|
|
D-010
|
|
|
dacht eerder aan zanetti, cordoba, maicon en walter samuel |
|
|
|
|
Maximus
|
|
|
quote: tja maar jij bent simpel... |
|
|
|
|
D-010
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: ja maar die komt niet hier heen |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
hebben we ook geen reet aan |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
ted
|
|
|
Italianen Laffe kaffers, Vertrouw geen italianen . |
|
|
|
|
kneusie
|
|
|
als het Davide Santon is, zou dat een hoop tegengoals schelen!! 1 van de beste talenten die er rond loopt.. kan bahia eindelijk opzouten(a) maar staat centrale verdediger en Santon is niet centraal volgens mij?? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 23 december 2010 - 01:37 schreef kneusie het volgende:als het Davide Santon is, zou dat een hoop tegengoals schelen!! 1 van de beste talenten die er rond loopt.. kan bahia eindelijk opzouten(a) maar staat centrale verdediger en Santon is niet centraal volgens mij?? Daar hoop ik echt op! Een clubman als Bahia inruilen voor een Italiaanse net nietert! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Santon een net nietert? mwa toch wel wat meer dan dat.
Bovendien, Bahia heeft het hart dan wel op de goede plek, maar is toch een erg beperkte verdediger. Hij zou toch het elftal op sleeptouw moeten kunnen nemen met zijn ervaring, maar hij is ondertussen een van de zwakste schakels. |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Dat zouden versterkingen zijn inderdaad. Zij hebben ervaring. Aan onervaren gasten heb je niks. Hebben we er zelf zat van. |
|
|
|
|
Vnny
|
|
|
Doe mij maar Materazzi, al is het maar voor twee wedstrijden tegen de joden |
|
|
|
|
Pietje1
|
|
|
quote: de nickname van de poster zegt toch al genoeg. Daar moet je niet eens op reageren. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Nu die benitez is opgezout bij inter vraag ik me af of de belangstelling voor Luc nog geldt.... |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
@Leon. Ik heb je in dit of een ander topic verkeerd ingelicht. Die talentpools zijn nog helemaal niet afgelopen. In pool 1 en 2 zijn spelers toegevoegd, en er is een beloftenpool opgericht. Op bijna elke speler zit een hypotheek! Gechargeerd gezegd kun je stellen, dat alleen de transferwaarde van Mokotjo voor 100% van Feyenoord is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja heb ik ook gelezen. Tot aan zeg maar de B-jeugd heeft alles een hypotheek. hopelijk zitten er veel vrienden van FEYENOORD in de talentpools. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 24 december 2010 - 09:41 schreef Els het volgende:@Leon. Ik heb je in dit of een ander topic verkeerd ingelicht. Die talentpools zijn nog helemaal niet afgelopen. In pool 1 en 2 zijn spelers toegevoegd, en er is een beloftenpool opgericht. Op bijna elke speler zit een hypotheek! Gechargeerd gezegd kun je stellen, dat alleen de transferwaarde van Mokotjo voor 100% van Feyenoord is. @Els... Tja Els laten we er maar vanuit gaan dat het ooit goed komt!!!! |
|
|
|