BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Waar is het dit seizoen misgegaan met ons Ajax..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 05 december 2010 - 12:02   quote  deeplink  
Waar gaat het dit seizoen fout voor ons.

Jol heeft in de basis, op 1 speler na, exact dezelfde selectie als die we vorig seizoen hadden, Pantelic was gewoon een hele goede spits op dat moment, maar el Hamdaoui is veel meer een Ajax speler en ik vind hem ook stukken beter dan Pantelic, in principe zou je dus kunnen zeggen dat je er qua spits individueel op voorruit gegaan bent. Kennedy en Gabri, praat ik niet eens overm, die hebben vrijwel geen rol van betekenis gespeeld. Rommedhaal was afgelopen seizoen geen basisspeler (over het algemeen niet) maar was als invaller wel heel belangrijk, vorig seizoen was Sulejmani niet aanwezig en heeft geen rol van betekenis gespeeld, daarentegen is hij dit seizoen wel goed, en zeker ook beslissend geweest, ook gister was het prima tegen NEC, hij zet el Hamdaoui alleen voor de goal, schiet op de paal, en een prachtige assist op Mido.
En daar komt het, Mido is eigenlijk exact dezelfde speler als Pantelic, tot aan de winterstop was Pantelic ook helemaal niks bij Ajax.

Dus eigenlijk hebben we Mido voor Pantelic, Sulejmani voor Rommedhaal, en El Hamdaoui om het plaatje vompleet te maken.

Jol moet dus zijn smoel houden over een incomplete selectie en het gebrek aan kwaliteit daarin, het elftal is los van elkaar, Stekelenburg zei gister dat hij bang was dat Ajax uit elkaar zou vallen, NEWSFLASH......... Ajax is al uit elkaar gevallen, vanaf de dag na de zomerstop, is het bergafwaarts gegaan met Ajax, dit riep ik op dat moment al, en helaas is dat waarheid geworden. Het WK, de hele soap rondom Jol, 2 dingen die voor mij hier belangrijk zijn, aangezien het WK ervoor heeft gezorgd dat onze sterkere bepalende spelers gewoon moe zijn. en het gezeik met Jol heeft ervoor gezorgd, dat hij op mij inspiratieloos overkomt, en als ik dat gevoel al heb, dan zal dat zeker bij een aantal spelers gelden. Met andere woorden, een gebrek aan vertrouwen, ritme, conditie, en een slecht gevoel over de gespeelde wedstrijden zijn debet aan het debakel dat zich Ajax noemt.

Het Wk kan Jol niks aan veranderen, maar het gezeik om geld gaat mij echt te ver, het geeft namelijk ook een signaal af naar de aanwezige spelers, dus dat Jol een aantal zwaar vermoeide spelers heeft in de vorm van De Zeeuw Suarez en van der Wiel, is net Jol zijn schuldm maar wel de manier hoe hij hier mee om is gegaan, Suarez wel in de beker laten spelen is hier een voorbeeld van.

