|
|
MMM
|
|
|
Oke, bedankt voor je bijdrage en nu weer oprotten. |
|
|
|
|
MikeAFCA
|
|
|
Even serieus feijenoord staad in het rechter rijtje en bakt er momenteel weinig tot niks van en dan denken jullie dat feijenoord wel even wint met 2-0 3-1 enzow
kom op realistisch blijven |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
dat zegt volgens mij niemand. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
jawel 0-5!!!!!! hahahahaha |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FR-girl
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
ajax gaat gelijk volle druk aanval der op, dus we moeten vooral niet achteruit lopen en gelijk de lange bal spelen!
____________van Beukering____________ Cabral_____________________Schaken___ ____________________________Wijnaldum ___El Ahmadi_________________________ _______________Mokotjo_______________ de Cler____Bahia_______Vlaar__de Vrij _________________van Dijk___________
- Waarom voor Schaken? Het enige wat we nodig hebben zijn SNELLE mensen, dus geen Biseswar die eerst de bal 10 min vasthoud en daarna een mislukte actie maakt, maar rennen, voorgeven, scoren
- Waarom Sjonnie? Die kan een bal vasthouden en is sterk in fysieke duels!! Hij is niet de snelste maar we hebben een aanspeelpunt nodig. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 december 2010 - 17:14 schreef Quiroz het volgende:- Waarom voor Schaken? Het enige wat we nodig hebben zijn SNELLE mensen, dus geen Biseswar die eerst de bal 10 min vasthoud en daarna een mislukte actie maakt, maar rennen, voorgeven, scoren Jammer dat Schaken alleen maar kan rennen en geen bal voor kan geven en ook niet kan scoren. Is trouwens ook geschorst (gelukkig)
quote:- Waarom Sjonnie? Die kan een bal vasthouden en is sterk in fysieke duels!! Hij is niet de snelste maar we hebben een aanspeelpunt nodig.
We zullen niet veel te vinden zijn op de helft van 020 dus dan heb je niks aan van Beukering.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 december 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
We zullen met lange ballen moeten spelen MMM of snel counteren |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Fernandez kan dat maarja die hebben we niet...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 december 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Is ook geen aanspeelpunt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
aad 64
|
|
|
gok op 2-2 de neuzen krijgen een strafschop in de 92e minuut en komen gelijk (onterechte strafschop) |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Is niet de oplossing. We moeten snelle mensen hebben en daar om heen moet Sjonnie de bal vasthouden. Waarom denk je dat we de laatste jaren zoveel verloren hebben? Omdat we altijd maar gingen verdedigen, dat moet je nooit doen tegen Ajax! Zelfs clubs als ADO en Utrecht hebben daar gewonnen, het is buiten de aanval een zeer matig elftalletje hoor! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vorig jaar hebben we het niet verkeerd gedaan in uitwedstrijden.
Achja, we zien het wel.
EDIT: Oh je bedoeld in 020, dacht dat je het in het algemeen bedoelde. Dan wel eens ja.
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Al vind ik Utrecht en ADO geen matige teams. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Nee, maar feit blijft ook dat ze zich niet lieten terugzakken.
PSV is de enige die zoveel kwaliteit heeft dat ze Ajax lam kunnen leggen met die stijl, maar Rutten misbruikt zijn macht. Die kan met twee vingers in de neus kampioen worden als ie wil.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 december 2010 door Quiroz -- |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 december 2010 - 17:45 schreef Quiroz het volgende:[..] Is niet de oplossing. We moeten snelle mensen hebben en daar om heen moet Sjonnie de bal vasthouden. Waarom denk je dat we de laatste jaren zoveel verloren hebben? Omdat we altijd maar gingen verdedigen, dat moet je nooit doen tegen Ajax! Zelfs clubs als ADO en Utrecht hebben daar gewonnen, het is buiten de aanval een zeer matig elftalletje hoor! Counteren is wel de oplossing vandaar mijn opstelling: blok van 5 mensen achter, waarvan de backs kunnen opkomen, zodat je een versterkt middenveld creert, 3 snelle gasten voorop en een mokotjo daarin centraal op het middenveld voor de steekpass....
