|
|
joduh
|
|
|
en toby is ook een held met een heeeeeeeellllleee dikke vinger naar martin rolmops |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 22:50 schreef remco k het volgende:[..] Yep, en na alle discussies die ik hier met iedereen zo'n beetje wel heb gehad, kan ik eindelijk een beetje zeggen "TOLD YOU SO"....... Zo dat was een beetje frustratie van mijn kant:-) Ben blij dat je een beetje van je frustratie kwijt bent,van de andere kant zijn we er nog lang niet.Ik deel je mening over Eriksson en Sulimani en Urby maar ben er nog niet uit over de Zeeuw. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vergeet ik zomaar even te melden:-) Maar je hebt helemaal gelijk, samen met Urby Wiel en Vertongen speelden ze toch een paar goede aanvallers uit de wedstrijd in de vorm van Robinho en Ronaldinho. Dus ja een groot compliment richting Alderweireld. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 22:58 schreef nemam-tiL het volgende:[..] Ben blij dat je een beetje van je frustratie kwijt bent,van de andere kant zijn we er nog lang niet.Ik deel je mening over Eriksson en Sulimani en Urby maar ben er nog niet uit over de Zeeuw. Let nou maar op, ook hij gaat na de winterstop goed draaien, als het al niet eerder gebeurd, Ajax heeft gewoon hele goede spelers, alleen stonden de poppetjkes niet op de goede plek, en waren er een paar spelers volledig uitgeput, daarom liep het voor geen meter, Ajax leunde op de verdediging onder Jol, en juist dat is normal gesproken de zwakste linie binnen Ajax. |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 22:43 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat wij zo'n beetje de enige twee waren op dit forum, proficiat met een simpelweg goed Ajax..... Natuurlijk is er nog HEEEEEEEL veel werk te verzetten voordat het echt heel goed word, maar de toon is gezet, Ajax kan het wel, en het grappige is, dat dit de eerste keer is dat Ajax in deze opstelling speelt, maar dat dit exact de opstelling is die ikzelf en een aantal anderen hier hebben gepost voordat Mounir werd gekocht. Klasse Ajax, bedankt voor een zeer leuke pot voetbal vol passie, hopelijk is de juiste weg ingeslagen. Man of the Match, ERIKSEN!!!!! Eens! Heb ook altijd in hem gelooft! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Morgen ff een paar mensen uitlachen, die dachten dat Ajax met 4-0 ofzo ten onder zou gaan :P:P |
|
|
|
|
Ronald 1960
|
|
|
0-2!! lekker hooooorrrrrr |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
en onze pietje zal ook wel blij wezen vanavond?? |
|
|
|
|
410
|
|
|
Heb voor het eerst in tijden met een glimlach gekeken naar ajax hoe dan ook het komt vanzelf weer goed |
|
|
|
|
anti010
|
|
|
Hebben ze de laatste wedstrijden zand in onze ogen gegooid. Ik heb weer voetbal gezien zoals we dat in de jaren 90 deden, de bal rondspelen, en de tegenstander niet aan de bal laten, incl. die terugspeelballen. Ik kon het eerst niet geloven heb zelfs de TV op z'n kop gezet. We zijn er nog lang niet maar dit geeft de burger moet. Frank de Boer moet de tijd krijgen dan komt het echt wel goed. EN nou moet niet iedereen gaan zeiken dat Milan niet in de sterkste opstelling was, dan nog staan er betere spelers dan gemiddelde en top ploegen in de eredivisie. IK HEB WEER HOOP. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
Goede gespeeld van Ajax. Eriksen was m.i. de beste speler van Ajax. Als hij zo blijft spelen, dan is het een kwestie van tijd voordat ploegen in de eredivisie een mannetje op hem gaan zetten. Suarez is met of zonder El Hamdaoui niet de 'oude' Suarez. Misschien zal een vakantie hem goed doen. De Jong vond ik vrij onzichtbaar als spits, maar hij maakte wel veel meters voor het team. Door de rest werd goed druk gezet.
Een kanttekening is dat Milan speelde als een club wat al geplaatst is. Ze gaven veel ruimte weg. De voorste 3 verdedigden niet eens mee. Daar stond een Ajax tegenover dat wel als team functioneerde en goed gebruik maakte van de ruimte. Er is in ieder geval duidelijk een schokeffect onder De Boer. Ik ben benieuwd of het ook zo makkelijk blijft voetballen tegen tegenstanders die niet zoveel ruimte weggeven en meeverdedigen.
