BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord 1 - Excelsior voorbeschouwing

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
sportdwaas
 sportdwaas - dinsdag 07 december 2010 - 23:20   quote  deeplink  
Na de wedstrijd in Tilburg gaf Been zijn ploeg een 4tje. De trainer krijgt van mij een 3,5. Wie weet dat Mario op zijn gouwe pik Feyenoord nog in de eredivisie weet te houden, als ie niet is ingeslikt door een mokkel, en als Excelsior morgen punten pakt tegen NAC is er alle ruimte voor een intraRotterdamse vriendendienst. Mario's team hangt als los zand aan elkaar en het eigen doelpunt van R. van Haaren had kunnen worden voorkomen door coaching in het veld. Het lijkt er ook op dat de spelers te weinig bereid zijn elkaars fouten op te vangen. Vlaar kan wel achteraf de pers te woord staan en verwijzen naar afspraken maar in het veld organiseert hij zijn verdediging matig dit jaar. Zal wel bezig zijn met nieuwe werkgever.

December is een dure maand dus deze vriend van Feyenoord draagt voorlopig niet bij aan de aankoop van oorbellen, sportwagens en het zetten van tattoos door de profvoetballers.

Als ik drie wedstrijden achter elkaar meer dan 5 vloeiende aanvallen en combinaties zie (een ééntweetje af en toe) ga ik me allicht bedenken. Dat zal dan in maart volgend jaar zijn. Het lijkt me tijd dat de heren uit de selectie van Feyenoord nu eens wat gaan laten zien op het veld.

Het is niet uit te sluiten dat met wat geluk Feyenoord gaat draaien en 3 punten tegen de Woudensteiners kunnen wat rust brengen. Nu F. de Boer het roer in Amsterdam heeft overgenomen verwacht ik niet dat daar iets te halen valt voor Feyenoord.

Waar ik ook zo moe van wordt is dat gelul dat de selectie jong is. Er wordt gewoon slecht gespeeld en slecht gecombineerd en bij balverlies gaan de handen naar het hoofd in plaats van dat er wordt geprobeerd te heroveren.

Ik eis een overwinning tegen Excelsior en als dat niet lukt moet Mario de eer maar aan zichzelf houden. En als echte supporter moet hij dan maar af zien van zijn salaris.

Vooralsnog ga ik ervan uit dat het zondag gaat lukken met de volgende opstelling:

van Dijk
Leerdam, Martins Indi, Vlaar, de Cler
El Ahmadi, van Haaren, Wijnaldum, Cabral
Castaignos van Beukering
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 08 december 2010 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 december 2010 - 23:20 schreef sportdwaas het volgende:
December is een dure maand dus deze vriend van Feyenoord draagt voorlopig niet bij aan de aankoop van oorbellen, sportwagens en het zetten van tattoos door de profvoetballers.
Is dit een hele omslachtige manier om te zeggen dat je het initiatief van VvF, om Feyenoord er bovenop te helpen, niet steunt in woord en gebaar?

Overigens ben ik benieuwd wie je als opvolger van Mario wilt zien. Welke trainer gaat Feyenoord wel het succes brengen? Dachten/hoopten/verwachtten wij niet bij achtereenvolgens Koeman, Van Marwijk, Verbeek en Been dat deze mensen de club (acceptabele) prestaties zouden bezorgen? En hebben zij de verwachtingen kunnen waarmaken?

Ik wil hier overigens geen algemene trend aangegeven (of een situatie als bij Ajax), zeker aangezien ook elke 'mislukking' zo zijn eigen redenen had.

Wel wil ik zeggen dat heel weinig trainers een garantie voor succes zijn, zeker bij een moeilijke club (om te coachen) als Feyenoord. Een veel genoemde naam als Van Hanegem heeft ook niet overal het succes kunnen brengen, vraag maar aan FC Utrecht. Dus tenzij een Guus Hiddink beschikbaar, vind ik dat Feyenoord vooral niet moet panikeren en dat we achter Been moeten blijven staan. Been heeft als eens eerder laten zien, bij NEC, dat een 17de plaats halverwege, nog steeds een mooie tweede seizoenshelft kan betekenen. Om nog maar te zwijgen over het feit dat hij NEC europees heeft laten overwinteren. Bovendien heeft Feyenoord, mede dankzij Been, vorig jaar gewoon een heel aardig seizoen gedraait.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - woensdag 08 december 2010 - 00:47   quote  deeplink  
De problemen van Feyenoord zijn natuurlijk niet alleen te wijten aan het feit dat we zo jongen selectie hebben, wel hangen een aantal zaken ermee samen. Bijvoorbeeld het gebrek aan organisatie, (bij tijd en wijlen) rust in het spel en kwaliteit. Dit zijn ook dingen die komen met de jaren. Daarom hadden spelers als vooral Hofland, Gio en waarschijnlijk ook Landzaat (en Makaay) nog zoveel kunnen betekenen voor Feyenoord. Het is natuurlijk niet zo dat een Van Haaren nu al het niveau kan halen dat hij over een jaar of 5 kan halen. Om maar te zwijgen over de mentale ontwikkeling die hij dan heeft doorgemaakt.

