|
|
|
Frank V.
|
|
|
Jol had het gister weer eens op zijn heupen. Hij gooide weer eens het hele elftal door elkaar. Urby ineens weer linksback, El Hamdaoui op 10 en wat hij doet met ONS talent is gewoonweg verpesten. Hij laat Ozbiliz en Zeegelaar weer een paar deuken oplopen door ze min of meer verantwoordelijk te maken voor punten. Jol: dit soort jongens moet je brengen als we 2 of 3-0 voor staan en helemaal niet brengen als het team KLOTE draait! Die jonge jongens verdienen het AJAX gevoel en dat krijgen ze op deze manier niet. Martin? Volgende keer Stekelenburg op 10 en Jeroen Verhoeven als diepste spits en Atouba in de goal?
Ik ben Rood, Ik ben Wit, Ik ben Ajacied! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 05 december 2010 - 13:19 schreef Frank V. het volgende:Jol had het gister weer eens op zijn heupen. Hij gooide weer eens het hele elftal door elkaar. Urby ineens weer linksback, El Hamdaoui op 10 en wat hij doet met ONS talent is gewoonweg verpesten. Hij laat Ozbiliz en Zeegelaar weer een paar deuken oplopen door ze min of meer verantwoordelijk te maken voor punten. Jol: dit soort jongens moet je brengen als we 2 of 3-0 voor staan en helemaal niet brengen als het team KLOTE draait! Die jonge jongens verdienen het AJAX gevoel en dat krijgen ze op deze manier niet. Martin? Volgende keer Stekelenburg op 10 en Jeroen Verhoeven als diepste spits en Atouba in de goal? Ik ben Rood, Ik ben Wit, Ik ben Ajacied! Opzich was ik over basisopstelling niet ontevreden. Mido met El Hammie moet je zo laten staan. Het begin met Pantelic was ook onwennig. De Zeeuw moet op vakantie en hem vervang je voor Eriksen. Vragen aan Wiel of hij 100% fit en fris is en wanneer hij aangeeft dat niet te zijn, stuur je hem ook op vakantie. Anita kan hem vervangen. Wat je zegt over Ozbiliz en Zeegelaar ben ik het niet mee eens. Die jongens worden geremd door angst die in alle geledingen van de club heerst en dat blokkeert.
Jol moet voor de komende tijd gaan spelen met; Steek, Anita, Alderweireld, Vertonghen, Urby, Enoh, Eriksen, Ozbiliz, Mido, El Hammie, Sulejmani. Met deze elf kan Ajax kampioen van Nederland worden. |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
quote:Op zondag 05 december 2010 - 13:55 schreef alibabba het volgende:[..] Opzich was ik over basisopstelling niet ontevreden. Mido met El Hammie moet je zo laten staan. Het begin met Pantelic was ook onwennig. De Zeeuw moet op vakantie en hem vervang je voor Eriksen. Vragen aan Wiel of hij 100% fit en fris is en wanneer hij aangeeft dat niet te zijn, stuur je hem ook op vakantie. Anita kan hem vervangen. Wat je zegt over Ozbiliz en Zeegelaar ben ik het niet mee eens. Die jongens worden geremd door angst die in alle geledingen van de club heerst en dat blokkeert. Jol moet voor de komende tijd gaan spelen met; Steek, Anita, Alderweireld, Vertonghen, Urby, Enoh, Eriksen, Ozbiliz, Mido, El Hammie, Sulejmani. Met deze elf kan Ajax kampioen van Nederland worden. Helemaal eens! En Mido zou nog wel eens de belangrijkste speler binnen dit Ajax kunnen worden (en nee, dit is geen grap!). |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote:Op zondag 05 december 2010 - 14:39 schreef Harm de Graaf het volgende:[..] Helemaal eens! En Mido zou nog wel eens de belangrijkste speler binnen dit Ajax kunnen worden (en nee, dit is geen grap!). Mido doet gewoon wat hij moet doen, namelijk goals maken. Sulejmani doet het uitstekend aan de rechterkant, laat die jongen nog maar eventjes staan. Alleen jammer dat het middenveld echt gewoon los zand is doordat de zeeuw, enoh en de jong bij lange na het nivo van vorig jaar niet halen. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 05 december 2010 - 14:39 schreef Harm de Graaf het volgende:[..] Helemaal eens! En Mido zou nog wel eens de belangrijkste speler binnen dit Ajax kunnen worden (en nee, dit is geen grap!). Ik denk ook dat Mido nog van hele grote waarde gaat worden. |
|
|
|
|
Blokkie1974
|
|
|
quote: het is toch diep triest dat Mido ajax moet redden......... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: yep,hoe ver kan je zinken man..... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Vorig seizoen riep ook iedereen dat Pantelic een draak van een speler was, totdat ie zijn draai begon te vinden. |
|
|
|
|
Harm de Graaf
|
|
|
quote: En waarom is het triest? Omdat de media zo negatief is moeten we dat allemaal maar voor zoete koek slikken? Derksen was vorig seizoen net zo negatief over Pantelic, maar we hebben allemaal kunnen zien hoezeer we hem dit seizoen missen. Dit Ajax heeft een aanspeelpunt nodig en in deze selectie is Mido de enige speler die die rol kan invullen. Met de beperkte financiele middelen die Ajax na de aankoop van Mounir nog had, vind ik dat ze hele goede zaken hebben gedaan om een speler van het kaliber Mido binnen te halen. Natuurlijk heeft hij wat overgewicht (gehad), maar dat is van tijdelijke aard. Ik hoop dat we daar toch wel een beetje doorheen kunnen kijken.
Het probleem van Ajax is gewoon geweest dat ze eerst een vervanger hebben aangetrokken voor een speler die nog niet verkocht was (Mounir voor Suarez) en pas daarna op zoek zijn gegaan naar vervangers voor spelers die wél al verkocht waren. Ze hadden dus gegokt op een vertrek van Suarez en duidelijk verloren. Want we hebben allemaal kunnen zien dat Suarez en Mounir niet samen kunnen spelen. Dus eigenlijk zit je met het vervelende probleem dat ze in elkaars vaarwater zitten en de transferwaarde van elkaar omlaag halen. Had Ajax Dembele maar gehaald i.p.v. Mounir. En als ik het goed heb begrepen was dat aanvankelijk ook de bedoeling, maar toen Dembele aangaf dat hij daar geen trek in had, werd de aandacht verlegd naar Mounir. Op zich al vreemd genoeg natuurlijk, dat Mounir als alternatief voor Dembele werd gezien... :-(
Maar om een lang verhaal kort te maken: Mido mag er niet op afgerekend worden dat Ajax voor haar beurt heeft gepraat door Mounir te halen terwijl Suarez nog niet verkocht was. Op dat moment leek het wellicht een goeie deal, maar achteraf kunnen we constateren dat dit de grootste blunder van het seizoen is geweest, aangezien we nu een half seizoen lang zonder aanspeelpunt moesten spelen. Ik hoop dat Mido na de winterstop fit genoeg is om hele wedstrijden te spelen.
En dan nog dat verhaal dat Mido binnen is gehaald omdat hij binnen het netwerk van Raiola viel. Dat verhaal klopt inderdaad, maar dat is niet te wijten aan Raiola, maar dat is te danken aan Raiola. Doordat Ajax banden onderhoudt met zaakwaarnemers als Raiola krijg je af en toe ook wel eens spelers aangeboden die je met een interessante regeling voor je kunt laten spelen. Laten we dus vooral blij zijn dat Mido op deze manier nog binnengehaald kon worden, anders hadden we helemaal geen aanspeelpunt gehad en had Ajax wellicht ook Van Beukering een contract aangeboden... |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
quote:Op zondag 05 december 2010 - 13:19 schreef Frank V. het volgende:Jol had het gister weer eens op zijn heupen. Hij gooide weer eens het hele elftal door elkaar. Urby ineens weer linksback, El Hamdaoui op 10 en wat hij doet met ONS talent is gewoonweg verpesten. Hij laat Ozbiliz en Zeegelaar weer een paar deuken oplopen door ze min of meer verantwoordelijk te maken voor punten. Jol: dit soort jongens moet je brengen als we 2 of 3-0 voor staan en helemaal niet brengen als het team KLOTE draait! Die jonge jongens verdienen het AJAX gevoel en dat krijgen ze op deze manier niet. Martin? Volgende keer Stekelenburg op 10 en Jeroen Verhoeven als diepste spits en Atouba in de goal? Ik ben Rood, Ik ben Wit, Ik ben Ajacied! Ik word hier zo moe van he!!! Eerst loopt iedereen te zeuren dat we eigen jeugd willen zien in de basis. Nou doet Jol dat en dan is het weer niet goed. Weer gezeik. Die man kan ook niks goeds doen he!!!!!!!!!! We komen niet meer 2 of 3-0 voor de laatste tijd dus dan kan je die jongens nooit zien voetballen ja! Wat moet ie dan. Doorgaan met waar hij mee bezig was? Dat liep toch niet? We wilden toch eigen jeugdspelers op de vleugels zien omdat we die wel in huis hadden? Nou dan. Zeur dan ook niet!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 december 2010 door Ajax_fan -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 05 december 2010 - 20:36 schreef Ajax_fan het volgende:[..] Ik word hier zo moe van he!!! Eerst loopt iedereen te zeuren dat we eigen jeugd willen zien in de basis. Nou doet Jol dat en dan is het weer niet goed. Weer gezeik. Die man kan ook niks goeds doen he!!!!!!!!!! We komen niet meer 2 of 3-0 voor de laatste tijd dus dan kan je die jongens nooit zien voetballen ja! Wat moet ie dan. Doorgaan met waar hij mee bezig was? Dat liep toch niet? We wilden toch eigen jeugdspelers op de vleugels zien omdat we die wel in huis hadden? Nou dan. Zeur dan ook niet! De Jeugd kan nooit tot wasdom komen als het door de verkeerde mensen word geleid. Laat Johan alles op zijn plaats zetten en de Jeugd komt er weer aan. T/m 2004 is er geprofiteerd van de opleiding die er eind jaren 80 door Cruijff is opgezet. De gasten die geboren zijn vanaf eind jaren 80, zijn de laatste die zijn doorgebroken bij Ajax en iets wat uitstekend is, stort niet in één keer in, maar langzaam. De Jeugd kan nooit tot wasdom komen als het door de verkeerde mensen word geleid. Laat Johan alles op zijn plaats zetten en de Jeugd komt er weer aan. T/m 2004 is er geprofiteerd van de opleiding die er eind jaren 80 door Cruijff is opgezet. De gasten die geboren zijn vanaf eind jaren 80, zijn de laatste die zijn doorgebroken bij Ajax en iets wat uitstekend is, stort niet in één keer in, maar langzaam. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Cruijff was nog trainer van Ajax in 1988 en in die tijd werd de Jeugdopleiding geperfectioneerd door Johan. Jonge spelers als Sneijder en vd Vaart waren toen 6 jaar en zij kwamen in een gespreid bedje terecht. Iets wat uitstekend is, blijft lang goed. Als er op een gegeven moment niet wordt doorgelicht en de touwtjes niet strak aangetrokken worden door de juiste mensen, brokkelt het langzaam af. Dat is wat er aan de hand is bij AJAX. Talenten zijn er wel, maar ze komen niet tot wasdom en de kwaliteit brokkelt steeds meer af. Vanaf 2004 zijn er geen echte kwaliteitsspelers doorgebroken, dus word het weer tijd voor een grote schoonmaak.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 december 2010 door alibabba -- |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
denk dat ik maar een paar weken naar spanje ga! ha ha ha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 december 2010 door adriu -- |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op zondag 05 december 2010 - 13:19 schreef Frank V. het volgende:Jol had het gister weer eens op zijn heupen. Hij gooide weer eens het hele elftal door elkaar. Urby ineens weer linksback, El Hamdaoui op 10 en wat hij doet met ONS talent is gewoonweg verpesten. Hij laat Ozbiliz en Zeegelaar weer een paar deuken oplopen door ze min of meer verantwoordelijk te maken voor punten. Jol: dit soort jongens moet je brengen als we 2 of 3-0 voor staan en helemaal niet brengen als het team KLOTE draait! Die jonge jongens verdienen het AJAX gevoel en dat krijgen ze op deze manier niet. Martin? Volgende keer Stekelenburg op 10 en Jeroen Verhoeven als diepste spits en Atouba in de goal? Ik ben Rood, Ik ben Wit, Ik ben Ajacied! Frank V. erlaat? Ben jij het??? :P |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
|