BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jol snapt het echt niet

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Ikke_tik
 Ikke_tik - zaterdag 04 december 2010 - 22:02   quote  deeplink  
http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/548204/2010/12/04/Jol-Het-was-heel-onwennig.dhtml

quote:
Of we naar de winterstop snakken. Nou nee, want ook dan krijg ik geen paar miljoen om uit te geven.
Is het talent op bij Ajax?
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - zaterdag 04 december 2010 - 22:12   quote  deeplink  
Ik zeg: geef Frank de Boer (met Bergkamp als assistent) een kans.
larsje
 larsje - zaterdag 04 december 2010 - 22:19   quote  deeplink  
tjaa
castallion loopt er ook rond.
en desnoods huur je 1 speler?
Ikke_tik
 Ikke_tik - zaterdag 04 december 2010 - 22:20   quote  deeplink  
Al is het de terreinknecht... zolang er maar weer eens des Ajax gevoetbald gaat worden. Van Gaal had in 95 ook geen miljoenen tot zijn beschikking, maar zette wel een Ajax met gogme weg.

Jol maakt hier gewoon in een paar zinnen duidelijk dat hij niet inziet waar hij zelf mis gaat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 04 december 2010 door Ikke_tik --
Pjettr
 Pjettr - zaterdag 04 december 2010 - 22:58   quote  deeplink  
Niet alleen bij jol gaat t fout , de inzet van de spelers is ook ver beneden peil..
Ikke_tik
 Ikke_tik - zaterdag 04 december 2010 - 23:03   quote  deeplink  
Het lijkt alsof de spelers niet dúrven te voetballen.

Maar ja, hoe lekker zou jij spelen wanneer je coach roept dat men bij de tegenstander de spelers heeft die hij nodig zou hebben, of dat hij miljoenen uit zou willen geven aan aankopen?
weedboy
 weedboy - zaterdag 04 december 2010 - 23:32   quote  deeplink  
ik ben een echte ajaxcied, maar na het gelijkspel van vanavond en de zeer teleurstellende resultaten van de afgelopen 8 seizoenen zou ik graag zien dat de spelers van nu hun shirtjes afstaan en lekker bij een of ander flut team gaan lanterfanten en neem dan alstjeblieft het gehele bestuur mee zet een ijzersterk team neer en bestuur (met johan aan het hoofd) en laat onze oudeglorie weer herleven GEEF AJAX TERUG
PS25
 PS25 - zaterdag 04 december 2010 - 23:59   quote  deeplink  
Jol deed vandaag de uitspraak;,,Omdat zij spelers hebben die wij ook kunnen gebruiken.''

Met deze uitspraak geeft hij aan dat hij eigenlijk geen vertrouwen heeft in zijn spelersgroep. Dit vind ik absoluut niet goed. Dit helpt de club allesbehalve. Net zo min als alle andere acties die worden gedaan, nu weer een petitie, helpen Ajax niet. Het geeft alleen heel veel onrust en brengt verdeeldheid binnen de club. Ajax is ziek binnen alle geledingen.

Een nieuwe trainer is niet de oplossing, paniek aankopen ook niet. Met alleen een nieuw bestuur kom je er ook niet. Met 8 nieuwe poppetjes in de ledenraad los je ook niet alles op.

De onderlinge clubjes binnen Ajax moeten met elkaar in gesprek en zorgen dat de verdeeldheid verdwijnt. Ajax moet een duidelijk plan opstellen en zich daaraan houden.
adriu
 adriu - zondag 05 december 2010 - 00:01   quote  deeplink  
ik snap het niet?? nec tik tik tik tik en tikt achterin ront links back vrij! recht back vrij! laaste man vrij!! en ajax doet helemaal niets en dat 3 kwartier lang???? ja dan verdien je ook niet te winnen! jol als ik het kon dan stuurde ik je enkele reis naar de maan!!!
Blokkie1974
 Blokkie1974 - zondag 05 december 2010 - 00:31   quote  deeplink  
quote:

Uit het verhaal op VI.nl:

De Ajax-trainer keek zelfs met enige jaloezie naar zijn opponent. 'Voorin hebben zij met jongens als Lasse Schøne en John Goossens spelers die kunnen switchen en die positie vrij kunnen invullen. Wij hebben dat nog niet.' Overigens vertelde Jol ondanks een slechte reeks 'niet naar de winterstop te snakken.' 'Nou nee, want ook dan krijg ik geen paar miljoen om uit te geven', besloot de oefenmeester.
kortom... Jol kan zelf geen spelers beter maken/in vorm brengen. Die kan alleen spelers kopen die reeds in vorm zijn en dan hopen dat ze de meegebrachte vorm een jaar vast kunnen houden en zo iets extra's toe kunnen voegen aan zijn team.

