|
|
joduh
|
|
|
oeps sorry man......hahah hoe oud bn je hasjkop? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik bedoelde eigenlijk ranja en friet........ |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Dat schreef hij hier al: 15 jaar! De jeugd heeft de toekomst !!! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Whahahaha! Lol! Ik moet echt om jou lachen, man!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ah,ok,maar mijn zoon van 15 weet al heel wat pietje.......tenminste uit zijn stoere verhalen dan he? ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
Ik hoorde zojuist, dat de pleuris is uitgebroken bij Ajax voor vanavond: Mounir El Hamdaoui is gepasseerd door Frank de Boer. Hij gaat met de Jong, Suáres en Sulejmani in de aanval spelen, zonder El Ham |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
yesss,maar?dat wordt een probleem met el hammie ben ik bang man....maar van mij voor frank: GO FRANKIE GO!!!!!!! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
maar wat vind jij pietje?van el hammie dan? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 18:36 schreef joduh het volgende:ah,ok,maar mijn zoon van 15 weet al heel wat pietje.......tenminste uit zijn stoere verhalen dan he? ;-) Ja, oké, maar de een is de ander niet. Mijn kinderen waren ook redelijk vroeg waanwijs (en aan de alcohol...) Hebben ze van hun moeder ;-)))) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 18:39 schreef Pietje het volgende:[..] Ja, oké, maar de een is de ander niet. Mijn kinderen waren ook redelijk vroeg waanwijs (en aan de alcohol...) Hebben ze van hun moeder ;-)))) hahahhaaha |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
bij mij ook ....hahahhahaha |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ik vind het moeilijk, joduh. Zeker wanneer ook Luis speelt. Die twee samen in een elftal hebben mij (nog) niet kunnen bekoren. Ik vind het een mooie taak voor Frank de Boer om El Ham om te scholen tot diepe spits, een aanspeelpunt, zoals Pantelic vorig seizoen speelde. Ik vind El Hamdaoui een slimme voetballer, dat moet hij kunnen. En als hij dat niet wil... Jammer, dan is er geen toekomst voor hem bij Ajax. Dat is mijn mening. |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Whahahaha. Ook van hun moeder???? Whahahaha! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 18:32 schreef Pietje het volgende:[..] Hahaha. Oppassen, joduh, hij is nog minderjarig en dat zijn toch wel twee dingen die je een minderjarige niet behoort aan te bieden ;-) In de VS zou je worden opgepakt voor uitlokken. gheghe ;-) Haha XD Aah geen probleem hoor ;) Ik heb heel veel geplakt in het mooie vrouwen topic. Dus dat is geen probleem :P |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: 15 idd! Heb een goede opleiding, dus ik loop een goede toekomst tegemoet! :P |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Heb liever dat andere :P |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
yep,kan ik het in vinden man....alleen ik hou niet zo van dat omscholen,daar haal je (vind ik) het talent wat je hebt mee weg.....maar ok...en daarbij ben ik zeer zeker geen grote fan van el hammie....hij is pertinent geen spits!(voor ajax)dan he? misschien voetbalt hij beter dan pantelic,maar hij brengt minder...... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 18:44 schreef Hasjkoph het volgende:[..] Haha XD Aah geen probleem hoor ;) Ik heb heel veel geplakt in het mooie vrouwen topic. Dus dat is geen probleem :P Dat heb ik gezien,. boefie.... ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Lol... Ik had ook alleen maar tijd om te plakken, als ik alleen thuis was :P |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: hahah goedzo man!jij komt er wel.... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 18:48 schreef joduh het volgende:yep,kan ik het in vinden man....alleen ik hou niet zo van dat omscholen,daar haal je (vind ik) het talent wat je hebt mee weg.....maar ok...en daarbij ben ik zeer zeker geen grote fan van el hammie....hij is pertinent geen spits!(voor ajax)dan he? misschien voetbalt hij beter dan pantelic,maar hij brengt minder...... Ja, ben ik wel met je eens, maar hij heeft er toch 11 in het mandje gelegd. Bij AZ vond ik hem ook prima. Van mij mag El Hamdaoui een kans krijgen. Toch liever hem dan Mido, eerlijk gezegd. Daarnaast is Luis voorlopig naar huis in Urugay. Ben je er klaar voor om kwart voor negen?? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha, dan kon niemand kijken wat je aan het doen was? Eerlijk gezegd.... ik heb een tijd geleden ook daar wat zitten plakken ... toen mijn vrouw niet thuis was.... Niet verder vertellen. Oké? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 18:53 schreef Pietje het volgende:[..] Hahaha, dan kon niemand kijken wat je aan het doen was? Eerlijk gezegd.... ik heb een tijd geleden ook daar wat zitten plakken ... toen mijn vrouw niet thuis was.... Niet verder vertellen. Oké? Haha idd. Ik zal het natuurlijk geheim houden! XD |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: En omdat ik nu toch alleen thuis ben, zal ik maar ffies wat plakken ;) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ja pietje,ik ben er klaar voor....ben verschrikkelijk benieuwd man.....misschien heb ik het na een kwartier al helemaal gehad hahahahah,jij? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: niet netjes jongen..... ;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Vies ventje, dadelijk komen je ouders thuis, en dan "plakt" alles daaro:-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahaha handjes boven buro !!!!!! |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Hahaha! Nee, ben niet zo om te rukken voor die plaatjes.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 december 2010 door Hasjkoph -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Waar heb je het over?????:-) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Moet je terug lezen, lijkt me? |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
BIERTIJD
FRANK CONTRACT VOOR HET LEVEN |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Vergeleken anderen valt het reuze mee hoor ;) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Marco vd L
|
|
|
ik zie wel Dit trio zitten op de bank bij Ajax:
Frank de Boer (hoofdtrainer) Ronald de Boer (assistent-trainer, als hij niet in Qatar zit) Meneer Spijkermann (assistent-trainer) |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
wat te denken van frank de boer dennis bergkamp en spijkerman ? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Blind AKA het scholletje moet zijn naam eer aandoen, en gewoon bij de technische staf blijven, hij is namelijk de perfecte verbinding tussen spelers staf en bestuur, dat was hij als speler al (van Gaal maakte hier altijd perfect gebruik van) en dat zou hij nu ook weer kunnen zijn.....De beste man heeft geen managers kwaliteiten, en moet ook niet met zo'n functie worden belast. |
|
|
|
|
Marco vd L
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
"Als het aan mij ligt ben ik nog tien jaar trainer van Ajax" AMSTERDAM Een vuurdoop om nooit te vergeten, maar nu moeten de volgende stappen gezet worden. Frank de Boer treedt zondag met Ajax aan tegen Vitesse. Dan zal ook blijken of de ploeg daadwerkelijk van karakter is veranderd. "Ik hoop niet dat het en schokeffect is", aldus De Boer. In een frisse perskamer van trainingscomplex De Toekomst stond De Boer voor het eerst de vaderlandse pers te woord. Hallo allemaal, zei De Boer voordat hij plaatsnam. Zijn humeur kan niet slecht zijn geweest de afgelopen dagen. Vrijdag werkte hij met zijn selectie de eerste echte training af. Verrast
De Boer liet de Ajacieden vooral op positiespel trainen. Iedereen moet continu in beweging zijn en aanspeelbaar zijn, aldus de interim-trainer. Belangrijker is dat de spelers dat ook durven. Op de training geef ik daar gericht aanwijzingen voor. Na het duel met Milan had De Boer nog geen tijd gehad het duel na te bespreken. Dat deed hij vrijdag. Maar dat was niet veel schokkends. Ik heb gezegd dat we een weg zijn ingeslagen en daar door mee moeten gaan. De intenties waren goed, die moeten we nu verfijnen. Het is de filosofie waarvan ik denk dat die bij Ajax hoort.
Ook De Boer was verrast over het spel van zijn ploeg in Italië. Ja, maar aan de andere kant ook weer niet. Ik weet dat we gewoon een hartstikke goede selectie hebben. Je hebt gezien dat als je speelt als een team, het resultaat oplevert. Ik hoop niet dat het een schokeffect is, want ik hoop dat de spelers beseffen dat dit de filosofie is die wij allemaal hebben. De meesten komen uit de Ajaxopleiding, dus ik ben daar heilig van overtuigd.