Het elftal is zoals het tegenwoordig zo mooi wordt genoemd "los zand" en dat is wel Jol zijn schuld.
Timmie_11
 Timmie_11 - zondag 05 december 2010 - 12:22   quote  deeplink  
Vrij simpel op te noemen in een paar punten;
1. Na Marseille uit is er iets geknakt, kijk maar naar de resultaten na die wedstrijd. Toeval? Me thinks not.
2. Siem de Jong is geen schim meer van wat hij vorig seizoen was. Het lijkt wel of zijn talent in zijn haar zat.
3. In het begin waren Suarez en El Hamdaoui een goed koppel; totdat El Ham meer begon te scoren wat Suarez niet kon pruimen. Ziehier het resultaat.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 05 december 2010 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 december 2010 - 12:22 schreef Timmie_11 het volgende:
Vrij simpel op te noemen in een paar punten;
1. Na Marseille uit is er iets geknakt, kijk maar naar de resultaten na die wedstrijd. Toeval? Me thinks not.
2. Siem de Jong is geen schim meer van wat hij vorig seizoen was. Het lijkt wel of zijn talent in zijn haar zat.
3. In het begin waren Suarez en El Hamdaoui een goed koppel; totdat El Ham meer begon te scoren wat Suarez niet kon pruimen. Ziehier het resultaat.
Marseille uit? Bedoel je niet Real Madrid uit?
En daarvoor speelden ze ook slecht..
supermario13
 supermario13 - zondag 05 december 2010 - 12:44   quote  deeplink  
helemaal mee eens Remco...nu nog de vraag waarom Siem de jong zo slecht speelt,talent heeft ie genoeg.
Pietje
 Pietje - zondag 05 december 2010 - 14:31   quote  deeplink  
Waar het mis is gegaan? Dat heb ik al diverse keren aangegeven: Het onwaarschijnlijk domme, lompe, kortzichtige (en nog zo'n paar begrippen) bestuur, dat Pantelic (en Rommedahl) heeft laten vertrekken, zeer tegen de wens in van Jol. Pantelic scoorde dat het een lieve lust was (vorig seizoen 16 x in de competitie) hij gaf ongeveer 20 assists en - wat nog het meest belangrijk was - hij liet velen (onder meer Siem de Jong!) aanzienlijk beter spelen. Ook door zijn positieve instelling was er een enorme vreugde in het elftal. Wat een inzicht van "ons" bestuur. Leve de euro's. Bovendien speelt Jol dit seizoen veel verdedigender dan het vorige seizoen. Het is niet om aan te zien. God allemachtig wat ben ik kwaad. Ben ik gisterenavond met ware doodsverachting (het was echt spiegelglad) van even buiten Utrecht naar de ArenA gereden, heb ik zo'n 60 euro betaald en wat wordt er (opnieuw) voorgeschoteld??? Passes over 2 meter kwamen niet aan, wel 30 keer, tikkie terug, tikkie breed... Mij zien ze niet meer in de ArenA dit seizoen. Jullie wel hier op het forum :-))
joduh
 joduh - zondag 05 december 2010 - 14:37   quote  deeplink  
ik heb vorige maand al besloten om niet meer te gaan pietje.....
Pietje
 Pietje - zondag 05 december 2010 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 december 2010 - 14:37 schreef joduh het volgende:
Ik weet het, joduh. Maar elke keer weer denk ik (of eigenlijk: hoop ik) dat we het slechtste nu wel gehad hebben, dat die gasten, inclusief coach, nu eindelijk eens gaan beseffen hoe het wèl moet. Dan denk en hoop ik dat Ajax, mijn Ajax eindelijk weer eens gaat vlammen. Maar niet dus. Gisteren schaamde ik me om Ajacied te zijn. Zo vreselijk slecht. En wat daarbij vooral opvalt, joduh, is het feit dat bijna geen speler (op Maarten Stekelenburg na) geen sikkepitje aan zelfvertrouwen heeft. Ongelooflijk om te zien. :-( Dit is na de winterstop niet zomaar verdwenen, dit gaat echt een rampseizoen worden. Weer wachten op die derde ster. Jezus nog aan toe, wat ben ik kwaad en teleurgesteld!
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - zondag 05 december 2010 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 december 2010 - 14:31 schreef Pietje het volgende:
Waar het mis is gegaan? Dat heb ik al diverse keren aangegeven: Het onwaarschijnlijk domme, lompe, kortzichtige (en nog zo'n paar begrippen) bestuur, dat Pantelic (en Rommedahl) heeft laten vertrekken, zeer tegen de wens in van Jol. Pantelic scoorde dat het een lieve lust was (vorig seizoen 16 x in de competitie) hij gaf ongeveer 20 assists en - wat nog het meest belangrijk was - hij liet velen (onder meer Siem de Jong!) aanzienlijk beter spelen. Ook door zijn positieve instelling was er een enorme vreugde in het elftal. Wat een inzicht van "ons" bestuur. Leve de euro's. Bovendien speelt Jol dit seizoen veel verdedigender dan het vorige seizoen. Het is niet om aan te zien. God allemachtig wat ben ik kwaad. Ben ik gisterenavond met ware doodsverachting (het was echt spiegelglad) van even buiten Utrecht naar de ArenA gereden, heb ik zo'n 60 euro betaald en wat wordt er (opnieuw) voorgeschoteld??? Passes over 2 meter kwamen niet aan, wel 30 keer, tikkie terug, tikkie breed... Mij zien ze niet meer in de ArenA dit seizoen. Jullie wel hier op het forum :-))
Ik ben het inhoudelijk helemaal eens met je verhaal! Ik waag echter te betwijfelen of je de ArenA echt niet meer gaat bezoeken dit seizoen. ;-) Ik snap dat een aantal van jullie heel kwaad zijn, maar het probleem met deze ploeg is, dat er totaal geen zelfvertrouwen meer in de ploeg zit. Ze durven niet meer naar voren te voetballen. Het lijkt zelfs alsof de resultaten in de ArenA momenteel nog slechter zijn dan de resultaten buiten de ArenA. In plaats van te klagen en spelers uit te fluiten wordt het nu tijd om achter de ploeg te gaan staan en ervoor te zorgen dat we zo snel mogelijk uit dit dal komen. Met de opstelling van gisteren was ik het helemaal eens. We hebben een aanspeelpunt nodig in de vorm van Mido die andere spelers, waaronder Mounir, beter kan laten functioneren. Nu is het een kwestie van wachten tot de puzzel in elkaar valt. Dat deze spelers kunnen voetballen hebben ze vorig seizoen bewezen, nu is het vooral een kwestie van het geloof weer terugbrengen in de ploeg. En daar kunnen wij als supporters aan bijdragen! Dus stop met zeuren en fluiten en ga achter de ploeg staan! Wat dat betreft kan het Ajax publiek een voorbeeld nemen aan de Feyenoord supporters. Zelfs in een strijd tegen degradatie blijft het Feyenoord publiek komen en dat was gisteren in de ArenA wel anders....
Pietje
 Pietje - zondag 05 december 2010 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 december 2010 - 14:46 schreef Harm de Graaf het volgende:

