|
|
jacqueline
|
|
|
'Frank de Boer mogelijk langer trainer van Ajax' Gepubliceerd door Jurriën Schuiringa | 07-12-10 | 14:23 0 reacties Frank de Boer mag zich tot de winterstop hoofdtrainer van Ajax noemen. De ex-voetballer neemt de taken over van Martin Jol, die gisteren opstapte. Het kan zelfs zijn dat hij voor een langere periode aan het roer staat.
"Daarover zullen we de komende dagen met elkaar praten", zegt algemeen directeur Rik van den Boog in Het Parool. "Frank zal de Ajax-manier van werken doortrekken, zoals hij dat bij de jeugd heeft gedaan."
De Amsterdamse club weet nog niet wie de nieuwe trainer wordt. "Het zal hoe dan ook een keuze in de Ajax-stijl zijn. Maar nogmaals: het kan ook dat Frank de Boer gewoon aanblijft", aldus Van den Boog
???
Hij zit nog niet eens in het vliegtuig met ze.. Beetje voorbarig om nu al iets te roepen. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Ik krijg de kriebels van je... |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
haha... gelukkig weet je beter he? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Love is in the Air......... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
kan niks goeds uitkomen man..... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
heulen met de vijand werd je vroeger kaal voor geschoren hahahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahaha, kielhalen was toch ook ooit eens in, misschien dat dit iets uit Pietjes tijd was en hij er ons iets over kan vertellen, hij is nog weer iets ouder dan ik he? |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 december 2010 door FsideVak129 -- |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Mooie foto's Fside
Erelijst Wereldbeker: 1995 (Ajax) Champions League: 1995 (Ajax) UEFA Cup: 1992 (Ajax) Europese Super Cup: 1995 (Ajax) Nederlands Landskampioen: 1990, 1994, 1995, 1996, 1998 (Ajax) KNVB-beker: 1993, 1998 (Ajax) Nederlandse Super-Cup: 1993, 1994, 1995 (Ajax) Spaans Landskampioen: 1999 (FC Barcelona)
Wel iets meer dan Jol ooit gehaald heeft... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:'Ajax is fantastisch team dat voor de titel hoort te gaan' Gepubliceerd door Roel Tomassen | 08-12-10 | 10:42 0 reacties Frank de Boer is niet van plan slechts tot de winterstop het trainerschap bij Ajax op zich te nemen. De huidige interim-trainer blijkt in gesprek met de NOS al verder vooruit en heeft daarbij concrete doelen voor ogen.
"Ik denk dat we nog steeds een fantastische selectie hebben, die gewoon voor het kampioenschap hoort te gaan. En we moeten proberen zo ver mogelijk Europees te reiken. Ik hoop dat - wanneer ik hier een langere tijd ben - de rust terugkeert", laat De Boer aan duidelijk niets te wensen over.
De voorlopig tussenpaus heeft zijn selectie geanalyseerd en denkt te weten waaraan het schort. "Ik heb natuurlijk wel van buitenaf goed gekeken hoe de groep ervoor staat. Maar dan kan ik alleen afgaan op wedstrijden. Ik miste in ieder geval het plezier en er lag een gelatenheid over de groep", concludeert De Boer.
Volgens de nieuwbakken oefenmeester was de wedstrijd van voorbije weekend tegen NEC Nijmegen (1-1) illustratief voor het huidige Ajax. "Niks ten nadele van NEC. Maar als je de eerste helft zo wordt weggespeeld, ligt dat ook aan de spelers. Ik heb gezegd dat ik ze dat kwalijk neem. We moeten tegenstanders weer het gevoel geven dat er - zeker in de ArenA - niks te halen valt", besluit De Boer
Duidelijke taal. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Dit ook
quote: 'Wie er ook staat, het is belangrijk dat Ajax haar positiespel gaat spelen' Woensdag, 8 december 2010 om 09:46 Christian Eriksen baalt van zijn reserverol bij Ajax. De middenvelder is weliswaar een groot talent, maar dat betekent niet automatisch dat hij verzekerd is van speeltijd. 'Ze zouden me vaker in de basis mogen zetten", stelt de Deen. "Maar ik weet dat de concurrentie enorm is op de centrale-middenveldpositie."
"Siem de Jong speelt er vaak, Demy de Zeeuw soms, Mounir El Hamdaoui stond er tegen NEC, Nicolás Lodeiro kan er spelen, Miralem Sulejmani", vertelt Eriksen aan het weekblad Voetbal International. "Wie er ook staat, het is belangrijk dat we ons positiespel weer gaan spelen. We zijn nu te afhankelijk van onze voorhoede. Als de aanvallers niet scoren, heeft dat meteen invloed op het resultaat."