Als ik de huidige selectie beschouw dan zijn naar mijn mening maar een half elftal echt 'Feyenoord-waardig', daarmee bedoel ik stabiel genoeg om constant te kunnen presteren.

Keeper
Fernandez-Vlaar-CV-De Cler
El Ahmadi-Middenveld-Middenveld
Rechtsbuiten-Tomasson-Cisse

Dit zou in feite het geraamte moeten zijn. Hierin kan je moeiteloos 'talenten' als Fer, Wijnaldum en Mulder/Darley inpassen (hoewel die eerste 2 de status als talent langzaam beginnen te ontgroeien). Bovendien kan je hierbij ook 'gewone' voetballers inpassen (spelers die eigenlijk niet goed genoeg zijn, maar meeliften op het niveau van anderen) als bijvoorbeeld Bahia, Biseswar, Bruins (hoewel Luigi een geval apart is) en waarschijnlijk zelfs ook spelers als Auassar en Schaken.

Om een lang verhaal kort te maken. Geraamte valt weg (vooral blessures en het vertrek van Gio, Hofland, Landzaat en Makaay), geraamte wordt vervangen door jonge talenten. Meevoetballers (Bahia, Biseswar etc), andere talenten (Fer, Wijnaldum) kunnen zich niet meer optrekken aan dit geraamte en vallen (voorlopig) door de mand, aangezien zij (nog) niet de kwaliteit hebben om deze taak over te nemen.

Zo simpel is het in feite. Punt is dat Feyenoord geen stabiele ploeg kan en zal vormen (en dus een zegereeks neerzetten), zolang niet tenminste een paar van voorgenoemde spelers terugkeert. Kan je moeilijk Been de schuld van geven.
paco
 paco - woensdag 08 december 2010 - 07:03   quote  deeplink  
jong heracles-jong feyenoord/excelsior 5-0 met van beukering allemachtig wat super slecht
Stylzz
 Stylzz - woensdag 08 december 2010 - 07:39   quote  deeplink  
Nou inderdaad.. tis allemaal hopeloos, trek de stekker dr maar uit.
Word nooit meer wat. kut club, kut spelers, kut talenten, kut weer, de beuk, kut oudjes, kut been, kut beenhakker, kut gudde, kut trainers, kut bestuur, kut jeugd, Babovic///held, kut supporters, kut stadion, kut burgermeester, kut vvf, kut van hanegem, kut actie, kut land, kut forum, kut Stylzz em kut post.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 december 2010 door Stylzz --
Els
 Els - woensdag 08 december 2010 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 december 2010 - 07:39 schreef Stylzz het volgende:
Nou inderdaad.. tis allemaal hopeloos, trek de stekker dr maar uit.
Word nooit meer wat. kut club, kut spelers, kut talenten, kut weer, de beuk, kut oudjes, kut been, kut beenhakker, kut gudde, kut trainers, kut bestuur, kut jeugd, Babovic///held, kut supporters, kut stadion, kut burgermeester, kut vvf, kut van hanegem, kut actie, kut land, kut forum, kut Stylzz em kut post.
aardige samenvatting
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 08 december 2010 - 08:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 december 2010 - 07:39 schreef Stylzz het volgende:
Nou inderdaad.. tis allemaal hopeloos, trek de stekker dr maar uit.
Word nooit meer wat. kut club, kut spelers, kut talenten, kut weer, de beuk, kut oudjes, kut been, kut beenhakker, kut gudde, kut trainers, kut bestuur, kut jeugd, Babovic///held, kut supporters, kut stadion, kut burgermeester, kut vvf, kut van hanegem, kut actie, kut land, kut forum, kut Stylzz em kut post.
kut voor je, man.
moa
 moa - woensdag 08 december 2010 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 december 2010 - 07:39 schreef Stylzz het volgende:
Nou inderdaad.. tis allemaal hopeloos, trek de stekker dr maar uit.
Word nooit meer wat. kut club, kut spelers, kut talenten, kut weer, de beuk, kut oudjes, kut been, kut beenhakker, kut gudde, kut trainers, kut bestuur, kut jeugd, Babovic///held, kut supporters, kut stadion, kut burgermeester, kut vvf, kut van hanegem, kut actie, kut land, kut forum, kut Stylzz em kut post.
Ik wou dat ik zoveel kut in mn leven had.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 08 december 2010 - 08:49   quote  deeplink  
Tsja.. we lopen allemaal alleen maar te zeiken, wat doen we hier nog?
hotjumper
 hotjumper - woensdag 08 december 2010 - 09:02   quote  deeplink  
T-Feyenoord geeft een goede samenvatting van de situatie. Daar wil ik alleen nog even aan toevoegen:

Trouw! Als het gerucht al gaat dat er belangstelling voor een speler is van een andere club, roepen wij het hardst dat hij trouw moet blijven aan de club. Wees dan verdomme ook eens trouw aan de trainer (de clubman die we allemaal wilden zien komen) en de spelers en brand ze niet af na een slecht half seizoen!

