BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - NEC (04-12-2010 , 18:45): 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  SCHANDE !!!!!
alibabba
 alibabba - zaterdag 04 december 2010 - 12:18   quote  deeplink  
Vanavond staat de wedstrijd tegen Nec op het programma en na de 3 punten van vorige week tegen VVV moeten de Nijmegenaren geklopt worden om de aansluiting met Psv en Twente niet te verliezen. Terwijl de sneeuw Nederland in zijn greep heeft, kunnen beide ploegen er vanuit gaan dat de wedstrijd vanavond doorgaat in de overdekte Amsterdam Arena. Scheidsrechter: Ed Janssen. In de Eredivisie verloor AJAX nog nooit in Amsterdam van " de trots van Gelderland ", zo trots hoeven ze daar niet op te zijn..:):) 3x werd door de Gelderlanders een gelijkspel uit het vuur gesleept en van de 34 Eredivisieduels won Ajax er maar liefst 31. Met een gemiddelde van meer dan 3 treffers per pot ( 113 ) kan Ajax spreken van een aardig gemiddelde. Of Nec ook trots is op het totaalaantal van 17 goals in Amsterdam?

Trots was AJAX op 05-11-1967 in de allereerste Ajax - Nec ooit op het hoogste niveau. Namens Ajax scoorden Keizer, Ton Pronk, Cruijff (3x), Bennie Muller (2x) en Swart. NECer Koning maakte een eigen doelpunt, terwijl Venneker de spreekwoordelijke eretreffer produceerde.

Dick v.Dijk ( R.I.P. ) was de matchwinnaar op 03-10-1971. Dick v.Dijk speelde onder meer voor Twente, Ajax en Olympique Nice ( Fra ). In zo'n 200 wedstrijden voor die clubs scoorde hij bijna 140 goals. Op 10 oktober 1971 speelde Van Dijk zijn zevende en laatste interland, tegen Oost-Duitsland. Na een derde seizoen bij Ajax, waarin hij voornamelijk reserve was, vertrok Van Dijk in 1972 naar Nice. Ook daar scoorde hij veelvuldig. De ploeg stond in seizoen 1972/1973 maandenlang aan kop in de Franse competitie en haalde een jaar later een opmerkelijk resultaat in de eerste ronde van de UEFA Cup, door het FC Barcelona van trainer Rinus Michels en speler Johan Cruijff uit te schakelen. In 1997 overleed hij plotseling op 51-jarige leeftijd. Tijdens een medisch onderzoek in een ziekenhuis liep hij een bacteriologische infectie op aan de hartkleppen, welke hem fataal werd. Ter nagedachtenis werd op 12 oktober 1997 een benefietwedstrijd georganiseerd tussen ONA uit Gouda en het Ajax van de Europa Cup I-finale uit 1971.

Oud-Ajacied Edo Ophof was speler van Nec op 02-04-1978. Guus Hiddink speelde destijds ook voor de rood-groene. Een ruime 6-1 werd geboekt door Ons Aller Ajax, waarin Geert Meijer ( aanvaller, speelde van '75 tot '79 voor Ajax ) 2 treffers voor zijn rekening nam. Ruud Krol, Lerby, Tahamata en Tscheu la Ling scoorde de andere goals.

Het scoreverloop op 07-10-1990; Bergkamp 1-0 ('8), Winter 2-0 ('21), Bergkamp 3-0 ('35), Pettersson 4-0 ('39), Pettersson 5-0 ('52), Pettersson 6-0 ('54), Bergkamp 7-0 ('87).

Misschien dat Mido vanavond in de basis start. Hij was op 17-11-2002 erg belangrijk voor Ons tegen Nec, want hij scoorde de eerste 2 treffers die dag. Vd.Meyde, vd.Vaart, de Noor Bergdolmo en Boukhari maakte het halve dozijn vol.

De laatste AJAX - Nec;

Martin Jol heeft alvast prijsgegeven dat Zeegelaar bij de selectie zit voor het duel tegen NEC van komende zaterdag. Hij maakte dat bekend in de persconferentie naar aanloop van het duel tegen de Nijmegenaren. Jol gaf onder meer aan Zeegelaar te gebruiken als linksbuiten, daar waar de Ajacied op alle posities op de linkerflank uit de voeten kan. Ik verwacht vandaag een goed Ajax, omdat Jol zijn oren wat meer laat hangen naar omstanders. Jeugdig elan krijgt meer de kans en Mido kon weleens een belangrijke factor zijn in het herstel. Ik ga uit van een 4-0 overwinning, zodat We TROTS kunnen zijn tegenover " de trots van Gelderland ".......

