|
|
Guyt
|
|
|
quote: Dacht dat je geen AJACIED was en hier ff kwam zieken. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Ga jij ff naar je eigen forum. Alsof we iets aan jou commentaar hebben. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: Whahahahahaha Lezen knulletje...lezen!!! Als je zo op je eigen club loopt te janken ben je géén supporter... paniekzaaiert. Lekker je eigen spelerts uitfluiten etc. lost een boel op of niet? |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: weer het wisselbeleid wat me niet aanstaat.. mido gevaarlijker dan elham.. mido eruit siem erin ? waarom niet Elham eruit eriksen erin ? op 10 ? enige goeie wat ik heb gezien van Jol vandaag was Ema als linksback ipv Anita.. sulejmani erg goed vandaag.. aras op links komt minder tot recht dan rechts.. sulejmani is ook sterker op links dan rechts dus waarom niet omwisselen ? zelfde als dat Jol zegt dat eriksen een goeie 10 kan worden maar hem vervolgens als linksbuiten (vorige wedstrijd) laat voetballen.. snap niks meer van Jol... ik hoop dan ook voor mij zelf dat Ajax uit europa vliegt en dat jol dan eindelijk weggaat.. 14 december 8 nieuwe leden erin en dat cruijff zich ermee gaat bemoeien.. maar zou wel weer niet :( |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 december 2010 - 21:02 schreef Maximus het volgende:[..] Whahahahahaha Lezen knulletje...lezen!!! Als je zo op je eigen club loopt te janken ben je géén supporter... paniekzaaiert. Lekker je eigen spelerts uitfluiten etc. lost een boel op of niet? doen jullie ook niet ofwel.. kijk dat jullie je hebben neer gelegd bij degradatie voetbal moet jezelf weten.. is gewoon een blijk van onvrede en dat is niks meer dan TERECHT !
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 december 2010 door nummer10 -- |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 december 2010 - 21:02 schreef Maximus het volgende:[..] Whahahahahaha Lezen knulletje...lezen!!! Als je zo op je eigen club loopt te janken ben je géén supporter... paniekzaaiert. Lekker je eigen spelerts uitfluiten etc. lost een boel op of niet? Donder op naar je eigen forum. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 december 2010 - 21:04 schreef nummer10 het volgende:[..] doen jullie ook niet ofwel.. kijk dat jullie je hebben neer gelegd bij degradatie voetbal moet jezelf weten.. is gewoon een blijk van onvrede en dat is niks meer dan TERECHT ! Nee doen WIJ niet nee! Die Zevelaar raakt zn eerste bal verkeerd en krijgt gelijk een fluitconcertje over zich heen.. dat is vertrouwen geven? laat me niet lachen man... |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Guyt, kom je weer eens ruziezoeken? ;-)
Maar on topic: wat kunnen/gaan die acht nieuwe leden dan veranderen? |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 december 2010 - 21:07 schreef Ikke_tik het volgende:Guyt, kom je weer eens ruziezoeken? ;-) Maar on topic: wat kunnen/gaan die acht nieuwe leden dan veranderen? Ruzie zoeken sodemieter op joh KNEUS. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
zijn allemaal goeie vrienden van cruijff.. zegt genoeg ikke_tik... :)
ook gezien hoe hij speelt maximus ? in 1 woord WAARDELOOS... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 december 2010 - 21:11 schreef nummer10 het volgende:zijn allemaal goeie vrienden van cruijff.. zegt genoeg ikke_tik... :) ook gezien hoe hij speelt maximus ? in 1 woord WAARDELOOS... Laat gaan joh. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: T is wat... had je in 1995 maar nooit naar die finale gekeken dan had je je nu niet zo lopen ergeren... Pieken en hele diepe dalen...dat is voetbal |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: we kunnen ook bij hun gaan zieken,koekje van eigen deeg |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 december 2010 - 21:11 schreef nummer10 het volgende:zijn allemaal goeie vrienden van cruijff.. zegt genoeg ikke_tik... :) ook gezien hoe hij speelt maximus ? in 1 woord WAARDELOOS... Ik zeg ook niet dat ie goed is... Maar uitfluiten wordt géén speler beter van. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: Ben jij wel goed in. Ik ziek niet... ik constateer... |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Ik heb daar 1 keer wat gezegd en werd gelijk gebannen.Wil totaal geen ruzie zoeken. Maar ben ziek van de wedstrijd en dan komt er steeds zo een kakkerlak reageren. Laat ze lekker ff weg blijven.Heb met hun niks te maken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 december 2010 door Guyt -- |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Zo voelt het voor mij in ieder geval wel. |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 december 2010 - 21:12 schreef Maximus het volgende:[..] T is wat... had je in 1995 maar nooit naar die finale gekeken dan had je je nu niet zo lopen ergeren... Pieken en hele diepe dalen...dat is voetbal Najah... we staan in ieder geval nog in het linker rijtje. :-)
Maar, ik trap het af kinders. Moesten jullie ook doen.
