|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Wel een goed vooruitzicht, normaal sliep ik niet, en verloren we met 5-1 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je kan rustig slapen ja. De vraag is slechts hoe groot de nederlaag word |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
3-0, tenminste...Als van Beukering naast van Dijk gaat staan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Ik hoop op een gelijkspelletje maar ben bang dat dit niet mee zal vallen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
ik hou wel van een positief kerst kado |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
We gaan winnen, alleen met hoeveel is de vraag.
Mwa, ben altijd positief, ga voor een late overwinning, De Beuk of Luc maakt de winnende. 1-2. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 12 december 2010 - 20:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:We gaan winnen, alleen met hoeveel is de vraag. Mwa, ben altijd positief, ga voor een late overwinning, De Beuk of Luc maakt de winnende. 1-2. Hahahahahahahahahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Extra drank inslaan voor volgend weekend is misschien ook een optie. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Daar gaan we weer............,slim zijn en knokken!! Slim zijn,door je niet te laten opnaaien in die kookpan en knokken alsof het je laatste daad is!! Ik heb er alle vertrouwen in! |
|
|
|
|
Niels64
|
|
|
Kom op jongens, in alle eerlijkheid, we hopen dat we van 020 winnen, maar geloven we er ook echt in.............................................................. ? Persoonlijk heb ik er een zwaar hoofd in. Na de vreselijk slechte wedstrijden tegen Willem II en vanmiddag tegen Excelsior is 020, ondanks dat zij ook niet goed spelen, toch van een ander kaliber. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
we zien vandaag Twente een pak slaag krijgen 020 met 0-1 winnen en nog zijn we in staat onszelf zielig te blijven vinden,Je begint allemaal op 0-0 en voetbal is geen wikunde waar de uitkomst altijd te voorspellen is (of niet) Er zitten op deze site mensen waar ik aan twijfel of ze wel feyenoord bloed hebben.Het gaat nu gewoon slecht dat weten we.Maar dat wisten we al toen de lijken uit de kast vielen en er een grote schuld was.Accepteer dit nu eens. En laten we ons cluppie blijven steunen en dat werkt niet door wrange grapjes te maken.Of (vandaag gezien en gehoord) ze uit te fluiten.Alles zal rechkom. Voor de echte fans die ik misschien op hun teentjes trap sorry. |
|
|
|
|
Alexi
|
|
|
Bovendien denken ze daar het lek boven te hebben,en dat armlastige Feyenoord even op te rollen,nou dat moeten ze dan maar goed denken.Nu is het dus aan ons om het tegendeel te bewijzen toch!?Dat gaat gebeuren!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ja en morgen vind ik 100 euro op straat.. |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Toen hadden we ook betere spelers.
Connolly///HELD |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat we hier nog over moeten discuseren.... Ze kunnen net zogoed niet gaan en bedanken voor de eer!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zullen we morgen samen de arena affikken Leon? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zullen we morgen samen de arena affikken Leon? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: jazeker maar 1x is voldoende als je mij mee neemt ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
Van Beukering moeten we een week niet laten eten en dan vreet hij heel Ajax op. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: dat is waar,,morgen middag maar ff dan :> |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
2-2 maar we komen wel eerst achter. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja moet eerst naar Groningen neem ik die €borg ook ff mee. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: is goed ik moet eerst naar Leiden dus kom weinig tegen ,maar op de terugweg steek ik heel hoofddorp wel in de fik.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
en omdat niemand hoofddorp zal missen.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee. Daar heb je een punt. Al is t winkelcentrum wel aardig geworden. Ligt wel een leuke racebaan van Hoofddorp naar Vennep... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 12 december 2010 - 21:27 schreef Stylzz het volgende:Nee. Daar heb je een punt. Al is t winkelcentrum wel aardig geworden. Ligt wel een leuke racebaan van Hoofddorp naar Vennep... Het is nog niet helemaal af als het goed is.. Ja mooie racebaan he,die kleine Erasmusbrug bij de Vennep is mooi ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Veel gereden toen ik nog in NV woonde. werkte toen bij Wyeth in Hoofddorp. regelmatig dus in Hoofddorp zelf geweest. ook nog ff bij Bluewater gezeten, elke dag broodjes halen in t winkelcentrum |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 12 december 2010 - 21:36 schreef Stylzz het volgende:Veel gereden toen ik nog in NV woonde. werkte toen bij Wyeth in Hoofddorp. regelmatig dus in Hoofddorp zelf geweest. ook nog ff bij Bluewater gezeten, elke dag broodjes halen in t winkelcentrum Ik kan beide bedrijven niet eerlijk gezegt maar een broodje halen in dat dorp is wel te doen.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is ook niet echt je branche. 1 is een farmaceut. De ander offshore en oliedingen... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: zeg me niks idd,alhoewel offshore bedrijven en oliedingen me aardig bekend zijn.. Ben er immers tussen geboren en getogen... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Alleen niet in Hoofddorp? :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee meer in 2 na grootste haven van de wereld.....hahaha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ja tis wat onrealistisch. 0-2 dan. Ajax heeft tenslotte geen spits meer die de goals gaat maken. Kan Feyenoord helaas geen winnende goal meer maken in de laatste minuut... want een winnende goal = geen winnende goal als je er daarna nog eentje maakt...
Mocht Feyenoord onverhoopt toch een tegendoelpunt krijgen (gebeurt natuurlijk niet, weet ik ook wel), dan moeten we even de lijnen aanpassen.
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
COME ON FEYENOORD, MAkE US PROUD AND MAkE US CHAMPIONS! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
quote: us1 [fs vs], (verkorting) 's (persoonlijk voornaamwoord; naamval ) vergelijk we, ourselves 1 (voor / aan) ons context 2 (in nominatieffuncties) (voornamelijk informeel) wij ons context 3 (verwijst naar 1e persoon enkelvoud) mij ons context
us2, (verkorting) 's (wederkerend voornaamwoord) (informeel of gewestelijk) vergelijk we, ourselves ons(zelf) context |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Enge droom gehad vannacht Patrick hahaha |
|
|
|
|
Kiprich
|
|
|
Ehhhhhhhhhh ben je niet een beetje laat met je 19 december 2009? We zijn nu bijna een jaar verder. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 13 december 2010 - 20:21 schreef Kiprich het volgende:Ehhhhhhhhhh ben je niet een beetje laat met je 19 december 2009? We zijn nu bijna een jaar verder. Als die wedstrijd positief verloopt maken we er 2010 van.... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
------------darley------------ -leerdam-Vlaar-Bahia--deCler-- ------------Indi--------------- ----Elahmadi-Mokotjo-Cabral--- --------Luc-Wijnaldum-------
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 december 2010 door craven -- |
|
|
|
|
MikeAFCA
|
|
|
4-0
Positie spel. Vroeger druk zetten als normaal 10 sec en bal weer. |
|
|