|
|
remco k
|
|
|
quote: Dan neem ik zelf wel een kratje mee als je dat goed vind, beetje amrikaans instuif feestje, of is dat van voor jou tijd... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hoe oud denk je dat ik ben dan?of gedraag hahahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je bent een jaar of 25, en je gedraagt je als een jaar of 6 :-):-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
gooi er maar een jaar of 20 bovenop man.... |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote: Jezus... moet ik nog rekenen ook na een paar biertjes
oh nee... calculator op de fokking laptop
Of 26 of 45...
Ik gok...
26..
hahahaha |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahah nog paar biertjes man...proost...ik zag net ff lekker die bosker blunderen man.....hahah heb pijn in de buik van het lachen......die is ook geen punt van discussie meer voor volgend jaar na steek.......hahahah |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 december 2010 - 21:26 schreef joduh het volgende:hahah nog paar biertjes man...proost...ik zag net ff lekker die bosker blunderen man.....hahah heb pijn in de buik van het lachen......die is ook geen punt van discussie meer voor volgend jaar na steek.......hahahah Alsof dat al van toepassing was...die ouwe zak |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
|
|
|
swennos
|
|
|
ik had jullie allemaal veel jonger verwacht alleen vanremco had ik al een idee dat die ouder was en van pietje wist ik het wel wel grappig zo toch handig een vrouw hierzo haha ;) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Whahaha! Ja gezellig, hè? Kunnen de andere fora (of forums) nog wat van leren ... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op dinsdag 07 december 2010 - 18:51 schreef remco k het volgende:[..] Geboren en getogen A'dammer, opgegroeid in Zuid tot m'n 6e, daarna heel het land doorgezwerfd, vanaf m'n 16e tot m'n 24e in Northumberland, in de "buurt" van Newcastle gewoond, tot voor kort op verschillende plekken in Nl gewoond door m'n werk, en nu in de buurt van Vinkeveen. Grappig, ik ben ook in (oud) Zuid geboren: de IJsselstraat. |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
jong van geest allemaal Swennos! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
swennos
|
|
|
me vriendin haar oom woont ook in zuid haha |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
haha ik voel me af en toe ouder als pietje haha |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha, nog ouder? Nou eerlijk ben ik jong van geest... Mijn beide kinderen (en schoonkinderen) prijzen mijn vrouw en mij voor onze moderne opvattingen :-) Dus, swennos, er is nog hoop!! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
dan lijk je en je vrouw op mijn ma en pa Pietje !!! of zijn jullie het stiekum ? :D:D:D whahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Uithoornstraat, dat is vlak bij elkaar, hoe is het buurman:-) vlak tegenover waar tegenwoordig dacht ik een school staat? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha. Nou dat geloof ik niet echt, nummer10. Maar er zijn wel meer moderne mensen in de wereld. Gelukkig jouw ouders ook, lees ik. Houden zo! |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 13:53 schreef Pietje het volgende:[..] Hahaha, nog ouder? Nou eerlijk ben ik jong van geest... Mijn beide kinderen (en schoonkinderen) prijzen mijn vrouw en mij voor onze moderne opvattingen :-) Dus, swennos, er is nog hoop!! gelukkig haha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 13:58 schreef Pietje het volgende:[..] Hahaha. Nou dat geloof ik niet echt, nummer10. Maar er zijn wel meer moderne mensen in de wereld. Gelukkig jouw ouders ook, lees ik. Houden zo! Niks mis met "oldfashion people" toch of wel... |
|
|
|
|
swennos
|
|
|
quote: o nee dat zeker weten niet mijn oud collega was er zo een en daar ben ik hem zeer zeer dankbaar voor |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 13:57 schreef remco k het volgende:[..] Uithoornstraat, dat is vlak bij elkaar, hoe is het buurman:-) vlak tegenover waar tegenwoordig dacht ik een school staat? In de rivierenbuurt ben ik al lang niet meer geweest. Overigens ben ik (daar) geboren in 1949, ik denk dus wel even voor jou ;-) Vervolgens zijn wij verhuisd naar de voormalige Sloterweg (thans Rijnsburgerstraat) en daarna naar Slotervaart (Bakhuizen van den Brinkhof). Daar heb ik mijn ouderlijk huis verlaten en ben als student op kamers gegaan in de Jacob Obrechtstraat. Na mijn afstuderen aan de universiteit van Amsterdam ben ik een tweede studie aan de unversiteit