BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Blokland: In 3 dagen al 250.000 binnen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
salemi
 salemi - dinsdag 07 december 2010 - 12:27   quote  deeplink  
Dat is juist de grap. Met het externe kapitaal trekt Feyenoord geen speler aan, maar de stichting. Ik ben geen jurist, maar het zou kunnen.
salemi
 salemi - dinsdag 07 december 2010 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 december 2010 - 11:45 schreef sevillana het volgende:

[..]

is niet de 1e intentie, . . dat is om Feyenoord uit het diep rood te trekken, . . . toch?
By the way. Natuurlijk moeten we uit het rood. Dat gaat ook gebeuren. Maar met een Bellamy erbij kan je nog gokken op Europees voetbal. Zo ver staan we nog niet van een plaats af die recht geeft daarop (waar nu H'veen en Utrecht staan). Met een speler als Bellamy had je zondag geen twee punten verspeeld bij Willem II.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 07 december 2010 - 12:37   quote  deeplink  
ik wil niet negatief zijn ,maar ik had meer gehoopt
ik ben bang dat we de 1 miljoen niet halen ,maar hierin heb ik graag ongelijk.
sevillana
 sevillana - dinsdag 07 december 2010 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 december 2010 - 12:37 schreef piet de paler het volgende:
ik wil niet negatief zijn ,maar ik had meer gehoopt
ik ben bang dat we de 1 miljoen niet halen ,maar hierin heb ik graag ongelijk.
denk ook dat je dat hebt . . . .
KKL
 KKL - dinsdag 07 december 2010 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 december 2010 - 12:27 schreef salemi het volgende:
Dat is juist de grap. Met het externe kapitaal trekt Feyenoord geen speler aan, maar de stichting. Ik ben geen jurist, maar het zou kunnen.
dat mag niet want een stichting heeft geen licentie zoals een BVO die krijgt van de UEFA en de KNVB.
legrande
 legrande - dinsdag 07 december 2010 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 december 2010 - 12:37 schreef piet de paler het volgende:
ik wil niet negatief zijn ,maar ik had meer gehoopt
ik ben bang dat we de 1 miljoen niet halen ,maar hierin heb ik graag ongelijk.
We halen niet 1 maar 5 miljoen op aan het eind van het termein. geloof me. Het moet alleen wel actueel blijven en de tussenstand moet vaak vermeld worden.
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 07 december 2010 - 15:01   quote  deeplink  
IK HOOP HET,dan zou feyenoord iets unieks neerzetten
Els
 Els - dinsdag 07 december 2010 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 december 2010 - 12:27 schreef salemi het volgende:
Dat is juist de grap. Met het externe kapitaal trekt Feyenoord geen speler aan, maar de stichting. Ik ben geen jurist, maar het zou kunnen.
Kan niet, staat niet in de doelstelling omschreven.
de flh
 de flh - dinsdag 07 december 2010 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 19:50 schreef legrande het volgende:
volgens blokland nu al 250000 binnen plus 10 van sjaak swart 20 van Jan mulder.
Hierbij nogmaals oproep aan alle supporters stort stort stort alles wat je hebt. Ik doe het ook en herhaal het ieder maand. Kom op met zijn allen staan we sterk. Binnen 1 maand moeten we het 1e miljoen binnen hebben.

Laten we met zijn allen nu waarmaken waar we voor staan Geen woorden maar daden. Wij supporters helpen Feyenoord er weer bovenop.
Heel NL gaat los. Red feyenoord, zorg ervoor dat de eredivisie een mooie competitie blijft..
Els
 Els - dinsdag 07 december 2010 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 december 2010 - 12:37 schreef piet de paler het volgende:
ik wil niet negatief zijn ....
Da's mooi
sevillana
 sevillana - dinsdag 07 december 2010 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 december 2010 - 19:31 schreef Els het volgende:

[..]

