BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - NEC (04-12-2010 , 18:45): 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
adriu
 adriu - zaterdag 04 december 2010 - 22:45   quote  deeplink  
en weer rood voor een tegenstander van psv!!! en waar bleef rood voor tegestander van mido!!!!???knvb maffia !!! en dan heeft de knvb iets te zeggen over de fiffa???
Ikke_tik
 Ikke_tik - zaterdag 04 december 2010 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Dan valt het bij ons toch nog wel mee?
Best wel... al heb ik vanavond uit eigen gelederen toch ook weer mogen lezen dat ik mijn "kutsmoel" moest houden en dat ik een "kneus" ben. Doet me niet zoveel eigenlijk...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 december 2010 door Ikke_tik --
Maximus
 Maximus - zaterdag 04 december 2010 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2010 - 22:45 schreef adriu het volgende:
en weer rood voor een tegenstander van psv!!! en waar bleef rood voor tegestander van mido!!!!???knvb maffia !!! en dan heeft de knvb iets te zeggen over de fiffa???
Als je zo graag kampioen wilt worden en je 3e ster wilt hebben zul je zelf je wedstrijden moeten winnen jankert!
Ikke_tik
 Ikke_tik - zaterdag 04 december 2010 - 22:51   quote  deeplink  
Maximus, ga je nu ook nog een kind lopen opnaaien? Scheit eens lekker uit. ;)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 04 december 2010 - 22:54   quote  deeplink  
Op 22 mei 455 vielen de Vandalen Rome binnen, en terwijl ze de stad grondig leegroofden werd Maximus vermoord door zijn eigen troepen, in een poging om te vluchten.

hand in hand en uhhh???
Ikke_tik
 Ikke_tik - zaterdag 04 december 2010 - 22:55   quote  deeplink  
De paden op, de lanen in? :-)
remco k
 remco k - zaterdag 04 december 2010 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2010 - 21:03 schreef nummer10 het volgende:

[..]

weer het wisselbeleid wat me niet aanstaat.. mido gevaarlijker dan elham.. mido eruit siem erin ? waarom niet Elham eruit eriksen erin ? op 10 ? enige goeie wat ik heb gezien van Jol vandaag was Ema als linksback ipv Anita.. sulejmani erg goed vandaag.. aras op links komt minder tot recht dan rechts.. sulejmani is ook sterker op links dan rechts dus waarom niet omwisselen ? zelfde als dat Jol zegt dat eriksen een goeie 10 kan worden maar hem vervolgens als linksbuiten (vorige wedstrijd) laat voetballen.. snap niks meer van Jol... ik hoop dan ook voor mij zelf dat Ajax uit europa vliegt en dat jol dan eindelijk weggaat.. 14 december 8 nieuwe leden erin en dat cruijff zich ermee gaat bemoeien.. maar zou wel weer niet :(
Ozbiliz moet men nu nog niet over oordelen, die jongen kan echt wel wat, gewoon laten staan en dan gaat ook hij het laten zien, hij heeft gewoon wat vertrouwen nodig,
Sulejmani vind ik persoonlijk wel beter vanaf rechts, maar omwisselen is inderdaad niet moeilijk aangezien ze beiden op de flanken kunnen spelen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 04 december 2010 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2010 - 22:55 schreef Ikke_tik het volgende:
De paden op, de lanen in? :-)
maar wel hand in hand toch??
adriu
 adriu - zaterdag 04 december 2010 - 22:57   quote  deeplink  
mido had een penaltie moeten hebben en rood voor de tegenstander !!! maar ja de knvb mafia! kijk tegenstander van psv weer rood!! en niet de eerste x tegenstanders van psv hebben al 3x rood gekregen!!dan is het makelijk voetballen voor psv!!!
Pietje
 Pietje - zaterdag 04 december 2010 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2010 - 22:48 schreef Ikke_tik het volgende:

[..]

Best wel... al heb ik vanavond uit eigen gelederen toch ook weer mogen lezen dat ik mijn "kutsmoel" moest houden en dat ik een "kneus" ben. Doet me niet zoveel eigenlijk...
Eh, ja... dat heb ik vanmiddag inderdaad ergens gelezen in een topic ...
Ikke_tik
 Ikke_tik - zaterdag 04 december 2010 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2010 - 22:57 schreef nemam-tiL het volgende:

[..]

maar wel hand in hand toch??
Uiteraard... en dan swaffelt Maximus maximaal tegen een willekeurige struik...

