|
|
rv1992
|
|
|
quote: leerdam kopt em op een meter na wel dr in haha |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: nee, die ook niet, hebben de junkies in west gehouden |
|
|
|
|
erik
|
|
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
quote: nouu, daar denkt ie nu ook nog ff over na...hopeloos dit |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 22:28 schreef rv1992 het volgende:pff hier word je toch zo moe van.... je hart doet verschrikkelijk pijn... maar je wilt ook niet in het jodengedrag vallen... maar dr mag nu wel iets gaan gebeure.. wat is jodengedrag? |
|
|
|
|
erik
|
|
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
quote: haha dat hoef je denk aan mensen hier niet te vragen ;) |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
ik had soms liever gehad dat mijn vader me een jaar of 30 geleden mee had genomen naar vrouwenhockey ipv naar de kuip |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
wat een triest gebeuren pffffffffffffff |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kom net van m'n werk. Zeg maar niets...Tís weer kut? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Dat is gedrag zoals je dat hier ziet van bijvoorbeeld El Aanmeldi. Zodra het tegen zit afhaken, zeiken, je tegen je ploeg en je trainer keren. Gebrek aan loyaliteit, kort samengevat. |
|
|
|
|
erik
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 22:31 schreef el-loco het volgende:ik had soms liever gehad dat mijn vader me een jaar of 30 geleden mee had genomen naar vrouwenhockey ipv naar de kuip je moet ook denken aan alle prachtige momente 1999 2002 etc |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 22:31 schreef el-loco het volgende:ik had soms liever gehad dat mijn vader me een jaar of 30 geleden mee had genomen naar vrouwenhockey ipv naar de kuip jaa dan kijk je tenminste wel naar lekkere meide... al is die sport nie zo boeiend |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zielig, wat een vertoning.. |
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
quote: zou maar snel weer weg gaan.... je wilt het niet weten |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
ja heb ik aan gedacht maar daar kan je gvd niet op blijven teren |
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 22:31 schreef Els het volgende:[..] Dat is gedrag zoals je dat hier ziet van bijvoorbeeld El Aanmeldi. Zodra het tegen zit afhaken, zeiken, je tegen je ploeg en je trainer keren. Gebrek aan loyaliteit, kort samengevat. Mooi omschreven els! |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
bij feyenoord heeft niemand een voldoende |
|
|
|
|
erik
|
|
|
nou was toch weer een goede wedstrijd er waren veel lichtpuntjes en hjier kunnen we mee verder. oh ja jmmr dat we veloren hebben mar dat ligt nu agter ons nu w8 de graafschap altijd lastig. knipoog reactie been na joden-Feyenoord |
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
quote: Been! zeker een dikke 8 |
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 22:33 schreef erik het volgende:nou was toch weer een goede wedstrijd er waren veel lichtpuntjes en hjier kunnen we mee verder. oh ja jmmr dat we veloren hebben mar dat ligt nu agter ons nu w8 de graafschap altijd lastig. knipoog reactie been na joden-Feyenoord je mist de passie en inzet die hij in de wedstrijd heeft gezien |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: iig niet wat wij wel doen, . . . toch de wedstrijd tot 't laatste fluitsignaal kijken, ook al zit 't niet mee |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 22:31 schreef Els het volgende:[..] Dat is gedrag zoals je dat hier ziet van bijvoorbeeld El Aanmeldi. Zodra het tegen zit afhaken, zeiken, je tegen je ploeg en je trainer keren. Gebrek aan loyaliteit, kort samengevat. ok,bedasnkt.maar ik kan dat wel een beetje begrijpen...je hebt ook geen zin om altijd maar te verliezen terwijl je gewend bent om de betere te zijn..... |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Heb je het over loyaliteit els? Ik wil ook loyaliteit van die flapdrollen die ons shirt belachelijk maken! |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
de cler krijgt wel een vieze panna van een A1-speler.... schandalig |
|
|
|
|
erik
|
|
|
quote: oh ja ff vergete want die was er natuurlijk genoeg ckr bij been kwam ckr 2 x uit zn stoel
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 19 januari 2011 door erik -- |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 22:34 schreef derde ster het volgende:[..] ok,bedasnkt.maar ik kan dat wel een beetje begrijpen...je hebt ook geen zin om altijd maar te verliezen terwijl je gewend bent om de betere te zijn..... wij zijn allang nie gewend meer om de betere te zijn.... al doet het veel pijn... maar wij hebben wel liefde voor de club |