in Utrecht gaan doen, naast mijn inmiddels vaste baan en heb ik daar een huis gezocht (en gevonden). Daar zijn mijn vrouw en ik getrouwd. Met een onderbreking van ruim 5 jaar (San Francisco en New York - toen werkzaam bij Bank of America) ben ik altijd in de omgeving van Utrecht blijven wonen. Ook nu nog, woon ik in een dorp even ten zuidoosten van Utrecht. Onze kinderen en hun partners en inmiddels kleinkind wonen allen eveneens in Utrecht, dus de binding daar is groot. In de IJsselstraat in Amsterdam heb ik maar kort gewoond. Zo, alleen mijn pincode geef ik niet af ;-) Hahaha. |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Voor JOUW bier kom ik ook man;-) |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: FRANK DE BOER////////////HELD |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 14:23 schreef Pietje het volgende:[..] In de rivierenbuurt ben ik al lang niet meer geweest. Overigens ben ik (daar) geboren in 1949, ik denk dus wel even voor jou ;-) Vervolgens zijn wij verhuisd naar de voormalige Sloterweg (thans Rijnsburgerstraat) en daarna naar Slotervaart (Bakhuizen van den Brinkhof). Daar heb ik mijn ouderlijk huis verlaten en ben als student op kamers gegaan in de Jacob Obrechtstraat. Na mijn afstuderen aan de universiteit van Amsterdam ben ik een tweede studie aan de unversiteit in Utrecht gaan doen, naast mijn inmiddels vaste baan en heb ik daar een huis gezocht (en gevonden). Daar zijn mijn vrouw en ik getrouwd. Met een onderbreking van ruim 5 jaar (San Francisco en New York - toen werkzaam bij Bank of America) ben ik altijd in de omgeving van Utrecht blijven wonen. Ook nu nog, woon ik in een dorp even ten zuidoosten van Utrecht. Onze kinderen en hun partners en inmiddels kleinkind wonen allen eveneens in Utrecht, dus de binding daar is groot. In de IJsselstraat in Amsterdam heb ik maar kort gewoond. Zo, alleen mijn pincode geef ik niet af ;-) Hahaha. die had je al verteld toch 3681 was het toch? :-) |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 14:08 schreef swennos het volgende:[..] o nee dat zeker weten niet mijn oud collega was er zo een en daar ben ik hem zeer zeer dankbaar voor Normen, waarden, en respect moet men verdienen, dat krijg je niet zomaar, that's my way of life... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Dat kan niet, want das de mijne...... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahahaha. Bijna: ik heb een 17-cijferige pincode in verband met het enorme saldo ;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahahaha, je bent geweldig vriend. Er is toch ooit eens een periode geweest, dat je speciaal op aanvraag een 5 cijferige pincode kon opvragen in NL. Ik kan me daar namelijk iets van herinneren begin jaren 2000, of heb ik dat mis? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Whahahahahahahaha, dat is waar ook, sorry dat iedereen het nu weet..... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 15:07 schreef remco k het volgende:[..] Whahahaha, je bent geweldig vriend. Er is toch ooit eens een periode geweest, dat je speciaal op aanvraag een 5 cijferige pincode kon opvragen in NL. Ik kan me daar namelijk iets van herinneren begin jaren 2000, of heb ik dat mis? Ik heb echt geen idee. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Ik dacht dat je het wel zou weten, minpuntje voor Pietje:-( |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
geen idee in het duits man hahahahaha |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahahaha! Keine Anus... whahahaha! Wacht even, zie dat Remco het al geschreven had. Moet toch lachen!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 december 2010 door Pietje -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Wat ben je ook een clown he... Whaahahahahaha |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Tja Remco, ik kan niet alles weten... Hahaha |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: Het is na woensdag |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Eh... nog even wachten... Overigens, de laatste weken zijn op het Feyenoord-forum nogal wat negatieve Ajax-topics gestart... Ze hadden zo'n lol daar. Maar nu is het er opvallend oorverdovend stil. Wat zou de reden zijn? ;-) |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 12:59 schreef Pietje het volgende:[..] Eh... nog even wachten... Overigens, de laatste weken zijn op het Feyenoord-forum nogal wat negatieve Ajax-topics gestart... Ze hadden zo'n lol daar. Maar nu is het er opvallend oorverdovend stil. Wat zou de reden zijn? ;-) Geen idee en maakt mij niet zo veel uit |
|
|
|