BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Een vechter in de ploeg.... Danny Buijs?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
w-asshole
 w-asshole - woensdag 08 december 2010 - 01:37   quote  deeplink  
Het is maar een voorbeeld, maar zo'n speler(bovendien een Echte Feyenoorder) kan het team toch vaak genoeg op sleeptouw nemen en waar nodig andere spelers(met eindelijke enige agressie) op hun taken wijzen? Voor dit Feyenoord in ieder geval een duidelijk versterking EN aan het einde van het seizoen transfervrij(+optie in contract voor 'interessante' aanbiedingen)
ted
 ted - woensdag 08 december 2010 - 06:10   quote  deeplink  
Goeie ,er moet er eentje bij die voorop in de strijd gaat.En ook eens een paar tegenstanders ondersteboven kegelt
Koos-C
 Koos-C - woensdag 08 december 2010 - 06:49   quote  deeplink  
Danny Buijs heeft het al eens bij Feyenoord mogen proberen en is het niet geworden.
Van een speler als Buijs worden we echt niet beter heren.
Dieren
 Dieren - woensdag 08 december 2010 - 07:57   quote  deeplink  
Geen Buijs wat een drama
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 08 december 2010 - 08:17   quote  deeplink  
Denk dat Buijs de verkeerde agressie heeft. Bovendien is hij voetballend ondermaats en zal niet serieus genomen worden door die eigenzinnige gassies.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 08 december 2010 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 december 2010 - 08:17 schreef FR-Henk het volgende:
Denk dat Buijs de verkeerde agressie heeft. Bovendien is hij voetballend ondermaats en zal niet serieus genomen worden door die eigenzinnige gassies.
Hij heeft natuurlijk bij Feyenoord nooit gespeeld zoals hij bij Groningen in een 4-4-2. Of geldt dit argument alleen voor Makaay? Verkeerde agressie in het veld bestaat niet, ik denk dat voor aan had gestaan bij opstootjes om het op te nemen voor zijn team genoten, hij kwam zeker te kort op voetbal gebied.
MMM
 MMM - woensdag 08 december 2010 - 09:16   quote  deeplink  
Mwah nee, dat zie ik niet echt zitten... Wel kan hij qua passie en strijd iets toevoegen.
hotjumper
 hotjumper - woensdag 08 december 2010 - 09:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 december 2010 - 09:16 schreef MMM het volgende:
Mwah nee, dat zie ik niet echt zitten... Wel kan hij qua passie en strijd iets toevoegen.
Precies...
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 08 december 2010 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 december 2010 - 09:13 schreef hotjumper het volgende:

[..]

Hij heeft natuurlijk bij Feyenoord nooit gespeeld zoals hij bij Groningen in een 4-4-2. Of geldt dit argument alleen voor Makaay? Verkeerde agressie in het veld bestaat niet, ik denk dat voor aan had gestaan bij opstootjes om het op te nemen voor zijn team genoten, hij kwam zeker te kort op voetbal gebied.
Verkeerde agressie...Bij Buijs slaan regelmatig stoppen door, zeker in 'zijn' kuip. Rode kaarten verzamelaar. Goeie agressie is dat omzetten in goed, mannelijk, slim, hard en fair bikkelen. Beheerst ie niet.
Wel jammer.
w-asshole
 w-asshole - woensdag 08 december 2010 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 december 2010 - 06:49 schreef Koos-C het volgende:
Danny Buijs heeft het al eens bij Feyenoord mogen proberen en is het niet geworden.
Van een speler als Buijs worden we echt niet beter heren.
Buijs heeft het inderdaad niet helemaal bewezen in zijn 1ste periode, maar het was niet zijn speelsysteem, en bovendien ging dat feyenoord nu nog voor het kampioenschap.. We zijn bezig met een proces, waarin Danny Buijs van superveel waarde kan zijn denk ik. Het Rode kaartenprobleem is wel een probleempje, al lijkt hij daar bij ADO al veel minder last van te hebben?
Vnny
 Vnny - woensdag 08 december 2010 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 december 2010 - 12:26 schreef w-asshole het volgende:

[..]

Buijs heeft het inderdaad niet helemaal bewezen in zijn 1ste periode, maar het was niet zijn speelsysteem, en bovendien ging dat feyenoord nu nog voor het kampioenschap.. We zijn bezig met een proces, waarin Danny Buijs van superveel waarde kan zijn denk ik. Het Rode kaartenprobleem is wel een probleempje, al lijkt hij daar bij ADO al veel minder last van te hebben?
hij is de laatste tijd ook geblesseerd, dan krijg je vaak ook minder kaarten
hoogvliet010
 hoogvliet010 - woensdag 08 december 2010 - 13:08   quote  deeplink  
Moet toch niet gekker worden!!!!
craven
 craven - woensdag 08 december 2010 - 13:10   quote  deeplink  
qua mentaliteit mag iedereen wel een beetje buys mentaliteit hebben in feyenoord, qua voetbal komt hij echt tekort...
KKL
 KKL - woensdag 08 december 2010 - 13:45   quote  deeplink  
semschilt_jpg_793533d.jpg
Milo
 Milo - woensdag 08 december 2010 - 14:22   quote  deeplink  
echt een kansloos topic!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 08 december 2010 - 14:56   quote  deeplink  
Alleen weet niet iedereen dat.
JanM
 JanM - woensdag 08 december 2010 - 17:10   quote  deeplink  
Hoe vreemd dat misshcien ook klinkt: ik vind Buijs te ver gaan!
MMM
 MMM - woensdag 08 december 2010 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 08 december 2010 - 17:10 schreef JanM het volgende:
Hoe vreemd dat misshcien ook klinkt: ik vind Buijs te ver gaan!
Klinkt inderdaad heel vreemd..
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - woensdag 08 december 2010 - 23:31   quote  deeplink  
De topic's worden steeds gekker, de volgende word: Allemaal sparen, we gaan voor Messi
Anti-020
 Anti-020 - woensdag 08 december 2010 - 23:36   quote  deeplink  
Alweer een lachertje..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5137
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Een vechter in de ploeg.... Danny Buijs?









0.0071361