|
|
Pietje1
|
|
|
tja.... die fase ben ik inmiddels een tijdje gepasseerd. Ik ben al blij als iedereen fit is.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mokotjo///held
Tenminste geen Auassar of van Haaren, gelukkig. |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
|
|
|
paco
|
|
|
niet lullen maar poetsen 3-0 |
|
|
|
|
Dipablo
|
|
|
Ik hoop dat Mario de Cler eruit haalt loopt overal behalve waar hij moet lopen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
ik mag geen grapje meer typen (grapje) maar toch bedankt voor de tip |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
@JanDirkStouten Jan Dirk Stouten Afgaande op training #Feyenoord keert Bruins terug in basis. Verder El Ahmadi en Wijnaldum op middenveld. Achterin keert Bahia terug. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Niemand verwacht t maaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr;
7-0!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een laffe hond met z'n tyfus Bruins |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
wie moet ie r dan inzetten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Cabral haalt hij er weer uit zeker, wat een lafbek |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik denk dat Biseswar dr uit gaat. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Biseswar is op de flank alsnog beter dan Bruins. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Maar Wijnaldum deed t eigenlijk niet veel beter dan Luigi op 10.. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Wijnaldum mist het overzicht voor tien, laat m maar lekker op de vleugels staan, Bruins op tien en daarachter hebben we eigenlijk twee stofzuigers nodig zoals Danny Buijs of Lex Immers, maar daar staan nu Karim El Ahmadi (fantastische voetballer overigens) en Ricky van Haaren.... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mokotjo is toch fit voor zondag?
-------- Luc ------------
Cabral--Wijnaldum--Biseswar
-----Mokotjo--El Ahmadi-----
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 december 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 december 2010 - 11:55 schreef MMM het volgende:Mokotjo is toch fit voor zondag? -------- Luc ------------ Cabral--Bruins--Wijnaldum -----Mokotjo--El Ahmadi----- Maakt echt niet veel uit. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hij begint sowieso weer met Wijnaldum op 10. Op de flank is Bruins nog slechter dan op 10, kan je nagaan dat je dan helemaal niks aan 'm heb. |
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 december 2010 - 11:58 schreef Stylzz het volgende:[..] quote: dan speel je 4-5-1 met een ruit op middenveld? begrijp niet echt wat je daarmee opschiet, waarom niet gewoon 4-4-2 met Luc en Jhon? Hij zal t heus nog wel beetje kunnen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 december 2010 door Stefan-FR-08 --
|
|
|
|
|
Stefan-FR-08
|
|
|
dan speel je 4-5-1 met een ruit op middenveld? begrijp niet echt wat je daarmee opschiet, waarom niet gewoon 4-4-2 met Luc en Jhon? Hij zal t heus nog wel beetje kunnen! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Bruins i.p.v. de geblesseerde Mokotjo: we'll see! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: lijkt me een mooi resultaat, . . warm draaien voor de 19e . . . . hopelijk de ommekeer |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Dat roepen we al weken, maar die komt er maar nooit... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: komt wel, . . eens . . . . . . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
El ahmadi stuk. De beuk stuk.... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: El Ahmadi moest de groepstraining na twintig minuten verlaten en heeft waarschijnlijk een lichte blessure opgelopen. Van Beukering maakte ook de training niet af en ging uit voorzorg voor de afwerkoefening naar de kant.
we zullen zien . . . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
T wordt alleen maar erger. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: je zou 't haast wel gaan denken . . . . . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
1-3 ik weet t zeker. De week er na 8-0
Einde Been. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wat moet jij een gelukkig mens zijn dan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: NO SURRENDER MATE ;)
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: nogmaals, . . we zullen zien . . . . . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Moet een foutje zijn van Henk want niemand liever dan jij wil juist dat Been blijft!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Yup van mij hoeft ie niet weg! Want ik zou niet weten wie het dan wil/kan! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Als ik je mails zie na Willem 2 dan lijk je wel heel diep te lijden. En met deze post van jou gaat het al masochisme lijken. Of niet? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jouw brein kent vele kronkels. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dacht ik ook van Stylzz met die post zet ie me op het verkeerde been(...), hoop ik. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Vast, maarreh... vergis ik me dan t.a.v. jouw somberheid over Feyenoord? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: De zon schijnt niet altijd bij iedereen Henk,dat noem ik menselijk en daar hou ik van... Feyenoorder zijn is iets moois,en het is mooi omdat het gepaart gaat met verschrikkelijke drama en verschrikkelijke vreugde !!!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 december 2010 - 21:58 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] De zon schijnt niet altijd bij iedereen Henk,dat noem ik menselijk en daar hou ik van... Feyenoorder zijn is iets moois,en het is mooi omdat het gepaart gaat met verschrikkelijke drama en verschrikkelijke vreugde !!!! idd, pieken en dalen, . . . en daar moet je als Feyenoorder mee om kunnen gaan, . . een soort leerproces, maar 't duurt wel ff . . . . . . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Nope ik heb al een week serieus de P in. morgen zit ik er weer klaar voor hoor. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 december 2010 - 22:00 schreef sevillana het volgende:[..] idd, pieken en dalen, . . . en daar moet je als Feyenoorder mee om kunnen gaan, . . een soort leerproces, maar 't duurt wel ff . . . . . . Het duurt erg lang idd,ik vraag mij af of het bij mij ooit nog goed komt... Diep van binnen wil ik ook niet dat ik er ooit mee om kan gaan ;) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 december 2010 - 22:05 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Het duurt erg lang idd,ik vraag mij af of het bij mij ooit nog goed komt... Diep van binnen wil ik ook niet dat ik er ooit mee om kan gaan ;) ach, . . op een gegeven moment is 't gewoon een verslaving, . . een soort drang naar . . . . |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Volgens mijn vrouw wel ja idd haha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 december 2010 - 21:58 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] De zon schijnt niet altijd bij iedereen Henk,dat noem ik menselijk en daar hou ik van... Feyenoorder zijn is iets moois,en het is mooi omdat het gepaart gaat met verschrikkelijke drama en verschrikkelijke vreugde !!!! Is ook zo, Leon, en ook alle respect voor ieder die er op eigen manier mee omgaat. Ik baal ook. Vooral hier, onder de rook van 020. En ben een onverbeterlijke optimist, dat ook. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja, ik las 'je P' terug in je posts... Morgen moet het dan maar, wil ook op maandag de krant is met plezier openslaan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 december 2010 - 22:16 schreef FR-Henk het volgende:[..] Is ook zo, Leon, en ook alle respect voor ieder die er op eigen manier mee omgaat. Ik baal ook. Vooral hier, onder de rook van 020. En ben een onverbeterlijke optimist, dat ook. Ik baal alleen onder mijn vrienden familie en op het forum verders ben ik een trotse Feyenoorder...Ik werk 3 van de 5 dagen in Amsterdam maar vlaggen gaan nooit me bus uit,ook niet als we met 10-0 hebben verloren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|