|
|
sevillana
|
|
|
quote: heb ik ook regelmatig "last van" gehad de afgelopen jaren . . . |
|
|
|
|
gekzat
|
|
|
het vreemde gevoel van vertrouwen was na de wedstrijd al snel weg |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geen zin in deze wedstrijd.. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
quote: Hadden we B... nog maar!!!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
1-1 maar we komen wel eerst achter. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Van mij mag ie nu al afgelast worden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Niet gaan en gewoon reglementair verliezen. |
|
|
|
|
frray
|
|
|
Niet op komen dagen? Gewoon 3-0 verliezen dan en tenminste geen onzin zolas vandaag. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
De stand die je moet doorgeven is dat de stand die je hoopt het wordt, of de stand waarvan je denk dat dat het word? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Pak slaag gaan we krijgen ben ik bang |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wij verdienen gewoon dat we daar gaan winnen dus we gaan ook winnen!!! Hoe waarom en hoeveel kan mij niet schelen!!! |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
al winnen we door 2 handsballen, boei mij het, alleen denk ik dat het niet gaat gebeuren. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 05 december 2010 - 20:50 schreef detrapstaandervanvak het volgende:al winnen we door 2 handsballen, boei mij het, alleen denk ik dat het niet gaat gebeuren. Wij gaan winnen alleen met hoeveel is gewoon de vraag!!! |
|
|
|
|
ancifr
|
|
|
ik denk drie eigendoelpunten vertonghen 0-3!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Laat denken maar aan ons over |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vertonghen....zulks kan toch niet meer? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: "we" hebben nu toch een andere B? |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
quote: heel knap, uitslag 0-2; van beukering 3 x scoren? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: 1x afgekeurd denk ik |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
quote: ja oke. ik hoop op een goede wedstrijd, met veel kansen en ik hoop dat die bloedhond van een vertongen rood krijgt of door midde wordt getrapt. uitslag ; 1-2 1x Gini 1x Luc en een eigen goal van van Haaren |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zondag 05 december 2010 - 22:44 schreef Stefan-FR-08 het volgende:[..] ja oke. ik hoop op een goede wedstrijd, met veel kansen en ik hoop dat die bloedhond van een vertongen rood krijgt of door midde wordt getrapt. uitslag ; 1-2 1x Gini 1x Luc en een eigen goal van van Haaren opnieuw? |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
quote: opnieuw wat? van haaren een eigen goal? nee dat was een grapje;) |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Voor de meeste ploegen komt de ommekeer tegen Feyenoord, zal 19 december wel weer niet anders zijn. KutFeyenoord. |
|
|
|
|
hoogvliet010
|
|
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
Die zit met zijn matties een pot koffie te dissen ergens 2 hoog in Almere |
|
|
|
|
Vakkie Q
|
|
|
Pleurt toch op man met al dat positieve gelul. Als dat tegen Willem 2 gezien heb zakt de moed in je steunzolen. 5-0 of nog erger. Pffffffffffffffffff niks meer en niks minder met dit afgebrande A jeugd elftal zonder enige winnaars mentaliteit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Roy_Feyenoord
|
|
|
|
|
|
djsavoy
|
|
|
Alleen Vakkie Q snapt het volgens mij. en ja ik baal er ook van maar hoe graag we ook willen we moeten wel reeel bkijven. Goh wat zou het mooi zijn dat zou al het gelul van de eerste seizoenshelft flink wegpoetsen en als onze burgerkingboy scoort nemem we hem met zijn allen in ons armen, en is het de beste deal van de laatste 20 jaar,waar ik echt van baal is dat gelul over Mario Been, deze man verdient wat meer respect en credits. die gaat hier ook aan onder door en ik ben er echt van overtuigd dat hij het wel op order krijgt.Ja het word een kutseizoen en volgend jaar waarschijnlijk ook. maar we zijn heel langzaam aan het klimmen. en er hoeven straks mmar een paar stukjes van de puzzel op zijn plek te vallen en dan is er pas eht een ommekeer.het geouwehoer over de mp3 spelers van deze jongens.ik denk echt dat daar niemamd op het veld staat die echt niet wil. oke misschien 1 heb ik zo af en toe het idee. maar deze jongens gaan dooe en hel net als de supporters. maar AUB blijf positief daar hebben ze het meeste aan. en ja respect voor de supporters die blijven lijden en toch komen. Daar is FEIJENOORD echt uniek in. zomaar een amsterdamse supporter die ECHT voor Feijenoord is.en soory voor mijn geboorteplaats dat zegt echt iets over mij. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kan je ook niets aan doen he. |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 december 2010 - 11:00 schreef djsavoy het volgende:Alleen Vakkie Q snapt het volgens mij. en ja ik baal er ook van maar hoe graag we ook willen we moeten wel reeel bkijven. Goh wat zou het mooi zijn dat zou al het gelul van de eerste seizoenshelft flink wegpoetsen en als onze burgerkingboy scoort nemem we hem met zijn allen in ons armen, en is het de beste deal van de laatste 20 jaar,waar ik echt van baal is dat gelul over Mario Been, deze man verdient wat meer respect en credits. die gaat hier ook aan onder door en ik ben er echt van overtuigd dat hij het wel op order krijgt.Ja het word een kutseizoen en volgend jaar waarschijnlijk ook. maar we zijn heel langzaam aan het klimmen. en er hoeven straks mmar een paar stukjes van de puzzel op zijn plek te vallen en dan is er pas eht een ommekeer.het geouwehoer over de mp3 spelers van deze jongens.ik denk echt dat daar niemamd op het veld staat die echt niet wil. oke misschien 1 heb ik zo af en toe het idee. maar deze jongens gaan dooe en hel net als de supporters. maar AUB blijf positief daar hebben ze het meeste aan. en ja respect voor de supporters die blijven lijden en toch komen. Daar is FEIJENOORD echt uniek in. zomaar een amsterdamse supporter die ECHT voor Feijenoord is.en soory voor mijn geboorteplaats dat zegt echt iets over mij. kun je niks aan doen idd.. wel tof. maar been? tuurlijk verdiend die credits en respect, maar laat hem aub kappen met dat standaard gelul over de jongelingen excuses!.. daar baal IK van. ook jochtes van 19 moet je op de klote geven als ze wanprestaties leveren, maar als je aussar/bruins inbrengt ben je bij mij op het verkeerde adres.
voor de rest heb je helemaal gelijk. +1 |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote:Op maandag 06 december 2010 - 23:32 schreef Vakkie Q het volgende:Pleurt toch op man met al dat positieve gelul. Als dat tegen Willem 2 gezien heb zakt de moed in je steunzolen. 5-0 of nog erger. Pffffffffffffffffff niks meer en niks minder met dit afgebrande A jeugd elftal zonder enige winnaars mentaliteit. +10 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: 15-0?
overdrijven is ook een vak. |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
0-1 maar alleen als er strijd is bij de jonge R&B boys en geen spanning wat voor horloge ze nu weer geen kopen.Anders wordt het 2-0 |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: nee, . . die hebben ZE . . . . |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
wij gaan winnen ... alleen met hoeveel is de vraag.. |
|
|
|
|
djsavoy
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 december 2010 - 12:39 schreef piet de paler het volgende:0-1 maar alleen als er strijd is bij de jonge R&B boys en geen spanning wat voor horloge ze nu weer geen kopen.Anders wordt het 2-0 wat een negativiteit. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
een of andere adriu stuurt me een pb met 11-0 voor die stinksnavels. iemand ook pb,s gehad? anders effe melden bij boudewijn |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote: nee, dat is waarheid. zo triest is het momenteel bij onze club |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
die zijn zo gemotiveerd, wordt een schiettent tegen die slappelingen bij ons. en na de wedstrijd zie je been weer zogenaamde emotioneel zijn...om te kotsen!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 december 2010 door Feijenoord1908 -- |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 december 2010 - 13:14 schreef obiku010 het volgende:een of andere adriu stuurt me een pb met 11-0 voor die stinksnavels. iemand ook pb,s gehad? anders effe melden bij boudewijn hier nog 1, hem 'm verder een prettig leven toegewenst . . . . |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 06 december 2010 - 23:32 schreef Vakkie Q het volgende:Pleurt toch op man met al dat positieve gelul. Als dat tegen Willem 2 gezien heb zakt de moed in je steunzolen. 5-0 of nog erger. Pffffffffffffffffff niks meer en niks minder met dit afgebrande A jeugd elftal zonder enige winnaars mentaliteit. 100000000000000000000% mee eens!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 december 2010 - 13:52 schreef Feijenoord1908 het volgende:die zijn zo gemotiveerd, wordt een schiettent tegen die slappelingen bij ons. en na de wedstrijd zie je been weer zogenaamde emotioneel zijn...om te kotsen!! +1 eens!..zat vandaag ff een filmpje te kijken, in de finale van de uefa cup.. bosvelt die een kut voorzet gaf, schopt zo de reclame bording naar de tering! dat soort dingen wil ik zien, jezelf op de klote te geven, schop de corner vlag aar de tyfus, grijp de grens naar de strot, weet ik t, maar doe iets!! laat die winnaars mentaliteit eens zien.. nog niet 1x gezien(behalve tegen twente) dit seizoen.. |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote: haha, wat een lozers zeg, pff.. wij lopen hand in hand( voor de 1 zijn we homo's voor de ander zijn we sneu) wij lopen hand in hand, de joden lopen hard weg, en laten elkaar in de steek. stink neusjes |
|
|
|