Adriu, ga eens naar bed joh. Morgen lekker pakjes uitpakken.
Pietje
 Pietje - zaterdag 04 december 2010 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2010 - 22:57 schreef adriu het volgende:
mido had een penaltie moeten hebben en rood voor de tegenstander !!! maar ja de knvb mafia! kijk tegenstander van psv weer rood!! en niet de eerste x tegenstanders van psv hebben al 3x rood gekregen!!dan is het makelijk voetballen voor psv!!!
Ik was erbij en ik vond het géén penalty. Ik vond de scheidsrechter niet slecht. De Ajax-spelers hebben het gewoon zelf laten afweten. Niks meer en niks minder!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 04 december 2010 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2010 - 23:00 schreef Ikke_tik het volgende:

[..]

Of in een beek tegen een zalm dan kan hij KUYT schieten
Pietje
 Pietje - zaterdag 04 december 2010 - 23:04   quote  deeplink  
quote:

[..]

Hahahaha! Misschien wordt hij wel meegenomen naar Spanje ;-) Dus wanneer we adriu een poosje hier niet zullen lezen, zal hij dus wel in Madrid zitten. Jammer, want Real Madrid-Ajax is al enkele weken geleden geweest...
Ikke_tik
 Ikke_tik - zaterdag 04 december 2010 - 23:05   quote  deeplink  
Ah, de aloude natte swaffel.
larsje
 larsje - zaterdag 04 december 2010 - 23:08   quote  deeplink  
woensdag word het erop of eronder..
Ikke_tik
 Ikke_tik - zaterdag 04 december 2010 - 23:12   quote  deeplink  
Zoals ik al zei kunnen we woensdag beter schriftelijk afhandelen. Dus gewoon een briefje met "ok, jullie hebben gewonnen met 3-0". We hebben niets, maar dan ook helemaal niets, te zoeken in Milaan.
adriu
 adriu - zondag 05 december 2010 - 00:04   quote  deeplink  
enkele reis naar de maan voor jol!!!
remco k
 remco k - zondag 05 december 2010 - 01:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2010 - 22:19 schreef petertje het volgende:

[..]

Hadden jullie geen Albert Cuyp markt.
Hmmm, waar doet dir naam mij aan denken. Klinkt als iets bekents.
Wat was er eerder??
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 05 december 2010 - 01:00   quote  deeplink  
quote:
Adriu, mijn beste PSV-maat haha, PSV heeft ook al een paar keer rood gekregen. Het is niet zo dat wij worden ontzien.

Ik had met name de eerste helft van Ajax-NEC gezien en had ook de doelpunten meegekregen. Wel een hele mooie assist van Sulejmani op de 1-0, technisch perfect genomen. Jol moet zich trouwens schamen met zijn uitspraak dat er bij NEC spelers zijn die Ajax ook kan gebruiken, dat gaat echt te ver.
remco k
 remco k - zondag 05 december 2010 - 01:02   quote  deeplink  
quote:
Lul toch AUB niet zo dom man, je bent toch niet achtelijk of wel soms?
remco k
 remco k - zondag 05 december 2010 - 01:03   quote  deeplink  
quote:
de tegenstanders van Ajax hebben dit seizoen 2 keer rood gekregen, niet zo'n groot verschil dus, kap eens met dat gejank man.
remco k
 remco k - zondag 05 december 2010 - 01:03   quote  deeplink  
quote:

[..]

Whahahahaha LOL
remco k
 remco k - zondag 05 december 2010 - 01:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 december 2010 - 01:00 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Adriu, mijn beste PSV-maat haha, PSV heeft ook al een paar keer rood gekregen. Het is niet zo dat wij worden ontzien.

