|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Selène zondert zich af
Met afgezakte schouders loopt Selène weg van het feestgedruis en ploft neer op het bordes. Jaap volgt haar. De gastspeelster vertelt dat ze mensen mist. "Wie dan?", vraagt Jaap bezorgd. "Mensen van thuis", mompelt ze. Jaap stelt voor dat de brunette hen belt. Selène schudt haar hoofd. "Weet je wat het is? Ik leer hier gewoon zoveel...", zegt de gastspeelster. Amanda feest ondertussen vrolijk verder. De Miljonair heeft geen benul van wat er buiten gebeurd.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
mezelf
|
|
|
ga toch naar huis SELENE doei |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
deze site wordt wel erg negatief zo boudewijn.jammer wel. |
|
|
|
|
DGKJaapio
|
|
|
Ja maar zoveel positiefs valt er niet over dit berichtje te zeggen? ^^ |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
het staat hier toevallig,ik heb het over het algemeen,ik bedoel je kunt dan ook niks zeggen toch?je hoeft niet overal op te reageren;-) |
|
|
|
|
DGKJaapio
|
|
|
Ik vind juist dat je zo vaak mogelijk je stem moet laten horen ipv alleen kort bekijken maar ksnap dat je niet blij wordt als je heel de dag boze reacties moet aanzien :) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
jawel dat snap ik wel lievert,maar reageer dan netjes en niet die vieze snol dit of dat weet je wel,dat is zooooo,ja hoe zeg je dat?ik denk dat je me wel begrijpt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 januari 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
DGKJaapio
|
|
|
|
|