Da's mooi
dat ie graag ongelijk heeft?
Els
 Els - dinsdag 07 december 2010 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 december 2010 - 21:03 schreef sevillana het volgende:

[..]

dat ie graag ongelijk heeft?
en dat 'ie niet negatief wil zijn.
Ik vind het trouwens een waanzinnig bedrag, net begonnen en al 2 1/2 ton, we gaan ver over het miljoen heen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 december 2010 door Els --
sevillana
 sevillana - dinsdag 07 december 2010 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 december 2010 - 21:08 schreef Els het volgende:

[..]

en dat 'ie niet negatief wil zijn.
Ik vind het trouwens een waanzinnig bedrag, net begonnen en al 2 1/2 ton, we gaan ver over het miljoen heen!
kwestie van op de agenda zetten, . . dan gaat 't helemaal goed komen
Els
 Els - dinsdag 07 december 2010 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 december 2010 - 21:10 schreef sevillana het volgende:

[..]

kwestie van op de agenda zetten, . . dan gaat 't helemaal goed komen
En ajaxieden blijven uitnodigen voor praatprogramma's en Blokland ernaartoe sturen. Alle kleine beetjes helpen.
sevillana
 sevillana - dinsdag 07 december 2010 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 december 2010 - 21:12 schreef Els het volgende:

[..]

En ajaxieden blijven uitnodigen voor praatprogramma's en Blokland ernaartoe sturen. Alle kleine beetjes helpen.
ja, idd. hahahahaha
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 december 2010 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 december 2010 - 21:08 schreef Els het volgende:

[..]

en dat 'ie niet negatief wil zijn.
Ik vind het trouwens een waanzinnig bedrag, net begonnen en al 2 1/2 ton, we gaan ver over het miljoen heen!
Behalve als nu iedereen geweest is.
sevillana
 sevillana - dinsdag 07 december 2010 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 december 2010 - 21:18 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Behalve als nu iedereen geweest is.
kwestie van op de agenda zetten, wekelijks of maandelijks, evt jaarlijks
Els
 Els - dinsdag 07 december 2010 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 december 2010 - 21:18 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Behalve als nu iedereen geweest is.
Nee, joh, ajaxieden en ex-ajaxieden zat die we een tientje afhandig kunnen maken. Even het AD lezen en je hebt de namen van 13 ex-trainers. En dan hebben we nog geeneens hard gezocht.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 december 2010 - 21:24   quote  deeplink  
Ik denk dat dit t is. Voorgevoel.
sevillana
 sevillana - dinsdag 07 december 2010 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 december 2010 - 21:24 schreef Stylzz het volgende:
Ik denk dat dit t is. Voorgevoel.
ik weet 't niet, . . maar ik bespeur flink wat negativiteit op 't forum?
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 07 december 2010 - 21:28   quote  deeplink  
Daarom.
sevillana
 sevillana - dinsdag 07 december 2010 - 21:31   quote  deeplink  
oh
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 07 december 2010 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 december 2010 - 21:21 schreef Els het volgende:

[..]

Nee, joh, ajaxieden en ex-ajaxieden zat die we een tientje afhandig kunnen maken. Even het AD lezen en je hebt de namen van 13 ex-trainers. En dan hebben we nog geeneens hard gezocht.
al 4 jaar lang krijg ik na 4 posts een ban van een jaar...
Ik kijk liever niet meer op die Rotterdamse neuzen krant!!!
sevillana
 sevillana - dinsdag 07 december 2010 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 december 2010 - 21:41 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

al 4 jaar lang krijg ik na 4 posts een ban van een jaar...
Ik kijk liever niet meer op die Rotterdamse neuzen krant!!!
lees al jaren lang helemaal geen krant meer, kijk een beetje TT, beetje nieuws op TV en heb internet . . . .
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 07 december 2010 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 december 2010 - 21:45 schreef sevillana het volgende:

[..]

