|
|
Heico
|
|
|
Inderdaad, zo stoer vind ik het niet als vader zijnde niet om met ijsel ergens heen te gaan, zodat je kunt zeggen dat je er geweest bent.... |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote: wie is nou de sukkel;-) |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Er kunnen maximaal 56000 mensen in de Arena. Afgelopen zaterdag zaterdag zaten er ondanks slecht weer, slecht OV, sinterklaasviering en bar slechte tijd toch nog ruim 20.000 De rest nam de tijd om op Eredivisie te kijken.
En zolang je Ajax niet afkraakt om het afkraken ben je voor mij altijd een echte supporter maar we motten wel kunnen zeiken. Dat zit in onze natuur. Zolang we niet 3 prijzen per jaar winnen is het toch nooit goed, zeker niet voor de generatie 71-73 en 95. Wij hebben dat mee mogen maken en de jeugd kan er alleen maar van dromen zoals de jeugd eind jaren 80 ook alleen maar konden dromen van de jaren 70.
Generatie op generatie zal Ajax ons trots maken.
1971 - 1995 - 2015? |
|
|
|
|
Heico
|
|
|
Haha, 2015 :P erg enthousiast!! Al zou het met Frank de boer nog wel eens goed kunnen gaan komen, mits hij goed gesteund wordt vanuit hogerop. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 december 2010 - 09:37 schreef Heico het volgende:Haha, 2015 :P erg enthousiast!! Al zou het met Frank de boer nog wel eens goed kunnen gaan komen, mits hij goed gesteund wordt vanuit hogerop. Komplete schifting nodig in de top van Ajax. En in de commissie en in het bestuur.
Rogier van Boxtel die bij Ajax zit... daar snap ik nou niks van. Geen enkele politieke macht die vent dus daar is hij ook niet voor aangetrokken. Allemaal willen ze graag erbij zijn voor het geval dat we succes hebben. |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
quote:Op maandag 06 december 2010 - 15:47 schreef Ride het volgende:[..] Minimaal... dit zijn de wedstrijden waar je voor naar Ajax komt. Ongeacht de stand in de eredivisie is dit de wedstrijd van het jaar met of zonder publiek. We moeten winnen en dik ook.. liefst met 11-0 om die andere club af te troeven. Nou Ride.. die 11-0 gaat niet lukken, Man. We komen niet voor niets uit 0-10 ! Je gaat niet winnen, no way!
Spreek je, ;-) |
|
|
|
|
Stanley
|
|
|
Het is misgegaan bij het aanstellen van een dikke irritante Hagenees als trainer van Ajax, of toch bij het aanstellen van van den Boog? |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 december 2010 - 10:52 schreef jacqueline het volgende:[..] Nou Ride.. die 11-0 gaat niet lukken, Man. We komen niet voor niets uit 0-10 ! Je gaat niet winnen, no waySpreek je, ;-) Wedje doen...
4-0 the number of Frank |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
wat dacht je van 0-20 ?? dubbele uitleg mogelijk, je weet vast wie 20 heeft bij ons. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Wat heb jij gedronken vanmorgen
*edit* nee. zonder google zou ik echt niet weten wie welke rugnummers bij jullie hebben...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 december 2010 door Ride -- |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
nou.. de 19e weet je vast wie 20 heeft ... ;-)
CU! |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
vlaar maar die ga je de 19e niet zien hoor niet positief in ieder geval |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
We spreken elkaar de 20e! De chaos bij jullie is net zo groot als bij ons... alleen wij winnen zondag, jullie verliezen nog 2x voordat we op bezoek komen.. dat doet de sfeer geen goed. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 december 2010 - 12:13 schreef jacqueline het volgende:We spreken elkaar de 20e! De chaos bij jullie is net zo groot als bij ons... alleen wij winnen zondag, jullie verliezen nog 2x voordat we op bezoek komen.. dat doet de sfeer geen goed. AC Milan kan je verliezen maar Vite$$e winnen we... |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
Haha.. ride.. "wat heb jij gedronken" ??? lol. De wedstrijden na CL of EL zijn altijd lastig ! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 december 2010 - 12:20 schreef jacqueline het volgende:Haha.. ride.. "wat heb jij gedronken" ??? lol. De wedstrijden na CL of EL zijn altijd lastig ! Vite$$e is niet zo veel.. en AC Milan wordt een 1-1 gok ik.
En Feyenoord thuis wordt een afslachting voor jullie.
Dat kunnen die jochies niet aan. Vlaar uitschakelen en de rest weet niet wat ze moeten doen. Enige die nog enigszins nivo toont is die keeper. |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Dus kan je nooit beweren dat wij verliezen van jullie. Zonder uitpubliek is er zowiezo geen lol aan voor de spelers. Wordt een 4-0 en dan sparen we jullie nog. |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
Ride toch! Het gemiddelde aantal doelpunten thuis in de Arena van de laatste 3 wedstrijden is 0,33 ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 december 2010 door jacqueline -- |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
sinds 1 November: 5x gescoord (waarvan 3 tegen Veendam) in 8 wedstrijden! Dat zegt genoeg, dacht ik zo. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 december 2010 - 12:43 schreef jacqueline het volgende:sinds 1 November: 5x gescoord (waarvan 3 tegen Veendam) in 8 wedstrijden! Dat zegt genoeg, dacht ik zo. Hey..
WIJ ZIJN AJAX, WIJ ZIJN DE BESTE...
Maar goed... geloof jij maar in een goede afloop... des te pijnlijker zal je 's avonds te bed gaan |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
Pijnlijk te bed gaan.. ? Waarschijnlijk pijn in m'n buik van het lache ;-) |
|
|
|