"De aanvallers inspelen, kaatsen, doorbewegen; op die manier kun je meer variatie in het aanvalsspel aanbrengen", geeft Eriksen als voorbeeld. "Het gevaar komt nu van te weinig mensen. Ik zou daar graag verandering in aanbrengen." Eriksen maakte in de A-jeugd kennis kennis met Frank de Boer. "Daar werkt hij ook al op een heel volwassen manier. Dat was nieuw voor me, ik heb onder Frank in korte tijd ontzettend veel geleerd. Tijdens zijn trainingen kun je geen moment verslappen
|
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Frank en Foppe zou een goed duo zijn. |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
lijkt wel op fokke en sukke ?! |
|
|
|
|
kwakman
|
|
|
Hij moet Gerrit Muuren als assistent nemen. Echte votowner en ajacied.kwak |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 december 2010 - 20:26 schreef remco k het volgende:[..] Whahaha, kielhalen was toch ook ooit eens in, misschien dat dit iets uit Pietjes tijd was en hij er ons iets over kan vertellen, hij is nog weer iets ouder dan ik he? Hahahaha! Nou, zo oud ben ik nou ook weer niet Remco. Ik moet nog 62 jaar worden. Als je het hebt over kielhalen, praat je over een tijd van 1800 tot ongeveer 1860, de tijd van mijn overgrootvader... Kielhalen was wel erg cru en dat gun ik niemand hoor. Dus, jacqueline je hoef niet te vrezen. Bij kielhalen moet je namelijk denken aan een barre lijfstraf waaraan je te allen tijde doodging. Het slachtoffer kreeg namelijk een in olie gedrenkte spons in zijn of haar mond gepropt en werd met touwen om het lichaam drie maal onder de kiel van een boot door getrokken. Een beetje barbaars dus met een zekere dood als einde van die marteling... Zo vrienden, jullie hebben weer wat geleerd van deze opa :-)
En dan nu ook nog een on-topic reactie: Ik heb het stille vermoeden dat Frank de Boer zijn hand gaat overspelen. Zo veel ervaring heeft hij (nog) niet. Ik hoop voor hem (en voor ons) niet dat het met hem dezelfde kant opgaat als met Jan Wouters, Danny Blind en Marco van Basten, ook toenmalige jonge trainers zonder ervaring... We weten allemaal hoe het met hen is afgelopen... Ik hoop oprecht dat ik mij vergis.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 december 2010 door Pietje -- |
|
|
|
|
PS25
|
|
|
Ik zeg Frank de Boer met een ervaren trainer als assistent. Qua naam heb ik daar niet echt een voorekeur voor. |
|
|
|
|
kwakman
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 13:34 schreef PS25 het volgende:Ik zeg Frank de Boer met een ervaren trainer als assistent. Qua naam heb ik daar niet echt een voorekeur voor. als het maar een Vdammer is.kwak |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 13:33 schreef Pietje het volgende:[..] Hahahaha! Nou, zo oud ben ik nou ook weer niet Remco. Ik moet nog 62 jaar worden. Als je het hebt over kielhalen, praat je over een tijd van 1800 tot ongeveer 1860, de tijd van mijn overgrootvader... Kielhalen was wel erg cru en dat gun ik niemand hoor. Dus, jacqueline je hoef niet te vrezen. Bij kielhalen moet je namelijk denken aan een barre lijfstraf waaraan je te allen tijde doodging. Het slachtoffer kreeg namelijk een in olie gedrenkte spons in zijn of haar mond gepropt en werd met touwen om het lichaam drie maal onder de kiel van een boot door getrokken. Een beetje barbaars dus met een zekere dood als einde van die marteling... Zo vrienden, jullie hebben weer wat geleerd van deze opa :-) En dan nu ook nog een on-topic reactie: Ik heb het stille vermoeden dat Frank de Boer zijn hand gaat overspelen. Zo veel ervaring heeft hij (nog) niet. Ik hoop voor hem (en voor ons) niet dat het met hem dezelfde kant opgaat als met Jan Wouters, Danny Blind en Marco van Basten, ook toenmalige jonge trainers zonder ervaring... We weten allemaal hoe het met hen is afgelopen... Ik hoop oprecht dat ik mij vergis. verschil is natuurlijk wel dat frank al een tijd jeugdtrainer is geweest (net als pep quardioala) en heeft ajax van dichtbij mee gemaakt de laatste jaren (dat had MvB dus niet) en de "kenners" zien in Frank een grote trainer en de manier hoe hij de jongen laat voetballen (DES AJAX) zoiets heeft swart laatst gezegt... en niet te vergeten.. Johan helpt frank natuurlijk ook wel ;) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 13:43 schreef nummer10 het volgende:[..] verschil is natuurlijk wel dat frank al een tijd jeugdtrainer is geweest (net als pep quardioala) en heeft ajax van dichtbij mee gemaakt de laatste jaren (dat had MvB dus niet) en de "kenners" zien in Frank een grote trainer en de manier hoe hij de jongen laat voetballen (DES AJAX) zoiets heeft swart laatst gezegt... en niet te vergeten.. Johan helpt frank natuurlijk ook wel ;) Dat laatste hoop ik zeker, nummer10. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: :+
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 december 2010 door Ride -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 13:33 schreef Pietje het volgende:[..] Hahahaha! Nou, zo oud ben ik nou ook weer niet Remco. Ik moet nog 62 jaar worden. Als je het hebt over kielhalen, praat je over een tijd van 1800 tot ongeveer 1860, de tijd van mijn overgrootvader... Kielhalen was wel erg cru en dat gun ik niemand hoor. Dus, jacqueline je hoef niet te vrezen. Bij kielhalen moet je namelijk denken aan een barre lijfstraf waaraan je te allen tijde doodging. Het slachtoffer kreeg namelijk een in olie gedrenkte spons in zijn of haar mond gepropt en werd met touwen om het lichaam drie maal onder de kiel van een boot door getrokken. Een beetje barbaars dus met een zekere dood als einde van die marteling... Zo vrienden, jullie hebben weer wat geleerd van deze opa :-) En dan nu ook nog een on-topic reactie: Ik heb het stille vermoeden dat Frank de Boer zijn hand gaat overspelen. Zo veel ervaring heeft hij (nog) niet. Ik hoop voor hem (en voor ons) niet dat het met hem dezelfde kant opgaat als met Jan Wouters, Danny Blind en Marco van Basten, ook toenmalige jonge trainers zonder ervaring... We weten allemaal hoe het met hen is afgelopen... Ik hoop oprecht dat ik mij vergis. Om daar dan aan toe te voegen, dat in veel films kielhalen over de breedte richting van het schip gebeurde, dient officieel kielhalen te gebeuren over de volledige lengte (kiel) van het schip. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 13:43 schreef nummer10 het volgende:[..] verschil is natuurlijk wel dat frank al een tijd jeugdtrainer is geweest (net als pep quardioala) en heeft ajax van dichtbij mee gemaakt de laatste jaren (dat had MvB dus niet) en de "kenners" zien in Frank een grote trainer en de manier hoe hij de jongen laat voetballen (DES AJAX) zoiets heeft swart laatst gezegt... en niet te vergeten.. Johan helpt frank natuurlijk ook wel ;) Goede omschrijving van wat ik ook denk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 december 2010 door Ride -- |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
hij ehh kan het ehhh alleen ehh niet zo heel ehhh gemakkelehhhhk overbrengehhh. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Dat is WestFries
Allegaar skeef en beroerd. Tuss dut en dat is ôk nag wat |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
misschien de knvb vast dispensatie vragen voor een langereh rusttijden.. kwartiertjeh is niet genoeg om uit te leggeh wat ie bedoeld ;-) |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
quote: commentaar met een knipoog! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
waarom ben jij zo geinteresseert in ajax als je kakkerlak bent? |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
quote: dat is een inkoppertje.. maar die gaan er ook niet altijd in he? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
bij mij nu niet nee,want ik snap hem niet..... |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
ik hou m'n mond even.... ;-) ik hoor al vage geruchten over een 'ban' .. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ja kan me voorstellen,ik snap gewoon niet dat je hier zo duidelijk aanwezig bent terwijl je voor feyenooit bent....is ook beetje domme actie vind ik,net zoals met feijenooit shirtje in de arena lopen.....beetje uitlokken noem ik dat.... |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 16:06 schreef joduh het volgende:ja kan me voorstellen,ik snap gewoon niet dat je hier zo duidelijk aanwezig bent terwijl je voor feyenooit bent....is ook beetje domme actie vind ik,net zoals met feijenooit shirtje in de arena lopen.....beetje uitlokken noem ik dat.... Nog even en er wordt een lijn door nederland getrokken als het aan jou ligt. boven de lijn amsterdam - heereveen: alle ajax supporters. onder deze lijn is er ruimte voor de feyenoorders? ;-) Ik lok niets uit.. geef commentaar met een knipoog, gedraag me netjes, scheld niemand uit, geef op niemand af en heb respect voor ieder zijn mening. En nee. In mijn Feyenoord shirtje kom ik echt niet naar de Arena. |
|
|
|
|
Ikke_tik
|
|
|
Moest jij niet eens gaan koken? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
maar waarom kom je hier op ajaxforum?ik vind het niet kunnen......ik heb ook niks te zoeken bij jullie.....en als iemand van ons daar een flauw grappie zoals jij hier maakt wordt je gewoon de tering gescholden...... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 16:24 schreef joduh het volgende:maar waarom kom je hier op ajaxforum?ik vind het niet kunnen......ik heb ook niks te zoeken bij jullie.....en als iemand van ons daar een flauw grappie zoals jij hier maakt wordt je gewoon de tering gescholden...... Haat over en weer is voor sommige nog steeds te groot. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: zit er in gestampt he? |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
Ok.. ben ik weg ... geen probleem. Als Ajax en Feyenoord supporters niet eens op een forum met elkaar kunnen omgaan (of moet ik zeggen "mogen omgaan") is het echt erg gesteld. Nogmaals, je kunt geen bericht van me vinden waarin ik geen respect of wat dan ook getoond heb, heb gewoon af en toe (en misschien wel meestal) een andere mening, gewoon omdat ik met een Feyenoord hart geboren ben en jullie met een Ajax hart. Niets mis mee, maar goed. Succes vanavond en denk aan mij als het even niet loopt. Geen beter vermaak dan leedvermaak.
SaluT. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 16:50 schreef jacqueline het volgende:Ok.. ben ik weg ... geen probleem. Als Ajax en Feyenoord supporters niet eens op een forum met elkaar kunnen omgaan (of moet ik zeggen "mogen omgaan") is het echt erg gesteld. Nogmaals, je kunt geen bericht van me vinden waarin ik geen respect of wat dan ook getoond heb, heb gewoon af en toe (en misschien wel meestal) een andere mening, gewoon omdat ik met een Feyenoord hart geboren ben en jullie met een Ajax hart. Niets mis mee, maar goed. Succes vanavond en denk aan mij als het even niet loopt. Geen beter vermaak dan leedvermaak. SaluT. Je mag hier van mij blijven hoor, geen probleem, integendeel, je bent inhoudlijk beter besproken dan vele andere forumleden hier... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 17:01 schreef remco k het volgende:[..] Je mag hier van mij blijven hoor, geen probleem, integendeel, je bent inhoudlijk beter besproken dan vele andere forumleden hier... maar dat zijn wel ajacieden he? ;-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 17:01 schreef remco k het volgende:[..] Je mag hier van mij blijven hoor, geen probleem, integendeel, je bent inhoudlijk beter besproken dan vele andere forumleden hier... Eens! |
|
|
|
|
kwakman
|
|
|
Draagt Frank plateauschoenen net als Sarkoozie.kwak |
|
|
|
|
kwakman
|
|
|
quote: hou van paling en wiet dus ben ajacied.kwak |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 16:50 schreef jacqueline het volgende:Ok.. ben ik weg ... geen probleem. Als Ajax en Feyenoord supporters niet eens op een forum met elkaar kunnen omgaan (of moet ik zeggen "mogen omgaan") is het echt erg gesteld. Nogmaals, je kunt geen bericht van me vinden waarin ik geen respect of wat dan ook getoond heb, heb gewoon af en toe (en misschien wel meestal) een andere mening, gewoon omdat ik met een Feyenoord hart geboren ben en jullie met een Ajax hart. Niets mis mee, maar goed. Succes vanavond en denk aan mij als het even niet loopt. Geen beter vermaak dan leedvermaak. SaluT. Van mij mag je ook blijven. Ik vind het wel gezellig. Maar joduh heeft wel een punt, daar waar hij schrijft dat wanneer het omgekeerd is (een Ajax-supporter op het Feyenoord-forum) het direct hommeles is. Ik weet het uit eigen ervaring. Vroeger kwam ik daar ook wel eens posten, net als jij zonder iemand te kwetsen of uit te dagen, en dat ging meestal wel goed. Met één iemand zelfs heel goed (Leon). Tot iemand het ineens in de gaten had dat ik Ajax-supporter was (Nog ben, overigens...). Ik werd stante pede voor "vuile kankerjood" en voor "zieke grafjood" uitgemaakt. Toen had ik wel in de gaten dat ik daar niks (meer) te zoeken had. Jammer! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Het eerste houd ik niet van.. Het 2de heb ik nog nooit geprobeerd :P Dus dan ben ik volgens jou geen ajacied :P |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Dat is dan weer wel goed! ;) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha. Oppassen, joduh, hij is nog minderjarig en dat zijn toch wel twee dingen die je een minderjarige niet behoort aan te bieden ;-) In de VS zou je worden opgepakt voor uitlokken. gheghe ;-) |
|
|
|