|
|
|
|
Dit topic is een vervolg op het topic: Jol stapt op |
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Ben momenteel naar Voetbal international aan het kijken en daar wordt net zoals op twitter vermeld dat Martin Jol per direct wil stoppen bij Ajax. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
Frank de Boer neemt het over..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 december 2010 door Johnnyafca -- |
|
|
|
|
tommie77
|
|
|
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Jol stapt op
Doei jol |
|
|
|
|
Dina
|
|
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Jol stapt op
quote:Op maandag 06 december 2010 - 21:14 schreef Pjettr het volgende:Op VI melden ze nu live dat Jol opstapt bij Ajax.. Meningen hier over? Hij schijnt t zat te zijn bij Ajax, als je dat zeg , rot je maar op ook.. Heb je enig idee hoeveel Ajax supporters hem uit lopen te schelden steeds! Zelfs met K*nker wordt er gescholden naar hem toe!!! Vindt je het gek dat ie het zat is! Vorig seizoen was ie geweldig en nu ineens nu de spelers het niet laten zien en amper inzet tonen is Jol ineens de lul! Zo gaat het nou altijd. Eerst is het ophemelen en dan ineens weer afzeiken en moeten ze oprotten. Neem eens een voorbeeld aan Man Utd en Arsenal. Daar steunen ze de trainer terwijl het daar ook niet elk jaar top loopt! Zoveel trainers in een paar jaar..........zou het dan echt alleen aan de trainers liggen??? Dacht het niet he! Het team is amper veranders maar de inzet is wel een stuk minder! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik heb de vlag al hangen !!!!!!!! |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Martin-Jol-vertrekt-per-direct-bij-Ajax.htm
06 december 2010 Ajax en Martin Jol hebben op verzoek van Jol in gezamenlijk overleg besloten om de onderlinge arbeidsovereenkomst met onmiddellijke ingang te beëindigen. Uit de gesprekken die algemeen directeur Rik van den Boog de afgelopen weken en dagen met Jol voerde, kwam in toenemende mate naar voren dat Jol onvoldoende basis ziet om de samenwerking met Ajax succesvol voort te kunnen zetten.
Martin Jol (54) begon op 1 juli 2009 als hoofdtrainer bij Ajax. De club eindigde na zijn eerste seizoen, 2009-2010, als tweede in de Eredivisie. Daarmee werd deelname aan de voorronde van de UEFA Champions League gerealiseerd. Op 25 augustus 2010 wist hij zich met zijn team te kwalificeren voor de poulefase van de UEFA Champions League. Onder leiding van Jol won Ajax op 6 mei 2010 de KNVB Beker.
De technische staf zal in elk geval tot aan de winterstop onder leiding staan van Frank de Boer. Over de invulling van de nieuwe technische staf hoopt en verwacht Ajax voor de jaarwisseling meer bekend te kunnen maken.
Frank de Boer (15 mei 1970) is sinds 1 juli 2008 trainer van de A1 van Ajax. De Boer is tevens assistent van bondscoach Bert van Marwijk bij het Nederlands Elftal. De voormalige topvoetballer begon zijn trainersloopbaan bij de D1 van Ajax.
Met Martin Jol vertrekken ook zijn assistenten Cock Jol en Michael Lindeman.
Directeur Rik van den Boog reageert op het vertrek Martin Jol. ,,Laat ik vooropstellen dat ik het vertrek van Martin Jol betreur en respecteer. We hebben wekelijks overleg, officieel. Tussendoor spraken we elkaar geregeld. Het gaat sportief gezien de afgelopen weken minder goed dan de periode daarvoor. En de vraag is hoe dat tij gekeerd kan worden. Dat is een lastige kwestie. Ik denk dat Martin ook veel moeite met de omstandigheden heeft. Iedereen heeft een mening over Ajax. Bij zijn baan hoort een enorme druk van buitenaf. En die druk nam toe. Maar ik wil niet voor Martin spreken. Ik laat aan hem over of hij er iets over gaat zeggen."
