|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Dat werkt tenminste.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 december 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
Dit wil ik zien zondaG!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Tis gelukkig wel goedkoop, |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
quote:Op woensdag 15 december 2010 - 05:13 schreef hotjumper het volgende:[..] .............Mulder................. Leerdam Vlaar Bahia Indi El Ahmadi Mokotjo Bruins ...........Wijaldum............... ...Castaignos de Beuk.... SORRY liever bisseswar dan beuk |
|
|
|
|
darwin
|
|
|
quote: Hoe kom jij aan een foto van mijn ex-schoonmoeder? |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: donder op met die bisexwar! de BEUK erin verdomme! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: De Beuk? Gehaald voor oorlog in de 16 meter. Daar zal ie zondag misschien 1 x aan toe komen. De Beuk erin als we bij een 1-0 achterstand nog een laatste kwartier willen spoken en 020 achteruit willen drukken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Alsjeblieft niet zeg... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Misschien lukt het de beuk wel wat babo niet kon, vertonghen z'n kop er af stompen..... |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
quote: De Beuk geef ik maar 20 min. |
|
|
|
|
patrickpsv15
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
JanDirkStouten Jan Dirk Stouten Been: Met zelfde spelers als tegen Excelsior tegen Ajax. Vanavond in FC Rijnmond. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Weer z'n vriendje Bruins in de basis, verrassend weer Mario!!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Wie moet er dan in?? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote: een keer komt het goed. |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote: denk het niet hebben de jongens die over de vloer komen alles al op. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
ZeikerT
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 december 2010 - 20:40 schreef raket het volgende:Ik ben echt trots dat ik in een Feyenoord nest ben geboren,als ik net naar die zielige vertoning in de arena zit te kijken tegen NEC.Stadion met allemaal lege plekken en geen enkele sfeer,gefluit,weet zeker dat het daar nu helemaal fout aan het gaan is en wij er dadelijk weer helemaal boven op zijn en dan trekken we een lange neus. Ik denk toch echt dat ik nooit iemand zal trekken laat staan een neus lang of kort maakt in dit geval geen pleuris uit vind ik. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Als het een afslachting word moet Mario zijn conclusies trekken en lekker weggaan. En neem je nichtje dan maar weer mee
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 december 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op vrijdag 17 december 2010 - 18:02 schreef MMM het volgende:Als het een afslachting word moet Mario zijn conclusies trekken en lekker weggaan. En neem je nichtje dan maar weer mee Als Mario wordt afgerekend op het wanbeleid van zijn voorgangers zie je mij ditseizoen niet meer in de Kuip. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat FC Rijnmond is ook een partij zuur zeg |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
ik heb toch hoop.het is gebaseerd op niets maar toch |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja.. begint bij mij ook langzaam te komen. Bah. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Wat hebben ze nu weer op hun geweten? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: je bedoelt de vroegere Hans van Vliet omroep?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 december 2010 door sevillana -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zat t te kijken maar das 90% negatief over alles! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: tsja, . . beetje kinnesinne joh, die Jan Dirk Stouten is op zich wel pro-Feyenoord maar staat natuurlijk wel bij Rijnmond op de pay-roll |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee ie deed zn best en de Wolf ook maar die zure lul die t presenteert waardeloos. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
hahahahahaha Jan Dirk Schouten is de goeiste!!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: tsja, die Verhoeff zit ook bij VI, moet je dus ook niet serieus nemen . . . |
|
|
|
|
paco
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Paco nog bedankt voor je fanmail... kusje! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Stijlvol geparfumeerd pb'tje gehad? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Inderdaad. Er werd mij een kansrijk leven gegund. Toch prettig |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Nou! Wat een Kerstgedachte. |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
ik weet niet, maar ik heb al een tijdje het 'rare' gevoel dat we gaan winnen,
geen idee hoezo maar zou toch leuk zijn~! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Het zou leuk zijn, dat sowieso. |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
quote: ja indd, ook voor de jongens., |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Echt een schande dat hij niet met Mokotjo begint. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
whoooooooooooooooooooooooooooops ik krijg me daar verdomme net toch een futureflash! We gaan winnen met 1-2! Geloof me! We gaan zien wat we nog niet eerder hebben gezien dit seizoen! Een ploeg die FEYENOORD uitstraalt! Een ploeg die NIET over zich heen laat lopen! Een ploeg die strijdt voor elke bal! Kom op jongens! GEEF ONS FEYENOORDERS ONZE TROTS TERUG!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja. Toen werd je wakker. Mogge. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik heb er een heel slecht gevoel bij |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ook. Ik acht ons kansloos. Ik denk dat ajoks zelfs sterker is zonder soarez en el hamtfoeiie |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
|
|