BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax - Feyenoord (19-01-2011, 20:45)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Quiroz
 Quiroz - zaterdag 18 december 2010 - 17:07   quote  deeplink  
Het is kut, maar nee, we gaan dit niet winnen.... zoja trakteer ik iedereen op 9 maagden!!
fredje
 fredje - zaterdag 18 december 2010 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 - 16:35 schreef MMM het volgende:
Echt een schande dat hij niet met Mokotjo begint.
vind ik ook
Bruins in de arena is vragen om moeilijkheden.Die kan de druk niet aan.Mokotjo is een gozertje met lef.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 18 december 2010 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 - 17:07 schreef Quiroz het volgende:
Het is kut, maar nee, we gaan dit niet winnen.... zoja trakteer ik iedereen op 9 maagden!!
Maagden zijn zwaar overgewaardeerd, alleen mannen die niks klaar maken in bed kunnen daar wat mee.
Maximus
 Maximus - zaterdag 18 december 2010 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 - 17:07 schreef Quiroz het volgende:
Het is kut, maar nee, we gaan dit niet winnen.... zoja trakteer ik iedereen op 9 maagden!!
Als je ze alvast losknipt...:))
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 18 december 2010 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 - 17:19 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Maagden zijn zwaar overgewaardeerd, alleen mannen die niks klaar maken in bed kunnen daar wat mee.
Eens!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 december 2010 door Feyenoord till i die --
Feyenoord till i die
 Feyenoord till i die - zaterdag 18 december 2010 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 - 17:07 schreef Quiroz het volgende:
Het is kut, maar nee, we gaan dit niet winnen.... zoja trakteer ik iedereen op 9 maagden!!
9?????
Goedkope oliesjeik!!
MMM
 MMM - zaterdag 18 december 2010 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 - 17:17 schreef fredje het volgende:

[..]

vind ik ook
Bruins in de arena is vragen om moeilijkheden.Die kan de druk niet aan.Mokotjo is een gozertje met lef.
Eens. Maar omdat Bruins het vriendje is van Mario mag hij lekker spelen morgen..

Lachwekkend
Els
 Els - zaterdag 18 december 2010 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 - 17:07 schreef Quiroz het volgende:
Het is kut, maar nee, we gaan dit niet winnen.... zoja trakteer ik iedereen op 9 maagden!!
nee, dank je.
craven
 craven - zaterdag 18 december 2010 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 - 17:19 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Maagden zijn zwaar overgewaardeerd, alleen mannen die niks klaar maken in bed kunnen daar wat mee.
vandaar dat Achie het zo belangrijk vindt :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 december 2010 door craven --
MMM
 MMM - zaterdag 18 december 2010 - 21:05   quote  deeplink  
http://nos.nl/video/27856-ajaxfeyenoord-van-13-mei-2001.html
MMM
 MMM - zaterdag 18 december 2010 - 21:10   quote  deeplink  
Emerton, fantastische rechtsback.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 18 december 2010 - 21:28   quote  deeplink  
Heimwee naar Brett.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 18 december 2010 - 21:37   quote  deeplink  
En de rest.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 18 december 2010 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 - 21:28 schreef FR-Henk het volgende:
Heimwee naar Brett.
Ik heb heimwee naar Gyan en zelfs naar Rasza

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 december 2010 door hotjumper --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 18 december 2010 - 21:52   quote  deeplink  
Excelsior en vitesse lopen een puntje in.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 18 december 2010 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 - 21:52 schreef Stylzz het volgende:
Excelsior en vitesse lopen een puntje in.
na morgen zijn wij 2 puntjes uitgelopen...
astra
 astra - zaterdag 18 december 2010 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2010 - 23:07 schreef Leon FR1908 het volgende:
ik begin een vreemd soort vertrouwen te krijgen in deze wedstrijd....
hoeft niet hoor die 3 punten blijfen waar ze horen in Amsterdam
Els
 Els - zaterdag 18 december 2010 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 - 22:50 schreef astra het volgende:

[..]

