BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Rijkaard voorname kandidaat bij Ajax'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
swennos
 swennos - dinsdag 07 december 2010 - 11:51   quote  deeplink  
wat denken jullie ???
swennos
 swennos - dinsdag 07 december 2010 - 11:52   quote  deeplink  
Frank de Boer, assistent-bondscoach en trainer van het hoogste juniorenelftal van Ajax, en Danny Blind houden in ieder geval tot aan de winterstop de leiding over het eerste elftal van Ajax. Onduidelijk is of één van hen na de jaarwisseling definitief het vertrouwen krijgt. Waarschijnlijker is dat de club op zoek gaat naar een andere kandidaat. Zo citeerde het Parool zojuist het ANP door te melden dat "in dat geval Frank Rijkaard een voorname kandidaat is".

Rijkaard is afgelopen oktober net als Jol bij Ajax uit eigen beweging opgestapt bij zijn toenmalige club Galatasaray. Naar nu blijkt ging het naar alle waarschijnlijkheid om een interne ruzie met zijn collega op de bank Johan Neeskens. Samen met hem trainde hij het eerste elftal van de Turkse topclub. Neeskens zou de post van Rijkaard als hoofdtrainer hebben kunnen overnemen, na deze aanbieding te hebben gekregen van de voorzitter. In plaats van Rijkaard hierover in te lichten, wilde Neeskens achter diens rug op af van het slechts naast hem blijven zitten als assistent. Sinds Rijkaard hiervan op de hoogte werd gebracht door anderen, lijkt de relatie tussen de twee voor goed gebroken. Tot noch toe hebben de trouwe vrienden geen contact meer met elkaar.

De tijdelijke coach van het eerste van Ajax, Frank de Boer dus, had als trainer van de A1 van Ajax naar eigen zeggen (te) weinig contact met Martin Jol. De Ajacied won met de Amsterdamse club de wereldbeker, de Champions League en de UEFA Cup. Hij vierde ook vijf landstitels en veroverde tweemaal de KNVB-beker. Het toeval wil dat hij twee weken geleden de thuiswedstrijd van Ajax tegen PSV volgde naast Johan Cruijff in een vip-box van de ArenA.
verbrande harry
 verbrande harry - dinsdag 07 december 2010 - 11:57   quote  deeplink  
Rijkaard,de Boer en Bergkamp dat zijn mijn mannen
Bladiebla
 Bladiebla - dinsdag 07 december 2010 - 12:01   quote  deeplink  
De Boer weet als geen ander wat voor talent er in de jeugd loopt en weet als geen ander wat het is om voor Ajax te spelen. Zolang zijn kennis van de jeugd en van Ajax dicht bij het eerste elftal blijft vindt ik iedere trainer die daar gehoor aan geeft best :P
jacqueline
 jacqueline - dinsdag 07 december 2010 - 12:11   quote  deeplink  
Ik denk niet dat hij de juiste man is. Ik denk niet dat hij echt boven de groep kan staan.
swennos
 swennos - dinsdag 07 december 2010 - 12:12   quote  deeplink  
ik zeg rijkaard als hoofd trainer en bergkamp en de boer als assistenten en volgend jaar van der sar als keeper trainer
jacqueline
 jacqueline - dinsdag 07 december 2010 - 12:16   quote  deeplink  
nee, dat gaat het niet worden. Althans het lijkt mij geen goede oplossing.
er moeten iemand komen die echt boven de groep staat. ik vind Frank R een beetje soft, en ook Frank de B niet iemand die wat uitstraalt.
Misschien eens iemand van buitenaf (zoals bij vitess) proberen?
Ride
 Ride - dinsdag 07 december 2010 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 december 2010 - 11:57 schreef verbrande harry het volgende:
Rijkaard,de Boer en Bergkamp dat zijn mijn mannen
Ik denk ook dat dit een hele goede combinatie is.
Alle flanken een speler uit het verleden.