lees al jaren lang helemaal geen krant meer, kijk een beetje TT, beetje nieuws op TV en heb internet . . . .
Je heb gelijk eigenlijk,thuis heb ik het 020 suffertje en onderweg haal ik de AD..
Allemaal moord en doodslag en de crisis word met de dag groter als je de krant leest..
Els
 Els - dinsdag 07 december 2010 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 december 2010 - 21:41 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

al 4 jaar lang krijg ik na 4 posts een ban van een jaar...
Ik kijk liever niet meer op die Rotterdamse neuzen krant!!!
Staat ook vast wel in de Telegraaf. En anders kan je het misschien op het neuzenforum vragen?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 07 december 2010 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 december 2010 - 21:54 schreef Els het volgende:

[..]

Staat ook vast wel in de Telegraaf. En anders kan je het misschien op het neuzenforum vragen?
Ook een ban op het neuzenforum en de telegraaf (op internet)daar begin ik niet aan he...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 december 2010 door Leon FR1908 --
Els
 Els - dinsdag 07 december 2010 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 december 2010 - 21:57 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ook een ban op het neuzenforum en de telegraaf (op internet)daar begin ik niet aan he...
Tja, dan moet ik die trainers maar gaan bellen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 07 december 2010 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 december 2010 - 21:57 schreef Els het volgende:

[..]

Tja, dan moet ik die trainers maar gaan bellen.
hahahaha
3036
 3036 - dinsdag 07 december 2010 - 23:59   quote  deeplink  
Ik heb vandaag 200 gestoord, en elke maand 100euro. Met een groep afgesproken van 6 man. Zolang de actie geld. Dat hebben we over voor Feyenoord.
+ bijna elk wedstrijd aanwezig als ik zelf niet hoef te spelen.
Maar top jongens! Op naar de 5 miljoen!
legrande
 legrande - woensdag 08 december 2010 - 00:03   quote  deeplink  
Ja maar laten ze svp wel iedere keer de tussenstand bekend maken dat motiveert enorm.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 08 december 2010 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 december 2010 - 10:21 schreef kansenbenutter het volgende:

[..]

jou wil ik wel 20 eu geven sloeber.
dan kan je ook wat bijdragen.
Heb dat vrijdag al gedaan. Dus als jij die € 20,- nou gewoon naar de club overmaakt.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 08 december 2010 - 08:51   quote  deeplink  
Allemaal grootspraak. Als iedereen aan de club zou geven wat ie zegt, hadden we nu 10miljoen.
legrande
 legrande - woensdag 08 december 2010 - 11:08   quote  deeplink  
Daarom geen mooie woorden maar echte daden storten wat je zegt kom op.
kwakman
 kwakman - woensdag 08 december 2010 - 17:53   quote  deeplink  
We zijn nu weer 4 dagen verder maar van Pimmetje geen nieuws..kwikkwekenkwak zijn benieuwd hoeveel er nu in kas is. Waarom geen televisieactie als bij de zsunamie en Thahiti.kwak
Feyenoord moet verjo
 Feyenoord moet verjo - woensdag 08 december 2010 - 20:10   quote  deeplink  
Ik vind dat Pim en consorten goed bezig zijn, en fantastisch dat er zoveel mensen geld willen storten voor ons clubbie. De een stort een tientje, de ander 100, weer anderen zelfs elke maand, net wat iedereen kan/wil missen voor z'n clubbie.

De meeste van ons zijn gewoon eenvoudige hardwerkende supporters die niet even makkelijk 1000 euro kunnen storten. Ik zou het fantastisch vinden als we dat miljoen halen, dat is wel een statement van ons als supporters dat we echt begaan zijn met onze club.