Eriksen en Van Gaal
Een belangrijke pion in het nieuwe Ajax lijkt Christian Eriksen te worden. De Boer kent hem uit hun gezamenlijke tijd bij de A1. Hij is heel jong, maar heeft gewoon heel veel kwaliteit. Hij zal zich elke wedstrijd en training moeten bewijzen. Maar als hij het goed blijft doen heeft hij veel kans om te blijven staan.
Als speler werkte De Boer lang met Louis van Gaal samen. Weerklinkt de werkwijze van Van Gaal door in zijn werkwijze? Ik heb heel veel van Louis opgestoken. Tachtig procent van mijn tijd als speler heb ik met hem gewerkt. Heel veel goede dingen van hem zal ik meenemen. Daarnaast heb ik ook veel van Bert van Marwijk en Guus Hiddink geleerd. Maar ook als ik naast Johan Cruijff zit luister ik naar hem en neem dat mee. Hoe lang ik nog trainer ben van Ajax? Lachend: Als het aan mij ligt nog tien jaar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 december 2010 door Ride -- |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
Hahaha
als het aan mij ligt de nieuwe PEP
Go Frank |
|
|
|
|
Robinho
|
|
|
Ik zeg nogmaals Frank en Foppe. Foppe heeft veel ervaring en kan Frank zo nu en dan uit de wind houden. Ik zie maar weinig ervaren trainers die de tweede viool zouden willen spelen naast De Boer. Ook is hij representatief en aanhanger van aanvallend totaalvoetbal. Daarnaast nog een jonge assistent zoals Bergkamp. Rijkaard wil alleen hoofdtrainer zijn en ik twijfel eraan of hij dit beter kan als de Boer. Hij kan te soft zijn voor jonge spelers die veel duidelijkheid en regelmatig een strenge hand nodig hebben. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
voor,laat hij zich maar bewijzen geef hem deze kans. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Frank is een echte Ajacied. Topper...
zie zondag |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Wat ik wel mooi vind, en daar hoor je verder niemand over, is dat Ajax gewoon bezig is om een shortlist te maken voor een nieuwe Ajax trainer, maar dat de Boer gewoon bezig is met de rest van het seizoen en de toekomst van zichzelf bij Ajax en Ajax zelf, getuige het feit dat hij gewoon druk bezig is om een assistent er bij te krijgen. |
|
|
|
|
verbrande harry
|
|
|
Remco,
Zou ajax zo snel wel een nieuwe trainer vinden,je zit midden in het seizoen. Ik zou er niet raar van opkijken als de boer gewoon trainer blijft en gewoon aan een ploeg mag bouwen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 december 2010 - 14:38 schreef verbrande harry het volgende:Remco, Zou ajax zo snel wel een nieuwe trainer vinden,je zit midden in het seizoen. Ik zou er niet raar van opkijken als de boer gewoon trainer blijft en gewoon aan een ploeg mag bouwen. Er zit een verschil in tussen een shortlist maken, en een nieuwe trainer aanstellen. En overigens heeft Ajax ook nog nergens aangegeven dat men of nu een nieuwe trainer zou willen, of pas na dit seizoen, het is wel schreinend om te zien en te horen, dat er GEEN onvoorwaardelijke steun aan de Boer is, als men hem als de nieuwe trainer zou zien, dan hadden ze dat direct uit moeten spreken, zowel binnen als buiten de club.
En als je mijn posts zou lezen, dan zou je weten dat ik de Boer al maanden als de perfecte trainer voor dit Ajax zou zien, hij deelt namelijk de weg die Cruijff wil inslaan, maar deelt ook de duidelijke mening van van Gaal, Frank zal dus een combinatie van beide manieren van spelen kunnen samenvoegen, en dat is dus echt puur des Ajax, maar wel modern. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote: Draai dat nou eens om! De toekomst heeft de jeugd !!! Frank de Boer!! |
|
|
|