Prettig weekend! |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Gelukkig is er nog bier... stuk meer plezier van..
stuk in mijn kraag zuipen... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 december 2010 - 21:15 schreef Guyt het volgende:[..] Ik heb daar 1 keer wat gezegd en werd gelijk gebannen.Wil totaal geen ruzie zoeken. Maar ben ziek van de wedstrijd en dan komt er steeds zo een kakkerlak reageren. Laat ze lekker ff weg blijven.Heb met hun niks te maken. De lamme (010) ziekt de blinde(Ajax die het spel niet meer ziet)schieten we inderdaad niks mee op. |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Komt ook goeg we hebben jullie burgermeester al vervangen(intrigant) Feijenoord wordt straks FC Amsterdam en de maas wordt veranderd in buiten amstel en over 5 jaar praten jullie allemaal plat |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 december 2010 - 21:32 schreef nemam-tiL het volgende:[..] Komt ook goeg we hebben jullie burgermeester al vervangen(intrigant) Feijenoord wordt straks FC Amsterdam en de maas wordt veranderd in buiten amstel en over 5 jaar praten jullie allemaal plat Houdt jij de intriganten binnen je eigen clubje nou maar in de gaten... Feyenoord blijft Feyenoord en door massaal achter onze schitterende club te blijven staan gebeuren er de komende 5 jaar rare dingen..
Maare on-topic: NEC speelde niet slecht! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Maasboulevaar = Johan Cruijff kade Coolsingel = Jari Litmanen plein Kuip = De kleine Arena |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Altijd stam plus t behalve als ik in het zinnetje staat of je en jij erachter |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: Blijf nou s ontopic jochie! je loopt telkens wegggg Of probeer je me een ban aan te smeren? |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: Das rotterdams plat lul rozewater. zout jij toch moeten weten! |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote: Jochie??? Beetje respect he. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 december 2010 - 21:07 schreef Maximus het volgende:[..] Nee doen WIJ niet nee! Die Zevelaar raakt zn eerste bal verkeerd en krijgt gelijk een fluitconcertje over zich heen.. dat is vertrouwen geven? laat me niet lachen man... Ga dit lekker op je eigen forum posten,en ja als ik je een ban kan aansmeren zal ik dat zeker doen.Wij zitten hier niet op te wachten,tenzij je een normale post plaatst,dan wil ik best wel in discussie gaan met je gaan.Dus donder op en neem die jacqelien met je mee |
|
|
|
|
janssen met dubbel k
|
|
|
Jol heeft van Ajax een Engels team gemaakt, kick and rush, alleen tien keer slechter. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Eens heb ik al eerder gepost. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Waar staat dubbel k voor ?? |
|
|
|
|
larsje
|
|
|
haha die jol het is nog onwennig man lul niet ga met trainingen daar meer mee oefenen |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: Ben 47 dus dat jochieben ik allang niet meer. hoewel ???? |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