Van den Boog kijkt met plezier terug op op anderhalf jaar Martin Jol bij Ajax. ,,Dat dit vandaag gebeurt doet niets af aan het fantastische seizoen dat we vorig jaar hebben beleefd. En na de zomer wist hij de ploeg ook al snel op niveau te brengen waardoor de poulefase van de Champions League werd bereikt. Dat was voor ons allemaal heel belangrijk. Hij heeft veel spelers ontwikkeld, een gezicht gegeven. Veel wedstrijden die we onder hem wonnen waren spectaculair, met veel goals voor en weinig tegen." Van den Boog verklaart de keuze voor Frank de Boer: ,,Waarom Frank de Boer? Frank gaat het in elk geval komende weken doen. Voor nu is het de beste oplossing. Frank is een ontzettend goede trainer, die meteen beschikbaar is. Morgen reist hij met Ajax mee naar Milaan, waar we woensdag strijden voor Europese overwintering."
Dat Jol opstapt, betreurt de trainer zelf eveneens: ,,Met pijn in mijn hart neem ik afscheid van deze mooie club. We zijn vorig jaar zomer aan iets begonnen dat ik graag had afgemaakt. Maar ik ben gaan inzien dat de verwachtingen na vorig seizoen té hooggespannen waren. Aan die verwachtingen kunnen we nu niet voldoen en dat doet me zeer. De hoeveelheid kritiek die de club dagelijks te verduren krijgt heeft inmiddels geleid tot onrust in de organisatie en in de spelersgroep. Ik doe dit bewust vóórdat AC Milan Ajax gespeeld wordt. De komende weken zijn erg belangrijk en ik hoop oprecht dat er iets in de groep gebeurt waardoor het op korte termijn weer een winnend elftal wordt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 december 2010 door Ikke_tik -- |
|
|
|
|
Yordee1
|
|
|
Jol faalt. Smerige dikke tokkie |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
quote: Jouw reactie faalt mogelijk nog meer... |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
|
|
|
FcTw
|
|
|
balen, 020 met Jol doet niet mee voor het landskampioenschap, van mij mag ie blijven hahahhaha. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
DEGENE DIE EERST MOET OPROTTEN IS RIK VD BOOG! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ga op je eigen forum klooien man,duitser! |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
En het bestuur verschuildt zich weer achter een vertrekkende trainer.De fans zijn blij en wij kunnen weederom weer blijven zitten gna gna gna |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
Jalalalalalllaal, me dag kan niet meer stuk! Nou moetern we maar voor de zoveelste x opnieuw beginnen maar tis niet anders, jol en ajax werkte gewoon NIET! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
nee man,dit is de eeerste stap in de goede richting!als er 1 schaap over de put springt volgen er meer toch..... |
|
|
|
|
larsje
|
|
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Denken jullie nou echt dat het met Frank de Boer of met Blind nu beter gaat. Nou succes ermee. Jol is echt de veel betere trainer. Het ligt veel meer aan het beleid geloof me. |
|
|
|
|
The Dude :)
|
|
|
Frons de boer! Met zo'n boze frons krijgt ie t team wel gemotiveerd :P
Dit is het beste voor de club, ongeacht. |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 06 december 2010 - 21:35 schreef legrande het volgende:Denken jullie nou echt dat het met Frank de Boer of met Blind nu beter gaat. Nou succes ermee. Jol is echt de veel betere trainer. Het ligt veel meer aan het beleid geloof me. Geloof je niet want jij bent 010,zegt genoeg over het beleid |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Ik heb vorig jaar iedereen al gewaarschuwd dat ook Jol het wel eens niet zou kunnen redden en zie daar. ELKE TRAINER DIE BIJ AJAX WORDT AANGESTELD, GAAT VROEG OF LAAT OP ZIJN BEK, WANT GOED WERKEN BESTAAT NIET IN EEN VUIL NEST! |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
