisteren dat iemand die van 50 euro in de week rond moet komen dit bedrag heeft gedoneerd. Dat zijn mooie en indrukwekkende verhalen.

Laat dit eerst even zijn gang gaan, en als het niet opleverd wat men verwacht had. Kan er altijd nog iers anders worden ondernomen.

Niet iedereen betaald een tientje. Ik denk zelf dat het gemiddelde hoger ligt dan 10 euro???????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 december 2010 door Ronnie W --
legrande
 legrande - zaterdag 04 december 2010 - 13:01   quote  deeplink  
Laten we ook iedereen vrienden fam kinderen vaders moeders ooms werkgevers trachten te bewegen mee te doen. Is nog leuk ook. Morgen nog even winnen en we gaan weer met veel plezier vooruit denken.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 04 december 2010 - 13:37   quote  deeplink  
Gemiddeld zal men rond de 50EURO doen denk ik. ik zelf twijfel nog tussen een vast maandelijks bedrag of in 1x een som.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 04 december 2010 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2010 - 13:37 schreef Stylzz het volgende:
Gemiddeld zal men rond de 50EURO doen denk ik. ik zelf twijfel nog tussen een vast maandelijks bedrag of in 1x een som.
Zou me ook niets verbazen dat men eerst deze actie/donatiwijze afwacht en vervolgensd over enige tijd besluit om een maandelijkse donatie mogelijk te maken/over te laten maken.
Zou deze aanpak zeer verstandig vinden. En correct.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5979
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gerard Meijer geeft startschot met eerste donatie ‘Supporters steunen Feyenoord’









0.0099790