Als laatste moet ik kwijt dat het heerlijk blijft om naar Ibrahimovic te kijken. In de minuten die hij kreeg was er meer dreiging dan van alle andere aanvallers bij elkaar. |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
Heerlijke wedstrijd opeens zie je iedereen weer met de borst vooruit ik zag enoh passes geven waar ik van dacht zo ik wist niet dat die dat kon en dan nog die eriksen fantastisch man en sulejmani ook geweldig ik hoop dat we deze lijn voort gaan zetten en hoop dat frankie de spelers tegen vitesse ook zo gemotiveerd krijgt |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
YEEEHAAAA
0-2 in Milan..
Mijn week kan niet meer stuk |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
ben alleen nog niet overtuigd van siem in de spits.. rest staat goed zo... toch misschien mido ipv dejong ? vind de jong gewoon echt geen spits.. staat vaak verkeerd.. kan misschien wel aan gewerkt worden ? misschien toch kluivert halen als spitsen trainer ? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 08:21 schreef nummer10 het volgende:ben alleen nog niet overtuigd van siem in de spits.. rest staat goed zo... toch misschien mido ipv dejong ? vind de jong gewoon echt geen spits.. staat vaak verkeerd.. kan misschien wel aan gewerkt worden ? misschien toch kluivert halen als spitsen trainer ? daar zat ik ook aan te denken man...mido ipv de jong en ik ben een zeer tevreden man..... |
|
|
|
|
PS25
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 00:22 schreef PSVMocro het volgende:Goede gespeeld van Ajax. Eriksen was m.i. de beste speler van Ajax. Als hij zo blijft spelen, dan is het een kwestie van tijd voordat ploegen in de eredivisie een mannetje op hem gaan zetten. Suarez is met of zonder El Hamdaoui niet de 'oude' Suarez. Misschien zal een vakantie hem goed doen. De Jong vond ik vrij onzichtbaar als spits, maar hij maakte wel veel meters voor het team. Door de rest werd goed druk gezet. Een kanttekening is dat Milan speelde als een club wat al geplaatst is. Ze gaven veel ruimte weg. De voorste 3 verdedigden niet eens mee. Daar stond een Ajax tegenover dat wel als team functioneerde en goed gebruik maakte van de ruimte. Er is in ieder geval duidelijk een schokeffect onder De Boer. Ik ben benieuwd of het ook zo makkelijk blijft voetballen tegen tegenstanders die niet zoveel ruimte weggeven en meeverdedigen. Als laatste moet ik kwijt dat het heerlijk blijft om naar Ibrahimovic te kijken. In de minuten die hij kreeg was er meer dreiging dan van alle andere aanvallers bij elkaar. Ondanks de kanttekening die je plaatst is het toch gewoon een goede overwinning. Ik zou me echt zorgen gaan maken als Ajax deze wedstrijd kansloos had verloren. Ajax speelde een goede wedstrijd en dit kan een ommekeer betekenen, maar ik denk dat er nog heel veel moet gebeuren. Ajax zal niet opeens elke week de pannen van het dak spelen. Ik vind het dan ook jammer en totaal niet realistisch dat veel mensen gelijk weer parallellen gaan trekken met Ajax uit de jaren 90. Het is gelijk allemaal weer hosanna. Het valt me nog mee dat de term 3e ster nog niet is gevallen.