[..]

Ik ben het inhoudelijk helemaal eens met je verhaal! Ik waag echter te betwijfelen of je de ArenA echt niet meer gaat bezoeken dit seizoen. ;-) Ik snap dat een aantal van jullie heel kwaad zijn, maar het probleem met deze ploeg is, dat er totaal geen zelfvertrouwen meer in de ploeg zit. Ze durven niet meer naar voren te voetballen. Het lijkt zelfs alsof de resultaten in de ArenA momenteel nog slechter zijn dan de resultaten buiten de ArenA. In plaats van te klagen en spelers uit te fluiten wordt het nu tijd om achter de ploeg te gaan staan en ervoor te zorgen dat we zo snel mogelijk uit dit dal komen. Met de opstelling van gisteren was ik het helemaal eens. We hebben een aanspeelpunt nodig in de vorm van Mido die andere spelers, waaronder Mounir, beter kan laten functioneren. Nu is het een kwestie van wachten tot de puzzel in elkaar valt. Dat deze spelers kunnen voetballen hebben ze vorig seizoen bewezen, nu is het vooral een kwestie van het geloof weer terugbrengen in de ploeg. En daar kunnen wij als supporters aan bijdragen! Dus stop met zeuren en fluiten en ga achter de ploeg staan! Wat dat betreft kan het Ajax publiek een voorbeeld nemen aan de Feyenoord supporters. Zelfs in een strijd tegen degradatie blijft het Feyenoord publiek komen en dat was gisteren in de ArenA wel anders....
Over het gemis aan zelfvertrouwen, schreef ik hierboven (in antwoord op joduh) ook al. Dat ben ik geheel en al met je eens. En Ajax-spelers uitfluiten doe ik niet, heb ik nooit gedaan en zal ik ook niet doen. Er was overigens inderdaad een hels fluitconcert, waaraan ik niet heb meegedaan. (Dat kan ik niemand aandoen: ik zing vals en ik fluit vals ;-)
Dat Feyenoord-supporters achter hun club zijn blijven staan weet ik, maar ik denk dat hun verwachting over het huidige seizoen wat anders was dan de onze, zeker na de fluwelen tweede seizoenshelft van het vorige seizoen. Maar goed, Harm we wachten maar af, maar mijn verwachting voor dit seizoen is naar beneden bijgesteld. Ik hoop maar dat we "Europees" gaan halen, want Groningen staat nu boven ons en AZ en Roda staan dicht bij ons...
Window
 Window - zondag 05 december 2010 - 16:12   quote  deeplink  
Waar het is misgegaan:

- De basisplaats van Oijer ipv Alderwereld.
- De aankoop van El Hamlap
- Het geen rust gunnen van de wk-gangers.
- Ons dramatische scoutingsteam.
alibabba
 alibabba - zondag 05 december 2010 - 16:51   quote  deeplink  
We moeten niet vergeten dat Suarez vorig seizoen veel verbloemde. Tot aan Februari was het spel ook niet om aan te zien en Suarez hield ons tot die periode op de been. Daarna werd het beter door Pantelic, die iedereen beter liet voetballen. Ajax had op zoek moeten gaan naar zo'n type spits. Ik blijf zeggen dat El Ham dat ook moet kunnen, anders had je hem nooit moeten halen maar Berg of Mphela van Zuid-Afrika ( die ik heb zien spelen op het WK en hij kwam op mij over als een echte Ajax-spits, die voor een prikkie te koop is.. ). Anita blijf ik prijzen en ik heb steeds gezegd vorig seizoen dat hij linksback moest blijven spelen als noodoplossing. Urby moet daar nu blijven staan en Ajax moet altijd met vleugels spelen ( Ozbiliz, Sulejmani, Jozefzoon, Zeegelaar ). Het WK heeft enkele spelers geen goed gedaan en die spelers had Ajax allang moeten sparen, maar door de druk van miljoenen mis te lopen, gaat het daar mis. Ajax moet doen alsof het bankroet is en de Jeugd de prioriteit geven. Het beleid van JC gaan volgen en beginnen met een grote schoonmaak. Wanneer kopstukken plaats maken voor de mensen die Johan wil hebben, komt het echt goed. Met de reorganisatie die Cruijff wil doorvoeren van de Jeugdopleiding, zie ik Ajax binnen 5 jaar weer op koers en kunnen we weer genieten, maar dan moeten mensen bereid zijn om te luisteren en op te stappen.
Heico
 Heico - zondag 05 december 2010 - 16:58   quote  deeplink  
Na Utrecht thuis is het compleet fout gegaan ( in de competitie dan )
Ben nu zelf op het punt aanbeland dat ik me er ook niet al te druk over wil maken....
Zoals het nu lijkt gaat er niks aan gebeuren, dus gaat het alleen maar slechter worden....

Het feit dat stumpers als Urby en Anita iedere keer maar weer opgesteld worden bewijst dat de trainer het ook niet ( meer ) ziet.
FsideVak129
 FsideVak129 - zondag 05 december 2010 - 17:16   quote  deeplink  
Na het mislukken van de transfer van Jol naar de UK is het misgegaan.
Wie wil er nou hardlopen voor een trainer die er liever niet zit.
Die alleen maar loopt te zaniken of het vervelend noemt als het fout gaat.

Jol wilde weg, de jongens voelden dat... ziehier het resultaat

Gisteren hadden we moeten winnen.. er was geen andere optie mogelijk
Ben meer dan kwaad... ben teleurgesteld.