hoeft niet hoor die 3 punten blijfen waar ze horen in Amsterdam
Er was je toch al eerder geadviseerd weg te blijven. Luisteren! Kssst.
astra
 astra - zaterdag 18 december 2010 - 22:53   quote  deeplink  
waarom els

open forum toch
craven
 craven - zaterdag 18 december 2010 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 - 22:53 schreef astra het volgende:
waarom els

open forum toch
nee feyenoord forum, dus opzouten...
Els
 Els - zaterdag 18 december 2010 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 - 22:53 schreef astra het volgende:
waarom els

open forum toch
Omdat je geen zinvolle bijdrage hebt. Pietje is een prima kerel, maar helaas een uitzondering.
Beetje stoken, meediscussieren, prima, maar dat neerbuigende toontje.... geen behoefte aan.
Maar het is inderdaad een open forum, ja, daar heb je helemaal gelijk in.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 18 december 2010 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 - 22:53 schreef astra het volgende:
waarom els

open forum toch
Nee helaas,wat Els en Craven zeggen!!!!
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 18 december 2010 - 23:13   quote  deeplink  
Ff in woorden die je begrijpt.
Opkankeren tyfuspleurisgraftakketeringjood.
sevillana
 sevillana - zaterdag 18 december 2010 - 23:20   quote  deeplink  
eens met Els, Craven, Leon en Stylzz. 5-1 voor ons dus hier . . .
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 18 december 2010 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 - 22:53 schreef astra het volgende:
waarom els

open forum toch
Tsja, net als buiten op straat, maar daar hoor ik jullie nooit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 december 2010 door hotjumper --
MMM
 MMM - zaterdag 18 december 2010 - 23:41   quote  deeplink  
Het is koud, het is guur...
Els
 Els - zaterdag 18 december 2010 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 - 23:41 schreef MMM het volgende:
Het is koud, het is guur...
Nou! Het sneeuwt alweer.

Dus Jansen zal ook wel niet gaan............

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 december 2010 door Els --
ted
 ted - zaterdag 18 december 2010 - 23:43   quote  deeplink  
astra ;bloemen verwelken en schepen vergaan en jouw Kutajaks gaat er ook aan .
en astrasodemieter oppleuren !
Els
 Els - zaterdag 18 december 2010 - 23:45   quote  deeplink  
Minimaal 1 biertje teveel ;-)
ted
 ted - zaterdag 18 december 2010 - 23:51   quote  deeplink  
Fout antwoord ,mischien wel iets minder relaxed maar ben jij dat niet dan .nog 12.5 half uur .
MMM
 MMM - zondag 19 december 2010 - 00:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 - 23:43 schreef Els het volgende:

[..]

Nou! Het sneeuwt alweer.

Dus Jansen zal ook wel niet gaan............
Niet normaal hoeveel er weer gevallen is vanavond! Wel een mooi gezicht als je er niet uit hoeft.
Pietje
 Pietje - zondag 19 december 2010 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 december 2010 - 22:56 schreef Els het volgende:

[..]

Omdat je geen zinvolle bijdrage hebt. Pietje is een prima kerel, maar helaas een uitzondering.
Beetje stoken, meediscussieren, prima, maar dat neerbuigende toontje.... geen behoefte aan.
Maar het is inderdaad een open forum, ja, daar heb je helemaal gelijk in.
Hi Els,
Hier wil ik even op reageren, sterker: hier moet ik even op reageren... Leuk dat je mij een "prima kerel" vindt ;-)
Ik ben al een lange tijd niet op jullie forum geweest, simpelweg omdat ik - enige maanden geleden - voor vuile kankerjood en grafjood ben uitgemaakt. En dat terwijl ik nooit, echt nooit iets kwalijks heb geschreven, heb lopen "zuigen" (zoals dat zo mooi heet) of neerbuigend heb gedaan. Uit al mijn posts bleek respect. Dat zullen jij en je mede-supporters toch moeten beamen. En toch die scheldpartij! Maar de boodschap was duidelijk... Dat bericht waarin ik voor alles en nog wat werd uitgemaakt, heb ik destijds via de knop "meld dit bericht" doorgeleid. Ik vond het namelijk niet kunnen! Het bericht is daarna verwijderd en ik heb begrepen, dat de schrijver ervan vervolgens een ban heeft gekregen.
Weet overigens dat het van twee kanten gebeurt: Op ons forum verschijnt sinds enkele weken ene "jacqueline", een Feyenoord-supporter, die niet anders doet dan lopen irriteren. Ook zij (of hij) wordt daarom op ons forum verwenst. Verder komt de bij jullie bekende Maximus met enige regelmaat buurten op het Ajax-forum. Nou ja, het zijn nu eenmaal open fora, dus dan kun je wel het nodige verwachten.
Tot slot hoop ik morgen op een mooie klassieker en ja, dat zul je wel begrijpen, ik hoop toch echt dat Ajax wint...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 december 2010 door Pietje --
ted
 ted - zondag 19 december 2010 - 00:08   quote  deeplink  
ik hoop van niet.
MMM
 MMM - zondag 19 december 2010 - 00:12   quote  deeplink  
1292700156-390.gif