Ik had met name de eerste helft van Ajax-NEC gezien en had ook de doelpunten meegekregen. Wel een hele mooie assist van Sulejmani op de 1-0, technisch perfect genomen. Jol moet zich trouwens schamen met zijn uitspraak dat er bij NEC spelers zijn die Ajax ook kan gebruiken, dat gaat echt te ver.
Ik heb niks meer gezien na de wedstrijd, maar heeft hij dat serieus gezegd?
Pietje
 Pietje - zondag 05 december 2010 - 01:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 december 2010 - 01:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb niks meer gezien na de wedstrijd, maar heeft hij dat serieus gezegd?
Ik vrees van wel.... Dat noemen ze een zwaktebod! En dus einde Jol mag ik hopen. Hij weet het echt niet meer.
En nu ga ik slapen.
Welterusten allemaal!
alibabba
 alibabba - zondag 05 december 2010 - 01:38   quote  deeplink  
AJAX is mijn Ajax niet meer. Truste mensen.
joduh
 joduh - zondag 05 december 2010 - 08:55   quote  deeplink  
wat een kutavond en kutnacht weer man!maar heeft het gvd nog wel zin om kwaad te zijn???wat er nu weer gebeurt is wisten we(een paar forumleden) hier al paar maand terug...toen had ook ik er al schoon en schoon genoeg van man....ik loop al maanden met rare gevoelens over mijn ajax in de buik....ajax is echt ziek......maar waar ik wel kwaad om wordt zijn die `ajaxsupporters` die zeggen dat je achter je club moet blijven staan en niet moet fluiten tegen ze bla bla bla....en dat we nog kampioen kunnen worden bla bla bla.... IK WIL GVD GEEEN KAMPIOEN WORDEN MET DIT ZOOITJE MAN!!! LUISTER GVD NOU EENS NAAR JOHAN CR!!!!!!ook hij zag dit al heeel erg lang aankomen......En dat is nou een ajacied!!!!enneh?ik juich en klap niet meer in het stadion nee....ben veels te bang dat die bobo`s denken dat het goed gaat..........
Ajax heeft een bloedtransfusie nodig!doodziek is mijn club!!!!!En dat doet godverdomme pijn man!!!!
Ikke_tik
 Ikke_tik - zondag 05 december 2010 - 09:32   quote  deeplink  
Ajax heeft helemaal geen bloedtransfusie nodig, men moet terug naar dé basis: eigen jongens opleiden en van daaruit een eerste elftal bouwen. Ik kan me niet voorstellen dat bij zo'n grote BVO geen spelers meer rond lopen die daarvoor geschikt zouden zijn. "We" zijn er ooit groot mee geworden.

Maar dan moet er wel een coach op die durft fouten bij zichzelf te zoeken en niet de spelersgroep publiekelijk af gaat vallen of zich als een grote dikke Calimero gaat gedragen.
joduh
 joduh - zondag 05 december 2010 - 09:49   quote  deeplink  
aan jouw mening hecht ik dus totaal geen waarde man......
Ikke_tik
 Ikke_tik - zondag 05 december 2010 - 10:01   quote  deeplink  
Dat is compleet wederzijds, kerl.
joduh
 joduh - zondag 05 december 2010 - 10:10   quote  deeplink  
jij reageerde op mij pipo,ik niet op jou!
Ikke_tik
 Ikke_tik - zondag 05 december 2010 - 10:20   quote  deeplink  
Gebeurt wel vaker op een forum, toch?

Het forum is vrij om te discussieren over zaken met betrekking tot het gerelateerde subforum. Het is éénieder vrij om te discussieren over onderwerpen in elke sectie waar hij/zij dit wil, mits dit op een normale manier gebeurt. Dit dient door anderen met respect behandeld te worden.

http://forum.headliner.nl/topic-15697/

Jij was toch zo op "respect"? Zelfs voor de idioten die 13-jarige meisjes in elkaar slaan...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 december 2010 door Ikke_tik --
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - zondag 05 december 2010 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 december 2010 - 01:31 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik vrees van wel.... Dat noemen ze een zwaktebod! En dus einde Jol mag ik hopen. Hij weet het echt niet meer.
En nu ga ik slapen.
Welterusten allemaal!
Jol is gewoon gefrustreerd dat Rommedahl en Pantelic niet voor de club zijn behouden en eigenlijk geef ik hem daar wel gelijk in. Het is prima als je zulke spelers laat vertrekken, maar zorg dan wel dat er vervangers voor gehaald worden. En dat is dus niet gebeurd! Mounir is namelijk gehaald als vervanger voor Suarez. En toen ze erachter kwamen dat Suarez toch niet zou vertrekken, toen hebben ze nog even snel Mido gehaald als vervanger voor Pantelic en toen was er dus geen geld meer voor een vervanger voor Rommedahl. Je zou dus kunnen zeggen dat ze hebben gegokt en verloren! Ze hebben geanticipeerd op een vertrek van Suarez en als je pech hebt vertrekken straks zowel Suarez als Mounir en heb je helemaal niemand meer voor die positie... :-S
Ikke_tik
 Ikke_tik - zondag 05 december 2010 - 10:36   quote  deeplink  
Nogmaals, Jol hoort in de eigen gelederen te kijken voor vervangers. Dat weet hij al een beste poos. Daar moet hij niet over zeuren, of gewoon z'n biezen pakken. Ik word al moe als dat grote hoofd in beeld verschijnt... iedere keer weer dezelfde klaagzang. Weinig bemoedigend naar de huidige spelersgroep ook nog eens.
Ikke_tik
 Ikke_tik - zondag 05 december 2010 - 11:04   quote  deeplink  
Maximus, gaat ff lekker naar je eigen forumt.
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - zondag 05 december 2010 - 11:04   quote  deeplink  
En als ik die teksten van Maximus zie, dan denk ik aan slechte grappent...
Ikke_tik
 Ikke_tik - zondag 05 december 2010 - 11:05   quote  deeplink  
Pronken met andermans verent. :-)