Maar we moeten wel reeel zijn. Als ik dan kijk wat mensen als Beenhakker en andere figuren bij Feyenoord jaarlijks opstrijken in deze barre tijden, heb ik daar wel m'n serieuze bedenkingen bij. Leo'tje was zo begaan met z'n club om ons te helpen. Ondertussen heb ik vrij weinig gemerkt van zijn veel besproken netwerk; de meesten spelers zijn al afgetest of stilletjes via de achterdeur terug naar huis gegaan. Maar met zijn jaarsalaris hadden we dat miljoen dus nu al lang binnen gehad. Het gaat mij om de verhouding. Ik vind eerlijk gezegd dat, met name Leo, te weinig toevoegt voor datgene wat hij kost voor Feyenoord. Niets tegen Leo verder, maar als je echt samen met benjamin Mario de club wil doen herrijzen, dan hoef je geen tonnen salaris lijkt me, als je weet dat dat eigenlijk niet past in de begroting. Er is een salarisplafond voor toekomstige spelers, investerdeers (Pim en Co.) en vele supporters die nu veel, heel veel geld ophalen. Ik mag hopen dat de dikverdieners bij Feyenoord in de top ook hun verantwoording nemen en inleveren op hun salaris en een flinke duit in het zakje doen. Anders is de verhouding weg: wij met z'n allen keihard bezig met 10tjes en 100tjes om dat miljoen te halen, terwijl het aan de andere kant keihard uit gaat. Dat is ouderwets water naar zee dragen. Dat mag niet gebeuren met onze mooi club.

Heb overigens wel gewoon trouw geld gestort. Dat doe je gewoon als Feyenoord supporter.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 08 december 2010 - 20:39   quote  deeplink  
Mooi man.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 08 december 2010 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 december 2010 - 20:39 schreef Stylzz het volgende:
Mooi man.
zeker!!!
Stylzz
 Stylzz - woensdag 08 december 2010 - 20:49   quote  deeplink  
Ik bedoelde t ook serieus
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 08 december 2010 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 december 2010 - 20:49 schreef Stylzz het volgende:
Ik bedoelde t ook serieus
Ik ook !!!
Gewoon een sterk verhaal,rijk worden bij Feyenoord is voorbij !?!?
Stylzz
 Stylzz - woensdag 08 december 2010 - 20:55   quote  deeplink  
Nu wel ff maar over 10 jaar als we championsleague voor de derde keer winnen mogen ze best een extra zakcentje
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 08 december 2010 - 20:57   quote  deeplink  
Tegen die tijd kan er altijd over gepraat worden!!
Els
 Els - donderdag 09 december 2010 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 december 2010 - 20:52 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik ook !!!
Gewoon een sterk verhaal,rijk worden bij Feyenoord is voorbij !?!?
Als ik 5 ton per jaar verdien, voel ik me heel erg rijk, hoor.
hotjumper
 hotjumper - donderdag 09 december 2010 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 december 2010 - 08:18 schreef Els het volgende:

[..]

Als ik 5 ton per jaar verdien, voel ik me heel erg rijk, hoor.
Precies als je een beetje op je uitgaven let, kan je daar best van rondkomen.
Quiroz
 Quiroz - donderdag 09 december 2010 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 december 2010 - 10:08 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Precies als je een beetje op je uitgaven let, kan je daar best van rondkomen.
en als je dan ook nog gebruik maakt van de voedselbank, heb je een zeer modaal leven.
legrande
 legrande - donderdag 09 december 2010 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 december 2010 - 20:10 schreef Feyenoord moet verjo het volgende:
Ik vind dat Pim en consorten goed bezig zijn, en fantastisch dat er zoveel mensen geld willen storten voor ons clubbie. De een stort een tientje, de ander 100, weer anderen zelfs elke maand, net wat iedereen kan/wil missen voor z'n clubbie.

De meeste van ons zijn gewoon eenvoudige hardwerkende supporters die niet even makkelijk 1000 euro kunnen storten. Ik zou het fantastisch vinden als we dat miljoen halen, dat is wel een statement van ons als supporters dat we echt begaan zijn met onze club.