Eens mensen?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 december 2010 door alibabba --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 04 december 2010 - 12:31   quote  deeplink  
Ik verwacht morgen een goed Ajax, omdat Jol zijn oren wat meer laat hangen naar omstanders. Jeugdig elan krijgt meer de kans en Mido kon weleens een belangrijke factor zijn in het herstel. Ik ga uit van een 4-0 overwinning.

Eens mensen?

Spelen ze morgen weer Ali?

crying.gif
joduh
 joduh - zaterdag 04 december 2010 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2010 - 12:31 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Ik verwacht morgen een goed Ajax, omdat Jol zijn oren wat meer laat hangen naar omstanders. Jeugdig elan krijgt meer de kans en Mido kon weleens een belangrijke factor zijn in het herstel. Ik ga uit van een 4-0 overwinning.

Eens mensen?

[ afbeelding ]
hahah hoe flauw man......
alibabba
 alibabba - zaterdag 04 december 2010 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2010 - 12:31 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

Eens mensen?

[ afbeelding ]
Hahahahahahahahahahahahaha, ik zag het ALTIJD PRIJS. Heb het inmiddels aangepast, maar hoe krijg je die zin zo vetgedrukt?
joduh
 joduh - zaterdag 04 december 2010 - 12:38   quote  deeplink  
potteveredomme ali!ik geloof dat jij bijna altijd gelijk hebt met je voorspelling man.....ik verwacht een overwinning ja.....maar 4-0??? i hope so.....mooi stukkie weer btw man....
alibabba
 alibabba - zaterdag 04 december 2010 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2010 - 12:38 schreef joduh het volgende:
potteveredomme ali!ik geloof dat jij bijna altijd gelijk hebt met je voorspelling man.....ik verwacht een overwinning ja.....maar 4-0??? i hope so.....mooi stukkie weer btw man....
Thanks kerel... Ik ga puur op mijn gevoel af hoor....
remco k
 remco k - zaterdag 04 december 2010 - 12:43   quote  deeplink  
En zo hoort een topic gestart te worden over een wedstrijd, wederom comlimenten voor je schrijfvaardigheden, het leest weer lekker weg.

Zeegelaar zit bij de selectie, tsjaa, als ik heel eerlijk ben, is dat niet een jeugdproduct waar ik heel veel van verwacht, persoonlijk zie ik meer heil in Jozefzoon en Ozbiliz, maar goed, Jol luisterd inderdaad wat vaker naar Blind heb ik het idee, en daar ben ik wel weer blij om.
Overigens ben ik ook nog steeds van mening dat we prima met Mido op 9 kunnen spelen, maar dan moet Jol Eriksen daarachter zetten, en ook als het niet meteen loopt dit een aantal potjes laten staan, ik ben er heilig van overtuigd dat die combinatie van twee voetballende aanvallers gaat lopen op ten duur. Mido laten starten ben ik (nog) geen voorstander van, Ajax zit in een dip en moet daar uit, dit gebeurt alleen maar door potjes te winnen, als Ajax met Mido in de ploeg wel achter staat, heb je niks meer te brengen om de wedstrijd ope te breken.

Jol moet Urby heel snel van dat middenveld afhalen, en of linksback zetten, of niet in de basis zetten, persoonlijk opper ik gewoon voor Urby als linksback. De Zeeuw en Enoh "gewoon" naaste elkaar op het middenveld, en Eriksen daarvoor, direct beginnn met Ozbiliz als linksbuiten Sulejmani op rechts en Hamdaoui op 9.

Ik ga met Alibabba mee wat betreft de 4-0 overwinning.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 december 2010 door remco k --
alibabba
 alibabba - zaterdag 04 december 2010 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2010 - 12:43 schreef remco k het volgende:
En zo hoort een topic gestart te worden over een wedstrijd, wederom comlimenten voor je schrijfvaardigheden, het leest weer lekker weg.