Verder natuurlijk wat Stylzz zegt
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 08 december 2010 - 09:33   quote  deeplink  
Toen Landzaat bij Feyenoord speelde zat iedereen op hem af te geven, gisteren nam hij in de CL onder grote druk 2x een penalty. Landzaat is 10x beter dan El Ahmadi, die nooit een gericht schot produceert en balverliefd is, maar toch koos Feyenoord ervoor hem te laten gaan. Kijk waarom moeten supporters nu via collectes het slechte aan- en verkoopbeleid gaan herfinancieren..

Ik heb dit jaar alle wedstrijden van Feyenoord gezien en het is gewoon zo dat het niet lukt goed combinatievoetbal op de mat te leggen. Daar herken je de hand van de trainer. Mario is een populaire jongen met een leuk praatje en een goed grapje op zijn tijd maar hij krijgt zijn ploeg niet goed gemotiveerd. Het ligt ook nooit aan hem.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 08 december 2010 - 09:34   quote  deeplink  
Landzaat is een lul!
MMM
 MMM - woensdag 08 december 2010 - 09:36   quote  deeplink  
Landzaat doet het daar beter omdat hij daar tussen spelers staat die wel kwaliteit hebben, hier zou hij er zoals al die jaren niks van bakken..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 december 2010 door MMM --
Stylzz
 Stylzz - woensdag 08 december 2010 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 december 2010 - 09:33 schreef sportdwaas het volgende:
Toen Landzaat bij Feyenoord speelde zat iedereen op hem af te geven, gisteren nam hij in de CL onder grote druk 2x een penalty. Landzaat is 10x beter dan El Ahmadi, die nooit een gericht schot produceert en balverliefd is, maar toch koos Feyenoord ervoor hem te laten gaan. Kijk waarom moeten supporters nu via collectes het slechte aan- en verkoopbeleid gaan herfinancieren..

Ik heb dit jaar alle wedstrijden van Feyenoord gezien en het is gewoon zo dat het niet lukt goed combinatievoetbal op de mat te leggen. Daar herken je de hand van de trainer. Mario is een populaire jongen met een leuk praatje en een goed grapje op zijn tijd maar hij krijgt zijn ploeg niet goed gemotiveerd. Het ligt ook nooit aan hem.
wie?

en je moet nix, lamlul.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 december 2010 door Stylzz --
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 08 december 2010 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 december 2010 - 00:28 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Is dit een hele omslachtige manier om te zeggen dat je het initiatief van VvF, om Feyenoord er bovenop te helpen, niet steunt in woord en gebaar?

Overigens ben ik benieuwd wie je als opvolger van Mario wilt zien. Welke trainer gaat Feyenoord wel het succes brengen? Dachten/hoopten/verwachtten wij niet bij achtereenvolgens Koeman, Van Marwijk, Verbeek en Been dat deze mensen de club (acceptabele) prestaties zouden bezorgen? En hebben zij de verwachtingen kunnen waarmaken?

Ik wil hier overigens geen algemene trend aangegeven (of een situatie als bij Ajax), zeker aangezien ook elke 'mislukking' zo zijn eigen redenen had.

Wel wil ik zeggen dat heel weinig trainers een garantie voor succes zijn, zeker bij een moeilijke club (om te coachen) als Feyenoord. Een veel genoemde naam als Van Hanegem heeft ook niet overal het succes kunnen brengen, vraag maar aan FC Utrecht. Dus tenzij een Guus Hiddink beschikbaar, vind ik dat Feyenoord vooral niet moet panikeren en dat we achter Been moeten blijven staan. Been heeft als eens eerder laten zien, bij NEC, dat een 17de plaats halverwege, nog steeds een mooie tweede seizoenshelft kan betekenen. Om nog maar te zwijgen over het feit dat hij NEC europees heeft laten overwinteren. Bovendien heeft Feyenoord, mede dankzij Been, vorig jaar gewoon een heel aardig seizoen gedraait.
Ik vind dat spelers nu maar eens iets moeten laten zien. En Been ook. Ze verdienen volgens mij allemaal dik boven de 3 ton per jaar (Bruins, Biseswar, Ahmadi en ook Been ver daarboven).

