|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Duidelijk!!!!
Slotje???Of kunnen we wat met dit topic? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hm. Ik ben altijd voor beerputten die open gaan. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
En lijken die uit de kast pleuren |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Oke dus voor alsnog ff geen slotje!!! :) |
|
|
|
|
danossopranos
|
|
|
misschien willen ze wel in feyenoord investeren ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wikileaks the new invest poeple behind Feyenoord????(of zoiets??) |
|
|
|
|
danossopranos
|
|
|
quote: hahahah dat zou een mooi verhaal zijn |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Voor je t weet ligt al je zooi op straat. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik zie graag de zooi van de (verborgen) macht. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: toch mooi man die wikileaks, laat de waarheid maar een s gezegd worden... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zo is het gozert!!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
power to the people hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Straks roepen we nog om anarchie |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
Goed dat dit openbaar wordt, zodat iedereen ziet wat onze "leiders" achter onze rug om regelen.
Alleen zal dit de banden tussen verschillende leiders flink op de proef stellen alsmede de veiligheid van geheim agenten en andere personen die een belangrijke (mss wel positieve) taak hebben volbracht. Die identiteit is nu nog onbekend, maar zodra Assenge wordt opgepakt, worden alle 'XXXXXX' wél bekend gemaakt.
Damn, hoe serieus op een zaterdag, fuck it, ik ga wat nuttigs doen! |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
Wtje
|
|
|
Vind het juist heel slecht dat dit allemaal boven water komt drijven. Het is juist de bedoeling dat in het midden oosten rust komt,zal er zo niet van komen. Hoop dat ze die vent vlug oppakken zonder dat er nog meer van dossiers naar buiten lekken. De kans op terroristische aanslagen neemt zo alleen maar toe. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 december 2010 - 13:34 schreef Wtje het volgende:Vind het juist heel slecht dat dit allemaal boven water komt drijven. Het is juist de bedoeling dat in het midden oosten rust komt,zal er zo niet van komen. Hoop dat ze die vent vlug oppakken zonder dat er nog meer van dossiers naar buiten lekken. De kans op terroristische aanslagen neemt zo alleen maar toe. zullen we die aanslagen wel verdient hebben denk ik, gewoon lekker weg blijevn uit die zandbak, laat ze lekker papavers verbouwen, dan doe ik lekker hier mijn ding. Laat maar zien hoe de Amerikanen echt over ons denken. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 december 2010 - 14:42 schreef detrapstaandervanvak het volgende:[..] zullen we die aanslagen wel verdient hebben denk ik, gewoon lekker weg blijevn uit die zandbak, laat ze lekker papavers verbouwen, dan doe ik lekker hier mijn ding. Laat maar zien hoe de Amerikanen echt over ons denken. +1
Enige reden waarom de VS daar naartoe zijn gegaan, is olie, of beter gezegd; de zeggenschap over de olie.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk