|
|
Johnnyafca
|
|
|
iets in me zegt dat hij in de EL niet geschorst is, omdat het een andere competitie is. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ach,ben redelijk tevreden over het spel....maar milan geeft niet alles,dus lekker naar el en bouwen verdomme |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
telt gewoon mee dacht ik.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Deze eerste helft van Ajax, is het beste wat ik dit seizoen van mijn club heb gezien, iedereen kan nu zien, dat Eriksen met gemak mee kan op dit niveau, Sulejmani is goed, De Zeeuw ging steeds beter draaien, ik zag eindelijk een paar goede combinaties, en er werd weer op de goal geschoten door verschillende spelers, inclusief Enoh heeft de gehele aanval en het middenveld een doelpoging ondernomen. Ajax is fris en het "staat" goed. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: gele kaarten tellen voor alle Europese wedstrijden, zelfs voor de Europese Supercup en voorrondes CL en EL. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Godver Luis... maar ik mag nog niet gaan klagen, we zijn nog niet eens door.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Overigens kan die scheid hem gewoon op de stip leggen hoor, hij wordt namelijk niet vastgepakt, maar per ongeluk op z'n hakken getrapt, hij gaat misschien wat theatraal liggen, maar het is zeker geen Swalbe |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Deze 1e helft maakt een hoop duidelijk. Ajax is wanneer het positiespel goed is, UNIEK en schoffeert de verhalen dat de tijden van weleer niet meer kunnen. Het gezamenlijk aanvallen, gezamenlijk druk zetten en gezamenlijk verdedigen is hoe het moet en zeker tegen Europese toppers. De verhalen dat we geen buitenspelers hebben is de grootste onzin die er bestaat en Eriksen is een uitstekende speler voor AJAX. De backs die durven opkomen is prima en ook Vertonghen schuift bij momenten in. Het kan allemaal veel beter, maar de intentie is er. IK BEN ZO BLIJ ALS EEN KIND! AJAX IS MIJN LEVEN, AJAX IS MIJN TROTS! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 21:39 schreef remco k het volgende:Overigens kan die scheid hem gewoon op de stip leggen hoor, hij wordt namelijk niet vastgepakt, maar per ongeluk op z'n hakken getrapt, hij gaat misschien wat theatraal liggen, maar het is zeker geen Swalbe Ik dacht dat Suarez wel werd vastgepakt en dat ie daardoor over zijn eigen benen struikelde. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Prima eerste helft. Wat Jol niet lukt namelijk Eriksen(het grootste talent van Ajax) aan het voetballen krijgen of hem uberhaup de kans geven doet De Boer wel en je ziet meteen dat de klasse er vanaf druipt bij hem. De backs mogen ook weer opkomen. Vertonghen die al twee mee op komt tot op de helft van Milan. Nu weet ik ook wel dat Milan er niet vol voor gaat maar de eerste tien minuten werden ze gewoon te kijk gezet in eigen huis. Dus wat mij betreft mag het bestuur stoppen met zoeken en gewoon De Boer de kans geven want het begin is zeer bemoedigend!!!! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Suarez kruiste voor die Colombiaan langs en werd zodoende aangetikt.Geen pingel maar zeker geen schwalbe. Maar die vent fluit sowieso niet best want Ronaldinho glijdt eerst door op Stekelenburg en slaat daarna De Zeeuw en heeft niet eens geel. De beste man heeft ook de naam grote spelers te beschermen. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
FRANK DE BOER////////HELD |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 21:40 schreef alibabba het volgende:Deze 1e helft maakt een hoop duidelijk. Ajax is wanneer het positiespel goed is, UNIEK en schoffeert de verhalen dat de tijden van weleer niet meer kunnen. Het gezamenlijk aanvallen, gezamenlijk druk zetten en gezamenlijk verdedigen is hoe het moet en zeker tegen Europese toppers. De verhalen dat we geen buitenspelers hebben is de grootste onzin die er bestaat en Eriksen is een uitstekende speler voor AJAX. De backs die durven opkomen is prima en ook Vertonghen schuift bij momenten in. Het kan allemaal veel beter, maar de intentie is er. IK BEN ZO BLIJ ALS EEN KIND! AJAX IS MIJN LEVEN, AJAX IS MIJN TROTS! Yep. Het spel is weer des Ajax. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 21:40 schreef alibabba het volgende:Deze 1e helft maakt een hoop duidelijk. Ajax is wanneer het positiespel goed is, UNIEK en schoffeert de verhalen dat de tijden van weleer niet meer kunnen. Het gezamenlijk aanvallen, gezamenlijk druk zetten en gezamenlijk verdedigen is hoe het moet en zeker tegen Europese toppers. De verhalen dat we geen buitenspelers hebben is de grootste onzin die er bestaat en Eriksen is een uitstekende speler voor AJAX. De backs die durven opkomen is prima en ook Vertonghen schuift bij momenten in. Het kan allemaal veel beter, maar de intentie is er. IK BEN ZO BLIJ ALS EEN KIND! AJAX IS MIJN LEVEN, AJAX IS MIJN TROTS! hahahahh ali!!!!mooi man |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!1 |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Damn.. Ibrahimovic..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 december 2010 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
eriksen speelt lekker hoor |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!! 0-2!!!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Vernederend gaat misschien wat ver maar wordt dat Milan voor lul gezet door dit jonge Ajax. Ik Zit sinds lange tijd weer met een harde plasser naar mijn club te kijken en heb op het moment dat ik dit typ kippenvel bij de prachtige 0-2!!!! |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
Hoor niemand over Luis. Nu is pas goed te zien dat hij volledig uitgeput en half overspannen was doordat Jol em altijd opstelde. Hij is rustig, lijdt amper balverlies en is gelijk een stuk beter en sterker dan voorheen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Zeker weten en nu weer eindelijk een assist.. erg goed.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 22:18 schreef Oceanu het volgende:Hoor niemand over Luis. Nu is pas goed te zien dat hij volledig uitgeput en half overspannen was doordat Jol em altijd opstelde. Hij is rustig, lijdt amper balverlies en is gelijk een stuk beter en sterker dan voorheen. komt missch omdat el hammie er nie is? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Speelt idd prima maar het mannetje van de avond is toch echt Eriksen. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote: Is lastig te zeggen denk ik. Hij lijkt weer fris in zijn kop te zijn. Straks nog effe 3 weken vakantie, kan ie er alsnog 20 inschieten de 2e seizoenshelft. |
|
|
|
|
MBB
|
|
|
Wat een groot verschil! Ook al speelt Milan wat zwakker/makkelijker dan normaal, het is wel de nummer 1 in Italiƫ! Als we zo door blijven spelen, zullen we nog heus wel mindere wedstrijden hebben, maar zie ik het een stuk rooskleuriger dan 4 dagen geleden! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Ik heb altijd gelooft in dat ventje:):) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 22:26 schreef Oceanu het volgende:[..] Is lastig te zeggen denk ik. Hij lijkt weer fris in zijn kop te zijn. Straks nog effe 3 weken vakantie, kan ie er alsnog 20 inschieten de 2e seizoenshelft. Met de intentie waarmee AJAX nu voetbalt, het drukken zetten van achteruit, gaat Suarez na de winter aan de lopende band scoren. Dan word de meerwaarde van Suarez pas echt duidelijk en zal zijn klasse meer dan ooit te zien zijn. |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 22:34 schreef alibabba het volgende:[..] Met de intentie waarmee AJAX nu voetbalt, het drukken zetten van achteruit, gaat Suarez na de winter aan de lopende band scoren. Dan word de meerwaarde van Suarez pas echt duidelijk en zal zijn klasse meer dan ooit te zien zijn. Totaal mee eens. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 22:28 schreef MBB het volgende:Wat een groot verschil! Ook al speelt Milan wat zwakker/makkelijker dan normaal, het is wel de nummer 1 in Italiƫ! Als we zo door blijven spelen, zullen we nog heus wel mindere wedstrijden hebben, maar zie ik het een stuk rooskleuriger dan 4 dagen geleden! Genoeg mensen hebben geleuterd dat het verschil in begroting de krachtsverschillen in het voetbal alleen maar groter maakt. Ik heb er altijd om gelachen, omdat ik weet dat AJAX die onzin kan weerleggen. AJAX is UNIEK, omdat het samen met Barcelona de beste voetbalfilosofie heeft van de wereld. Als het in alle geledingen van de club klopt en er dus 100% word uitgehaald, is AJAX tot alles in staat! |
|
|
|
|
Oceanu
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik zie net dat ajax bij de beste 4 nummers 3 zit,heeft voordeel met loting |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik denk dat wij zo'n beetje de enige twee waren op dit forum, proficiat met een simpelweg goed Ajax..... Natuurlijk is er nog HEEEEEEEL veel werk te verzetten voordat het echt heel goed word, maar de toon is gezet, Ajax kan het wel, en het grappige is, dat dit de eerste keer is dat Ajax in deze opstelling speelt, maar dat dit exact de opstelling is die ikzelf en een aantal anderen hier hebben gepost voordat Mounir werd gekocht.
Klasse Ajax, bedankt voor een zeer leuke pot voetbal vol passie, hopelijk is de juiste weg ingeslagen.
Man of the Match, ERIKSEN!!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 22:38 schreef alibabba het volgende:[..] Genoeg mensen hebben geleuterd dat het verschil in begroting de krachtsverschillen in het voetbal alleen maar groter maakt. Ik heb er altijd om gelachen, omdat ik weet dat AJAX die onzin kan weerleggen. AJAX is UNIEK, omdat het samen met Barcelona de beste voetbalfilosofie heeft van de wereld. Als het in alle geledingen van de club klopt en er dus 100% word uitgehaald, is AJAX tot alles in staat! Wederom eens, wat een wijsheden worden hier over tafel gegooid:-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik hoop het, ik weet het niet, maar het was vanavond gewoon wel goed. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
BIERTIJD...
Winnen in Milan is gewoon lekker man...
Topper |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
ik vond Sulimani sterker dan Eriksen |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 22:43 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat wij zo'n beetje de enige twee waren op dit forum, proficiat met een simpelweg goed Ajax..... Natuurlijk is er nog HEEEEEEEL veel werk te verzetten voordat het echt heel goed word, maar de toon is gezet, Ajax kan het wel, en het grappige is, dat dit de eerste keer is dat Ajax in deze opstelling speelt, maar dat dit exact de opstelling is die ikzelf en een aantal anderen hier hebben gepost voordat Mounir werd gekocht. Klasse Ajax, bedankt voor een zeer leuke pot voetbal vol passie, hopelijk is de juiste weg ingeslagen. Man of the Match, ERIKSEN!!!!! AJAX had zomaar de volgende ronde kunnen halen als het in eerdere wedstrijden wat meer gedurfd had gespeeld. Een gelijkspel in Auxerre was al voldoende geweest... |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 22:43 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat wij zo'n beetje de enige twee waren op dit forum, proficiat met een simpelweg goed Ajax..... Natuurlijk is er nog HEEEEEEEL veel werk te verzetten voordat het echt heel goed word, maar de toon is gezet, Ajax kan het wel, en het grappige is, dat dit de eerste keer is dat Ajax in deze opstelling speelt, maar dat dit exact de opstelling is die ikzelf en een aantal anderen hier hebben gepost voordat Mounir werd gekocht. Klasse Ajax, bedankt voor een zeer leuke pot voetbal vol passie, hopelijk is de juiste weg ingeslagen. Man of the Match, ERIKSEN!!!!! Dan vergeet je toch iemand hhahahahah |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Als telt niet.
Maar hey, we hebben Ajax weer eens gezien!!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Sulejmani en Eriksen zijn uitstekende spelers voor Ajax! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik vond Sulejmani ook heel sterk, alleen was ik meer op Eriksen aan het letten, veel mensen hier kijken alleen naar de bal en dat wat een speler daar mee doet, maar Eriksen is zo verschrikkelijk goed zonder bal, hij loopt altijd tussen de linies en ook altijd vrij, en dat is ook heel mooi om te zien. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Yep, en na alle discussies die ik hier met iedereen zo'n beetje wel heb gehad, kan ik eindelijk een beetje zeggen "TOLD YOU SO"....... Zo dat was een beetje frustratie van mijn kant:-) |
|
|
|