|
|
Ikke_tik
|
|
|
Of dat misschien iemand hem eens uitlegt wanneer een medespeler buitenspel staat... en dat ie dan niet kan/mag inpassen. |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
En dat een pass over 5 meter best mag aankomen... |
|
|
|
|
larsje
|
|
|
ik zou het niet gek vinden als ajax nog verliest... |
|
|
|
|
larsje
|
|
|
zeegelaar op snelheid benutten |
|
|
|
|
Afcabz
|
|
|
ik zag het niet goed ,lag die bal op of voor de lijn ? |
|
|
|
|
larsje
|
|
|
|
|
|
larsje
|
|
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
En Zeegelaar krijgt die bal dan wél bij een spits... nu nog richten bij de afwerking en het komt er aan. |
|
|
|
|
larsje
|
|
|
en we gaan weer niet winnen:( |
|
|
|
|
Afcabz
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 december 2010 - 20:11 schreef Ikke_tik het volgende:En Zeegelaar krijgt die bal dan wél bij een spits... nu nog richten bij de afwerking en het komt er aan. ik proef positieve vibes doet het zeer ;) |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Nou nee, de bal erna raakte hij hopeloos kwijt. ;-)
Maar wat heeft Jol uitgericht dat die gasten hun eigen systeem niet meer kunnen spelen? |
|
|
|
|
Afcabz
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 december 2010 - 20:16 schreef Ikke_tik het volgende:Nou nee, de bal erna raakte hij hopeloos kwijt. ;-) Maar wat heeft Jol uitgericht dat die gasten hun eigen systeem niet meer kunnen spelen? het teamwerk naar de paulusberg gestuurd .. |
|
|
|
|
larsje
|
|
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
|
|
|
Afcabz
|
|
|
en weer de midoburger heren ,told ya heheh |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Klassieke Ajax-aanval zelfs. |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
En het inmiddels klassieke weggeven van een voorsprong. |
|
|
|
|
Afcabz
|
|
|
oei dat is een klap ,nah weer die burger aansturen dan maar |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Die burger rolt net het veld uit, toch? |
|
|
|
|
Afcabz
|
|
|
quote: ja maar dankzij die man, staan we nog gelijk toch ? |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
De Zeeuw uit zijn lijden verlost... laat die Erikssen dan eindelijk maar eens beslissend zijn. |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
quote: Yup, de burger deed wat hij moest doen. |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Zeegelaar blijkt struikelaar.
Jammer folks, ze snappen niet dat ze de aansluiting bij Twente en PSV hadden kunnen behouden vanavond.
En ik verdenk die rechter doelpaal van partijdigheid.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 december 2010 door Ikke_tik -- |
|
|
|
|
Afcabz
|
|
|
ja het is totaal geen ploeg echt doodzonde en het geluk zit weer niet mee maar we blijven hopen |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Kut AJAX ik kan wel janken verdomme. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: De Zeeuw wat een drama is dat zeg. |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Kunnen we Milan niet schriftelijk afhandelen? 't Is al zo koud enzo... |
|
|
|
|
Afcabz
|
|
|
quote: beste opmerking van de avond ,spreek je volgende wedstrijd laters |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Waar ik me bij AJAX ook aan dood erger dat eeuwige terug gespeel iedere keer. Ze moeten verdomme naar voren. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 december 2010 - 19:48 schreef Ikke_tik het volgende:Dat Ajax zonder idee speelt heb ik toch echt een paar posts terug al gemeld. Maar je wilt dat ik het invul voor Jol, bij deze: wanneer je je flankspelers nu eens gebruikt waar ze voor zijn, komt het best goed in de tweede helft, bolle! Dus niet een verdediger en een middenvelder die daar ook de held komen uithangen, maar acties buiten- en binnenom en strak bij die Egyptenaar op z'n hoofd. En dan na de wedstrijd iedereen een Mido-burger als beloning. HEHE,zo moeilijk is het niet toch of wel |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
quote: Lijkt me leuk, ttyl! |
|
|
|
|
Dramawedstrijd
|
|
|
JOL , VAN DER WIEL, EMANUELSON, ENOH, DE ZEEUW, DE JONG, OOIJER, OLEGUER, LINDGREN, TAINIO JULLIE ZIJN AJAX NIET WAARD DUS OPDONDEREN! |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
quote: Leg het die bolle maar eens uit... |
|
|
|
|
larsje
|
|
|
waarom ben ik nog een ajacied.. komop heel de wedstrijd lopen ze achter de feiten aan. |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 december 2010 - 20:42 schreef Dramawedstrijd het volgende:JOL , VAN DER WIEL, EMANUELSON, ENOH, DE ZEEUW, DE JONG, OOIJER, OLEGUER, LINDGREN, TAINIO JULLIE ZIJN AJAX NIET WAARD DUS OPDONDEREN! Yep, volgende wedstrijd alleen Steek en Mido opstellen. :-S |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Lachwekkend is het enige juiste woord voor de prestaties van Jol en cornuiten de laatste maand(en) |
|
|
|
|
amsterdammer113
|
|
|
Zo en weer een weekend naar de klote door dat stelletje overbetaalde profs wat niet eens een wedstrijd winnend kan afsluiten. Je mag verwachten dat de hoop terug was nadat vorige week de achterstand was verkleind naar 3 punten, maar nee hoor. Wederom kansloos. Tijd voor een grote schoonmaak. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
whahaha wat een supporters! en maar klagen en janken! Lost niks op die klaaggezangen... |
|
|
|
|
Dramawedstrijd
|
|
|
quote: Flikker toch op joh dit is toch om te huilen. Je zit gewoon naar een derde klasse wedstrijd te kijken joh. Je kan mij niet wijsmaken dat jeugdspelers als Sneijder, Bonevacia noem maar op het minder doen dan dit zootje. Zet gewoon een 4-3-3 weg met echte flankspelers uit de jeugd. Dit gaat werkelijk helemaal nergens meer over. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Doodgeergerd aan de Zeeuw en Enoh. Wat een verdriet is dit AJAX joh. Zou me club bijna in de steek laten. Ben er zo klaar mee.Ken je verdorie 3 punten inlopen zal je zien dat psv en twente ook winnen. Verlies je weer 2 pnt. Achterstand weer groter. |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Kan nou niet zeggen dat ik in een deuk lig, Remco. Ik zou het samenvatten als onthutsend.
Een arsenaal aan goede voetballers, die ineens maar in één tempo en zonder idee kunnen spelen. Vroeguh, toen het nog Lucky Ajax was, konden we een wedstrijd in een paar minuten doen kantelen. Nu duurt het maanden en gebeurt er nog niets. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
|
|
|
Dramawedstrijd
|
|
|
Konden we maar de halve selectie er uit donderen en opnieuw beginnen.... |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: Nee! Waarom jij bent net zo min ajaksied als ik dus... let the shit do the talking... |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Je snapt het niet, het ligt niet eens aan de selectie. Een coach hoort zijn ploeg te sturen en scherp te zetten. Ik kan Jol er niet op betrappen dat hem dat dit seizoen al eens gelukt is... tenminste langer dan een kwartier ofzo.
Goede spelers genoeg. Maar die spelers in een systeem met rendement weg zetten, dat blijkt teveel gevraagd. |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
ik geef Jol nog een weekje. |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Morgen 5 december. Strik er om en afleveren bij een willekeurig huis in Scheveningen. |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
haha.. oke, 1 nachtje dan nog! |
|
|
|