Ajax kan vanuit hier misschien weer gaan bouwen, maar dan moet elk kamp binnen Ajax achter het te voeren beleid staan. Keje Molenaar zei gisteren in een programma op Ned 2: ,,Als het bovenin lekt, dan regent het beneden." |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 08:40 schreef PS25 het volgende:[..] Ondanks de kanttekening die je plaatst is het toch gewoon een goede overwinning. Ik zou me echt zorgen gaan maken als Ajax deze wedstrijd kansloos had verloren. Ajax speelde een goede wedstrijd en dit kan een ommekeer betekenen, maar ik denk dat er nog heel veel moet gebeuren. Ajax zal niet opeens elke week de pannen van het dak spelen. Ik vind het dan ook jammer en totaal niet realistisch dat veel mensen gelijk weer parallellen gaan trekken met Ajax uit de jaren 90. Het is gelijk allemaal weer hosanna. Het valt me nog mee dat de term 3e ster nog niet is gevallen. Ajax kan vanuit hier misschien weer gaan bouwen, maar dan moet elk kamp binnen Ajax achter het te voeren beleid staan. Keje Molenaar zei gisteren in een programma op Ned 2: ,,Als het bovenin lekt, dan regent het beneden." natuurlijk heb je gelijk man,maar na maanden van wanhopen mag ieder die ajaxbloed heeft toch wel een keer blij zijn?lang op gewacht man..... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 08:56 schreef joduh het volgende:[..] natuurlijk heb je gelijk man,maar na maanden van wanhopen mag ieder die ajaxbloed heeft toch wel een keer blij zijn?lang op gewacht man..... Had gisteren weer hetzelfde gevoel als tegen Dynamo thuis.
Euforisch |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
quote: Kiev thuis was de ontlading idd erg groot maar gisteren speel je de nummer 1 van Italie helemaal zoek op bepaalde momenten. Dus het spel was gisteren de grootste plus!!!!! |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 08:40 schreef PS25 het volgende:[..] Ondanks de kanttekening die je plaatst is het toch gewoon een goede overwinning. Ik zou me echt zorgen gaan maken als Ajax deze wedstrijd kansloos had verloren. Ajax speelde een goede wedstrijd en dit kan een ommekeer betekenen, maar ik denk dat er nog heel veel moet gebeuren. Ajax zal niet opeens elke week de pannen van het dak spelen. Ik vind het dan ook jammer en totaal niet realistisch dat veel mensen gelijk weer parallellen gaan trekken met Ajax uit de jaren 90. Het is gelijk allemaal weer hosanna. Het valt me nog mee dat de term 3e ster nog niet is gevallen. Ajax kan vanuit hier misschien weer gaan bouwen, maar dan moet elk kamp binnen Ajax achter het te voeren beleid staan. Keje Molenaar zei gisteren in een programma op Ned 2: ,,Als het bovenin lekt, dan regent het beneden." Tuurlijk, Ajax kon een opsteker goed gebruiken. Op deze manier is het ook lekker binnenkomen voor De Boer. Het is een beter begin als waar Blind het een paar jaar geleden mee moest doen. Het spel van gisteren zal de spelers zeker vertrouwen geven. Ik plaatste mijn kanttekening ook vanwege wat jij al aangeeft. Er schuilt gevaar in het verwachtingspatroon en de druk die daar bij komt kijken. |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
quote: Ik zou toch kiezen voor de jong, die is naar mijn mening iets beweeglijker.
enneh remco en alle andere sulejmani voorstanders, ik moet even mijn excuses aanbieden want die jongen is op de weg terug, oogt fris, verdedigd mee, en heeft gevaarlijke acties in huis.
Wie gaat De Boer in de eredivisie trouwens linksbuiten zetten ( ik denk dat sulejmani van rechts gaat komen)? Aangezien suarez geschorst is en emanuelson wel linksback zal spelen. zou hij daar gewoon ozbilic neerzetten? |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Trots ,eindelijk werd er eens naar voren gevoetbald. Vond de zeeuw in het begin iets minder maar zeker na mate de wedstrijd vorderde ging hij beter voeballen. Ik zou zeggen deze opstelling laten staan met de jong in de spits. Hopelijk komen er betere tijden aan. Onder jol hadden we dit resultaat niet gehaald denk ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 december 2010 door Guyt -- |
|
|
|
|
PS25
|
|
|
Ik denk dat Mounir vanaf de linkerkant gaat spelen. Volgens mij heeft hij dat bij AZ ook gedaan. En dan misschien in een wat vrijere rol. Het zou kunnen dat hij dan beter rendeert en meer in het systeem past.
Als we maar winnen zondag, toch?