Maar we moeten wel reeel zijn. Als ik dan kijk wat mensen als Beenhakker en andere figuren bij Feyenoord jaarlijks opstrijken in deze barre tijden, heb ik daar wel m'n serieuze bedenkingen bij. Leo'tje was zo begaan met z'n club om ons te helpen. Ondertussen heb ik vrij weinig gemerkt van zijn veel besproken netwerk; de meesten spelers zijn al afgetest of stilletjes via de achterdeur terug naar huis gegaan. Maar met zijn jaarsalaris hadden we dat miljoen dus nu al lang binnen gehad. Het gaat mij om de verhouding. Ik vind eerlijk gezegd dat, met name Leo, te weinig toevoegt voor datgene wat hij kost voor Feyenoord. Niets tegen Leo verder, maar als je echt samen met benjamin Mario de club wil doen herrijzen, dan hoef je geen tonnen salaris lijkt me, als je weet dat dat eigenlijk niet past in de begroting. Er is een salarisplafond voor toekomstige spelers, investerdeers (Pim en Co.) en vele supporters die nu veel, heel veel geld ophalen. Ik mag hopen dat de dikverdieners bij Feyenoord in de top ook hun verantwoording nemen en inleveren op hun salaris en een flinke duit in het zakje doen. Anders is de verhouding weg: wij met z'n allen keihard bezig met 10tjes en 100tjes om dat miljoen te halen, terwijl het aan de andere kant keihard uit gaat. Dat is ouderwets water naar zee dragen. Dat mag niet gebeuren met onze mooi club.

Heb overigens wel gewoon trouw geld gestort. Dat doe je gewoon als Feyenoord supporter.
Ik vind dit een fantastisch stuk. Ik ben het er 100% mee eens. Hetzelfde geldt voor de huidige selectie en ook spelers als kuijt en van persie hier grootgeworden multimiljonairs ook zij dienen gevoelsmatig mee te doen. Hetzelfde geld voor Gullit multimiljonair. Wanneer iedereen met een echt feyenoord hart gaat storten komen we erg hoog. maar over beenhakker toch ook al miljonair vind ik ook dat hij een grote bijdrage kan doen.
Oceanu
 Oceanu - donderdag 09 december 2010 - 14:14   quote  deeplink  
Er zijn meerdere mogelijkheden om snel aan geld te komen. Roep 40 a 50 oud-Feyenoord spelers op en laat deze onderling een feestwedstrijd spelen. Kan het legioen nog eenmaal de helden van weleer zien. Vraag 25 euri voor een kaartje en geef iedere bezoeker een t-shirt of zo, als herinnering. Moet je op een snelle, makkelijke manier een miljoen mee binnen kunnen halen. Veel succes met de huidige actie !!
craven
 craven - donderdag 09 december 2010 - 14:31   quote  deeplink  
zo.n t-shirt actie is niet verkeerd, "uit eigen kracht voortgebracht" maar dan een ander shirt

8039_4860__01072010_1050.jpg
henkie1969
 henkie1969 - donderdag 09 december 2010 - 14:43   quote  deeplink  
wat een gelul allemaal over leo beenhakker, niemand, behalve de mensen bij feyenoord weet wat deze man allemaal doet. zelfs onze grote vriend Blokland is tevreden over hem, en dan gaan jullie hier een beetje lopen ouwehoeren. hou nou eens op met dat gezeik, we hebben rust nodig...weten jullie dat precies wat er achter de schermen gebeurd? dacht ik niet. en over dat riante salaris van leo beenhakker, heeft iemand zijn loonstrookje gezien? dacht ik ook niet.
stelletje jaloerse idioten.
MMM
 MMM - donderdag 09 december 2010 - 14:54   quote  deeplink  
Ben zeker jaloers op z'n salaris ja.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Blokland: In 3 dagen al 250.000 binnen









0.0119740