Zeegelaar zit bij de selectie, tsjaa, als ik heel eerlijk ben, is dat niet een jeugdproduct waar ik heel veel van verwacht, persoonlijk zie ik meer heil in Jozefzoon en Ozbiliz, maar goed, Jol luisterd inderdaad wat vaker naar Blind heb ik het idee, en daar ben ik wel weer blij om.
Overigens ben ik ook nog steeds van mening dat we prima met Mido op 9 kunnen spelen, maar dan moet Jol Eriksen daarachter zetten, en ook als het niet meteen loopt dit een aantal potjes laten staan, ik ben er heilig van overtuigd dat die combinatie van twee voetballende aanvallers gaat lopen op ten duur. Mido laten starten ben ik (nog) geen voorstander van, Ajax zit in een dip en moet daar uit, dit gebeurt alleen maar door potjes te winnen, als Ajax met Mido in de ploeg wel achter staat, heb je niks meer te brengen om de wedstrijd ope te breken.

Jol moet Urby heel snel van dat middenveld afhalen, en of linksback zetten, of niet in de basis zetten, persoonlijk opper ik gewoon voor Urby als linksback. De Zeeuw en Enoh "gewoon" naaste elkaar op het middenveld, en Eriksen daarvoor, direct beginnn met Ozbiliz als linksbuiten Sulejmani op rechts en Hamdaoui op 9.

Ik ga met Alibabba mee wat betreft de 4-0 overwinning.
Misschien dat Jol regelmatig het AJAX-forum bezoekt..... Dan komt het helemaal goed met Ajax....:):)
remco k
 remco k - zaterdag 04 december 2010 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2010 - 12:48 schreef alibabba het volgende:

[..]

Misschien dat Jol regelmatig het AJAX-forum bezoekt..... Dan komt het helemaal goed met Ajax....:):)
Whahahahaha, tjaa, dan krijgt hij in ieder geval goed advies:-):-)
Johnnyafca
 Johnnyafca - zaterdag 04 december 2010 - 14:11   quote  deeplink  
Ik verwacht in een opstelling met buitenspelers een 2-1 overwinning!
Pietje
 Pietje - zaterdag 04 december 2010 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2010 - 12:48 schreef alibabba het volgende:

[..]

Whahahaha! Die Martin Jol... Ons forum bezoeken?? Whahaha, dan had hij al vele maanden eerder zijn opstelling aan onze meningen aangepast en stonden we dik bovenaan met zo'n 9 punten voorsprong op PSV en FC Twente. Sterker, we waren al bijna kampioen... ;-)
Wat vanavond tegen NEC betreft, denk ik bij elke wedstrijd weer dat Ajax iets gaat goedmaken, dat ineens weer een stuk bezieling komt en dat onze mannen gaan vlammen. Zo had ik vorige week voorspeld dat Ajax tegen VVV met 6-1 zou winnen (en jij alibabba zou een liedje voor mij zingen, hahaha) maar het was weer niet om aan te zien. Dus voor vandaag ben ik wat voorzichtig (realistischer) met mijn voorspelling. Ik denk dat Ajax - helaas - weer een moeilijke wedstrijd gaat spelen, omdat elke club denkt dat er tegen Ajax, zelfs thuis in de ArenA, iets te halen valt en dus vol vertrouwen onze mannen gaat bestrijden. Ik denk (of beter: ik hoop...) dat Ajax wel gaat winnen, maar het een moeilijke 2-1 wordt.
Overigens, alibabba, het stukje dat je geschreven hebt is alweer erg leuk man!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 04 december 2010 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2010 - 12:37 schreef alibabba het volgende:

[..]

Hahahahahahahahahahahahaha, ik zag het ALTIJD PRIJS. Heb het inmiddels aangepast, maar hoe krijg je die zin zo vetgedrukt?
Ali, als je hier tekst zonder spatie typt, dan is het vetgedrukt!
hier tekst zonder spatie

probeer maar!

ow het werkt niet......met of zonder spatie maakt dus niet uit:)

[ /b] en daartussen je text!

godsamme, dat werkt ook niet!!