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 22:34 schreef el-loco het volgende:Heb je het over loyaliteit els? Ik wil ook loyaliteit van die flapdrollen die ons shirt belachelijk maken! +1 |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote: Jij komt hier zeker niet veel kijken.. Anders had je kunnen weten dat enkele forumbezoekers hier, indien meedoen met iq test van bnn onder de 50 scoren..sorry,,,, ver onder de 50
Er heerst onbegrip bij meerdere Feijenoord fans, omdat ze nu éénmaal momenteel niet mee kunnen strijden om een plekje ergens wat bovenin. Zie nu aub in dat het er niet in zit. Feijenoord moet eerst maar zorgen dat ze niet degraderen. |
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
quote: oowh dan heb ik wat gemist? |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 22:34 schreef el-loco het volgende:Heb je het over loyaliteit els? Ik wil ook loyaliteit van die flapdrollen die ons shirt belachelijk maken! idd,zitten toch elke week weer 40.000 man in de Kuip maar vraag me af of de spelers dat doorhebben |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
shit, shit, en nog eens shit, . . opnieuw verloren van 020 |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 22:34 schreef sevillana het volgende:[..] iig niet wat wij wel doen, . . . toch de wedstrijd tot 't laatste fluitsignaal kijken, ook al zit 't niet mee ok,ik begrijp het.maar las je echt fanatiek bent lijkt me dat wel moeilijk... |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
nou maar weer snel vergeten deze pot, verliezen zat er wel aan te komen maar de manier waarop is weer triest, weinig inzet en weer angstig spel |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
Die gasten zetten straks hij mp 3 op en strijken aan het einde van de maand een paar duizend euro op. Vergeten en verder gaan denken ze. Terwijl ik gvd heel de week met pleures in mijn lichaam naar mijn werk moet!!! |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 22:36 schreef el-loco het volgende:Die gasten zetten straks hij mp 3 op en strijken aan het einde van de maand een paar duizend euro op. Vergeten en verder gaan denken ze. Terwijl ik gvd heel de week met pleures in mijn lichaam naar mijn werk moet!!! |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 22:36 schreef Wolfmen het volgende:[..] idd,zitten toch elke week weer 40.000 man in de Kuip maar vraag me af of de spelers dat doorhebben denk je dan dat het beter wordt als we er niet zitten? supporter ben je in goede en slechte tijden |
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 22:36 schreef pauline het volgende:[..] Jij komt hier zeker niet veel kijken.. Anders had je kunnen weten dat enkele forumbezoekers hier, indien meedoen met iq test van bnn onder de 50 scoren..sorry,,,, ver onder de 50 Er heerst onbegrip bij meerdere Feijenoord fans, omdat ze nu éénmaal momenteel niet mee kunnen strijden om een plekje ergens wat bovenin. Zie nu aub in dat het er niet in zit. Feijenoord moet eerst maar zorgen dat ze niet degraderen. volg ik ff niet meer? wat heeft het iq van de forumbezoekers dr mee te maken? of is mijn iq echt laag whaha |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 22:35 schreef rv1992 het volgende:[..] wij zijn allang nie gewend meer om de betere te zijn.... al doet het veel pijn... maar wij hebben wel liefde voor de club yep,en dat waardeer ik enorm,ik ben een ajacied,maar ik ben eerlijk als ik zeg dat ik giga veel respect voor het legioen heb! |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 22:36 schreef pauline het volgende:[..] Jij komt hier zeker niet veel kijken.. Anders had je kunnen weten dat enkele forumbezoekers hier, indien meedoen met iq test van bnn onder de 50 scoren..sorry,,,, ver onder de 50 Er heerst onbegrip bij meerdere Feijenoord fans, omdat ze nu éénmaal momenteel niet mee kunnen strijden om een plekje ergens wat bovenin. Zie nu aub in dat het er niet in zit. Feijenoord moet eerst maar zorgen dat ze niet degraderen. klopt kanker hoer |
|
|
|
|
rv1992
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 22:36 schreef Wolfmen het volgende:[..] idd,zitten toch elke week weer 40.000 man in de Kuip maar vraag me af of de spelers dat doorhebben nja volgens mij denken ze nu: ach ze komen toch wel? |
|
|
|
|
Dharmpie
|
|
|
Geen Passie, Geen Vechtlust, Geen Inzet, Geen Rotterdamse Mentaliteit, Geen Opgestroopte Mouwen, het gros is Feyenoord onwaardig. |
|
|
|
|
derde ster
|
|
|
quote:Op woensdag 19 januari 2011 - 22:36 schreef pauline het volgende:[..] Jij komt hier zeker niet veel kijken.. Anders had je kunnen weten dat enkele forumbezoekers hier, indien meedoen met iq test van bnn onder de 50 scoren..sorry,,,, ver onder de 50 Er heerst onbegrip bij meerdere Feijenoord fans, omdat ze nu éénmaal momenteel niet mee kunnen strijden om een plekje ergens wat bovenin. Zie nu aub in dat het er niet in zit. Feijenoord moet eerst maar zorgen dat ze niet degraderen. feyenoord degradeert nooit! |
|
|
|
|
el-loco
|
|
|
|
|
|
rv1992