Aanval; Bergkamp
Middenveld; Rijkaard
Verdediger; de Boer
Keeper; (v.d.Sar aantrekken)

En dan ook een 5 jaar contract geven.
Bestuur dient ook te wisselen wat dat is schuldig aan dit wanbeleid.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 december 2010 door Ride --
jacqueline
 jacqueline - dinsdag 07 december 2010 - 12:21   quote  deeplink  
zitten we toch niet op 1 lijn, Ride.
weet je wat het kost om dan 4 contracten te moeten afkopen als het niet werkt?
Ride
 Ride - dinsdag 07 december 2010 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 december 2010 - 12:21 schreef jacqueline het volgende:
Weet je wat het kost als we niks doen?
anti010
 anti010 - dinsdag 07 december 2010 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 december 2010 - 12:16 schreef jacqueline het volgende:
nee, dat gaat het niet worden. Althans het lijkt mij geen goede oplossing.
er moeten iemand komen die echt boven de groep staat. ik vind Frank R een beetje soft, en ook Frank de B niet iemand die wat uitstraalt.
Misschien eens iemand van buitenaf (zoals bij vitess) proberen?
Nee het moet er echt een zijn nu met een Ajax achtergrond, Alle trainers in de wereld weten ook hoe het hier aan toe gaat. Ze krijgen bijna niemand meer voor deze functie, tenzij het om iemand gaat die uit de AjaX school komt. en ik denk ook dat degene die gevraagd wordt zich wel 3 x bedenkt om te komen.
jacqueline
 jacqueline - dinsdag 07 december 2010 - 12:25   quote  deeplink  
hiddink?
Ride
 Ride - dinsdag 07 december 2010 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 december 2010 - 12:25 schreef jacqueline het volgende:
hiddink?
Die geldwolf juist niet.

Hiddink houdt alleen maar van Hiddink.
Is geen Ajacied in hart en nieren, en teveel PSV-er om geaccepteerd te worden.

Johan Cruijff en Danny Blind met Frank de Boer doet veel denken aan wat er bij Barcelona gebeurde met Pep.

Echt geen slechte combinatie.
jacqueline
 jacqueline - dinsdag 07 december 2010 - 12:30   quote  deeplink  
Nou.. ik wens je veel geluk en 'wijsheid' daar.
we zullen zien.
Tot de 19e, uurtje of 3!
Ride
 Ride - dinsdag 07 december 2010 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 december 2010 - 12:30 schreef jacqueline het volgende:
Nou.. ik wens je veel geluk en 'wijsheid' daar.
we zullen zien.
Tot de 19e, uurtje of 3!
Hou ik je aan.. kom je me buiten opwachten

Gaan we een hapje eten en de verliezer betaald.
jacqueline
 jacqueline - dinsdag 07 december 2010 - 14:07   quote  deeplink  
ik heb liever dat je dat tientje voor die maaltijd stort bij Pim ;-)
frank van lunteren
 frank van lunteren - dinsdag 07 december 2010 - 14:20   quote  deeplink  
jhon van der brom samen met frank de boer
zijn goed met elkaar
Ride
 Ride - dinsdag 07 december 2010 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 december 2010 - 14:07 schreef jacqueline het volgende:
ik heb liever dat je dat tientje voor die maaltijd stort bij Pim ;-)
hahaha

tientje..

is dat wat je in gedachten had als je de weddenschap verliest..

Is trouwens wel veel... 10 euro patat
Pietje
 Pietje - dinsdag 07 december 2010 - 14:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 december 2010 - 11:52 schreef swennos het volgende:
Frank de Boer, assistent-bondscoach en trainer van het hoogste juniorenelftal van Ajax, en Danny Blind houden in ieder geval tot aan de winterstop de leiding over het eerste elftal van Ajax. Onduidelijk is of één van hen na de jaarwisseling definitief het vertrouwen krijgt. Waarschijnlijker is dat de club op zoek gaat naar een andere kandidaat. Zo citeerde het Parool zojuist het ANP door te melden dat "in dat geval Frank Rijkaard een voorname kandidaat is".