[/] en dan nog een B na dat / snappie? (=[ = (/b) = vetgedrukt!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 december 2010 door ALTIJD PRIJS IN DE K --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 04 december 2010 - 16:32   quote  deeplink  
wtf hoe leg ik dat nou normaal uit?

+ [/.b] - .
Pietje
 Pietje - zaterdag 04 december 2010 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2010 - 16:26 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Ali, als je hier tekst zonder spatie typt, dan is het vetgedrukt!
hier tekst zonder spatie

probeer maar!

ow het werkt niet......met of zonder spatie maakt dus niet uit:)

[ /b] en daartussen je text!

godsamme, dat werkt ook niet!!

[/] en dan nog een B na dat / snappie? (=[ = (/b) = vetgedrukt!
Jaaaaaaa, dat wist ik zelfs! ;-) en:

cursief = als boven maar dan met i
onderstreept = met u

Als je "word" op je PC hebt zie je dat het dezelfde letters/tekens zijn

probeer het maar

SUCCES STRAKJES MANNEN !!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 december 2010 door Pietje --
remco k
 remco k - zaterdag 04 december 2010 - 17:58   quote  deeplink  
al iets bekend over de opstelling?
Maximus
 Maximus - zaterdag 04 december 2010 - 18:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2010 - 17:58 schreef remco k het volgende:
al iets bekend over de opstelling?
je maat mido in de basis...
anti010
 anti010 - zaterdag 04 december 2010 - 18:02   quote  deeplink  
Ik ben weer benieuwd vanavond, ik ga er zelf niet heen, kan het emotioneel ff niet meer aanzien, ga wel tv kijken.
Mijn opstelling voor vanavond.

Steek
wiel-vertongen-alderweireld-anita
zeeuw-enoh- emanuelson ( bij gebrek aan andere middenvelders)
el hamdaoui
sulejmani-mido

suc6 en punten pakken
remco k
 remco k - zaterdag 04 december 2010 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2010 - 18:00 schreef Maximus het volgende:

[..]

je maat mido in de basis...
Mijn maant??
Maximus
 Maximus - zaterdag 04 december 2010 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2010 - 18:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Mijn maant??
ja jij geilt toch op die kameleneuker? maar niet in de basis:)
remco k
 remco k - zaterdag 04 december 2010 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2010 - 18:07 schreef Maximus het volgende:

[..]

ja jij geilt toch op die kameleneuker? maar niet in de basis:)
Niet bepaald hoor, snap niet goed hoe je daar bijkomt, Ik denk wel dat hij op ten duur basisspeler gaat worden, en spelers die goed presteren en dat dus ook verdienen zul je mij niet over horen klagen..
Pjettr
 Pjettr - zaterdag 04 december 2010 - 18:27   quote  deeplink  
Ozbiliz in de basis.. ben benieuwd , vond hem vorige keer wel lekker invallen :)
remco k
 remco k - zaterdag 04 december 2010 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2010 - 18:27 schreef Pjettr het volgende:
Ozbiliz in de basis.. ben benieuwd , vond hem vorige keer wel lekker invallen :)
Ik ben ook blij dat hij speelt, maar zijn invalbeurt, speelde hij heel erg slecht, geen goede bal geraakt namelijk, maar dat neemt niet weg dat hij een groot talent is, en dat ik denk dat hij een grote toekomst tegemoet kan zien...
Ikke_tik
 Ikke_tik - zaterdag 04 december 2010 - 19:09   quote  deeplink  
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap.
Afcabz
 Afcabz - zaterdag 04 december 2010 - 19:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2010 - 19:09 schreef Ikke_tik het volgende:
ik wordt ook moe van jou berichtgeving idd
Ikke_tik
 Ikke_tik - zaterdag 04 december 2010 - 19:14   quote  deeplink  
Traaaaaaaaaaaaaaaaaaaag... zonder enig idee er achter. Of dat moet zijn dat Steek iedere bal hoog vooruit jaagt.

Vleugellam met vleugelspelers...
Afcabz
 Afcabz - zaterdag 04 december 2010 - 19:18   quote  deeplink  
tis nog niet voorbij
Ikke_tik
 Ikke_tik - zaterdag 04 december 2010 - 19:20   quote  deeplink  
Was dat maar waar... dan was het in ieder geval nog een gelijkspel. Nu is het wachten op de niet eens onverdiende 0-1.