Zie het nu eens positief in... je hebt weer eens gescoord in de Arena. Na zo'n 350 minuten zonder doelpunt ... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote: psychiater ?? Help je van je verkeerde club af.In jou geval zo gebeurdt 3x Ajax zeggen in je onderbewustzijn en je bent om. |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 december 2010 - 21:47 schreef nemam-tiL het volgende:[..] Ga dit lekker op je eigen forum posten,en ja als ik je een ban kan aansmeren zal ik dat zeker doen.Wij zitten hier niet op te wachten,tenzij je een normale post plaatst,dan wil ik best wel in discussie gaan met je gaan.Dus donder op en neem die jacqelien met je mee Eens. |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
Lekkere discussie heren... Wees kerels en geef gewoon toe dat het slecht is wat Ajax op de mat legt. Dit spel is Ajax onwaardig en des te eerder we het allemaal inzien en toegeven, des te sneller we er iets aan kunnen doen. Feyenoord vist al jaren achter het net, dus die Maximus zou ik helemaal al niet mee in discussie gaan. Hoewel hij natuurlijk wel gelijk heeft dat het geen enkel nut heeft om spelers uit te fluiten. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 december 2010 - 22:09 schreef Harm de Graaf het volgende:Lekkere discussie heren... Wees kerels en geef gewoon toe dat het slecht is wat Ajax op de mat legt. Dit spel is Ajax onwaardig en des te eerder we het allemaal inzien en toegeven, des te sneller we er iets aan kunnen doen. Feyenoord vist al jaren achter het net, dus die Maximus zou ik helemaal al niet mee in discussie gaan. Hoewel hij natuurlijk wel gelijk heeft dat het geen enkel nut heeft om spelers uit te fluiten. gelijk of niet daar gaat het niet om.natuurlijk balen wij (Ajax) maar laat het hem dat lekker op zijn eigen forum ventileren |
|
|
|
|
petertje
|
|
|
quote: Hadden jullie geen Albert Cuyp markt. Hmmm, waar doet dir naam mij aan denken. Klinkt als iets bekents. |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
Ach ja, ik snap nooit zo goed waarom heel Nederland altijd zo blij is wanneer Ajax het slecht doet. Ik zeg eerlijk dat ik het vervelend vind om een club als Feyenoord zo te zien zwoegen. Zo'n grote club, met zo'n enorm achterland hoort niet thuis in het rechterrijtje. Maar aan de andere kant maken de Feyenoord supporters het je wel ontzettend lastig om sympathie voor ze te hebben, door zo kinderachtig de confrontatie te zoeken op fora van de concurrentie. De beste reactie van ons is dan uiteraard om daar gewoon niet op te reageren en blij te zijn dat we nog niet tot het niveau degradatievoetbal zijn weggezakt. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 december 2010 - 22:19 schreef petertje het volgende:[..] Hadden jullie geen Albert Cuyp markt. Hmmm, waar doet dir naam mij aan denken. Klinkt als iets bekents. Ja die HEBBEN we de Albert Cuyp markt,leerling van Rembrant en grootse schilderijen gemaakt,kan je toch niet vergelijken met de kuip,twee schilderijen van cuyp en jullie zijn uit de schulden,dus een beetje respect is wel op zijn plaats |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Gewoon tot tien tellen, Harm. Dát beheersen ze in Rotterdam inmiddels ook. :-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 december 2010 - 22:09 schreef Harm de Graaf het volgende:Lekkere discussie heren... Wees kerels en geef gewoon toe dat het slecht is wat Ajax op de mat legt. Dit spel is Ajax onwaardig en des te eerder we het allemaal inzien en toegeven, des te sneller we er iets aan kunnen doen. Feyenoord vist al jaren achter het net, dus die Maximus zou ik helemaal al niet mee in discussie gaan. Hoewel hij natuurlijk wel gelijk heeft dat het geen enkel nut heeft om spelers uit te fluiten. Ik ben het volledig