Als ik nu ook al met bedenkingen voor de thuiswedstrijd op de 19e met twijfel in mijn schoenen in de Arena binnen moet komen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 december 2010 door FsideVak129 --
Mastercoen
 Mastercoen - zondag 05 december 2010 - 20:42   quote  deeplink  
Het moment dat Jol weg wou gaan is denk ik de dag dat het mis is gegaan. Verkeerde indruk gegeven aan de spelers
soccer
 soccer - zondag 05 december 2010 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 december 2010 - 14:37 schreef joduh het volgende:
de echte supporters
Mastercoen
 Mastercoen - zondag 05 december 2010 - 20:44   quote  deeplink  
enn natuurlijk ook het moment dat ie steeds meer vrienden bij ajax binnen haalde
joduh
 joduh - zondag 05 december 2010 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 december 2010 - 20:42 schreef soccer het volgende:

[..]

de echte supporters
nee dat ben jij vast!
Heico
 Heico - zondag 05 december 2010 - 21:04   quote  deeplink  
En het niveau daalt weer........
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - zondag 05 december 2010 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 december 2010 - 20:44 schreef Mastercoen het volgende:
enn natuurlijk ook het moment dat ie steeds meer vrienden bij ajax binnen haalde
Wees blij dat we Mido op basis van wederzijds vertrouwen en respect tussen Jol en Mido binnen hebben kunnen halen. Anders hadden we nu helemaal geen aanspeelpunt gehad en waren de problemen nog veel groter geweest. Ik irriteer me mateloos aan iedereen die zo schamper doet over Mido. Mido was op dat moment de beste spits die voor dat budget haalbaar was. En waarom is het zo'n probleem dat Jol spelers haalt waar hij ervaring mee heeft en waar hij vertrouwen in heeft?
Heico
 Heico - zondag 05 december 2010 - 21:36   quote  deeplink  
Mido vind ik ook absoluut geen miskoop overigens....
larsje
 larsje - zondag 05 december 2010 - 21:50   quote  deeplink  
mido is niet goed.
maar hij staat op de juiste plaats dat is ook belangrijk
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - zondag 05 december 2010 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 december 2010 - 21:50 schreef larsje het volgende:
mido is niet goed.
maar hij staat op de juiste plaats dat is ook belangrijk
Dit vind ik wel een mooie opmerking en 100% waar! Mido is inderdaad niet van het niveau Suarez of Stekelenburg, maar het is wel belangrijk dat je een type speler als Mido erbij hebt. Met 11 Messi's word je geen kampioen. Daarom snap ik de aankoop van Mounir ook niet. Natuurlijk is het een prima speler, maar mensen die redeneren dat een gemiddelde van 20 goals voor Suarez en een gemiddelde van 20 goals voor Mounir per definitie leidt tot 40 goals van hun samen zien niet in wat het belang is van balans in je team.
Heico
 Heico - maandag 06 december 2010 - 07:54   quote  deeplink  
Wat een slecht inzicht zeg!
Mido laat op dit moment misschien nog niet zien wat hij allemaal kan, maar hij is ( zeker voor NL begrippen ) een topspeler.....
Brandje
 Brandje - maandag 06 december 2010 - 11:41   quote  deeplink  
Ten eerste is het wel opvallend dat geen WK ganger op Stekelnburg na zijn niveau haalt. Verder heb ik het idee dat Jol zijn spelers te veel defensieve opdrachten geeft. De backs komen zelden over de middenlijn heen en dat een rede waarom we totaal niet aan voetballen komen. De aanvallers storen voorin en achterin staat men met de kont tegen de eigen zestien met als gevolg een veel te groot speelveld. Tegen Auxerre werd dat heel duidelijk. De eerste helft een drama.De tweede helft zette men aan. De backs mochten aanvallen en die Fransen waren voor een half uut nergens te bekennen. Het elftal bestaat mijn inziens echt ui twee delen.Aanval en verdediging en is dus geen eenheid.
nummer10
 nummer10 - maandag 06 december 2010 - 11:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 december 2010 - 14:31 schreef Pietje het volgende:
met andere woorden Jol is de fout dit seizoen.. hij kan spelers niet motiveren, maakt wel/neit bewust verkeerde keuzes, heeft een wisselbeleid waar niemand wat van snapt, en kan spelers NIET beter maken, bedoel als je 2 jaar bezig bent met de zelfde spelers groep mag je toch verwachten dat passes zoals jij zegt en andere simpele automatismen er nu wel in hadden moeten zitten? kortom tijd voor een groteschoonmaak !!
soccer
 soccer - maandag 06 december 2010 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 december 2010 - 20:46 schreef joduh het volgende:

[..]

nee dat ben jij vast!
nee dat ben ik niet. maar ik ga wel altijd naar mijn club toe.en die maken zeer slechte tijden door.
Pietje
 Pietje - maandag 06 december 2010 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 13:09 schreef soccer het volgende:

[..]

nee dat ben ik niet. maar ik ga wel altijd naar mijn club toe.en die maken zeer slechte tijden door.
Ik ga ook zoveel als mogelijk naar mijn club. Dat heb ik hierboven geschreven. Al heel erg lang overigens. Maar nu even niet meer. Die club van mij maakt er op dit moment een potje van, technische fouten (Jol) en bestuurlijke fouten. Vervolgens hebben die lui het over een dipje in plaats van dat ze de crisis ter hand nemen en de hand in eigen boezem steken en met oplossingen komen. Men, de lieden die op het pluche zitten, is/zijn daar bepaald niet erg zelfkritisch. Het ligt aan iedereen behalve aan henzelf. Een team dat al lang in praktisch dezelfde formatie speelt moet veel automatismen in het spel hebben, die spelers moeten elkaar blindeling kunnen vinden. Na de tweede seizoenshelft van het vorige seizoen zouden de Ajacieden moeten overlopen van zelfvertrouwen. Maar wat zien we? Een team waar spelers elkaar nog geen bal over 2 of 3 meter in de voeten kunnen spelen. Irritaties over en weer. Dramatisch. Bestuursleden die nog altijd slechts naar hun verlies- en winstrekening kijken. Dit alles gaat niet zomaar voorbij, dit is een structureel probleem en dat zal het voorlopig ook wel blijven. Het wachten is dus op Johan Cruijff en consorten waarvan ik verwacht dat die in het bedrijf Ajax weer enig structuur en spelvreugde kunnen brengen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 december 2010 door Pietje --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 06 december 2010 - 15:20   quote  deeplink  
en de 19e staat feyenoord voor de deur, die weten net zo goed dat wij, AJAX niet draaien, dus die geven 200%. En wij, WIJ MOETEN WINNEN. ik zal er bij zijn en onze jongens toejuichen
Ride
 Ride - maandag 06 december 2010 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 15:20 schreef Ronald 1960 het volgende:
en de 19e staat feyenoord voor de deur, die weten net zo goed dat wij, AJAX niet draaien, dus die geven 200%. En wij, WIJ MOETEN WINNEN. ik zal er bij zijn en onze jongens toejuichen
Minimaal... dit zijn de wedstrijden waar je voor naar Ajax komt.
Ongeacht de stand in de eredivisie is dit de wedstrijd van het jaar
met of zonder publiek.
We moeten winnen en dik ook.. liefst met 11-0 om die andere club af te troeven.
swennos
 swennos - maandag 06 december 2010 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 december 2010 - 20:42 schreef soccer het volgende:

[..]

de echte supporters
hoezo dan weer de echte supporters als je een film niet leuk vind dan gooi je hem toch ook uit en dan kijkt er toch ook niemand naar waarom zou je dan wel willen kijken hoe ajax speelt op dit moment in dit seizoen ??
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 06 december 2010 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 15:55 schreef swennos het volgende:

[..]

hoezo dan weer de echte supporters als je een film niet leuk vind dan gooi je hem toch ook uit en dan kijkt er toch ook niemand naar waarom zou je dan wel willen kijken hoe ajax speelt op dit moment in dit seizoen ??
EENS AJACIED, ALTIJD AJACIED!! en je club steun je , in voor - en TEGENspoed
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - maandag 06 december 2010 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 15:55 schreef swennos het volgende:

[..]