quote:Op maandag 06 december 2010 - 21:41 schreef alibabba het volgende:Ik heb vorig jaar iedereen al gewaarschuwd dat ook Jol het wel eens niet zou kunnen redden en zie daar. ELKE TRAINER DIE BIJ AJAX WORDT AANGESTELD, GAAT VROEG OF LAAT OP ZIJN BEK, WANT GOED WERKEN BESTAAT NIET IN EEN VUIL NEST! Dan wordt het toch nooit wat bij ons? als ik jou formulering moet aannemen.. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Het is duidelijk dat Martin Jol de boel niet meer aan het voetballen kreeg. Daarvan was ik met enige regelmaat persoonlijk getuige van. Prima! Maar dit moet wel het begin van een grote schoonmaak zijn. Het kan niet zo zijn dat het alleen aan de trainer ligt. Kom op van den Boog, Van der Aat laat zien dat jullie kerels zijn en verdwijn met Jol. Ajax moet een voetbalclub zijn en geen bedrijf en dat is Ajax veel te veel. Laat nu Johan Cruijff binnen en geef hem de ruimte en carte blanche om Ajax weer AJAX te laten zijn! |
|
|
|
|
dops
|
|
|
quote:Op maandag 06 december 2010 - 21:22 schreef Ikke_tik het volgende:http://www.ajax.nl/Nieuws/Nieuwsarchief/Nieuws-artikel/Martin-Jol-vertrekt-per-direct-bij-Ajax.htm06 december 2010 Ajax en Martin Jol hebben op verzoek van Jol in gezamenlijk overleg besloten om de onderlinge arbeidsovereenkomst met onmiddellijke ingang te beëindigen. Uit de gesprekken die algemeen directeur Rik van den Boog de afgelopen weken en dagen met Jol voerde, kwam in toenemende mate naar voren dat Jol onvoldoende basis ziet om de samenwerking met Ajax succesvol voort te kunnen zetten. Martin Jol (54) begon op 1 juli 2009 als hoofdtrainer bij Ajax. De club eindigde na zijn eerste seizoen, 2009-2010, als tweede in de Eredivisie. Daarmee werd deelname aan de voorronde van de UEFA Champions League gerealiseerd. Op 25 augustus 2010 wist hij zich met zijn team te kwalificeren voor de poulefase van de UEFA Champions League. Onder leiding van Jol won Ajax op 6 mei 2010 de KNVB Beker. De technische staf zal in elk geval tot aan de winterstop onder leiding staan van Frank de Boer. Over de invulling van de nieuwe technische staf hoopt en verwacht Ajax voor de jaarwisseling meer bekend te kunnen maken. Frank de Boer (15 mei 1970) is sinds 1 juli 2008 trainer van de A1 van Ajax. De Boer is tevens assistent van bondscoach Bert van Marwijk bij het Nederlands Elftal. De voormalige topvoetballer begon zijn trainersloopbaan bij de D1 van Ajax. Met Martin Jol vertrekken ook zijn assistenten Cock Jol en Michael Lindeman. Directeur Rik van den Boog reageert op het vertrek Martin Jol. ,,Laat ik vooropstellen dat ik het vertrek van Martin Jol betreur en respecteer. We hebben wekelijks overleg, officieel. Tussendoor spraken we elkaar geregeld. Het gaat sportief gezien de afgelopen weken minder goed dan de periode daarvoor. En de vraag is hoe dat tij gekeerd kan worden. Dat is een lastige kwestie. Ik denk dat Martin ook veel moeite met de omstandigheden heeft. Iedereen heeft een mening over Ajax. Bij zijn baan hoort een enorme druk van buitenaf. En die druk nam toe. Maar ik wil niet voor Martin spreken. Ik laat aan hem over of hij er iets over gaat zeggen." Van den Boog kijkt met plezier terug op op anderhalf jaar Martin Jol bij Ajax. ,,Dat dit vandaag gebeurt doet niets af aan het fantastische seizoen dat we vorig jaar hebben beleefd. En na de zomer wist hij de ploeg ook al snel op niveau te brengen waardoor de poulefase van de Champions League werd bereikt. Dat was voor ons allemaal heel belangrijk. Hij heeft veel spelers ontwikkeld, een gezicht gegeven. Veel wedstrijden die we onder hem wonnen waren spectaculair, met veel goals voor en weinig tegen." Van den Boog verklaart de keuze voor Frank de Boer: ,,Waarom Frank de Boer? Frank gaat het in elk geval komende weken doen. Voor nu is het de beste oplossing. Frank is een ontzettend goede trainer, die meteen beschikbaar is. Morgen reist hij met Ajax mee naar Milaan, waar we woensdag strijden voor Europese overwintering." Dat Jol opstapt, betreurt de trainer zelf eveneens: ,,Met pijn in mijn hart neem ik afscheid van deze mooie club. We zijn vorig jaar zomer aan iets begonnen dat ik graag had afgemaakt. Maar ik ben gaan inzien dat de verwachtingen na vorig seizoen té hooggespannen waren. Aan die verwachtingen kunnen we nu niet voldoen en dat doet me zeer. De hoeveelheid kritiek die de club dagelijks te verduren krijgt heeft inmiddels geleid tot onrust in de organisatie en in de