------------darley------------ -leerdam-Vlaar-Bahia--deCler-- ------------Indi--------------- ----Elahmadi-Mokotjo-Cabral--- --------Luc-Wijnaldum-------
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 14 december 2010 door craven -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 december 2010 - 18:03 schreef craven het volgende:[..] Counteren is wel de oplossing vandaar mijn opstelling: blok van 5 mensen achter, waarvan de backs kunnen opkomen, zodat je een versterkt middenveld creert, 3 snelle gasten voorop en een mokotjo daarin centraal op het middenveld voor de steekpass.... ------------darley------------ -leerdam-Vlaar-Bahia--deCler-- ------------Indi--------------- ----Elahmadi-Mokotjo-Cabral--- --------Luc-Wijnaldum------- Dit zou ik toch zo graag willen zien he... Ik zweer het dit is de droom opstelling van dit moment!!!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 december 2010 - 18:03 schreef craven het volgende:[..] Counteren is wel de oplossing vandaar mijn opstelling: blok van 5 mensen achter, waarvan de backs kunnen opkomen, zodat je een versterkt middenveld creert, 3 snelle gasten voorop en een mokotjo daarin centraal op het middenveld voor de steekpass.... ------------darley------------ -leerdam-Vlaar-Bahia--deCler-- ------------Indi--------------- ----Elahmadi-Mokotjo-Cabral--- --------Luc-Wijnaldum------- Niet doen. Sorry hoor, maar als we achteruit gaan lopen in de arena gaan we keihard op ons bek! Vol op de aanval via de vleugels zodat die leuke backjes van ajax achter ons aan moeten lopen, ik weet dat we niet heel veel kwaliteit hebben, maar dit Ajax is zo gemakkelijk te bestrijden... Toch blijft iedereen maar verdedigen daar in die arena... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 december 2010 - 19:35 schreef Quiroz het volgende:[..] Niet doen. Sorry hoor, maar als we achteruit gaan lopen in de arena gaan we keihard op ons bek! Vol op de aanval via de vleugels zodat die leuke backjes van ajax achter ons aan moeten lopen, ik weet dat we niet heel veel kwaliteit hebben, maar dit Ajax is zo gemakkelijk te bestrijden... Toch blijft iedereen maar verdedigen daar in die arena... Eens. En er moet geschopt worden! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 december 2010 - 18:03 schreef craven het volgende:[..] Counteren is wel de oplossing vandaar mijn opstelling: blok van 5 mensen achter, waarvan de backs kunnen opkomen, zodat je een versterkt middenveld creert, 3 snelle gasten voorop en een mokotjo daarin centraal op het middenveld voor de steekpass.... ------------darley------------ -leerdam-Vlaar-Bahia--deCler-- ------------Indi--------------- ----Elahmadi-Mokotjo-Cabral--- --------Luc-Wijnaldum------- heb alleen wel m'n twijfels over de Cler |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 december 2010 - 19:35 schreef Quiroz het volgende:[..] Niet doen. Sorry hoor, maar als we achteruit gaan lopen in de arena gaan we keihard op ons bek! Vol op de aanval via de vleugels zodat die leuke backjes van ajax achter ons aan moeten lopen, ik weet dat we niet heel veel kwaliteit hebben, maar dit Ajax is zo gemakkelijk te bestrijden... Toch blijft iedereen maar verdedigen daar in die arena... Oneens, ga maar vol op de aanval zoals jij zegt en je wordt onderste boven gelopen, elke tegenaanval is dan een goal... |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: ik ook, maar geen alternatief |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 december 2010 - 20:43 schreef craven het volgende:[..] Oneens, ga maar vol op de aanval zoals jij zegt en je wordt onderste boven gelopen, elke tegenaanval is dan een goal... Dat zeg jij, als je goed georganiseerd speelt dan heb je ze gewoon in de tang hoor, kijk naar ADO en Utrecht, bij de verdediging ga je achteruit lopen en dan kan Ajax ook van AC Milan winnen. Verdedigend zijn ze zó zwak.. GAS EROP |
|
|
|
|
craven
|
|
|
goed georganiseerd, en wat ontbreekt er dit seizoen??? organisatie.... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Ja, omdat ze als los zand het veld in worden gestuurt door deze trainer, iedereen loopt en loopt maar met de bal, niet te geloven. Daarom zeg ik; vleugels gebruiken en bij druk gelijk lange bal spelen. Vlaar en Bahia hebben genoeg ervaring om een verdediging neer te zetten. Het middenveld moet niet gaat lopen kloten met de bal maar gelijk naar de zijkanten!!!! Cabral en Schaken hebben genoeg snelheid, en dus niet Biseswar want die heeft ook lijm op de voet |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Lange bal? hahaha wie moet die geven dan: v.dijk? en wie moet die lange bal aannemen? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T wordt toch kudt en 5-0 dus waar lullen we over. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
schaken komt nog geen boom voorbij.... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
als ze rustig blijven,geconcentreerd voetballen en de eerste 30 min. de 0 houden,maak je kans. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: tsja, . . wel eens (denk ik) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 december 2010 - 20:47 schreef Quiroz het volgende:[..] Dat zeg jij, als je goed georganiseerd speelt dan heb je ze gewoon in de tang hoor, kijk naar ADO en Utrecht, bij de verdediging ga je achteruit lopen en dan kan Ajax ook van AC Milan winnen. Verdedigend zijn ze zó zwak.. GAS EROP zeer mee eens. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Als ze 3 rode kaarten krijgen :) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
aan schaken heb je toch geen hol. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: nou ja, . . soms zit 't mee |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: quote: quote: quote: Eens. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
7-0 dus óf....BRUNO op plek van de Cler óf extra Centraal e3n na 15 minuten per ongeluk Vertongen uitschakelen. Wordt het nog maar 5-0. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: achie 2 accounts mag niet... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 december 2010 - 20:56 schreef FR-Henk het volgende:7-0 dus óf....BRUNO op plek van de Cler óf extra Centraal e3n na 15 minuten per ongeluk Vertongen uitschakelen. Wordt het nog maar 5-0. denk meer aan Indi centraal naast Vlaar en Bahia op links |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 december 2010 - 20:56 schreef FR-Henk het volgende:7-0 dus óf....BRUNO op plek van de Cler óf extra Centraal e3n na 15 minuten per ongeluk Vertongen uitschakelen. Wordt het nog maar 5-0. a joh zondag hebben die snavels een off day.............0-4 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Beter idd. Een beetje power van BRUNO lijkt me beter dan de lichtvoetige balletpasjes van Timmie. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: bahia op links? gaat nie goedkomen nie |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: 't is anders wel een echte mandekker die gewoon z'n opdracht uitvoert en hij stoomt niet onnodig veel op naar voren, . . laat staan dat hij corners wil nemen |
|
|
|