Rijkaard is afgelopen oktober net als Jol bij Ajax uit eigen beweging opgestapt bij zijn toenmalige club Galatasaray. Naar nu blijkt ging het naar alle waarschijnlijkheid om een interne ruzie met zijn collega op de bank Johan Neeskens. Samen met hem trainde hij het eerste elftal van de Turkse topclub. Neeskens zou de post van Rijkaard als hoofdtrainer hebben kunnen overnemen, na deze aanbieding te hebben gekregen van de voorzitter. In plaats van Rijkaard hierover in te lichten, wilde Neeskens achter diens rug op af van het slechts naast hem blijven zitten als assistent. Sinds Rijkaard hiervan op de hoogte werd gebracht door anderen, lijkt de relatie tussen de twee voor goed gebroken. Tot noch toe hebben de trouwe vrienden geen contact meer met elkaar.

De tijdelijke coach van het eerste van Ajax, Frank de Boer dus, had als trainer van de A1 van Ajax naar eigen zeggen (te) weinig contact met Martin Jol. De Ajacied won met de Amsterdamse club de wereldbeker, de Champions League en de UEFA Cup. Hij vierde ook vijf landstitels en veroverde tweemaal de KNVB-beker. Het toeval wil dat hij twee weken geleden de thuiswedstrijd van Ajax tegen PSV volgde naast Johan Cruijff in een vip-box van de ArenA.
Ik weet het niet met Frank Rijkaard. Op zich lijkt het mij wel een vakman, maar tot nog toe werkte het alleen maar, wanneer hij Henk ten Cate naast zich had. Die twee vulden elkaar bij Barcelona fantastisch aan. Nou ja, laat beide heren dan maar komen. :-)
jacqueline
 jacqueline - dinsdag 07 december 2010 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 december 2010 - 14:23 schreef Ride het volgende:

[..]

hahaha

tientje..

is dat wat je in gedachten had als je de weddenschap verliest..

Is trouwens wel veel... 10 euro patat
je moet lezen ride... JOUW tientje.
Ajax_fan
 Ajax_fan - dinsdag 07 december 2010 - 14:43   quote  deeplink  
Wat hebben mensen toch met Rijkaard steeds. Het lijkt alsof mensen maar niet zien dat hij een trainer van niks is! Bij Barca was Ten Cate de grote man. De spelers liepen weg met hem. Hij ging weg en het liep meteen niet meer daar. Rijkaard is verder alleen maar geflopt als trainer. Als hij naar Ajax komt he dan ben ik echt pissed!!!Alleen als Ten Cate veldtrainer is mag ie komen. Anders gewoon een trainer die ook echt een toptrainer is!
Ride
 Ride - dinsdag 07 december 2010 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 december 2010 - 14:33 schreef jacqueline het volgende:

[..]

je moet lezen ride... JOUW tientje.
Nou nou... ik ben niet blind ;)

Je bent in ieder geval wel overtuigd van de winst van Feyenoord op Ajax.
Dat is op zich best knap gezien de prestatie tegen WillemII

Maar de weddenschap staat nog steeds... ik loop niet weg
Ride
 Ride - dinsdag 07 december 2010 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 december 2010 - 14:43 schreef Ajax_fan het volgende:
Wat hebben mensen toch met Rijkaard steeds. Het lijkt alsof mensen maar niet zien dat hij een trainer van niks is! Bij Barca was Ten Cate de grote man. De spelers liepen weg met hem. Hij ging weg en het liep meteen niet meer daar. Rijkaard is verder alleen maar geflopt als trainer. Als hij naar Ajax komt he dan ben ik echt pissed!!!Alleen als Ten Cate veldtrainer is mag ie komen. Anders gewoon een trainer die ook echt een toptrainer is!
Hij mag erbij zijn, net zoals Dennis Bergkamp.