spelersgroep. Ik doe dit bewust vóórdat AC Milan Ajax gespeeld wordt. De komende weken zijn erg belangrijk en ik hoop oprecht dat er iets in de groep gebeurt waardoor het op korte termijn weer een winnend elftal wordt. Wat een hondelul is die rik van den boog tog ongelooflijk, spectalaire wedstrijden en na de zomer zomer al zo snel de ploeg op de been te brengen met geluk hebben we de voorronde oorleefd, nu zitten we met al die miskopen ongelooflijk dit rik van de boog moet ook oprotten hij is hier ook mede verandwoordelijk voor voor al die ajax onwaardige aankopen |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
quote:Op maandag 06 december 2010 - 21:41 schreef alibabba het volgende:Ik heb vorig jaar iedereen al gewaarschuwd dat ook Jol het wel eens niet zou kunnen redden en zie daar. ELKE TRAINER DIE BIJ AJAX WORDT AANGESTELD, GAAT VROEG OF LAAT OP ZIJN BEK, WANT GOED WERKEN BESTAAT NIET IN EEN VUIL NEST! 100% mee eens |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Er moet geluisterd worden naar Cruijff en dan komt het goed. Vandaag moet ook Vd Boog zijn consequenties trekken, want hij is eindverantwoordelijk voor de gang van zaken bij Ajax. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 06 december 2010 - 21:47 schreef Pietje het volgende:Het is duidelijk dat Martin Jol de boel niet meer aan het voetballen kreeg. Daarvan was ik met enige regelmaat persoonlijk getuige van. Prima! Maar dit moet wel het begin van een grote schoonmaak zijn. Het kan niet zo zijn dat het alleen aan de trainer ligt. Kom op van den Boog, Van der Aat laat zien dat jullie kerels zijn en verdwijn met Jol. Ajax moet een voetbalclub zijn en geen bedrijf en dat is Ajax veel te veel. Laat nu Johan Cruijff binnen en geef hem de ruimte en carte blanche om Ajax weer AJAX te laten zijn! Ik zing wederom een liedje voor Pietje;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 06 december 2010 - 21:41 schreef alibabba het volgende:Ik heb vorig jaar iedereen al gewaarschuwd dat ook Jol het wel eens niet zou kunnen redden en zie daar. ELKE TRAINER DIE BIJ AJAX WORDT AANGESTELD, GAAT VROEG OF LAAT OP ZIJN BEK, WANT GOED WERKEN BESTAAT NIET IN EEN VUIL NEST! Precies, alibabba! Hieronder roep ik ook van den Boog en van der Aat op om het voorbeeld van Jol te volgen. Het is nu tijd voor Johan Cruijff. Geef hem de ruimte en carte blanche om van Ajax weer AJAX te maken! Ajax moet weer een voetbalclub zijn en geen zakelijke B.V. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 06 december 2010 - 21:47 schreef dops het volgende:[..] Wat een hondelul is die rik van den boog tog ongelooflijk, spectalaire wedstrijden en na de zomer zomer al zo snel de ploeg op de been te brengen met geluk hebben we de voorronde oorleefd, nu zitten we met al die miskopen ongelooflijk dit rik van de boog moet ook oprotten hij is hier ook mede verandwoordelijk voor voor al die ajax onwaardige aankopen PRECIES! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: En ik zing mee, alibabba. Vals, maar uit volle borst!!! |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
quote:Op maandag 06 december 2010 - 21:47 schreef Pietje het volgende:Het kan niet zo zijn dat het alleen aan de trainer ligt. Kom op van den Boog, Van der Aat laat zien dat jullie kerels zijn en verdwijn met Jol. Ajax moet een voetbalclub zijn en geen bedrijf en dat is Ajax veel te veel. Laat nu Johan Cruijff binnen en geef hem de ruimte en carte blanche om Ajax weer AJAX te laten zijn! De vraag blijft: gaat JC daadwerkelijk zelf aan het roer? Wanneer hij slechts een paar van zijn trekpoppen naar voren schuift, hoeft het van mij niet. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Zingen we beide vals Pietje...:):) |
|
|
|
|
Robertos90
|
|
|
Jongens Mijn grootste hobby zag ik na de kloten gaan ik heb jem nu weer terug want ajax is weer ajax gefeliciteerd allemaal! |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
quote: Wees nou toch eerlijk wat heeft Frank de boer nu als trainer bereikt en dan Blind die werd a; eens weggehoond in 020. |
|
|
|
|
Victor
|
|
|
gewoon zwaar jammer.
