|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 14 december 2010 - 21:09 schreef sevillana het volgende:[..] 't is anders wel een echte mandekker die gewoon z'n opdracht uitvoert en hij stoomt niet onnodig veel op naar voren, . . laat staan dat hij corners wil nemen eens.die corners op kniehoogte wordt je helemaal gestoord van. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: .............Mulder................. Leerdam Vlaar Bahia Indi El Ahmadi Mokotjo Bruins ...........Wijaldum............... ...Castaignos de Beuk.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 15 december 2010 - 05:13 schreef hotjumper het volgende:[..] .............Mulder................. Leerdam Vlaar Bahia Indi El Ahmadi Mokotjo Bruins ...........Wijaldum............... ...Castaignos de Beuk.... Dan weet je zeker dat het 10-0 gaat worden ja... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 15 december 2010 - 05:13 schreef hotjumper het volgende:[..] .............Mulder................. Leerdam Vlaar Bahia Indi El Ahmadi Mokotjo Bruins ...........Wijaldum............... ...Castaignos de Beuk.... Van Beukering...hooguit als er 15 minuten voor tijd nog maar 1-0 staat. Mokotjo vlak voor de verdediging, El Ahmadi en Bruins (tsja...) licht vooruitgeschoven, Wijnaldum verbinding naar Castaignos en Biseswar. Tis niet veel en behelpen. Minstens 5 echte basisspelers missen we, dat wreekt zich nu. Vette pech eigenlijk. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: word t sowieso wel. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: hoezo, hij heeft gewoon gelijk. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik hoop dat het ze lukt om één keer net te doen of ze de strijd willlen aan gaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Als we verliezen dan wel minstens met 7x geel. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Of bij 5-0 stoppen omdat je met z'n zevenen staat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
reglementait 3-0 word t dan. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
gewoon 0-11 net als anders |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Blade85
|
|
|
Hmmz ik zie een hoop onrealistische uitingen hier. Als feyenoord supporter moet je uiteraard hoopvol blijven, maar als je er redelijk naar kijkt zou het wel is een hele pijnlijke dag kunnen worden. Ik denk persoonlijk dat ajax naar een makkelijke overwinning voetbalt. 3-0 4-1 zoiets. Maar wie weet, mocht je snel voorkomen kan het alle kanten op. |
|
|
|
|
ancifr
|
|
|
ik denk een saaie 0-0 wedstrijd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: teken dr voor, maar ik denk dat dat scenario voor minuut 12 al de kast in kan. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote: Eens, blij dat ik vrijdag mijn laatste dag heb op het werk waar het wemelt van Ajacieden, hoef ik dat gezeik ook niet aan te horen.
Vrees het ergste.. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Hopen op een wonder. Net als toen
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: dat zei je vorig jaar ook hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Weten we ook wat dat waard is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ik heb nieuws voor je,dit zeg ik elk jaar pffffffffffff |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee komt goed joh,echtwaar!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja tuurlijk joh! Volgende eeuw! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Welnee,een paar biertjes voor de wedstrijd en gaan!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: wij zijn dan toch ook al halfbezopen als ze thuis spelen!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb geen idee.. ik drink nooit... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat kan,is ook erg verstandig.....denk ik hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dr is ook eigenlijk nooit echt gelegenheid voor. En als t er wel is heb ik meeestal geen zin haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 15 december 2010 - 21:04 schreef Stylzz het volgende:[..] Dr is ook eigenlijk nooit echt gelegenheid voor. En als t er wel is heb ik meeestal geen zin haha dat kan,ik ben ook niet echt een zuipert.. maar bij gelegenheden vind ik het juist leuk... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik rij meestal en thuis zuipen vind ik ook nix. Zeker zoals zondag is de wedstrijd af en moet je nog de hele dag. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 15 december 2010 - 21:12 schreef Stylzz het volgende:Ik rij meestal en thuis zuipen vind ik ook nix. Zeker zoals zondag is de wedstrijd af en moet je nog de hele dag. Toen me jongens nog klein waren begon ik er ook nooit aan.. Maar nu thuis tijdens een wedstrijdje zondags ja best lekker.. Het moet alleen niet tegek worden uiteraard.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als lisa ouder is begin ik vast vanzelf weer te zuipen ja. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahahaha vast en zeker!!!!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Haha nee hoor met mijn geluk mag ie dat niet van Allah, sjah, buddha of ander mytisch wezen! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Zorg gewoon dat je uit de buurt van randwijk blijft met haar. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Hahaha waar de fok ligt dat dan |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Aldus Mr. S. die in hippelotyfus woont |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Maar dat is fokking makkelijk te vinden. Randwijk ook als jd je neus volgt..... maar niet in de auto! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Randwijk is gewoon een gehucht dat je via Wageningen kan bereiken, kut stedelingen!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Geen idee, moet op eens hier aan denken.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 15 december 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
...Stad
gestopt met kijken |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Ik dacht ik streel je ego een beetje, ondankbare hond....
Je zou dit pareltje van de Nederlandse muziek toch met je inburgering wel geleerd hebben mag ik hopen? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Ik heb het gedaan met Frans Bauwer & Marianne Weber als je het niet erg vind. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Tsja, kijk dan ook niet raar op als je niet als echte kaaskop geaccepteerd wordt. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Jij bent hier het Apple sletje ghehehe |
|
|
|