Oh, hij is weggejorist.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 december 2010 door Ikke_tik --
larsje
 larsje - zondag 05 december 2010 - 11:23   quote  deeplink  
jol zegt dat el hamdaoui niet in zijn beste doen is.
dan moet die is na de zeeuw kijken.
remco k
 remco k - zondag 05 december 2010 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 december 2010 - 10:27 schreef Harm de Graaf het volgende:

[..]

Jol is gewoon gefrustreerd dat Rommedahl en Pantelic niet voor de club zijn behouden en eigenlijk geef ik hem daar wel gelijk in. Het is prima als je zulke spelers laat vertrekken, maar zorg dan wel dat er vervangers voor gehaald worden. En dat is dus niet gebeurd! Mounir is namelijk gehaald als vervanger voor Suarez. En toen ze erachter kwamen dat Suarez toch niet zou vertrekken, toen hebben ze nog even snel Mido gehaald als vervanger voor Pantelic en toen was er dus geen geld meer voor een vervanger voor Rommedahl. Je zou dus kunnen zeggen dat ze hebben gegokt en verloren! Ze hebben geanticipeerd op een vertrek van Suarez en als je pech hebt vertrekken straks zowel Suarez als Mounir en heb je helemaal niemand meer voor die positie... :-S
Ik denk dat Ajax wel een vervanger heeft voor Rommedhaal, namelijk Sulejmani, vorig seizoen helemaal niks aan gehad, e dit seizoen doet hij het tot nu toe uitsekenend.
remco k
 remco k - zondag 05 december 2010 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op het PSv forum regaeer je hier wel anders op dan hiero, daar praat je alsof je voor PSV bent, met je "we moet zelf winnen" en meer van dat soort uitspraken.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 05 december 2010 - 12:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 december 2010 - 12:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Op het PSv forum regaeer je hier wel anders op dan hiero, daar praat je alsof je voor PSV bent, met je "we moet zelf winnen" en meer van dat soort uitspraken.
Idd.. Ik weet zelf ook niet of hij voor PSV of voor Ajax is.. Op het PSV-forum weten ze het ook niet :P

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 december 2010 door Hasjkoph --
alibabba
 alibabba - zondag 05 december 2010 - 13:36   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Waar zijn ze mee bezig ??

quote:
Op zaterdag 04 december 2010 - 21:59 schreef Harm de Graaf het volgende:

[..]

Het zou natuurlijk ook gewoon zo kunnen zijn dat Van der Wiel en De Zeeuw gewoon helemaal kapot zijn na een jaar zonder vakantie... Probeer je eens voor te stellen hoe jij je zou voelen na een jaar zonder vakantie en een baas die het uiterste van je vraagt.

