|
|
el1986
|
|
|
we winnen godverredomme :@:@::@
als dat zielige realistische gedoe van te voren gingen jullie zo vroeger ook het veld in?? geen wonder dat jullie je de 3e helft alleen maar vermaakten. opvreten die neuze, en hard ook!!
0-10! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Graag gedaan! Slaap lekker en morgen ... gezond weer op!
Wat gaan we doen? Wij gaan WINNEN! |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 23:37 schreef JanM het volgende:[..] Graag gedaan! Slaap lekker en morgen ... gezond weer op! Wat gaan we doen? Wij gaan WINNEN! maar met hoeveel is de vraag..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 januari 2011 door el1986 -- |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 januari 2011 door el1986 -- |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote: zo is het, hoe realistischer hoe beter!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gelukkig gaan we vandaag weer voetballen |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
heb kut geslapen. maar heb een redelijk goed gevoel over vanavond |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote: ik heb heerlijk geslapen, met een fijn gezang in mijn oor:);) ik heb ook een goed gevoel, maar wanneer niet..en keer op keer worden we telleurgesteld, en toch zijn we iedere wedstrijd weer positief, waarom?? omdat we feyenoorder zijn, in hart en nieren, elke dag, elke week, na elke nederlaag, zo ook vandaag. feyenoord till i die, screw all the jews:@:@:@:@:@@:@ |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 08:34 schreef el1986 het volgende:[..] ik heb heerlijk geslapen, met een fijn gezang in mijn oor:);) ik heb ook een goed gevoel, maar wanneer niet..en keer op keer worden we telleurgesteld, en toch zijn we iedere wedstrijd weer positief, waarom?? omdat we feyenoorder zijn, in hart en nieren, elke dag, elke week, na elke nederlaag, zo ook vandaag. feyenoord till i die, screw all the jews:@:@:@:@:@@:@ Aha dus dat doet FTID de hele dag. Nou snap ik het. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
el1986
|
|
|
|
|
|
el1986
|
|
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
als het maar niet de zevenhuizerplas is, dan is het meteen verontreinigd!! |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote: dan flikker je er toch een fles ajaks in? troep zoekt troep eh.. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ja, moeten onzelf niet overschatten. maar een kleine verassing moet lukken. 1x simon, 1x beukerin. en helaas 2x de jong. maar waarom brutes? je hebt mijn borstkast nog nooit gezien.... ;-) |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
We gaan gewoon dik het schip in. Iets anders zal alleen maar meevallen. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Ik heb een verschrikkelijk raar voorgevoel dat ik in jaren niet heb gehad!
WE WINNEN! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: negatieve arie weer |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 16:17 schreef obiku010 het volgende:ja, moeten onzelf niet overschatten. maar een kleine verassing moet lukken. 1x simon, 1x beukerin. en helaas 2x de jong. maar waarom brutes? je hebt mijn borstkast nog nooit gezien.... ;-) was meer bij "spreken van wijzen" . . . . . |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: dat getuigt niet echt van het "we" gevoel |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: jij maakt het negatief. ik zie het als positief dat het alleen maar mee kan vallen. |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
quote: ik voel idd iets anders dan de meesten, maar ja da's wat ik voel heh? kun je niet echt veel aan doen. |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
Een heerlijk wedstrijdje vanavond, met een mokotjo in de hoofdrol!! 1-4 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 januari 2011 - 23:37 schreef JanM het volgende:[..] Graag gedaan! Slaap lekker en morgen ... gezond weer op! Wat gaan we doen? Wij gaan WINNEN! Hoop dat je een keer gelijk krijgt |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
quote: Ken je de film "Pulp Fiction"? Daar heb ik "real bad-ass niggers who bring mid-evil on your ass " voor!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
Huuuuuppie ,huppie , huppie, huppie !!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
We gaan winnen alleen met hoeveel is de vraag? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
KEIN GELOEL, FUSSBAL SPIELEN!!! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
HALLELUJA!!!! AMEN!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 januari 2011 door Feyenoord till i die -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
normaal gesproken zo gespannen als de neten,nu nauwelijks spanning?
Kom op Feyenoord!!!!! |
|
|
|
|
piet
|
|
|
Wij gaan winnen!!! come on Feyenoord!!! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
gvd weer werken. 2e helft kan ik net zien. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
denk 2-2, neuzen maken kort voor einde wedstrijd nog gelijk |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Het kriebelt weer optimaal!!Ik vraag me wel af of het verstandig is Simon meteen voor de leeuwen te gooien. Ik hoop dat het goed komt. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
En wie niet springt, die is een jood!
*springt* |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 19:21 schreef fredje het volgende:Het kriebelt weer optimaal!!Ik vraag me wel af of het verstandig is Simon meteen voor de leeuwen te gooien. Ik hoop dat het goed komt. inderdaad, maar hij moet toch een x een wedstrijd spelen, en dit seizoen is elke wedstrijd belangrijk...
We still hope, we still believe, we still support WE <3 FEYENOORD |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 18:41 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Ken je de film "Pulp Fiction"? Daar heb ik "real bad-ass niggers who bring mid-evil on your ass " voor!! hahaha zoals Obiku. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 18:41 schreef Feyenoord till i die het volgende:[..] Ken je de film "Pulp Fiction"? Daar heb ik "real bad-ass niggers who bring mid-evil on your ass " voor!! Marsellus: . I'ma call a coupla hard, pipe-hittin' niggers, who'll go to work on the homes here with a pair of pliers and a blow torch. You hear me talkin', hillbilly boy? I ain't through with you by a damn sight. I'ma get medieval on your ass. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: je bent niet de enige. direct na de wedstrijd weer werken.
maarrrr.... WE GAAN WINNEN! 1-3 ik voel het! |
|
|
|