Ik vind (nog niet) dat ze Been moeten wegsturen maar ik vind ook zeker niet dat ze zijn contract nu moeten verlengen. Als alternatief zie ik van Gastel, Cor Adriaanse, Pastoor en misschien zelfs Hoekstra (want die moet echt elke week met een zooitje ongeregeld aan de slag, i.e. reservespelers van 2 verschillende clubs).
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 08 december 2010 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 december 2010 - 09:34 schreef hotjumper het volgende:
Landzaat is een lul!
Kijk dat bedoel ik nou. Zou het misschien zo kunnen zijn dat aggressieve en opgefokt supporters de zin bij spelers en anderen wegnemen iets voor Feyenoord te betekenen..
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 08 december 2010 - 09:41   quote  deeplink  
Volgens mij maakte Landzaat als enige een mooi doelpunt tegen Ajax vorig jaar

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 december 2010 door sportdwaas --
KKL
 KKL - woensdag 08 december 2010 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 december 2010 - 00:28 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Is dit een hele omslachtige manier om te zeggen dat je het initiatief van VvF, om Feyenoord er bovenop te helpen, niet steunt in woord en gebaar?

Overigens ben ik benieuwd wie je als opvolger van Mario wilt zien. Welke trainer gaat Feyenoord wel het succes brengen? Dachten/hoopten/verwachtten wij niet bij achtereenvolgens Koeman, Van Marwijk, Verbeek en Been dat deze mensen de club (acceptabele) prestaties zouden bezorgen? En hebben zij de verwachtingen kunnen waarmaken?

Ik wil hier overigens geen algemene trend aangegeven (of een situatie als bij Ajax), zeker aangezien ook elke 'mislukking' zo zijn eigen redenen had.

Wel wil ik zeggen dat heel weinig trainers een garantie voor succes zijn, zeker bij een moeilijke club (om te coachen) als Feyenoord. Een veel genoemde naam als Van Hanegem heeft ook niet overal het succes kunnen brengen, vraag maar aan FC Utrecht. Dus tenzij een Guus Hiddink beschikbaar, vind ik dat Feyenoord vooral niet moet panikeren en dat we achter Been moeten blijven staan. Been heeft als eens eerder laten zien, bij NEC, dat een 17de plaats halverwege, nog steeds een mooie tweede seizoenshelft kan betekenen. Om nog maar te zwijgen over het feit dat hij NEC europees heeft laten overwinteren. Bovendien heeft Feyenoord, mede dankzij Been, vorig jaar gewoon een heel aardig seizoen gedraait.
Geen speld tussen te krijgen!
KKL
 KKL - woensdag 08 december 2010 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 december 2010 - 00:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:
De problemen van Feyenoord zijn natuurlijk niet alleen te wijten aan het feit dat we zo jongen selectie hebben, wel hangen een aantal zaken ermee samen. Bijvoorbeeld het gebrek aan organisatie, (bij tijd en wijlen) rust in het spel en kwaliteit. Dit zijn ook dingen die komen met de jaren. Daarom hadden spelers als vooral Hofland, Gio en waarschijnlijk ook Landzaat (en Makaay) nog zoveel kunnen betekenen voor Feyenoord. Het is natuurlijk niet zo dat een Van Haaren nu al het niveau kan halen dat hij over een jaar of 5 kan halen. Om maar te zwijgen over de mentale ontwikkeling die hij dan heeft doorgemaakt.

Als ik de huidige selectie beschouw dan zijn naar mijn mening maar een half elftal echt 'Feyenoord-waardig', daarmee bedoel ik stabiel genoeg om constant te kunnen presteren.

Keeper
Fernandez-Vlaar-CV-De Cler
El Ahmadi-Middenveld-Middenveld
Rechtsbuiten-Tomasson-Cisse

Dit zou in feite het geraamte moeten zijn. Hierin kan je moeiteloos 'talenten' als Fer, Wijnaldum en Mulder/Darley inpassen (hoewel die eerste 2 de status als talent langzaam beginnen te ontgroeien). Bovendien kan je hierbij ook 'gewone' voetballers inpassen (spelers die eigenlijk niet goed genoeg zijn, maar meeliften op het niveau van anderen) als bijvoorbeeld Bahia, Biseswar, Bruins (hoewel Luigi een geval apart is) en waarschijnlijk zelfs ook spelers als Auassar en Schaken.

Om een lang verhaal kort te maken. Geraamte valt weg (vooral blessures en het vertrek van Gio, Hofland, Landzaat en Makaay), geraamte wordt vervangen door jonge talenten. Meevoetballers (Bahia, Biseswar etc), andere talenten (Fer, Wijnaldum) kunnen zich niet meer optrekken aan dit geraamte en vallen (voorlopig) door de mand, aangezien zij (nog) niet de kwaliteit hebben om deze taak over te nemen.