Ik denk dat Jol De Zeeuw beter een paar weken vrijaf kan geven en intussen Lindgren daar laat spelen. Van der Wiel mag wat mij betreft verkocht worden in Januari. Die heeft zijn krediet inmiddels wel verspeeld met zijn rare twitteracties... Maar dan moet Ajax natuurlijk wel zo verstandig zijn om Blind nog even in Amsterdam te houden. Hoewel het me niet zou verbazen als Ajax zowel Blind als Wiel laat vertrekken en dat ze zich dan in Februari pas beseffen dat ze geen rechtsback meer hebben... :-(
De Zeeuw en Wiel had Ajax allang op vakantie moeten sturen en daar was een aantal maanden de ideale gelegenheid voor, maar als je dom en blind blijft... Anita kan prima rechtsback en de Zeeuw is ook prima te vervangen, maar Jol wil een zak met geld... Dit materiaal is goed genoeg om kampioen van Nederland te worden Jol.... Hou op met zeuren man...
Frank V.
 Frank V. - zondag 05 december 2010 - 13:44   quote  deeplink  
zie topic Jol's opstelling tegen NEC!!!!
ajacied
 ajacied - zondag 05 december 2010 - 13:47   quote  deeplink  
waar blijven de witte zakdoekjes ??? kan met niet voorstellen dat een andere coach zoveel krediet hadden gehad !
alibabba
 alibabba - zondag 05 december 2010 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2010 - 14:13 schreef Pietje het volgende:

[..]

Whahahaha! Die Martin Jol... Ons forum bezoeken?? Whahaha, dan had hij al vele maanden eerder zijn opstelling aan onze meningen aangepast en stonden we dik bovenaan met zo'n 9 punten voorsprong op PSV en FC Twente. Sterker, we waren al bijna kampioen... ;-)
Wat vanavond tegen NEC betreft, denk ik bij elke wedstrijd weer dat Ajax iets gaat goedmaken, dat ineens weer een stuk bezieling komt en dat onze mannen gaan vlammen. Zo had ik vorige week voorspeld dat Ajax tegen VVV met 6-1 zou winnen (en jij alibabba zou een liedje voor mij zingen, hahaha) maar het was weer niet om aan te zien. Dus voor vandaag ben ik wat voorzichtig (realistischer) met mijn voorspelling. Ik denk dat Ajax - helaas - weer een moeilijke wedstrijd gaat spelen, omdat elke club denkt dat er tegen Ajax, zelfs thuis in de ArenA, iets te halen valt en dus vol vertrouwen onze mannen gaat bestrijden. Ik denk (of beter: ik hoop...) dat Ajax wel gaat winnen, maar het een moeilijke 2-1 wordt.
Overigens, alibabba, het stukje dat je geschreven hebt is alweer erg leuk man!!
Je vooruitziende blik was bijna uitgekomen Pietje;-) Helaas wist Ajax niet te winnen.
alibabba
 alibabba - zondag 05 december 2010 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2010 - 16:26 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Ali, als je hier tekst zonder spatie typt, dan is het vetgedrukt!
hier tekst zonder spatie

probeer maar!

ow het werkt niet......met of zonder spatie maakt dus niet uit:)

[ /b] en daartussen je text!

godsamme, dat werkt ook niet!!

[/] en dan nog een B na dat / snappie? (=[ = (/b) = vetgedrukt!
zoiets?
Is nu alles wat ik typ vetgedrukt?
Ja dus, maar hoe krijg ik het weer gewoon?:):):)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 december 2010 door alibabba --
alibabba
 alibabba - zondag 05 december 2010 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2010 - 16:32 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
wtf hoe leg ik dat nou normaal uit?

+ [/.b] - .
Ik maak stappen...
Pietje
 Pietje - zondag 05 december 2010 - 14:59   quote  deeplink  
I wil niet stoken in een gelukkig huwelijk hoor... maar ik lees zojuist de uitslag van Willem II tegen Feyenoord (1-1) op teletekst. Zouden Maximus en jacqueline zich nu nog melden op ons forum??

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 december 2010 door Pietje --
kwakman
 kwakman - zondag 05 december 2010 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 december 2010 - 14:59 schreef Pietje het volgende:
I wil niet stoken in een gelukkig huwelijk hoor... maar ik lees zojuist de uitslag van Willem II tegen Feyenoord (1-1) op teletekst. Zouden maximus en jacqueline zich nu nog melden op ons forum??
Feyenoord is nog niet in staat een punt te pakken in de arena.kwak
Guyt
 Guyt - zondag 05 december 2010 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 december 2010 - 14:59 schreef Pietje het volgende:
I wil niet stoken in een gelukkig huwelijk hoor... maar ik lees zojuist de uitslag van Willem II tegen Feyenoord (1-1) op teletekst. Zouden maximus en jacqueline zich nu nog melden op ons forum??
Die zullen nu wel nergens te bekennen zijn...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - NEC (04-12-2010 , 18:45): 1-1

0.0087139