Weer een trainer weg, een trainer die ajax in 1,5 in de CL kreeg, zelf nadacht.
Iedere trainer maakt beslissingen waar fans het niet altijd mee eens zijn. Iedere fan wilt het liefst dat Ajax weer Ajax is. Blijf echter altijd je trainer steunen in dit geval, Jol was een topper.
Aan Jol lag het niet. Ik baal hier van.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 december 2010 door Victor -- |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 06 december 2010 - 21:50 schreef Ikke_tik het volgende:[..] De vraag blijft: gaat JC daadwerkelijk zelf aan het roer? Wanneer hij slechts een paar van zijn trekpoppen naar voren schuift, hoeft het van mij niet. Van den Boog zou mijns inziens nu Johan Cruijff moeten benaderen. Hij zal ongetwijfeld z'n telefoonnummer en z'n e-mailadres hebben. Je moet het ijzer smeden als het heet is... Zo zou het scenario moeten zijn. Laat van den Boog maar eens zien dat hij een kerel is. Nog een toepasselijk spreekwoord: beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald! Nu is het moment. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op maandag 06 december 2010 - 21:54 schreef legrande het volgende:[..] Wees nou toch eerlijk wat heeft Frank de boer nu als trainer bereikt en dan Blind die werd a; eens weggehoond in 020. rot ook ff lekker op naar je eigen forum..... |
|
|
|
|
Nenam_tiL
|
|
|
Hallo vrienden Jol stapt op,niet het bestuur dus nieuwe trainer en we beginnen weer van vooraf aan.Er verandert in weze dus helemaal niks,van der Boog ziet het als een ere baantje dus die stapt echt niet op.Hij kan nog steeds de man blijven die kan zeggen dat hij bepaald wat er bij Ajax gebebeurd is wel leuk op verjaardagen enz |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
juist ,grote schoonmaak is begonnen....... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
en?echte ajacied op de bank...... |
|
|
|
|
legrande
|
|
|
Pim verbeek zou heel goed zijn voor jullie. Ik meen dit echt. |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
ach ik heb wel vertrouwen in Frank de Boer en Danny Blind. Misschien dat dayley nu eindelijk een keer de kans krijgt die hij verdiend! hopelijk vertrekt hij niet naar groningen, dat zou zonde zijn.. |
|
|
|
|
Johnnyafca
|
|
|
quote:Op maandag 06 december 2010 - 21:48 schreef alibabba het volgende:[..] Er moet geluisterd worden naar Cruijff en dan komt het goed. Vandaag moet ook Vd Boog zijn consequenties trekken, want hij is eindverantwoordelijk voor de gang van zaken bij Ajax. Vd Boog gaat niet zo maar weg? Hoe krijgt men die persoon er uit? |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op maandag 06 december 2010 - 22:00 schreef Afcarius het volgende:ach ik heb wel vertrouwen in Frank de Boer en Danny Blind. Misschien dat dayley nu eindelijk een keer de kans krijgt die hij verdiend! hopelijk vertrekt hij niet naar groningen, dat zou zonde zijn.. Het schijnt dat Hennie Spijkerman de assistent gaat worden van Frank. |
|
|
|
|
dops
|
|
|
quote:Op maandag 06 december 2010 - 22:00 schreef Afcarius het volgende:ach ik heb wel vertrouwen in Frank de Boer en Danny Blind. Misschien dat dayley nu eindelijk een keer de kans krijgt die hij verdiend! hopelijk vertrekt hij niet naar groningen, dat zou zonde zijn.. daley kan niet minder zijn als anita dat bestaat niet |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: dat weet ik niet eigenlijk....... |
|
|
|
|
Afcabz
|
|
|
ga me eigen stronlazerus zuipen vanwege dit nieuws heerlijk avondje is gekomen ,echter een dag te laat ;) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op maandag 06 december 2010 - 22:00 schreef Afcarius het volgende:ach ik heb wel vertrouwen in Frank de Boer en Danny Blind. Misschien dat dayley nu eindelijk een keer de kans krijgt die hij verdiend! hopelijk vertrekt hij niet naar groningen, dat zou zonde zijn.. Serieus, daar zat ik net ook al aan te denken. En ook aan Rodney Sneijder. |
|
|
|