Zo simpel is het in feite. Punt is dat Feyenoord geen stabiele ploeg kan en zal vormen (en dus een zegereeks neerzetten), zolang niet tenminste een paar van voorgenoemde spelers terugkeert. Kan je moeilijk Been de schuld van geven.
Geen speld tussen te krijgen!
el1986
 el1986 - woensdag 08 december 2010 - 09:42   quote  deeplink  
kan je er geen feyenoord (A) 1- excelsior van maken?
el1986
 el1986 - woensdag 08 december 2010 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 december 2010 - 09:40 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Kijk dat bedoel ik nou. Zou het misschien zo kunnen zijn dat aggressieve en opgefokt supporters de zin bij spelers en anderen wegnemen iets voor Feyenoord te betekenen..
hahha 1-0
MMM
 MMM - woensdag 08 december 2010 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 december 2010 - 09:41 schreef sportdwaas het volgende:
Volgens mij maakte Landzaat als enige een mooi doelpunt tegen Ajax vorig jaar
En volgens mij passte hij 2 keer (competitie en bekerfinale) terug als een idioot waardoor die neuzen 2 keer scoorde vorig jaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 december 2010 door MMM --
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 08 december 2010 - 09:45   quote  deeplink  
Wijnaldum speelt al sinds 2007 in Feyenoord1. Op zijn mentaliteit en inzet is niets aan te merken. Wel moet hij leren sneller af te spelen. Dat heeft niets met leeftijd te maken maar alles met spelinzicht en coaching in het veld. Een balletje 1001x hoog kunnen houden, achter het standbeen langs voorzetten kan aan de orde komen bij een veilige voorsprong.
KKL
 KKL - woensdag 08 december 2010 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 december 2010 - 09:38 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Ik vind dat spelers nu maar eens iets moeten laten zien. En Been ook. Ze verdienen volgens mij allemaal dik boven de 3 ton per jaar (Bruins, Biseswar, Ahmadi en ook Been ver daarboven).

Ik vind (nog niet) dat ze Been moeten wegsturen maar ik vind ook zeker niet dat ze zijn contract nu moeten verlengen. Als alternatief zie ik van Gastel, Cor Adriaanse, Pastoor en misschien zelfs Hoekstra (want die moet echt elke week met een zooitje ongeregeld aan de slag, i.e. reservespelers van 2 verschillende clubs).
dus als je veel verdiend...presteer je automatisch heel erg goed?
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 08 december 2010 - 09:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 december 2010 - 09:44 schreef MMM het volgende:

[..]

En volgens mij passte hij 2 keer (competitie en bekerfinale) terug als een idioot waardoor die neuzen 2 keer scoorde vorig jaar.
Als eerder opgemerkt onder Been is de terugspeelbal het belangrijkste onderdeel geworden van de taktiek. Ook dit jaar gaat de bal 50+ keer per wedstrijd terug op de keeper.
el1986
 el1986 - woensdag 08 december 2010 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 december 2010 - 09:45 schreef KKL het volgende:

[..]

dus als je veel verdiend...presteer je automatisch heel erg goed?
i don't think so..

de cler( laatste tijd wel iets beter)
landzaat haalde t bij ons er ook niet uit
hofland deed het ook niet super goed
makaay haalde de 100% ook niet

tomasson, mijn favo, maar dmv zijn blessure kost die alleen maar heel veel geld!

en ga zo maar door.. dus antwoord op je vraag; NEE ik vind van niet
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 08 december 2010 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 december 2010 - 09:45 schreef KKL het volgende:

[..]

dus als je veel verdiend...presteer je automatisch heel erg goed?
Natuurlijk niet maar als je veel verdiend in een teamsport mag je verwachten dat er een redelijke inspanning of prestatie tegenover staat. Bij sommigen bij Feyenoord is dat niet het geval. van Hanegem beschreef het in zijn column.. Mokotjo geeft een mindere pass en wat doet El Ahmadi... met zijn handen in de zij gaan staan alsof ie C. Ronaldo is. In een team moet je voor elkaar willen werken en elkaars fouten opvangen. Er moet gecoached worden in het veld en Been moet dat stimuleren. Ik zie het niet
el1986
 el1986 - woensdag 08 december 2010 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 december 2010 - 09:50 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Natuurlijk niet maar als je veel verdiend in een teamsport mag je verwachten dat er een redelijke inspanning of prestatie tegenover staat. Bij sommigen bij Feyenoord is dat niet het geval. van Hanegem beschreef het in zijn column.. Mokotjo geeft een mindere pass en wat doet El Ahmadi... met zijn handen in de zij gaan staan alsof ie C. Ronaldo is. In een team moet je voor elkaar willen werken en elkaars fouten opvangen. Er moet gecoached worden in het veld en Been moet dat stimuleren. Ik zie het niet
eens..!
KKL
 KKL - woensdag 08 december 2010 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 december 2010 - 09:45 schreef sportdwaas het volgende:
Wijnaldum speelt al sinds 2007 in Feyenoord1. Op zijn mentaliteit en inzet is niets aan te merken. Wel moet hij leren sneller af te spelen. Dat heeft niets met leeftijd te maken maar alles met spelinzicht en coaching in het veld. Een balletje 1001x hoog kunnen houden, achter het standbeen langs voorzetten kan aan de orde komen bij een veilige voorsprong.
Je zegt het zelf al 'coaching' ontbreekt.....dus ben je uiteindelijk het helemaal eens met T-Feyenoord!
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 08 december 2010 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 december 2010 - 09:54 schreef KKL het volgende:

[..]