Dat is Jol.
remco k
 remco k - zondag 05 december 2010 - 01:06   quote  deeplink  
Jol: Het was heel onwennig
AMSTERDAM - In navolging van FC Utrecht en ADO Den Haag speelde zaterdag ook NEC een groot deel van de wedstrijd in de Arena beter voetbal dan Ajax. ,,Ze waren zeker in het eerste half uur beter'', erkende trainer Martin Jol. ,,Hoe dat komt? Omdat ze spelers hebben die wij ook kunnen gebruiken. Net zoals ADO Den Haag. Die hebben Wesley Verhoek op de vleugel lopen.''

,,We speelden met een nieuwe voorhoede. Dat kon je in de eerste helft goed zien. Het was heel onwennig, maar dat is misschien ook wel logisch voor spelers die niet vaak met elkaar hebben samen gespeeld. Hoe het nu verder moet? We kunnen op deze manier doorgaan en de spelers aan elkaar laten wennen. We kunnen ook weer voor een systeem met twee spitsen kiezen. Maar ook dan heb ik geen spelers die de spits vanaf de zijkant goed in stelling brengen. Of we naar de winterstop snakken. Nou nee, want ook dan krijg ik geen paar miljoen om uit te geven.''
Blokkie1974
 Blokkie1974 - zondag 05 december 2010 - 01:38   quote  deeplink  
triesteling die Jol......zeggen dat we een nieuw elftal hebben en dat spelers elkaar niet kennen. Tevens zeggen dat ADO wel een goede voorhoede heeft..... Verhoek en Boelekin hadden elkaar ook nog nooit gezien.

Jol lult, Jol is gewoon een zeeeer zwakke trainer die alleen maar kan presteren met spelers die in vorm zijn.

Triest figuur die Jol..... tijd voor een Tifo/vak 410 actie tegen hem. We hebben het lang genoeg aangekeken. Het feit dat hij weer over geld begint zegt genoeg.

Jol maakt spelers neit beter, Jol maakt ze juist kapot
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 05 december 2010 - 10:49   quote  deeplink  
Jol profileert zich als een echte jankmuil.
Ajax zit in knvb categorie 2 dat betekent nog een kleine financiele mistap en je zit in 1 (net als Feyenoord)
Als hij Ajax heel graag daartoe brengt dan snap ik zijn gejank om geld.

Maar hij is trainer van die groep die hij heeft.
En zijn werk is deze spelers beter maken en niet alleen maar janken om geld
Maximus
 Maximus - zondag 05 december 2010 - 10:57   quote  deeplink  
Jol is een intrigant...
Ikke_tik
 Ikke_tik - zondag 05 december 2010 - 11:04   quote  deeplink  
Dat woord ken je omdat je het zelf ook bent?
ruiz
 ruiz - zondag 05 december 2010 - 11:50   quote  deeplink  
martin ga zo door! dank
riveco
 riveco - zondag 05 december 2010 - 12:12   quote  deeplink  
Jol is zo blind, dat hij niet inzag dat het middenveld niks goed deed en dat hij toen als eerste de linksbuiten verving.
Bahhhhh bahhhhhhhhh en nog eens bahhhhh wat is die man mijn vies tegen gevallen.
Totaal geen systeem, geen vaste basis 11, zo krijg je dat elke speler zonder vertouwen loopt. Ik baal dat ik negatief over moet komen, maar na zoveel troep wedstrijden komt het helaas vanzelf, sorry voor iedereen die nog wel positief kan zijn.
FsideVak129
 FsideVak129 - zondag 05 december 2010 - 17:18   quote  deeplink  
Dag Jol... ik vreet nooit meer Schol
larsje
 larsje - zondag 05 december 2010 - 18:36   quote  deeplink  
Ze kunnen jol beter gebruiken voor paniekzaaien

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5128
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jol snapt het echt niet

0.0100011