BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - NEC (04-12-2010 , 18:45): 1-1

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - zondag 05 december 2010 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 december 2010 - 15:26 schreef kwakman het volgende:

[..]

Feyenoord is nog niet in staat een punt te pakken in de arena.kwak
Nou ja... tegen het huidige Ajax is helaas veel mogelijk, zelfs door een degradatiekandidaat ... kwek
alibabba
 alibabba - zondag 05 december 2010 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2010 - 19:39 schreef Ikke_tik het volgende:

[..]

Hey, ik denk al "waar blijft onze forumsnoes"?
Gaat lekker hè met vleugelspelers?
Zonder vleugelspelers is geen voetbal. Een veld moet je optimaal benutten door de ruimtes groot te houden. Als je 4-4-2 speelt, speel je te dicht op mekaar. Je moet de bal het werk laten doen, want een bal kan sneller rollen dan een voetballer kan rennen.
alibabba
 alibabba - zondag 05 december 2010 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2010 - 20:46 schreef Dramawedstrijd het volgende:

[..]

Flikker toch op joh dit is toch om te huilen. Je zit gewoon naar een derde klasse wedstrijd te kijken joh. Je kan mij niet wijsmaken dat jeugdspelers als Sneijder, Bonevacia noem maar op het minder doen dan dit zootje. Zet gewoon een 4-3-3 weg met echte flankspelers uit de jeugd. Dit gaat werkelijk helemaal nergens meer over.
Het was een dramawedstrijd Dramawedstrijd...
alibabba
 alibabba - zondag 05 december 2010 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2010 - 21:20 schreef FsideVak129 het volgende:
Gelukkig is er nog bier... stuk meer plezier van..

stuk in mijn kraag zuipen...
Ik kijk nu nog scheel;-)
alibabba
 alibabba - zondag 05 december 2010 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 december 2010 - 21:48 schreef janssen met dubbel k het volgende:
Jol heeft van Ajax een Engels team gemaakt, kick and rush, alleen tien keer slechter.
Janssen met dubbel k.......... Hahahahahahaha..
alibabba
 alibabba - zondag 05 december 2010 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 december 2010 - 10:01 schreef Ikke_tik het volgende:
Dat is compleet wederzijds, kerl.
Ben jij toevallig een Limburger?
Ikke_tik
 Ikke_tik - zondag 05 december 2010 - 16:41   quote  deeplink  
Nope.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 06 december 2010 - 08:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 december 2010 - 16:26 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ben jij toevallig een Limburger?
Jij wel :P
PSVMocro
 PSVMocro - maandag 06 december 2010 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 december 2010 - 16:06 schreef alibabba het volgende:

[..]

Zonder vleugelspelers is geen voetbal. Een veld moet je optimaal benutten door de ruimtes groot te houden. Als je 4-4-2 speelt, speel je te dicht op mekaar. Je moet de bal het werk laten doen, want een bal kan sneller rollen dan een voetballer kan rennen.
Hoeft niet zo te zijn. Het heeft te maken met de invulling die je aan de systemen geeft. Het is niet zo dat 4-3-3 altijd beter is dan 4-4-2. Heeft te maken met het loopvermogen van de backs en hangende middenvelders, met de snelheid, beweging en positiewisselingen van een elftal.
Pietje
 Pietje - maandag 06 december 2010 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 18:26 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Hoeft niet zo te zijn. Het heeft te maken met de invulling die je aan de systemen geeft. Het is niet zo dat 4-3-3 altijd beter is dan 4-4-2. Heeft te maken met het loopvermogen van de backs en hangende middenvelders, met de snelheid, beweging en positiewisselingen van een elftal.
Hier ben ik het beslist wel mee eens, Mocro!
alibabba
 alibabba - maandag 06 december 2010 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 18:26 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

In andere landen kunnen ze wel dat systeem spelen, want daar heerst een andere cultuur. Ik vind het een systeem van niks, omdat je het veld niet optimaal benut. Vooral AJAX moet altijd met vleugels spelen, anders verloochen je de hele clubcultuur.
PSVMocro
 PSVMocro - dinsdag 07 december 2010 - 00:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 21:11 schreef alibabba het volgende:

[..]

In andere landen kunnen ze wel dat systeem spelen, want daar heerst een andere cultuur. Ik vind het een systeem van niks, omdat je het veld niet optimaal benut. Vooral AJAX moet altijd met vleugels spelen, anders verloochen je de hele clubcultuur.
In mijn optiek is een systeem nooit heilig, want dan schiet een trainer zijn doel voorbij. Een trainer moet het maximale rendement uit zijn selectie halen en dat doe je niet door ze op posities te zetten waar ze zich niet lekker bij voelen. Dus als de scouting faalt en de jeugdopleiding in gebreke blijkt, dan moet een trainer zich aanpassen.
alibabba
 alibabba - dinsdag 07 december 2010 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 december 2010 - 00:23 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

In mijn optiek is een systeem nooit heilig, want dan schiet een trainer zijn doel voorbij. Een trainer moet het maximale rendement uit zijn selectie halen en dat doe je niet door ze op posities te zetten waar ze zich niet lekker bij voelen. Dus als de scouting faalt en de jeugdopleiding in gebreke blijkt, dan moet een trainer zich aanpassen.
Ik ben wel eens met hetgeen je zegt hoor, maar bij AJAX moeten er altijd buitenspelers beschikbaar zijn. Ik vind zowiezo dat in Nederland zoveel mogelijk met buitenspelers gespeeld moet worden, want het zit gebakken in onze cultuur. Het heeft de meeste kans om tegen buitenlandse clubs resultaat te boeken, want zij zijn daar niet in thuis.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax - NEC (04-12-2010 , 18:45): 1-1

0.0101671