Je zegt het zelf al 'coaching' ontbreekt.....dus ben je uiteindelijk het helemaal eens met T-Feyenoord!
In mijn openingspost stel ik ook al dat het eigendoelpunt van R. van Haaren mede komt door gebrek aan coaching dus T-Feyenoord is het met mij eens

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 december 2010 door sportdwaas --
el1986
 el1986 - woensdag 08 december 2010 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 december 2010 - 09:54 schreef KKL het volgende:

[..]

Je zegt het zelf al 'coaching' ontbreekt.....dus ben je uiteindelijk het helemaal eens met T-Feyenoord!
el dramadi is ouder, meer ervaring, en zelfs hij speelt die bal nooit over, hoe kan dat dan een goede voorbeeld zijn voor wijnaldum?
de fout begint al bij de ervarende spelers... wat dat betreft..
KKL
 KKL - woensdag 08 december 2010 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 december 2010 - 09:50 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Natuurlijk niet maar als je veel verdiend in een teamsport mag je verwachten dat er een redelijke inspanning of prestatie tegenover staat. Bij sommigen bij Feyenoord is dat niet het geval. van Hanegem beschreef het in zijn column.. Mokotjo geeft een mindere pass en wat doet El Ahmadi... met zijn handen in de zij gaan staan alsof ie C. Ronaldo is. In een team moet je voor elkaar willen werken en elkaars fouten opvangen. Er moet gecoached worden in het veld en Been moet dat stimuleren. Ik zie het niet
Hebben wij spelers in het elftal staan zoals een Bosvelt, Kuyt, PvH of een De Wolf?

NEE!!!

Missen wij zulke leiderstypes?

JA!!!

Ach laat maar deze discussie want volgens mij heb jezelf nooit op een redelijk nivo gevoetbald?
dus begrijpen zal je ook niet
el1986
 el1986 - woensdag 08 december 2010 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 december 2010 - 09:58 schreef KKL het volgende:

[..]

Hebben wij spelers in het elftal staan zoals een Bosvelt, Kuyt, PvH of een De Wolf?

NEE!!!

Missen wij zulke leiderstypes?

JA!!!

Ach laat maar deze discussie want volgens mij heb jezelf nooit op een redelijk nivo gevoetbald?
dus begrijpen zal je ook niet
mwah..
ik vind wel dat ook al ben je 18..
zelfs al ben je 13, en je voetbald op dat moment op hoogste niveau, dat je moet weten waar je mee bezig bent, waaronder coachen, en sturen etc!
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 08 december 2010 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 december 2010 - 09:57 schreef el1986 het volgende:

[..]

el dramadi is ouder, meer ervaring, en zelfs hij speelt die bal nooit over, hoe kan dat dan een goede voorbeeld zijn voor wijnaldum?
de fout begint al bij de ervarende spelers... wat dat betreft..
Het heeft helemaal niets met jeugdigheid te maken maar alles met coaching en spelinzicht. Als ik kijk naar El Ahmadi aan de bal dan wacht hij altijd te lang met afspelen, altijd. Hij kan het volgens mij heus wel alleen het is er niet meer als automatisme in te krijgen. Hij kan ook niet schieten.. daar kun je toch op trainen
el1986
 el1986 - woensdag 08 december 2010 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 december 2010 - 10:00 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Het heeft helemaal niets met jeugdigheid te maken maar alles met coaching en spelinzicht. Als ik kijk naar El Ahmadi aan de bal dan wacht hij altijd te lang met afspelen, altijd. Hij kan het volgens mij heus wel alleen het is er niet meer als automatisme in te krijgen. Hij kan ook niet schieten.. daar kun je toch op trainen
eens.

ja, met als voorbeeld, in de 1e helft had hij de bal naar luc moeten spelen in de ruimte dan stond luc 1 op 1. maar weer dat kapje terug achter het standbeen, dat haalt het tempo ook uit de wedstrijd...
sportdwaas
 sportdwaas - woensdag 08 december 2010 - 10:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 december 2010 - 09:58 schreef KKL het volgende:

[..]

Hebben wij spelers in het elftal staan zoals een Bosvelt, Kuyt, PvH of een De Wolf?

NEE!!!

Missen wij zulke leiderstypes?

JA!!!

Ach laat maar deze discussie want volgens mij heb jezelf nooit op een redelijk nivo gevoetbald?
dus begrijpen zal je ook niet
Dus moeten ze ook niet zoveel verdienen. Mijn taak als linksback, linkshalf of linksbuiten was respectievelijk bal afpakken en naar voren overspelen naar een middenvelder of buitenspeler, bal afpakken en overspelen naar middenvelder of buitenspeler en mannetje passeren op techniek of snelheid en voorzet geven vanaf de flanken. Verder zoveel mogelijk een mannetje in de weg lopen bij balbezit tegenstander.
el1986
 el1986 - woensdag 08 december 2010 - 10:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 december 2010 - 10:03 schreef sportdwaas het volgende:

[..]