(Grapje hoor Boudewijn, dus geen ban aub! Verwijder 't maar als het echt niet door de beugel kan..)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 december 2010 door MMM --
Maximus
 Maximus - zondag 19 december 2010 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2010 - 00:12 schreef MMM het volgende:
[ afbeelding ]

(Grapje hoor Boudewijn, dus geen ban aub! Verwijder 't maar als het echt niet door de beugel kan..)
Staat toch géén text bij? Wie is het? Willem Alexander?:)
michaelvld
 michaelvld - zondag 19 december 2010 - 00:14   quote  deeplink  
wij gaan morgen gewoon winnen jongens en 020 word helemaal gek omdat mister johny een pingel versiert in de 91e min na een spannende wedstrijd waarin het 2-2 stond tot beukering vol met zen bakkes in de sneeuw valt door een domme overtreding van ajakkes.
hoop doet leven mannen. ze komen echt niet van een andere planeet ofzo hoor. en 020-010 is altijd weer een wedstrijd opzich vind ik
MMM
 MMM - zondag 19 december 2010 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2010 - 00:14 schreef Maximus het volgende:

[..]

Staat toch géén text bij? Wie is het? Willem Alexander?:)
Ja ik dacht laat k het maar van te voren aangeven anders heb ik zo weer een ban.. Hahaha, ja wie weet!
Els
 Els - zondag 19 december 2010 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2010 - 00:03 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hi Els,
Hier wil ik even op reageren, sterker: hier moet ik even op reageren... Leuk dat je mij een "prima kerel" vindt ;-)
Ik ben al een lange tijd niet op jullie forum geweest, simpelweg omdat ik - enige maanden geleden - voor vuile kankerjood en grafjood ben uitgemaakt. En dat terwijl ik nooit, echt nooit iets kwalijks heb geschreven, heb lopen "zuigen" (zoals dat zo mooi heet) of neerbuigend heb gedaan. Uit al mijn posts bleek respect. Dat zullen jij en je mede-supporters toch moeten beamen. En toch die scheldpartij! Maar de boodschap was duidelijk... Dat bericht waarin ik voor alles en nog wat werd uitgemaakt, heb ik destijds via de knop "meld dit bericht" doorgeleid. Ik vond het namelijk niet kunnen! Het bericht is daarna verwijderd en ik heb begrepen, dat de schrijver ervan vervolgens een ban heeft gekregen.
Weet overigens dat het van twee kanten gebeurt: Op ons forum verschijnt sinds enkele weken ene "jacqueline", een Feyenoord-supporter, die niet anders doet dan lopen irriteren. Ook zij (of hij) wordt daarom op ons forum verwenst. Verder komt de bij jullie bekende Maximus met enige regelmaat buurten op het Ajax-forum. Nou ja, het zijn nu eenmaal open fora, dus dan kun je wel het nodige verwachten.
Tot slot hoop ik morgen op een mooie klassieker en ja, dat zul je wel begrijpen, ik hoop toch echt dat Ajax wint...
Hoi Pietje,

Ik vind jou altijd netjes. Je reageert constructief, en op een manier die van een normaal denkend mens, met een voorkeur voor een andere club, verwacht mag worden. Jammer dat iemand zijn frustratie op jou moest botvieren.
Jacqueline post hier ook, maar ik heb de conclusie getrokken dat ze(?) voor Ajax moet zijn. Die doet het dus nergens goed ;-)
Tuurlijk hoop jij dat Ajax wint, maar je zult begrijpen dat ik hoop dat jij morgen een beetje verdrietig bent.
Laten we in elk geval hopen dat er geen incident in velden of wegen te bekennen is, en we volgend seizoen weer met uitpubliek de wedstrijden kunnen bekijken.
Pietje
 Pietje - zondag 19 december 2010 - 00:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2010 - 00:22 schreef Els het volgende:

[..]

