BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Martin Bedankt

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
3e ster
 3e ster - maandag 06 december 2010 - 21:39   quote  deeplink  
Martin Jol heeft Ajax verlaten. Het zat er aan te komen en dit bied nieuwe kansen voor trainers met een Ajax achtergrond.

Maar laten we niet vergeten Martin ook te bedanken. Vorig jaar speelde Ajax zeker in de 2e seizoens niet slecht en waren we bijna kampioen. Nog belangrijken we hebben Champions leauge gehaald onder Jol. Nu loopt het niet en is het een goede keuze dat hij weg gaat. En ondanks het feit dat we niet eens van Nec kunnen winnen zeg ik toch met veel respect Martin bedankt voor alles en wat je voor de club hebt gedaan!
joduh
 joduh - maandag 06 december 2010 - 21:40   quote  deeplink  
netjes van je man.......maar ik bedank......
Yordee1
 Yordee1 - maandag 06 december 2010 - 21:43   quote  deeplink  
Vorig seizoen heeft hij het uitstekend gedaan. Dit jaar ging het fout met het aantrekken van El Hamdaoui. Dit heeft Jol verkeerd gezien en hiervoor betaalt hij nu de prijs (al zal hij het zelf niet erg vinden, met een mooie aanbieding van Newcastle op zak)
Oceanu
 Oceanu - maandag 06 december 2010 - 21:49   quote  deeplink  
Het ging echt niet fout met het aantrekken van El Hamdaoui. Er zijn veel meer oorzaken: De flirt met Fulham, de 5 dagen vakantie voor vd Wiel, de Zeeuw, Suarez en Steek, mot met oer-ajacied Danny Blind.
Mantha
 Mantha - maandag 06 december 2010 - 22:01   quote  deeplink  
respect ! Je had bepaald niet alles mee.

De koning is dood; leve de koning. Maak er wat van De Boer/Blind
anti010
 anti010 - maandag 06 december 2010 - 22:07   quote  deeplink  
WAt zal het kosten???????? De man zal genoeg geld meekrijgen.
Johnnyafca
 Johnnyafca - maandag 06 december 2010 - 22:13   quote  deeplink  
Hij gaat toch zelf weg, hij neemt ontslag. Hij wordt toch niet ontslagen..
Bama
 Bama - maandag 06 december 2010 - 22:15   quote  deeplink  
Hij heeft toch zelf zijn ontslag ingediend? Krijgt ie dan nog een extra pak centen mee ja?

P.s. Jammer, maar wel begrijpbaar van Jol. Het zat niet echt mee en ik verwacht niet dat hij het zo zou kunnen omgooien dat het de goede kant op gaat.

Succes Frank de Boer en Cruijff?
bj..
 bj.. - maandag 06 december 2010 - 22:20   quote  deeplink  
Sorry hoor maar Jol heeft er vorig jaar een redelijk jaar van gemaakt knap de champions league gehaald maar in de periode bij ajax vanalles voor elkaar gekregen zoals:

-Atouba gehaald (gigantische mislukking)
-Ooijer gehaald
-Mido gehaald
-Tainio gehaald (totaal geen toegevoegde waarde)
-el hamdaoui gehaald

En nu gaat het even niet goed en stapt meneer meteen op. na deze periode heeft hij toch wel wat verplichtingen richting AJAX en is het wel heel makkelijk om op te stappen.

Als hij deze week nog tekend bij een andere club is het helemaal een slappe zak!
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 06 december 2010 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 22:20 schreef bj.. het volgende:
Sorry hoor maar Jol heeft er vorig jaar een redelijk jaar van gemaakt knap de champions league gehaald maar in de periode bij ajax vanalles voor elkaar gekregen zoals:

-Atouba gehaald (gigantische mislukking)
-Ooijer gehaald
-Mido gehaald
-Tainio gehaald (totaal geen toegevoegde waarde)
-el hamdaoui gehaald

En nu gaat het even niet goed en stapt meneer meteen op. na deze periode heeft hij toch wel wat verplichtingen richting AJAX en is het wel heel makkelijk om op te stappen.

Als hij deze week nog tekend bij een andere club is het helemaal een slappe zak!
Om een 1 of andere reden heb ik toch nog wel vertrouwen in Atouba
bj..
 bj.. - maandag 06 december 2010 - 22:28   quote  deeplink  
Whaha zie je ooit wel is iets van de beloftes?
Hij speelt daar natuurlijk omdat Jol daar ook dingen te zeggen heeft maar dat is echt een lachertje zelfs op dat niveau!
De linksback van de gemiddelde hoofdklasser is nog beter.
jaja
 jaja - maandag 06 december 2010 - 22:38   quote  deeplink  
toch bedankt jol... niet gelukt maar mijn vertrouwen had je. hopen op betere tijden mede-Ajacieden.
joey
 joey - maandag 06 december 2010 - 22:45   quote  deeplink  
BEDANKT JOL!:D
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 06 december 2010 - 23:03   quote  deeplink  
cruyfftshirtafca1290088721.jpg
adriu
 adriu - maandag 06 december 2010 - 23:37   quote  deeplink  
er zaten gewoon spelers de boel te saboteren! vd.wiel! anita! en vooral emanuelson!wat die een fouten maakte niet normaal meer!
FsideVak129
 FsideVak129 - maandag 06 december 2010 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 23:37 schreef adriu het volgende:
er zaten gewoon spelers de boel te saboteren! vd.wiel! anita! en vooral emanuelson!wat die een fouten maakte niet normaal meer!
Saboteren of onzekerheid.
Ik weet het niet meer zeker nu.
Johnnyafca
 Johnnyafca - maandag 06 december 2010 - 23:55   quote  deeplink  
De grote vraag is nu: Omdat jol zijn koffers heeft gepakt, betekend dit dan ook dat dit 'de grote ommekeer' is, om het zo te vernoemen? Krijgen spelers weer vertrouwen en PLEZIER in het voetbal?
Pietje
 Pietje - dinsdag 07 december 2010 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 23:55 schreef Johnnyafca het volgende:
De grote vraag is nu: Omdat jol zijn koffers heeft gepakt, betekend dit dan ook dat dit 'de grote ommekeer' is, om het zo te vernoemen? Krijgen spelers weer vertrouwen en PLEZIER in het voetbal?
Dat hoop ik Johnny! Maar ik denk dat er nog meer moet gaan gebeuren. Het bestuur, lees: Rik van den Boog zal de moed moeten hebben om contact op te nemen met Johan Cruijff en hem vragen om Ajax, met zijn visie en naar zijn inzichten weer op de rails proberen te krijgen. Met een aantal andere ex-spelers moet dat lukken. De ellende van de afgelopen maanden lag echt niet alleen aan Martin Jol.
FsideVak129
 FsideVak129 - dinsdag 07 december 2010 - 00:09   quote  deeplink  
Lag bij meer partijen... te beginnen met eenieder die Johan Cruijff een ouwe zeur noemden.
Pietje
 Pietje - dinsdag 07 december 2010 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 december 2010 - 00:09 schreef FsideVak129 het volgende:
Lag bij meer partijen... te beginnen met eenieder die Johan Cruijff een ouwe zeur noemden.
Precies, Fside!
3e ster
 3e ster - dinsdag 07 december 2010 - 00:33   quote  deeplink  
DIT IS MIJN CLUB MIJN IDEAAL EN HET DOET GODV@#^ME PIJN!!!!!!!!
Niet dat het zo erg is dat Martin weg gaat maar onze club gaat naar de klote door al die zakkenvullers!!!!! Vanaf nu alleen maar mensen met een club hart die iets voor de club willen doen en niet na 1 jaar weg gaan en een hoop oude spelers achtelaten die niemand meer wil.

Ik ga slapen ik ben er doodziek van

AJAX 4 LIFE

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 december 2010 door 3e ster --
BD
 BD - dinsdag 07 december 2010 - 06:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 december 2010 - 23:37 schreef adriu het volgende:
Jol bedankt. Je hebt vorig seizoen toch dat bereikt met Ajax wat jouwn voorgangers de afgelopen jaren niet is gelukt.
Urby, Vurnon en Greg zijn wat mij betreft Ajax onwaardig!!!En dat zijn niet de enige spelers die momenteel daar rondlopen.Hopenlijk komen er nu betere tijden met Frank.
al bundy
 al bundy - dinsdag 07 december 2010 - 07:22   quote  deeplink  
gaan we nu weer als ajax spelen dan ?
zo ja ....doei jol....
Ride
 Ride - dinsdag 07 december 2010 - 07:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 december 2010 - 06:58 schreef BD het volgende:

[..]

Jol bedankt. Je hebt vorig seizoen toch dat bereikt met Ajax wat jouwn voorgangers de afgelopen jaren niet is gelukt.
Urby, Vurnon en Greg zijn wat mij betreft Ajax onwaardig!!!En dat zijn niet de enige spelers die momenteel daar rondlopen.Hopenlijk komen er nu betere tijden met Frank.
Hoe bedoel je?

we zijn sinds 2004 2x 3e en 4x 2e geworden en hebben in 2006 en 2007 ook de beker gewonnen.
Alleen Champions League is de extra faktor.
Maar kwam dat door goed voetbal of door mazzel tegen PAOK en Dynamo want zo goed was het ook weer niet.
Zie onze wedstrijden tegen Real en Auxerre uit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 december 2010 door Ride --
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 07 december 2010 - 08:32   quote  deeplink  
niet alles enkelt op jol afschuiven denk dat er meer speelde dan wij denken.
Ride
 Ride - dinsdag 07 december 2010 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 december 2010 - 08:32 schreef verbrande harry het volgende:
niet alles enkelt op jol afschuiven denk dat er meer speelde dan wij denken.
Oh ja zekers...

dit is ook maar het begin.

Jol heeft ons best laten genieten van de 2e seizoenshelft vorig jaar maar op weer 1 punt geen kampioen worden is niet leuk.

Direktie zal ook een behoorlijke schifting te wachten staan.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 07 december 2010 - 09:22   quote  deeplink  
vanaf november was hij al aan het praten met hsv.. zou me niet verbazen dat hij die apparte wissels appart heeft gedaan !

