|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Pim Blokland maandagavond te gast bij De Wereld Draait Door (Officiƫle Feyenoord Clubsite)
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ok, heb het inmiddels doorvertaald naar MvN |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: heb ik mezelf nu onsterfelijk belachelijk gemaakt? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Wie wil nou de naam Mateis van niewkrek onthouden??? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ach, . . beter laat dan nooit |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ik, . . . niet echt |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Nee hoor, tuurlijk niet. Is geen schande als je de naam van die idioot niet goed kent. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Was er klein beetje bang voor, als eerder gepost. Rustige man als Pim heeft zich gelukkig niet gek laten maken door die hijgert van een MvNieuwkerk. In het begin wat koude start (020 kijken om te zien verliezen?) en daar duikt MvN graag bovenop. Toch verder netjes en Pim heeft zich een aimabele man getoond. En een hele slimme. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op maandag 06 december 2010 - 20:52 schreef FR-Henk het volgende:Was er klein beetje bang voor, als eerder gepost. Rustige man als Pim heeft zich gelukkig niet gek laten maken door die hijgert van een MvNieuwkerk. In het begin wat koude start (020 kijken om te zien verliezen?) en daar duikt MvN graag bovenop. Toch verder netjes en Pim heeft zich een aimabele man getoond. En een hele slimme. eens, is ook mijn idee |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: kritisch, maar ik brand t niet af. |
|
|
|
|
raket
|
|
|
De opperjood sjaak black zal z'n tientje nu wel terug willen hebben om de afkoopsom van martin jol te kunnen betalen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|