Hoi Pietje,

Ik vind jou altijd netjes. Je reageert constructief, en op een manier die van een normaal denkend mens, met een voorkeur voor een andere club, verwacht mag worden. Jammer dat iemand zijn frustratie op jou moest botvieren.
Jacqueline post hier ook, maar ik heb de conclusie getrokken dat ze(?) voor Ajax moet zijn. Die doet het dus nergens goed ;-)
Tuurlijk hoop jij dat Ajax wint, maar je zult begrijpen dat ik hoop dat jij morgen een beetje verdrietig bent.
Laten we in elk geval hopen dat er geen incident in velden of wegen te bekennen is, en we volgend seizoen weer met uitpubliek de wedstrijden kunnen bekijken.
Inderdaad, Els, een klassieker zonder publiek, dat moet gewoon niet kunnen! Het zijn de klojo's, de zich supporter noemende hufters uit Amsterdam en uit Rotterdam (denk aan Beverwijk...) die het voor de echte fans compleet hebben verziekt. De burgemeesters van Amsterdam en van Rotterdam kregen de Zwarte Piet(je) omdat de supporters van de respectievelijke uitspelende ploegen niet langer welkom waren bij de tegenpartij, maar het waren toch echt de hooligans van onze clubs die dat op hun geweten hebben.
Van jacqueline heb ik uit diverse posts begrepen, dat zij/hij - om voor mij onduidelijke redenen - niet (meer) op het Feyenoord-forum komt. En zij/hij bezweert Feyenoord-fan te zijn en dat geloof ik ook wel, gezien de strekking van haar/zijn posts.
Nou goed, ik moet morgenochtend vroeg weg om de ArenA per auto te kunnen bereiken, ik woon in een dorp in de buurt van Utrecht, waar het op dit moment (weer) fors aan het sneeuwen is... Echt enorm. Het ziet er spekglad uit, maar ik ga zeker!
Laten we inderdaad samen hopen op een mooie match en laten we ook hopen, dat er snel weer sprake is van een echte klassieker MET supporters van de uitspelende club. En wat was het toch een wanvertoning, de bekerfinale van het vorig seizoen, over twee wedstrijden: krankzinnig, maar - eerlijk is eerlijk - eveneens de schuld van ons beider "supporters". Overigens hoop ik ook dat de veelbesproken voetbalwet snel wordt ingevoerd en dat de dwazen met een stadionverbod zich dus op het moment van de wedstrijd moeten melden. Kijk eens naar Engeland, waar het effectief blijkt te zijn: nauwelijks nog hekken en supporters die dicht op het veld staan of zitten, vlak bij de spelers!
En Jan Vertonghen - na zijn schandalige (!) gezang na de bekerfinale vorig jaar had eigenlijk ook een stadionverbod behoren te krijgen, evenals Ulrich van Gobbel, vele jaren geleden na zijn balkonscène op de Coolsingel...
Succes morgen, maar niet al té veel hè... ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 december 2010 door Pietje --
Quiroz
 Quiroz - zondag 19 december 2010 - 01:57   quote  deeplink  
Het is voor een gedeelte wel de schuld van Aboutaleb hoor, die gozer is na Hoek van Holland zo bang als wat dat er weer gezeik uitbreekt dus neemt ie geen risico. De bekerfinale was bijvoorbeeld lachwekkend en iedereen is vergeten dat het stadionverbod voor supporters van het uitspelende team maar voor twee jaar gold. Als er iets zou gebeuren zou dat na 5 jaar worden omgezet maar er is niks gebeurd? Feyenoord doet hier ook niks aan, schande!
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 december 2010 - 08:39   quote  deeplink  
T is afgelast hahahaha.
Maximus
 Maximus - zondag 19 december 2010 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2010 - 08:39 schreef Stylzz het volgende:
T is afgelast hahahaha.
Nee?? waar staat dat?
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 december 2010 - 08:45   quote  deeplink  
Twitter zit er vol mee.
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 december 2010 - 08:47   quote  deeplink  
http://bit.ly/f8hPjF
Maximus
 Maximus - zondag 19 december 2010 - 08:47   quote  deeplink  
ja ik lees t.. zal toch niet? zeker vanwege de arme neusjes die niet veilig het stadion kunnen bereiken...
Stylzz
 Stylzz - zondag 19 december 2010 - 08:51   quote  deeplink  
Inderdaad. Maar komt ons niet slecht uit hoor. Blessures enzo.
hotjumper
 hotjumper - zondag 19 december 2010 - 11:02   quote  deeplink  
En opeens kan het wel gewoon een avondwedstrijd worden......
MMM
 MMM - zondag 19 december 2010 - 11:12   quote  deeplink  
Kan Mario wel even langer nadenken waarom hij Bruins niet moet opstellen.
Els
 Els - zondag 19 december 2010 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 december 2010 - 11:02 schreef hotjumper het volgende:
En opeens kan het wel gewoon een avondwedstrijd worden......
Als ze woensdagmiddag gaan spelen, komen er teveel 10 jarigen. Moet je niet willen ;-)
hotjumper
 hotjumper - zondag 19 december 2010 - 11:21   quote  deeplink  
Ik begrijp dat 410 gedoe nu wel opeens

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Ajax - Feyenoord (19-01-2011, 20:45)









0.0116450