En als je een keer ruzie hebt met je vriendin dan schop je haar ook meteen de deur uit?
joduh
 joduh - maandag 06 december 2010 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 16:37 schreef Harm de Graaf het volgende:

[..]

En als je een keer ruzie hebt met je vriendin dan schop je haar ook meteen de deur uit?
ja tuurlijk man!
Pietje
 Pietje - maandag 06 december 2010 - 16:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 16:37 schreef Harm de Graaf het volgende:

[..]

Absoluut ;-) En vervolgens een jongere meid binnen halen ;-)
swennos
 swennos - maandag 06 december 2010 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 16:32 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

EENS AJACIED, ALTIJD AJACIED!! en je club steun je , in voor - en TEGENspoed
en ben je soms geen ajacied als je niet naar amsterdam gaat ???
ik vind ajax van deze tijd het aanzien niet waard dus ga ik er niet heen dan kijk ik liever op de bank thuis met een biertje erbij en een sigaretje ik zie voetbal toch als entertainment en we worden dat niet gedaan dit seizoen tot nu toe
joduh
 joduh - maandag 06 december 2010 - 18:09   quote  deeplink  
dat gelul over wel of niet supporter of echte supporter of niet........je moest een s weten man..... misschien doet het bij een echte supporter wel te veel pijn om het aan te zien?????? dus praat voor jezelf man.....sukkel
joduh
 joduh - maandag 06 december 2010 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 16:48 schreef Pietje het volgende:

[..]

Absoluut ;-) En vervolgens een jongere meid binnen halen ;-)
hahah of 2 pietje?
swennos
 swennos - maandag 06 december 2010 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 18:09 schreef joduh het volgende:
dat gelul over wel of niet supporter of echte supporter of niet........je moest een s weten man..... misschien doet het bij een echte supporter wel te veel pijn om het aan te zien?????? dus praat voor jezelf man.....sukkel
was dat tegen mij gericht ??
joduh
 joduh - maandag 06 december 2010 - 18:15   quote  deeplink  
hahah nope,tegen soccer hierboven ,sorry,ik dacht daty ik hem gequote had man
Pietje
 Pietje - maandag 06 december 2010 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 18:10 schreef joduh het volgende:

[..]

