|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: morguh Fritsie Bolkestein |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
das pech, die gladieJOL weg, joden lopen ook altijd weg he, zelfs voor eigen resultaten, wat dat betreft; been, respect!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
daar gebeurt tenminste was, hier mag been eindeloos blijven prutsen en heerst er berusting. dan liever onrust, maar berusten is veel erger.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 december 2010 door Feijenoord1908 -- |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 december 2010 - 13:50 schreef Feijenoord1908 het volgende:daar gebeurt tenminste was, hier mag been eindeloos blijven prutsen en heerst er berusting. dan liever onrust, maar berusten is veel erger. eens.. allee wat voor hun ook geen optie was, en voor ons ook niet, is de trainer wegsturen.. daar win je niks mee. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 december 2010 - 13:51 schreef el1986 het volgende:[..] eens.. allee wat voor hun ook geen optie was, en voor ons ook niet, is de trainer wegsturen.. daar win je niks mee. dat denk juist wel, als je been zou wegsturen zou niemand dit verwachten. waardoor het schrik effect alleen maar groter zou zijn! |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 december 2010 - 13:54 schreef Milo het volgende:[..] dat denk juist wel, als je been zou wegsturen zou niemand dit verwachten. waardoor het schrik effect alleen maar groter zou zijn! nja, miss wel, miss niet. ik denk zelf van niet, ik ben van mening dat er nog meer prutsers prutsiger gaan voetballen |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 december 2010 - 13:56 schreef el1986 het volgende:[..] nja, miss wel, miss niet. ik denk zelf van niet, ik ben van mening dat er nog meer prutsers prutsiger gaan voetballen Ach ik weet het ook niet meer, ik schijt momenteel op Feyenoord! ondanks dat ik vd week nog 250 euries heb gestort! |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 december 2010 - 13:58 schreef Milo het volgende:[..] Ach ik weet het ook niet meer, ik schijt momenteel op Feyenoord! ondanks dat ik vd week nog 250 euries heb gestort! wo en ik doe stoer met mn 20 euro:| milo///held!!!! ik heb er ook ff genoeg van momenteel.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
de 1 kan wat meer missen dan de ander he.... |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote: dat is waar.. milo wat doe jij voor werk? lol |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Helaas kan hij daar geen mededelingen over doen, maar een kleine hint....
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 december 2010 - 13:50 schreef Feijenoord1908 het volgende:daar gebeurt tenminste was, hier mag been eindeloos blijven prutsen en heerst er berusting. dan liever onrust, maar berusten is veel erger. Gullit moest weg!
Koeman moest weg!
Verbeek moest weg!
Been moet weg???
Is het allemaal beter geworden sinds al die trainers zijn vertrokken?
Kan het zijn dat het misschien ergens anders aan ligt? |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 december 2010 - 14:13 schreef KKL het volgende:[..] Gullit moest weg! Koeman moest weg! Verbeek moest weg! Been moet weg??? Is het allemaal beter geworden sinds al die trainers zijn vertrokken? Kan het zijn dat het misschien ergens anders aan ligt? +10000 eens! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 december 2010 - 14:13 schreef KKL het volgende:[..] Gullit moest weg! Koeman moest weg! Verbeek moest weg! Been moet weg??? Is het allemaal beter geworden sinds al die trainers zijn vertrokken? Kan het zijn dat het misschien ergens anders aan ligt? in principe eens, op gullit na |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
denk dat "the Mighty Martin" gewoon in de premier league weer verder gaat |
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 december 2010 - 14:13 schreef KKL het volgende:[..] Gullit moest weg! Koeman moest weg! Verbeek moest weg! Been moet weg??? Is het allemaal beter geworden sinds al die trainers zijn vertrokken? Kan het zijn dat het misschien ergens anders aan ligt? eens
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 december 2010 door Rene Koster -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote: craven jonge ssssssssst straks zit ik weer vast! |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 december 2010 - 14:13 schreef KKL het volgende:[..] Gullit moest weg! Koeman moest weg! Verbeek moest weg! Been moet weg??? Is het allemaal beter geworden sinds al die trainers zijn vertrokken? Kan het zijn dat het misschien ergens anders aan ligt? Ik was ook totaal tegen het vertrek van verbeek. zijn aanpak was ideaal geweest voor deze JONGE groep. dat blijkt nu ook wel bij az. been is gewoon te soft |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
Nu zou je wat aan Verbeek hebben ja, maar over één of twee jaar kotsen de jongens (dan wat meer mannen)hem weer uit. Verbeek is een goeie trainert voor Duitsland, die gast denkt dat iedereen naar hem moet en zal luisteren en dat lukt nu eenmaal net met Rotterdammers. Trouwens sommige van die kaasjoden zijn hem ook al zat. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
STOP!
Ik zeg ook niet dat al die trainers weg moesten van het Legioen?!
Nee ze moesten weg omdat de resultaten tegen vielen, of dat er geen chemie tussen spelers en trainers was of dat een trainer zelf geen verbetering meer zag.
Dus voel je niet meteen aangevallen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: WAT!!!! Is Milo gewoon een geile blonde hoer? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 december 2010 - 13:50 schreef Feijenoord1908 het volgende:daar gebeurt tenminste was, hier mag been eindeloos blijven prutsen en heerst er berusting. dan liever onrust, maar berusten is veel erger. Hoe kan je een broodtrainer als jol vergelijken met Been? Verder had die dikke nog wat geld te besteden, is dus een totaal onvergelijkbare situatie, het bestuur kan momenteel niet zorg dragen voor een klimaat waarin Mario optimaal kan functioneren. Als zijn voorgangers niet al het geld over de balk hadden gesmeten had hij nu veel meer hebben bereikt. |
|
|
|
|
Bosifyable
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 december 2010 - 18:28 schreef hotjumper het volgende:[..] Hoe kan je een broodtrainer als jol vergelijken met Been? Verder had die dikke nog wat geld te besteden, is dus een totaal onvergelijkbare situatie, het bestuur kan momenteel niet zorg dragen voor een klimaat waarin Mario optimaal kan functioneren. Als zijn voorgangers niet al het geld over de balk hadden gesmeten had hij nu veel meer hebben bereikt. +1, met een duimpje omhoog. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahahaha hoeren topic!!! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 december 2010 - 14:48 schreef Feijenoord1908 het volgende:[..] Ik was ook totaal tegen het vertrek van verbeek. zijn aanpak was ideaal geweest voor deze JONGE groep. dat blijkt nu ook wel bij az. been is gewoon te soft tja, |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|