|
|
Hasjkoph
|
|
|
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=14589
Ajax praat met Cruijff 07-12-10
Uri Coronel had gisteravond, buiten het grote nieuws van het vertrek van trainer Martin Jol, een andere grote verrassing in petto voor Ajax. De preses verklaarde namelijk bij de vergadering van de ledenraad, dat hij kort daarvoor een gesprek had gehad met Johan Cruijff. Volgens Coronel was het een zeer constructieve bijeenkomst met de legendarische nummer 14. AjaxF-side.NL Ajax liet Cruijff lange tijd links liggen. Dat er nu eindelijk naar Cruijff geluisterd wordt en dat hij welkom was om zijn visie te geven op de crisis bij de club, geldt feitelijk al als grote doorbraak.
Probleem veel breder Johan Cruijff denkt niet, dat het vertrek van Martin Jol de oplossing is voor de crisis, waarin Ajax verkeert. "Ik hoop niet, dat deze actie ingegeven is om tijd te winnen," zei hij op een avond van zijn Foundation bij Johnnie Boer in het kader van koken met een doel.
"Als je de ene kapitein op het schip vervangt door een ander, los je het probleem niet op. Het probleem is nu eenmaal veel breder. Frank de Boer moet nu ook een breed gedragen steun krijgen vanuit de club. Ajax is een voetbalclub, daar moeten mensen met voetbalverstand de grote lijn gaan bewaken."
Tekst: De Telegraaf
Zal het dan eindelijk gaan gebeuren? |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Dan hoort dit plaatje ook hier FsideVak129 ;)
|
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
dag kan eigenlijk niet meer stuk... ik hoop daad werkelijk dat dit gaat gebeuren !! |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Frank de Boer neemt een groot risico COLUMN Martin Jol stapt op en het verbaast niemand. Toevallig waren Johan Cruijff, Marco van Basten, Frank Rijkaard en Dennis Bergkamp ergens in het land gezellig aan het koken met elkaar.
Toevallig waren Johan Cruijff, Marco van Basten, Frank Rijkaard en Dennis Bergkamp ergens in het land gezellig aan het koken met elkaar. Niet bekend is of de verbazing daar wél groot was. Chris van NijnattenNiet bekend is of de verbazing daar wél groot was. Jol baalde de laatste maanden als een stekker. In de eerste plaats omdat zijn team steeds slechter ging presteren. Op de tweede plaats omdat de druk van buitenaf, onder meer ontwikkeld door Cruijff, zijn club in een permanente kramp perste.
Op de derde plaats omdat hij afgelopen zomer naar Fulham had gekund, als Ajax-directeur Rik van den Boog hem daar niet vanaf gehouden had. Jol wilde toen graag weg, vooral omdat hij tegen zijn zin Pantelic en Rommedahl had moeten laten gaan. Een half jaar later vraagt hij om zijn ontslag en krijgt hij het wel. Er is kennelijk iets veranderd. |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
ik snap niet dat ajax geen af koop som vraagt!? voor al om dat jol zo veel spelers heeft gehaalt!! is toch geen goed bestuur!dat blijkt toch wel weer! ajax is toch ook een bedrijf!!?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 december 2010 door adriu -- |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Vanavond hoorde ik bij het Sportjournaal niet echt dat Ajax op Cruijff zit te wachten, namens Rik vd Boog. Ik word schijtziek van die man! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ach ali,die van de boog praat alleen maar zijn eigen straatje schoon man...ik denk dat ook hij zijn langste tijd heeft gehad.... |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 december 2010 - 21:12 schreef joduh het volgende:ach ali,die van de boog praat alleen maar zijn eigen straatje schoon man...ik denk dat ook hij zijn langste tijd heeft gehad.... Precies |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Xavi: Wij voeren idee Cruijff uit
Van onze Telesportredactie
Het podium volgens La Gazzetta dello Sport: Xavi, Lionel Messi en Andres Iniesta. Foto: AFP BARCELONA - Barcelona levert de beste voetballer van 2010. Zoveel is zeker sinds maandag bekend werd dat Andres Iniesta, Lionel Messi en Xavi het podium vormen voor De Gouden Bal. Spaanse international Xavi ziet de nominaties als een beloning voor zijn club. "Dit is een overwinning voor Barcelona en van de filosofie van de club", vertelt hij aan de Spaanse krant El Periodico.
"Het maakt me niet uit wie de Gouden Bal gaat winnen" gaat Xavi verder. "Natuurlijk ben ik blij en trots dat ik één van de kandidaten ben, maar zie het vooral als een Gouden Bal voor Barcelona." "Op onze manier voeren wij het idee uit dat Johan Cruijff over voetbal heeft", haalt de middenvelder de Nederlandse legende aan. "En iedereen binnen de club staat achter dat idee dat Cruijff had en heeft." "Barça heeft veel goeds gedaan voor het voetbal. We laten mensen zien hoe je je moet gedragen op het veld. Mijn mening is dat een overwinning voor Barcelona altijd goed is voor het voetbal." |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 december 2010 - 11:07 schreef adriu het volgende:ik snap niet dat ajax geen af koop som vraagt!? voor al om dat jol zo veel spelers heeft gehaalt!! is toch geen goed bestuur!dat blijkt toch wel weer! ajax is toch ook een bedrijf!!? Lul toch is niet zo dom man, hij gata niet naar een andere club of iets in die geest, die spelers die hij nu heeft gehaald kosten geen geld als ze niet spelen, en ik dacht dat jij voor PSV was, tenminste zo praat je wel op het PSV forum,.... |
|
|
|