maar goed nieuws.. frankie komt, cruijff misschien dan ooknog wel.. ik hoop dat Ajax Ajax weer word !
nora
 nora - dinsdag 07 december 2010 - 09:42   quote  deeplink  
Adriaanse had het al voorspelt Jol is niet geschikt voor Ajax hij is een verdedigende trainer en dat is tegen de Ajax cultuur in,ook afgelopen zaterdag was het dieptepunt dat NEC 68 %balbezit heeft en Ajax 32 % in de Arena ,ik zie daar MIDO IN ZIJN EENTJE DRUK ZETTEN EN DE REST KIJKT TOE DAT IS EEN DIEPTEPUNT ,en dat mag je de trainer verwijten volgens mij mogen ze alleen nog maar op de counter spelen ik werd bijna misselijk van schaamte en ik denk dat Mido ook gedacht moet hebben wat is dit het Ajax waar ik jaren geleden begonnen ben een laffe afwachtende ploeg die elk duel verloor hun benen terug trekken en geen zweet druppel gezien hoogstens angst druppels en dat mag je echt JOL in zijn schoenen schuiven ,met andere woorden ik ben blij dat hij weg is en ik wens onze ras ajacied Frank het aller beste en laat ze weer zelfvertrouwen krijgen en laat ze aub weer gaan aanvallen.
Stanley
 Stanley - dinsdag 07 december 2010 - 10:51   quote  deeplink  
Effe serieus! Wat is er met ons aan de hand? Wij Nederlanders zouden zo direct en recht voor zijn raap zijn. Dit is tegenwoordig net zo waar als dat Ajax fatsoenlijk en aanvallend voetbal heeft gespeeld. Over automatismen en positiespel nog maar te zwijgen. Ik vind en vond vorig jaar al dat Jol een ontzettende Loser was. Met zijn irritante houding voor de camera dat hij het allemaal wel wist en had meegemaakt. Altijd maar omstreden aankopen van oude spelers die op het moment van aantrekken ook nog eens geblesseerd zijn of dit langdurig waren geweest!!! ja we hebben het Champions Ball gehaald, maar de westrijden staan mij nog helder voor de geest. Het vele balverlies zodra de tegenstander maar enigzins een beetje druk ontwikkelden. Dit omdat er geen automatismen waren of enigzins iets dat op positiespel leek. Hoe komt het dan toch dat we door zijn gekomen? Nou individuele kwaliteiten van jonge spelers die NIET door Jol gehaald zijn of waren overigens. Ik doe niet mee aan die haat naar andere supportersgroepen, maar van den Boog hoe kan je ons zo laten afglijden en dan ook nog eens door een Hagenees. We weten allemaal hoe er daar over Ajax en Amsterdam gedacht wordt. En dan zijn gevolg, broer Cock en consorten??? Wat zegt dit in godsnaam over van den Boog. Die nog durft te roepen.. Nu nog dat Jol Ajax een gezicht heeft gegeven??? Vent HOEPEL ook aub op en geef het stokje over aan Keje Molenaar. En voor alle mensen die dit lezen en denken makkelijk lullen..... Nou ik heb dit vorig jaar al twee keer eerder via een mail aan Ajax laten weten en ook een mail gestuurd naar VI begin dit jaar, alleen toen was de heer Derksen nog pro Jol en kwam hier geen enkele reaktie op terwijl alle kenners nu stuk voor stuk de feiten benoemen zoals ik dit ook al had gedaan, terwijl ik toch maar Jan met de korte achternaam ben..... Eens te meer een bewijs dat voetbal van ons allemaal is en je geen geleerde hoeft te zijn om te zien als iets of iemand geen verstand van zaken heeft. Dus nogmaals van den Boog ook opzouten alsjeblieft want als je alle feiten naast elkaar legt en dan nog met droge ogen durft te beweren dat Jol een goede trainer is of was voor Ajax dan verdien je geen plek in een van de mooiste en succesvolste clubs uit de wereld!!!!!!!!!!!!!! Succes voor Frank de Boer die ons gaat laten zien waar Ajax voor staat, let maar op !!!
Ride
 Ride - dinsdag 07 december 2010 - 10:58   quote  deeplink  
Nice Stanley cheers.gif
Stanley
 Stanley - dinsdag 07 december 2010 - 11:23   quote  deeplink  
Thanks Ride!
joduh
 joduh - dinsdag 07 december 2010 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 december 2010 - 10:51 schreef Stanley het volgende:
Effe serieus! Wat is er met ons aan de hand? Wij Nederlanders zouden zo direct en recht voor zijn raap zijn. Dit is tegenwoordig net zo waar als dat Ajax fatsoenlijk en aanvallend voetbal heeft gespeeld. Over automatismen en positiespel nog maar te zwijgen. Ik vind en vond vorig jaar al dat Jol een ontzettende Loser was. Met zijn irritante houding voor de camera dat hij het allemaal wel wist en had meegemaakt. Altijd maar omstreden aankopen van oude spelers die op het moment van aantrekken ook nog eens geblesseerd zijn of dit langdurig waren geweest!!! ja we hebben het Champions Ball gehaald, maar de westrijden staan mij nog helder voor de geest. Het vele balverlies zodra de tegenstander maar enigzins een beetje druk ontwikkelden. Dit omdat er geen automatismen waren of enigzins iets dat op positiespel leek. Hoe komt het dan toch dat we door zijn gekomen? Nou individuele kwaliteiten van jonge spelers die NIET door Jol gehaald zijn of waren overigens. Ik doe niet mee aan die haat naar andere supportersgroepen, maar van den Boog hoe kan je ons zo laten afglijden en dan ook nog eens door een Hagenees. We weten allemaal hoe er daar over Ajax en Amsterdam gedacht wordt. En dan zijn gevolg, broer Cock en consorten??? Wat zegt dit in godsnaam over van den Boog. Die nog durft te roepen.. Nu nog dat Jol Ajax een gezicht heeft gegeven??? Vent HOEPEL ook aub op en geef het stokje over aan Keje Molenaar. En voor alle mensen die dit lezen en denken makkelijk lullen..... Nou ik heb dit vorig jaar al twee keer eerder via een mail aan Ajax laten weten en ook een mail gestuurd naar VI begin dit jaar, alleen toen was de heer Derksen nog pro Jol en kwam hier geen enkele reaktie op terwijl alle kenners nu stuk voor stuk de feiten benoemen zoals ik dit ook al had gedaan, terwijl ik toch maar Jan met de korte achternaam ben..... Eens te meer een bewijs dat voetbal van ons allemaal is en je geen geleerde hoeft te zijn om te zien als iets of iemand geen verstand van zaken heeft. Dus nogmaals van den Boog ook opzouten alsjeblieft want als je alle feiten naast elkaar legt en dan nog met droge ogen durft te beweren dat Jol een goede trainer is of was voor Ajax dan verdien je geen plek in een van de mooiste en succesvolste clubs uit de wereld!!!!!!!!!!!!!! Succes voor Frank de Boer die ons gaat laten zien waar Ajax voor staat, let maar op !!!
yep man!
remco k
 remco k - dinsdag 07 december 2010 - 20:25   quote  deeplink  
Maar alleen een trainer is niet genoeg, ook de Boer zal ondersneeuwen als er niks veranderd in de top..
joduh
 joduh - dinsdag 07 december 2010 - 20:34   quote  deeplink  
het begin is er jongen....
remco k
 remco k - dinsdag 07 december 2010 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 december 2010 - 20:34 schreef joduh het volgende:
het begin is er jongen....
NIet echt in mijn ogen, ik hoorde net van een zeer betrouwbaar iemand, dat van den Boog een shortlist heeft met trainers, en dat ze niet met F de Boer als trainer verder willen, en dat ze uiterlijk voor het begin na de winterstop een andere trainer willen hebben.