Danny Blind voor de algemene technische zaken en Frank de Boer als voorman.

Rijkaard als hoofdtrainer zie ik ook niet zitten.
jacqueline
 jacqueline - dinsdag 07 december 2010 - 14:57   quote  deeplink  
Ik denk dat zondag de 19e niet de juiste dag is, een van ons zal het geen gezellig etentje vinden. Laat ik braaf in het midden wie ... ;-)
Pietje
 Pietje - dinsdag 07 december 2010 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 december 2010 - 14:43 schreef Ajax_fan het volgende:
Dat is precies ook mijn gedachte en dat schreef ik hierboven al ;-)
Ride
 Ride - dinsdag 07 december 2010 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 december 2010 - 14:57 schreef jacqueline het volgende:
Ik denk dat zondag de 19e niet de juiste dag is, een van ons zal het geen gezellig etentje vinden. Laat ik braaf in het midden wie ... ;-)
Denk dat dan beide het geen gezellig etentje vinden... dat is waar. grijns.gif
remco k
 remco k - dinsdag 07 december 2010 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 december 2010 - 12:21 schreef jacqueline het volgende:
Als het niet werkt stappen veel trainers op uit eigen beweging, zo ook Jol.
jacqueline
 jacqueline - dinsdag 07 december 2010 - 16:41   quote  deeplink  
Die had al wat achter de hand, zoniet achter zijn ellebogen ;-)
Dev
 Dev - dinsdag 07 december 2010 - 17:09   quote  deeplink  
aub geen Rijkaard. Heeft bij twee van zijn drie clubs het heel slecht gedaan en bij Barca ging het goed alleen vanwege hulp van Ten Cate en enkele 100den miljoenen euros.
remco k
 remco k - dinsdag 07 december 2010 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 december 2010 - 17:09 schreef Dev het volgende:
aub geen Rijkaard. Heeft bij twee van zijn drie clubs het heel slecht gedaan en bij Barca ging het goed alleen vanwege hulp van Ten Cate en enkele 100den miljoenen euros.
NIet bepaald veel spelers gekocht bij Barcelona..
swennos
 swennos - dinsdag 07 december 2010 - 19:23   quote  deeplink  
en toen het slecht ging was het team ook gebouwd om onaldino en die zat in een vorm crisis
Ajax mijn club
 Ajax mijn club - dinsdag 07 december 2010 - 23:22   quote  deeplink  
Rijkaard, nee alleen naam, geen faam
De Boer, nee geen ervaring
Bergkamp, nee geen trainer
Vd Brom, nee niet klaar voor topclub

Ik zou Co nog eens proberen, of anders Hiddink
En ik zou Arnesen eens polsen voor een technische functie
Marcoajaxxxxx
 Marcoajaxxxxx - woensdag 08 december 2010 - 09:36   quote  deeplink  
Ik zie graag Foppe de Haan als hoofdtrainer met daarnaast Johan Neeskens en Frank de Boer, Danny blind mag vertrekken os niet objectief (door zijn zoon)
Marcoajaxxxxx
 Marcoajaxxxxx - woensdag 08 december 2010 - 09:48   quote  deeplink  
Een andere optie zou zijn Frank de Boer met daarnaast Dennis Bergkamp en Patrick Kluivert.
JOOD
 JOOD - woensdag 08 december 2010 - 09:53   quote  deeplink  
Het wordt frank de boer met foppe de haan en groenendijk. Wat ik hierboven lees over arnesen mag zeker, samen met blind. En dat hij niet objectief zou zijn... Hij is een echre ajacied die zn eigen zoon ook 1 verdient kansje gunde omdat hij anders zou vertrekken.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5939
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Rijkaard voorname kandidaat bij Ajax'

0.0058538