|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 09:17 schreef PSVMocro het volgende:[..] Tuurlijk, Ajax kon een opsteker goed gebruiken. Op deze manier is het ook lekker binnenkomen voor De Boer. Het is een beter begin als waar Blind het een paar jaar geleden mee moest doen. Het spel van gisteren zal de spelers zeker vertrouwen geven. Ik plaatste mijn kanttekening ook vanwege wat jij al aangeeft. Er schuilt gevaar in het verwachtingspatroon en de druk die daar bij komt kijken. Hoog verwachtingspatroon is niet erg. Het gaat erom hoe je ermee omgaat. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Hahaha
ik heb wel wat gegeten maar als daar nog een pizza zat... |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: Een hoog verwachtingspatroon hoort bij een topclub, spelers die daar niet mee om kunnen gaan zijn ongeschikt voor een topclub. Wat dat betreft heb je gelijk, alleen had ik het meer een te hoog of onrealistisch verwachtingspatroon. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 december 2010 - 23:39 schreef PSVMocro het volgende:[..] Een hoog verwachtingspatroon hoort bij een topclub, spelers die daar niet mee om kunnen gaan zijn ongeschikt voor een topclub. Wat dat betreft heb je gelijk, alleen had ik het meer een te hoog of onrealistisch verwachtingspatroon. Ieder seizoen meestrijden om de titel, iedere 2 jaar CL spelen, en ieder jaar Europees overwinteren. Dat zijn in mijn ogen gee te hoge onrealistische doelstellingen, en dus ook een prima verwachtingspatroon bij een club als Ajax, uitzonderingen daargelaten, moet dit echt ieder siezoen wel moelijk zijn. |
|
|
|
|
|