Dus moeten ze ook niet zoveel verdienen. Mijn taak als linksback, linkshalf of linksbuiten was respectievelijk bal afpakken en naar voren overspelen naar een middenvelder of buitenspeler, bal afpakken en overspelen naar middenvelder of buitenspeler en mannetje passeren op techniek of snelheid en voorzet geven vanaf de flanken. Verder zoveel mogelijk een mannetje in de weg lopen bij balbezit tegenstander.
ja, ze maken het zichzelf moe, nat als dat je achterin druk hebt, willen ze alsnog via de flanken opnieuw opbouwen, ROS DIE BAL GEWOON NAAR VOREN MAN!

off topic: denk wel dat ze gebrand zijn aankomende wedstrijd.. dat denk ik echt, maar voor hoe lang dat duurt?
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 08 december 2010 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 december 2010 - 08:49 schreef Stylzz het volgende:
Tsja.. we lopen allemaal alleen maar te zeiken, wat doen we hier nog?
Ben je depressief? Moet je Obiku ff contacten. Vrolijkt je zo weer op!
el1986
 el1986 - woensdag 08 december 2010 - 10:20   quote  deeplink  
is er een reden voor ''lichtpuntjes'' dan?
ik zie ze niet, ja in mn kerstboom//KUT!!

pim//held! dat is het lichtpunt opt moment, maar hij helpt ons er ook niet boven op, althans, hij kan ons ook niet aan punten helpen
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 08 december 2010 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 december 2010 - 09:33 schreef sportdwaas het volgende:
Toen Landzaat bij Feyenoord speelde zat iedereen op hem af te geven, gisteren nam hij in de CL onder grote druk 2x een penalty. Landzaat is 10x beter dan El Ahmadi, die nooit een gericht schot produceert en balverliefd is, maar toch koos Feyenoord ervoor hem te laten gaan. Kijk waarom moeten supporters nu via collectes het slechte aan- en verkoopbeleid gaan herfinancieren..

Ik heb dit jaar alle wedstrijden van Feyenoord gezien en het is gewoon zo dat het niet lukt goed combinatievoetbal op de mat te leggen. Daar herken je de hand van de trainer. Mario is een populaire jongen met een leuk praatje en een goed grapje op zijn tijd maar hij krijgt zijn ploeg niet goed gemotiveerd. Het ligt ook nooit aan hem.
Onzin,
Landzaat heeft geen ruk gepresteerd in Rotterdam.
in het vorig seizoen heeft Been aangetoond een geschikte trainer te zijn. En nu zit ie opgescheept met een grillig, onervaren team. En essentiële spelers die geblesseerd zijn.

Al met al snap jij -en meerdere op dit Forum- niet dat Feyenoord moet overleven in deze jaren. Dat kan uitsluitend als er rust bewaard wordt en een clubmensen het sportieve gedeelte in handen hebben.
Been is een overlever.
Dat soort mensen heeft de club nu nodig!
el1986
 el1986 - woensdag 08 december 2010 - 10:28   quote  deeplink  
nja, over stukje been, heb je enigzins gelijk, maar ik vind niet dat je het spel aan hem kan verwijten.. ik denk juist wel dat hij goed is met jeugdige spelers, maar ik heb het zelf ook gemerkt toen ik nog werkzaam( vrijwillig natuurlijk) was als trainer van de B1, dat de jonge jongens van nu niet meer zo zijn als de jonge jongens van toen( als ik ze zelf vergelijk met mezelf, hoe ik toen was, ben zelf pas 24)vroeger, toen ik 17/18 was ,was ik elke dag na school/vakantie werk, met een groepje aan het voetballen, elke dag!! tegenwoordig zitten al die jonge jongens te twitteren/hyves/msnnen/computer spelletjes doen, dat merk je gewoon! je ziet het af in het plezier wat ze beleven..

of dat nou ook het probleem is met de jochies bij ons feyenoord weet ik niet, maar tijden veranderen!

el ahmadi had idd allang weggemoeten, ipv landzaat!
eens dus!

@FR henk.

overlever is been zeker, maar het moet gvd niet ten koste gaan van onze club!
hij moet toegeven als die het niet meer aan kan, als die ook maar enkel een stukje in zn hart overheeft voor feyenoord, moet die aangeven( binnenshuis) dat die betere assistentie nodig heeft, of zijn plek moet afstaan.. NIET DAT IK DAT WIL!! maar er moet verandering in komen.. nogmaasl, ik wil niet dat been weggaat hé! des noods moet LEO wat beter zijn best doen, want sorry dat ik het zeg, van hem had ik HEEL wat meer verwacht!!
MMM
 MMM - woensdag 08 december 2010 - 10:30   quote  deeplink  
El Ahmadi is sinds zijn terugkomst in de basis wekelijks 1 van de betere. Landzaat heeft er niks van gebakken hier.
el1986
 el1986 - woensdag 08 december 2010 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 december 2010 - 10:30 schreef MMM het volgende:
El Ahmadi is sinds zijn terugkomst in de basis wekelijks 1 van de betere. Landzaat heeft er niks van gebakken hier.
ah kom op.. vind je dat serieus?
hij haalde afgelopen week weer zo DOM het tempo er uit, en nog geluk hebben dat die zn 2e geel niet pakte.. hij speelt TE wispelturig, wat wel zo is, hij is 1 van de oudere geloof ik? dat is wel weer iets goed
MMM
 MMM - woensdag 08 december 2010 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 december 2010 - 10:33 schreef el1986 het volgende:

[..]

ah kom op.. vind je dat serieus?
hij haalde afgelopen week weer zo DOM het tempo er uit, en nog geluk hebben dat die zn 2e geel niet pakte.. hij speelt TE wispelturig, wat wel zo is, hij is 1 van de oudere geloof ik? dat is wel weer iets goed
Ja, dat meen ik. Vond hem zondag tegen Willem II ook weer 1 van de betere. Het enige wat hij moet doen is sneller spelen in plaats van alleen maar lopen met de bal. Die actie was inderdaad erg lomp, had hij zo z'n 2e gele voor kunnen krijgen.

Ik heb me ook alleen maar lopen irriteren aan El Ahmadi de afgelopen jaren maar ik vind hem de laatste weken niet verkeerd. (Zal je net zien speelt hij komende zondag ongelooflijk kut)
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 08 december 2010 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 december 2010 - 10:28 schreef el1986 het volgende:
@FR henk.

overlever is been zeker, maar het moet gvd niet ten koste gaan van onze club!
hij moet toegeven als die het niet meer aan kan, als die ook maar enkel een stukje in zn hart overheeft voor feyenoord, moet die aangeven( binnenshuis) dat die betere assistentie nodig heeft, of zijn plek moet afstaan.. NIET DAT IK DAT WIL!! maar er moet verandering in komen.. nogmaasl, ik wil niet dat been weggaat hé! des noods moet LEO wat beter zijn best doen, want sorry dat ik het zeg, van hem had ik HEEL wat meer verwacht!!
Been zal de eerste zijn die zelf de handdoek in de ring gooit. Leo stelt teleur inderdaad. Hij zou wat meer mogen communiceren over waarom hij spelers wel/niet wil inlijven. Transfervrij uiteraard.
el1986
 el1986 - woensdag 08 december 2010 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 december 2010 - 10:36 schreef MMM het volgende:

[..]

Ja, dat meen ik. Vond hem zondag tegen Willem II ook weer 1 van de betere. Het enige wat hij moet doen is sneller spelen in plaats van alleen maar lopen met de bal. Die actie was inderdaad erg lomp, had hij zo z'n 2e gele voor kunnen krijgen.

Ik heb me ook alleen maar lopen irriteren aan El Ahmadi de afgelopen jaren maar ik vind hem de laatste weken niet verkeerd. (Zal je net zien speelt hij komende zondag ongelooflijk kut)
hahaha zul je net zien ja, had ik toen ook..
waar je wel gelijk in hebt, dat hij sterk terug kwam, dat hij weer een basis plek had, beter heb je op dit moment ook niet, al zie ik liever mokotje, maar die 2 kunne samen spelen. maar als jij ff regelt dat hij sneller speelt idd.. dan open ik een topic
''el ahmadi//held!!''
el1986
 el1986 - woensdag 08 december 2010 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 december 2010 - 10:38 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Been zal de eerste zijn die zelf de handdoek in de ring gooit. Leo stelt teleur inderdaad. Hij zou wat meer mogen communiceren over waarom hij spelers wel/niet wil inlijven. Transfervrij uiteraard.
ja, want elke keer komt t van; we hebben geen geld.
GOH!! dat wisten we 10 jaar geleden ook al..
kom eens met wat nieuws, wees opener, naar je eigen fans toe
je weet bij voorbaat dat als je een jonge op stage laat komen, dat die geld moet kosten, vind dat ZO'N stomme actie steeds:S
MMM
 MMM - woensdag 08 december 2010 - 10:39   quote  deeplink  
Tussen Fer en El Ahmadi werkte het niet. Sinds dat Fer geblesseerd raakte is El Ahmadi beter gaan spelen met Mokotjo naast zich.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 december 2010 door MMM --
el1986
 el1986 - woensdag 08 december 2010 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 december 2010 - 10:39 schreef MMM het volgende:
Tussen Fer en El Ahmadi werkte het niet. Sinds dat Fer geblesseerd raakte is El Ahmadi beter gaan spelen met Mokotjo naast 'm.
mmm, en nu? wat wwou je met fer doen?
MMM
 MMM - woensdag 08 december 2010 - 10:42   quote  deeplink  
Fer in de vorm van vorig seizoen hoort altijd te spelen. Misschien beland El Ahmadi dan wel weer op de bank, geen idee.. Dat het niet liep aan het begin van dit seizoen met die 2, is duidelijk.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Feyenoord 1 - Excelsior voorbeschouwing









0.0081150