met je eens, Harm. Ik kom net terug uit de ArenA na een levensgevaarlijke autrorit: SPIEGELGLAD!! Maar ja, het treinverkeer tussen Utrecht en Amsterdam was ook onregelmatig. Ajax was gewoon slecht. Alweer. En weet je wat ik niet begrijp? Spelers die niks anders doen dan trainen, trainen, trainen (et cetera) konden vanavond de bal niet in elkaars voeten schuiven, ook niet over 2 of 3 meter. Tikkie, breed, tikkie terug. Ajax had zomaar (weer) kunnen verliezen. Mij zien ze dit seizoen niet meer in de ArenA. Sorry. Het is slecht voor mijn bloedruk en voor mijn hart (en mijn humeur..!) en daarvoor ga ik geen € 60,00 betalen, waarbij ook nog eens vervoers- of benzinekosten komen. Het was vanavond opnieuw hemeltergend en eerlijk gezegd zie ik het spel en de "drive" van Ajax op korte termijn niet veranderen, laat staan verbeteren. Ik blijf op de visie van Johan Cruijff hopen, hoewel ik zo langzamerhand ook niet meer weet hoe hij Ajax wèl aan het voetballen zal krijgen...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 december 2010 door Pietje -- |
|
|
|
|
anti010
|
|
|
Ik kap er mee, om dit seizoen naar Ajax te gaan, ze zijn m'n geld en m'n gezondheid niet waard, wij maken ons meer druk om de club dan die kloothommels zelf.We zijn afgegleden naar niveau middenmoot, en hopeloos uit vorm. En waarom moet die fuckin egotripper Emanuelson nog steeds spelen. Pleur toch op met die man. Ook de komende 2 wedstrijden in de eredivisie ( Vitesse en Kakkerlakken) winnen we niet, AC milan wordt een nachtmerrie en de KNVB beker gaan we ook uit. Nu moet de directie opstaan om dit scenario niet waarheid te laten worden, anders zie ik het zwart in. \\fijne sinterklaas allemaal, ME REET |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 december 2010 - 22:19 schreef petertje het volgende:[..] Hadden jullie geen Albert Cuyp markt. Hmmm, waar doet dir naam mij aan denken. Klinkt als iets bekents. Klopt! En laat Ajax nou een schoonmaakmiddel zijn waarmee ze een kuip, dus ook de Kuip kunnen reinigen. Ik geef toe: het is een ouwe, maar hij blijft het leuk doen! Daarnaast zullen in de Kuip ook wel wat Ajax blusapparaten hangen, om zo nu en dan een (binnen)brandje in diezelfde Kuip te kunnen blussen... |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Pietje, het heeft geen zin dat we ons afreageren op 10-0... en al zeker niet dat we gaan happen op het gepook hier. Je gaf een mooi en bondig verslag van de wanprestatie. Bedankt, want het bevestigt wat ik vanavond heb gezien én gemeld. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op zaterdag 04 december 2010 - 22:35 schreef Ikke_tik het volgende:Pietje, het heeft geen zin dat we ons afreageren op 10-0... en al zeker niet dat we gaan happen op het gepook hier. Je gaf een mooi en bondig verslag van de wanprestatie. Bedankt, want het bevestigt wat ik vanavond heb gezien én gemeld. Ach, afreageren... Het was een oudje en dat schreef ik ook. Waarschijnlijk verveelt hij zich een beetje en komt hij hier "klooien". Dat mag hij doen wat mij betreft, het is immers een open forum. Omgekeerd, wanneer iemand van ons zich op hun forum meldt - en dat komt ook nogal eens voor - dan zijn de rapen gaar... Je wordt daar onmiddellijk weggescholden. Het is mijzelf ook al eens overkomen: gewoon in discussie, echt op een volstrekt normale wijze en ineens werd ik voor "vuile kankerjood" en "grafjood" uitgemaakt. Dan valt het bij ons toch nog wel mee? |
|
|
|