hahah of 2 pietje?
Hahahaha! Nog beter, joduh!
swennos
 swennos - maandag 06 december 2010 - 18:21   quote  deeplink  
nee ok ik vond het ook al zon vreemde reactie hahah mensen denken dta je geen supporter bent als je niet naar de arena gaat maar vergeten dat je supporter bent in je hart en dat er ook mensen zijn die niet kunnen gaan vanwege geld problemen of lichamelijke problemen of thuis een vrouw en kinderen hebben en dat net even iets belangrijker vinden maar mensen als soccer zijn waarschijnlijk zelf net 18 ofzo en denken daar niet over na en dan flappen ze er af en toe zo iets doms uit
Pietje
 Pietje - maandag 06 december 2010 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Eens!
Man, ik heb afgelopen zaterdag zelfs m'n leven gewaagd met die spekgladde wegen om mijn Ajax te zien. Tjonge jonge jonge!
Pietje
 Pietje - maandag 06 december 2010 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 18:21 schreef swennos het volgende:
nee ok ik vond het ook al zon vreemde reactie hahah mensen denken dta je geen supporter bent als je niet naar de arena gaat maar vergeten dat je supporter bent in je hart en dat er ook mensen zijn die niet kunnen gaan vanwege geld problemen of lichamelijke problemen of thuis een vrouw en kinderen hebben en dat net even iets belangrijker vinden maar mensen als soccer zijn waarschijnlijk zelf net 18 ofzo en denken daar niet over na en dan flappen ze er af en toe zo iets doms uit
+ 1
joduh
 joduh - maandag 06 december 2010 - 18:24   quote  deeplink  
en dat bedoel ik pietje.....en dan zo,n lamlul die ff zegt dat je geen echte supporter bent.......
Pietje
 Pietje - maandag 06 december 2010 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 18:24 schreef joduh het volgende:
en dat bedoel ik pietje.....en dan zo,n lamlul die ff zegt dat je geen echte supporter bent.......
Eens, joduh!
Ik heb al veel vaker hier geschreven dat Ajax in mijn organen en in mijn genen zit.
Mijn God, wat heb ik zaterdagavond in de ArenA zitten balen. Het spel van Ajax deed pijn aan mijn ogen. Echt! Niets, maar dan ook helemaal niets deed mij het vertoonde spel denken aan MIJN Ajax waar ik al bijna 56 jaar kom. Als student had ik weinig geld, maar dat beetje dat ik wel had gaf ik toen liever uit aan Ajax dan aan eten. Feest, ondanks honger!
Ik durf te beweren dat ik een echte Ajax-supporter ben! Laat Ajax nu eerst maar eens tonen, dat zij zulke trouwe supporters waard zijn. Ik wil Ajax-voetbal zien voor mijn geld.
swennos
 swennos - maandag 06 december 2010 - 18:37   quote  deeplink  
en dat bedoel ik dat ik op dit moment liever thuis zit bij vrouw en kids dan dat ik weer een weekend laat verzieken met bar slecht voetbal
pietje for president
Pietje
 Pietje - maandag 06 december 2010 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 18:37 schreef swennos het volgende:
en dat bedoel ik dat ik op dit moment liever thuis zit bij vrouw en kids dan dat ik weer een weekend laat verzieken met bar slecht voetbal
pietje for president
Hahaha! Wat een eer, swennos :-)
Ik wilde per se naar Ajax, want op de een of andere manier "voelde" ik dat het eindelijk eens beter zou gaan, het kon gewoon niet slechter dan de voorbije weken. Wel dus...
Mijn vrouw boos dat ik toch ging, juist ook omdat we zondag Sinterklaas en de verjaardag van onze dochter zouden vieren... Maar ik wilde er heen. Spijt dus. Tjonge, wat zat ik te balen!
Ik heb er beslist geen enkel probleem mee wanneer supporters, om wat voor reden dan ook, niet willen of niet kunnen. Ajax zit in je hart of in je genen, daarvoor hoef je niet per se in het stadion te zijn!
swennos
 swennos - maandag 06 december 2010 - 18:52   quote  deeplink  
idd je blijft de drang naar ajax houden
maar je moet af en toe gewoon nee zeggen en lekker bij vrouw en kinderen zijn zeker deze dagen het is maar 1 keer in het jaar
remco k
 remco k - maandag 06 december 2010 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 11:41 schreef Brandje het volgende:
Ten eerste is het wel opvallend dat geen WK ganger op Stekelnburg na zijn niveau haalt. Verder heb ik het idee dat Jol zijn spelers te veel defensieve opdrachten geeft. De backs komen zelden over de middenlijn heen en dat een rede waarom we totaal niet aan voetballen komen. De aanvallers storen voorin en achterin staat men met de kont tegen de eigen zestien met als gevolg een veel te groot speelveld. Tegen Auxerre werd dat heel duidelijk. De eerste helft een drama.De tweede helft zette men aan. De backs mochten aanvallen en die Fransen waren voor een half uut nergens te bekennen. Het elftal bestaat mijn inziens echt ui twee delen.Aanval en verdediging en is dus geen eenheid.
Je hebt echt voor 200% gelijk
remco k
 remco k - maandag 06 december 2010 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Hier heb jij echt 500% gelijk Joduh, niemand anders bepaald of jij of iemand anders een echte supporter is, iedereen doet dat op zijn eigen manier.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Waar is het dit seizoen misgegaan met ons Ajax..

0.0061488