Grappig detail: Ajax speelt ten opzichte van andere clubs meer wedstrijden om 12.30u. Maar dan zou het toch uiteindelijk in ons voordeel moeten gaan werken!!!! |
|
|
|
|
PS25
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 08:56 schreef joduh het volgende:[..] natuurlijk heb je gelijk man,maar na maanden van wanhopen mag ieder die ajaxbloed heeft toch wel een keer blij zijn?lang op gewacht man..... Tuurlijk mogen we blij zijn, maar ik graag structureel blij worden en niet een keer euforisch gevolgd door een harde dreun en dan weer euforisch en weer een dreun(zoals de laatste jaren). |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 09:44 schreef PS25 het volgende:Ik denk dat Mounir vanaf de linkerkant gaat spelen. Volgens mij heeft hij dat bij AZ ook gedaan. En dan misschien in een wat vrijere rol. Het zou kunnen dat hij dan beter rendeert en meer in het systeem past. Als we maar winnen zondag, toch? Grappig detail: Ajax speelt ten opzichte van andere clubs meer wedstrijden om 12.30u. Maar dan zou het toch uiteindelijk in ons voordeel moeten gaan werken!!!! We winnen zondag 0-4 |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 22:43 schreef remco k het volgende:[..] Ik denk dat wij zo'n beetje de enige twee waren op dit forum, proficiat met een simpelweg goed Ajax..... Natuurlijk is er nog HEEEEEEEL veel werk te verzetten voordat het echt heel goed word, maar de toon is gezet, Ajax kan het wel, en het grappige is, dat dit de eerste keer is dat Ajax in deze opstelling speelt, maar dat dit exact de opstelling is die ikzelf en een aantal anderen hier hebben gepost voordat Mounir werd gekocht. Klasse Ajax, bedankt voor een zeer leuke pot voetbal vol passie, hopelijk is de juiste weg ingeslagen. Man of the Match, ERIKSEN!!!!! Nee hoor, we waren zeker met ons drieën!! Ook ik namelijk. Die jongen is pas 18 jaar en werd door Jol volledig genegeerd: op de bank, de laatste 5 of 10 minuten laten invallen, als linkshalf in plaats van op "10". Eriksen is een typische Ajax-speler: flair, inzicht en techniek!! Overigens viel me gisterenavond ook op dat de Zeeuw weer in zichzelf geloofde, Van der Wiel weer eens ouderwets zijn aanvallende acties maakte, Sulejmani een bijna perfecte wedstrijd speelde, Enoh een van zijn beste wedstrijden sinds maanden speelde en dat onze jongens achterin weinig weggaven! Alleen Siem de Jong... tja ik weet het niet... Wel heel ijverig, maar ja? Ik kon gisterenavond niet reageren. Mijn vrouw houdt niet van voetbal en wilde naar iets anders op de TV kijken. Ben ik gezellig naar mijn zoon en schoondochter geweest en daar met z'n drieën gekeken. Lachen! Gezellig! Feest! Ik voorspel jullie, dat op basis van wat ik gisteren gezien heb, Ajax er snel weer bovenop komt. Eén zwaluw maak nog geen zomer, maar het zag er wel heel erg des Ajax uit. Dit smaakt naar meer. AJAX!!!!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha! Wat dacht je, joduh! Ik ging uit mijn dak! Was gisteren bij mijn zoon en schoondochter kijken, want mijn vrouw, een notoire voetbalhaatster, moest zonodig wat anders op TV zien. Gelukkig wonen mijn kinderen niet ver... Man, wat een feest! Zie mijn post hierboven! Aan de andere kant heb ik de pest in: Ajax heeft in de uitwedstrijd tegen Auxerre gewoon 3 punten mee naar Amsterdam moeten nemen, dan waren zij tweede in hun poule geweest voor AC Milan!! Snotverdrie! Maar ja als, als, als... dat schijnt niet erg te tellen. Neemt niet weg dat ik onwaarschijnlijk blij ben dat ik gisterenavond weer AJAX gezien heb. Flair, bluf, techniek, aanvallend, een echte nummer 10 (Eriksen, wat was die goed, man!) Yeah!!! AAAAJAXXXX!!!!!!!!! :-))) |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Het verschil tussen Jol en De Boer is meteen heel erg duidelijk. De Boer heeft het in twee dagen voor elkaar gekregen om Ajax echt aan het voetballen te krijgen. Dat is Jol in anderhalf jaar niet gelukt. Ja de tweede comp. helft vorig jaar was erg goed met veel goals maar ik heb niet het voetbal gezien wat ik gisteren wel zag. Als ze dit volhouden dan durf ik te zeggen dat geen punt meer gaan verliezen want dit soort voetbal is twee klassen beter dan wat ik in de eredivisie de laatste 5 jaar heb gezien!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 december 2010 door Brandje -- |
|
|
|
|
dops
|
|
|
Dit is gelijk ook het bewijs dat Martin Jol de grooste onzin lult met zijn zak geld van 10 miljoen voor vleugelspelers, en dat nec bruikbare spelers heeft die ajax wil en het bewijst ook dat we al die rommel aankopen niet nodig hadden gehad, en ook ongelooflijk als je eriksen ziet spelen dat ie hem nooit het vertrouwen gunde dit seizoen en als ie speelde was het op links niet zijn op 10 zijn positie |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 08:21 schreef nummer10 het volgende:ben alleen nog niet overtuigd van siem in de spits.. rest staat goed zo... toch misschien mido ipv dejong ? vind de jong gewoon echt geen spits.. staat vaak verkeerd.. kan misschien wel aan gewerkt worden ? misschien toch kluivert halen als spitsen trainer ? Nee, en ook een hele dikke nee, laat de Jong gewoon staan, vergeet niet dat de verdediging van Milan (ook gister) gewoon 5 klassen beter is dan de beste verdediging in de ED. De Jong speelde gister misschien onopvallend, maar was Peterson altijd opvallend aanwezig? dacht het niet, hij hield de centrale verdedigers van Milan goed bezig, gaf een bal of 4/5 prima af en schoot zelf 2/3 keer op de goal, niks mis mee, en hij is belangrijk voor Eriksen.
En Joduhhh, was jij het niet die altijd roept EIGEN JEUGD EERST, ECHTE AJACIEDEN WIL IK HEBBEN???? Dat was jij toch???? De Jong is eigen jeugd, gun ook hem dan die kans, dat zal hij je terug betalen, net zoals Eriksen en Sulejmani dat gaan doen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 09:20 schreef Afcarius het volgende:[..] Ik zou toch kiezen voor de jong, die is naar mijn mening iets beweeglijker. enneh remco en alle andere sulejmani voorstanders, ik moet even mijn excuses aanbieden want die jongen is op de weg terug, oogt fris, verdedigd mee, en heeft gevaarlijke acties in huis. Wie gaat De Boer in de eredivisie trouwens linksbuiten zetten ( ik denk dat sulejmani van rechts gaat komen)? Aangezien suarez geschorst is en emanuelson wel linksback zal spelen. zou hij daar gewoon ozbilic neerzetten? Je bent mij geen verontschuldigingen nodig, zo'n discussie houd het forum in leven toch?:-).
Geef die jongen liever het vertrouwen dat hij nodig heeft, dan zal hij dat jou ook terugbetalen... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 12:38 schreef Pietje het volgende:[..] Nee hoor, we waren zeker met ons drieën!! Ook ik namelijk. Die jongen is pas 18 jaar en werd door Jol volledig genegeerd: op de bank, de laatste 5 of 10 minuten laten invallen, als linkshalf in plaats van op "10". Eriksen is een typische Ajax-speler: flair, inzicht en techniek!! Overigens viel me gisterenavond ook op dat de Zeeuw weer in zichzelf geloofde, Van der Wiel weer eens ouderwets zijn aanvallende acties maakte, Sulejmani een bijna perfecte wedstrijd speelde, Enoh een van zijn beste wedstrijden sinds maanden speelde en dat onze jongens achterin weinig weggaven! Alleen Siem de Jong... tja ik weet het niet... Wel heel ijverig, maar ja? Ik kon gisterenavond niet reageren. Mijn vrouw houdt niet van voetbal en wilde naar iets anders op de TV kijken. Ben ik gezellig naar mijn zoon en schoondochter geweest en daar met z'n drieën gekeken. Lachen! Gezellig! Feest! Ik voorspel jullie, dat op basis van wat ik gisteren gezien heb, Ajax er snel weer bovenop komt. Eén zwaluw maak nog geen zomer, maar het zag er wel heel erg des Ajax uit. Dit smaakt naar meer. AJAX!!!!! Dan val jij onder het stukje "zo'n beetje". Hoe kon ik je vergeten man..... En geef AUB ook Siem het vertrowouwen, die gaat het daar gewoon laten zien, al zal het geen "opvallende" spits worden. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 15:34 schreef remco k het volgende:[..] Nee, en ook een hele dikke nee, laat de Jong gewoon staan, vergeet niet dat de verdediging van Milan (ook gister) gewoon 5 klassen beter is dan de beste verdediging in de ED. De Jong speelde gister misschien onopvallend, maar was Peterson altijd opvallend aanwezig? dacht het niet, hij hield de centrale verdedigers van Milan goed bezig, gaf een bal of 4/5 prima af en schoot zelf 2/3 keer op de goal, niks mis mee, en hij is belangrijk voor Eriksen. En Joduhhh, was jij het niet die altijd roept EIGEN JEUGD EERST, ECHTE AJACIEDEN WIL IK HEBBEN???? Dat was jij toch???? De Jong is eigen jeugd, gun ook hem dan die kans, dat zal hij je terug betalen, net zoals Eriksen en Sulejmani dat gaan doen. yes remcootje!dat was ik,maar ben ik nog steeds......maar mido is ook een beetje ajacied toch?en daarbij ben ik geen allejekusse fan van de jong hoor?en dat weet je ook wel he? maar sulliemaarniet (grappie) die laat mij wel ff nadenken..... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 16:13 schreef joduh het volgende:[..] yes remcootje!dat was ik,maar ben ik nog steeds......maar mido is ook een beetje ajacied toch?en daarbij ben ik geen allejekusse fan van de jong hoor?en dat weet je ook wel he? maar sulliemaarniet (grappie) die laat mij wel ff nadenken..... en je hoeft niet te schreeuwen man......hahahah als ik moet toegeven doe ik dat met plezier hoor...... |
|
|
|
|
darter1991
|
|
|
Jongens kom op
iedereen heeft tog gezien dat het van ac milan allemaal niet hoefde ik weet zeker dat als ac milan moest winnen het ook een hele andere wedstrijd zou zijn geweest.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 16:14 schreef joduh het volgende:[..] en je hoeft niet te schreeuwen man......hahahah als ik moet toegeven doe ik dat met plezier hoor...... Ik schreeuw helemaal niet toch, ik maakte alleen een grapje..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 16:42 schreef darter1991 het volgende:Jongens kom op iedereen heeft tog gezien dat het van ac milan allemaal niet hoefde ik weet zeker dat als ac milan moest winnen het ook een hele andere wedstrijd zou zijn geweest.... En toch is dat Ac Milan 10 keer beter dan een NEC ADO VVV of een heracles waar we de afgelopen weken dramatische potten hebben laten zien. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 18:37 schreef remco k het volgende:[..] En toch is dat Ac Milan 10 keer beter dan een NEC ADO VVV of een heracles waar we de afgelopen weken dramatische potten hebben laten zien. Laat ze toch man, die mafketels willen het niet zien.
Eind van de rit staan wij met de schaal op Leidseplein |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 december 2010 - 00:11 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Laat ze toch man, die mafketels willen het niet zien. Eind van de rit staan wij met de schaal op Leidseplein Is Cruijff ook een mafketel? Hij gaf toch ook aan dat een trainerswissel niet de voornaamste oplossing voor Ajax is, omdat de problemen volgens hem dieper in de organisatie liggen. Ik zou minstens 5 wedstrijden willen zien om tot een oordeel te komen. Als Ajax bij Vitesse uit, Feyenoord en AZ thuis, Utrecht en NAC uit fris blijft voetballen en ook resultaat boekt, ja dan zou ik jouw 2de zin goed kunnen begrijpen. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 december 2010 - 00:36 schreef PSVMocro het volgende:[..] Is Cruijff ook een mafketel? Hij gaf toch ook aan dat een trainerswissel niet de voornaamste oplossing voor Ajax is, omdat de problemen volgens hem dieper in de organisatie liggen. Ik zou minstens 5 wedstrijden willen zien om tot een oordeel te komen. Als Ajax bij Vitesse uit, Feyenoord en AZ thuis, Utrecht en NAC uit fris blijft voetballen en ook resultaat boekt, ja dan zou ik jouw 2de zin goed kunnen begrijpen. Begrijp je me verkeerd. Kan niet tegen azijnzeikerds die een fijne avond willen verpesten door alleen maar op de minpuntjes te letten. Voel je niet aangesproken, ik lul algemeen.
We hebben een topavond gehad en zondag lullen we weer verder na de wedstrijd Was die zoals gisteravond dan gaan wel lekker op weg naar de 19e. Is het klote en bagger zoals tegen ado en nec dan kunnen we weer zeiken.
Nu geniet ik nog ff lekker na. |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 december 2010 - 00:36 schreef PSVMocro het volgende:[..] Is Cruijff ook een mafketel? Hij gaf toch ook aan dat een trainerswissel niet de voornaamste oplossing voor Ajax is, omdat de problemen volgens hem dieper in de organisatie liggen. Ik zou minstens 5 wedstrijden willen zien om tot een oordeel te komen. Als Ajax bij Vitesse uit, Feyenoord en AZ thuis, Utrecht en NAC uit fris blijft voetballen en ook resultaat boekt, ja dan zou ik jouw 2de zin goed kunnen begrijpen. wat je zegt is een open deur en voegt helemaal niets toe. |
|
|
|
|
1nummer14
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 00:22 schreef PSVMocro het volgende:Goede gespeeld van Ajax. Eriksen was m.i. de beste speler van Ajax. Als hij zo blijft spelen, dan is het een kwestie van tijd voordat ploegen in de eredivisie een mannetje op hem gaan zetten. Suarez is met of zonder El Hamdaoui niet de 'oude' Suarez. Misschien zal een vakantie hem goed doen. De Jong vond ik vrij onzichtbaar als spits, maar hij maakte wel veel meters voor het team. Door de rest werd goed druk gezet. Een kanttekening is dat Milan speelde als een club wat al geplaatst is. Ze gaven veel ruimte weg. De voorste 3 verdedigden niet eens mee. Daar stond een Ajax tegenover dat wel als team functioneerde en goed gebruik maakte van de ruimte. Er is in ieder geval duidelijk een schokeffect onder De Boer. Ik ben benieuwd of het ook zo makkelijk blijft voetballen tegen tegenstanders die niet zoveel ruimte weggeven en meeverdedigen. Als laatste moet ik kwijt dat het heerlijk blijft om naar Ibrahimovic te kijken. In de minuten die hij kreeg was er meer dreiging dan van alle andere aanvallers bij elkaar. een schokeffect! belachelijk. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 december 2010 - 00:39 schreef FsideVak129 het volgende:[..] Begrijp je me verkeerd. Kan niet tegen azijnzeikerds die een fijne avond willen verpesten door alleen maar op de minpuntjes te letten. Voel je niet aangesproken, ik lul algemeen. We hebben een topavond gehad en zondag lullen we weer verder na de wedstrijd Was die zoals gisteravond dan gaan wel lekker op weg naar de 19e. Is het klote en bagger zoals tegen ado en nec dan kunnen we weer zeiken. Nu geniet ik nog ff lekker na. Ok, ik zou er ook zeker van genieten. Je wint niet ieder weekend in San Siro.
quote: Waarom is het een open deur? Voor sommige Ajacieden in mijn vriendenkring is dat geen open deur. Ik geef gewoon mijn mening. Zou kunnen dat het voor jou niks toevoegt.
quote: Hoezo? Er is toch sprake van een schokeffect als de trainerswissel een dusdanige hevige uitwerking op de ploeg heeft met het verschil tussen Ajax-NEC en Milan-Ajax als gevolg.
Edit: Blijkbaar ben ik niet de enige die er zo overdenkt. "Misschien is dit wel een schok-effect", probeerde Demy de Zeeuw de verrassende 2-0 zege bij AC Milan te verklaren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 december 2010 door PSVMocro -- |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Daarom ...
Ook al was AC Milan niet op oorlogssterkte gestart. Was toch een redelijk vol huis en ze willen echt niet zomaar verliezen. Die hebben de wedstrijd misschien te licht opgevat en smeten Ibracadabra zonder warming up erin om nog snel te scoren. Mocht niet baten dus wij hadden een topavond.
Zondag verder kijken hoe het gaat.
Nu nog ff een italiaans chickie bekijken vannacht in de stad.
Mazzel... ga ff op pad |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
lekker man..........pizza eten? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Ik begin Toby steeds meer te waarderen. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 08:40 schreef PS25 het volgende:[..] Ajax kan vanuit hier misschien weer gaan bouwen, maar dan moet elk kamp binnen Ajax achter het te voeren beleid staan. Keje Molenaar zei gisteren in een programma op Ned 2: ,,Als het bovenin lekt, dan regent het beneden." Molenaar heeft het bij het rechte eind! |
|
|
|