Het is nóg zwakker dan de voorgaande weken, dames.
Afcabz
 Afcabz - zaterdag 04 december 2010 - 19:22   quote  deeplink  
het gaat een beetjes stroef ,blijven hopen !!!
Ikke_tik
 Ikke_tik - zaterdag 04 december 2010 - 19:24   quote  deeplink  
Ah, een volle aanhanger met zand in de machine noem jij stroef? :-)

En hoppa, weer een lange bal naar niemand in plaats van de vleugels te gebruiken.

En de Zeeuw die niet eens ziet dat er een spits naast hem inloopt...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 december 2010 door Ikke_tik --
Afcabz
 Afcabz - zaterdag 04 december 2010 - 19:28   quote  deeplink  
schot voor doel brrrrrr tis nog niet gegund
Ikke_tik
 Ikke_tik - zaterdag 04 december 2010 - 19:28   quote  deeplink  
Verhip, ineens komen ze er achter dat Mickie ook mee doet.
Afcabz
 Afcabz - zaterdag 04 december 2010 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2010 - 19:24 schreef Ikke_tik het volgende:
Ah, een volle aanhanger met zand in de machine noem jij stroef? :-)

En hoppa, weer een lange bal naar niemand in plaats van de vleugels te gebruiken.

En de Zeeuw die niet eens ziet dat er een spits naast hem inloopt...
jusps je kan twee dingen doen ,positief blijven of lopen klagen ,denk niet dat laatste helpt
dat vind ik ook van dat fluiten tegen je eigen ploeg dan ben je of gestoord of je denkt echt dat dit bevorderlijk is ,nogmaals komt heus wel goed ,vandaag niet dan morgen wel
larsje
 larsje - zaterdag 04 december 2010 - 19:31   quote  deeplink  
alweer een dramatische pot.
ik snap niet waarom ik er nog voor thuis blijf....
Ikke_tik
 Ikke_tik - zaterdag 04 december 2010 - 19:32   quote  deeplink  
Morgen hoeven ze niet te spelen. :-P
remco k
 remco k - zaterdag 04 december 2010 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2010 - 19:09 schreef Ikke_tik het volgende:
Kun jij die kutsmoel van je niet een keer dichthouden, er komt namelijk NOOIT iets fatsoenlijks uit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 december 2010 door remco k --
larsje
 larsje - zaterdag 04 december 2010 - 19:35   quote  deeplink  
sneeuwballen gooien kunnen ze miss beter..
Afcabz
 Afcabz - zaterdag 04 december 2010 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2010 - 19:32 schreef Ikke_tik het volgende:
Morgen hoeven ze niet te spelen. :-P
dat was spreekwoordelijk man lol
die ster komt er wel en als eerste club uit Nederland ,dat kan niet anders
ik blijf geloven in mijn club
dus noem me maar mister el positivo :)
Ikke_tik
 Ikke_tik - zaterdag 04 december 2010 - 19:36   quote  deeplink  
Drama... Sulejmani begint aan een dribbel en Enoh loopt de bal uit z'n voeten. Van der Wiel komt zich er dan ook nog eens mee bemoeien en besluit de bal over drie meter in de voeten van een NEC-speler te spelen.

Ik wil best optimistisch doen hoor, maar het zou fijn zijn wanneer daar ook eens wat aanleiding voor gegeven zou worden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 december 2010 door Ikke_tik --
jacqueline
 jacqueline - zaterdag 04 december 2010 - 19:38   quote  deeplink  
lekker veel publiek ;-)
Ikke_tik
 Ikke_tik - zaterdag 04 december 2010 - 19:39   quote  deeplink  
Ajax is niet zo afhankelijk van recette als 10-0.
Ikke_tik
 Ikke_tik - zaterdag 04 december 2010 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2010 - 19:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Kun jij die kutsmoel van je niet een keer dichthouden, er komt namelijk NOOIT iets fatsoenlijks uit.
Hey, ik denk al "waar blijft onze forumsnoes"?
Gaat lekker hè met vleugelspelers?
Johnnyafca
 Johnnyafca - zaterdag 04 december 2010 - 19:39   quote  deeplink  
Echt een drama, ben spontaan fifa gaan doen.
Ikke_tik
 Ikke_tik - zaterdag 04 december 2010 - 19:40   quote  deeplink  
En winnen ze bij FIFA wél? :-)
Johnnyafca
 Johnnyafca - zaterdag 04 december 2010 - 19:41   quote  deeplink  
In t echie ook;-)
remco k
 remco k - zaterdag 04 december 2010 - 19:42   quote  deeplink  
Het systeem is nu niks mis mee, het gata om de invulling daarvan en de inzet en frisheid van spelers.