Maw, ze willen niet verder met de trainer die Cruijff naar voren geschoven wil zien.

Overigens zei ik nog voor dat bekend werd dat Jol ontslag nam, dat Jol richting Newcastle zou gaan(gerucht).......
joduh
 joduh - dinsdag 07 december 2010 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 december 2010 - 20:52 schreef remco k het volgende:

[..]

NIet echt in mijn ogen, ik hoorde net van een zeer betrouwbaar iemand, dat van den Boog een shortlist heeft met trainers, en dat ze niet met F de Boer als trainer verder willen, en dat ze uiterlijk voor het begin na de winterstop een andere trainer willen hebben.

Maw, ze willen niet verder met de trainer die Cruijff naar voren geschoven wil zien.

Overigens zei ik nog voor dat bekend werd dat Jol ontslag nam, dat Jol richting Newcastle zou gaan(gerucht).......
dat laatste is op zeker denk ik, maar ook de grond onder van de boog begint af te brokkelen.....let maar op ....en ik verlies liever met frank op de bank,dan dikke jol!!!
tony Macarony
 tony Macarony - donderdag 06 januari 2011 - 15:57   quote  deeplink  
Ik vindt dit echt jammer,maar je zag het aankomen met d,blind als assistend die aan de stoelpoten van jol aan het zagen was,nu heeft hij zijn zin alleen omdat zijn zoontje mee moet spelen maar ik wens Frank sukses
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 06 januari 2011 - 16:12   quote  deeplink  
Topic van maand geleden??
Rogier
 Rogier - donderdag 06 januari 2011 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 januari 2011 - 15:57 schreef tony Macarony het volgende:
Ik vindt dit echt jammer,maar je zag het aankomen met d,blind als assistend die aan de stoelpoten van jol aan het zagen was,nu heeft hij zijn zin alleen omdat zijn zoontje mee moet spelen maar ik wens Frank sukses
denk niet dat het om zijn zoon te doen was. Niet alleen iig.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Martin Bedankt

0.0099449