Overigens lijkt het wel alsof spelers elkaar niks gunnen bij Ajax momenteel, ik noem als vorbeeld dat Urby in de gehele tweede helft vorige week en deze gehele eerste helft Ozbiliz, die toch echt redelijk vlak bij Urby speelt, geen enkele bal heeft ingespeeld..

Als je speelt met buitenspelers, dan moet je die jongens alleen laten, je moet er niet dichtbij komen en die jongens een actie laten maken.

Er is geen speler die vrijloopt, totaal geen dynamiek, geen enkele keer dat er pressie wordt gespeeld, of er wordt bewogen zonder bal, iedereen speelt elkaar in op het verkeerde been, en er is niemand die een bal in 1 keer doorspeeld.

Ozbiliz en Sulejmani moeten meer ingespeeld worden met de opdracht acties te blijven maken, Mounir moet zich iets verder laten inzakken en Mido moet sttiacher op 9 gaan spelen, met de inlopende mensen zoals De Zeeuw en Mounir moeten er tegen NEC in de tweede helft gewoon meer kansen worden afgedwongen en moet er ook gescoord gaan worden.
Afcabz
 Afcabz - zaterdag 04 december 2010 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2010 - 19:36 schreef Ikke_tik het volgende:
Drama... Sulejmani begint aan een dribbel en Enoh loopt de bal uit z'n voeten. Van der Wiel komt zich er dan ook nog eens mee bemoeien en besluit de bal over drie meter in de voeten van een NEC-speler te spelen.

Ik wil best optimistisch doen hoor, maar het zou fijn zijn wanneer daar ook eens wat aanleiding voor gegeven zou worden.
eerste aanleiding zou de twaalfde man moeten zijn imho ,wat dat betreft kan ik clubs opnoemen die ongeacht welke tegenslag hun club ongeacht blijven steunen
daar heb ik respect voor ,zeiken kan iedereen is ook de makkelijkste uitweg
wat niet wegneemt dat het spel treurig is ,zekers maar blijf wel geloven
tot aan me kist aan toe
remco k
 remco k - zaterdag 04 december 2010 - 19:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2010 - 19:39 schreef Ikke_tik het volgende:

[..]

Hey, ik denk al "waar blijft onze forumsnoes"?
Gaat lekker hè met vleugelspelers?
In plaats van altijd maar te zeiken en zeuren, zou het voor de verandering eens leuk zijn als je ook iets toevoegt, probeer eens uit te legen wat jij ervan vind, en doe dat klagen eens een keer als je ook een oplossing aanbrengt, anders kun je echt beter je smoel dicht houden, het spel van Ajax in de eerste helft is inhoudloos, wat dat betreft sluit je gezeik daar perfect op aan.
Ikke_tik
 Ikke_tik - zaterdag 04 december 2010 - 19:48   quote  deeplink  
Dat Ajax zonder idee speelt heb ik toch echt een paar posts terug al gemeld.

Maar je wilt dat ik het invul voor Jol, bij deze: wanneer je je flankspelers nu eens gebruikt waar ze voor zijn, komt het best goed in de tweede helft, bolle! Dus niet een verdediger en een middenvelder die daar ook de held komen uithangen, maar acties buiten- en binnenom en strak bij die Egyptenaar op z'n hoofd. En dan na de wedstrijd iedereen een Mido-burger als beloning.

larsje
 larsje - zaterdag 04 december 2010 - 19:51   quote  deeplink  
van der wiel is ook weer slecht...
Ikke_tik
 Ikke_tik - zaterdag 04 december 2010 - 19:52   quote  deeplink  
Enoh die schiet vandaag of morgen nog eens een ballenjongen ondersteboven met z'n passing.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - NEC (04-12-2010 , 18:45): 1-1

0.0089569