|
|
Kees010
|
|
|
Toch denk ik niet dat het nou heel erg zou zijn; als Been zelf zijn contract inleverd.. En dan daarna bijv. Koeman of iemand uit de jeugdopleiding oid. doorschuiven, voor de helft van Been's salaris.
Want ik zie het al een tijd de verkeerde kant op gaan. En ik heb Been nog niet aan z'n stuur zien trekken.
Denk dat hij gewoon niet over genoeg tactisch inzicht beschikt. En als die er nou van leert, oke. Maar ik zie hem continu z'n fouten herhalen zonder ook maar een klein beetje verbetering te zien. als hij nou wat minder koppig was.
Op lange termijn schiet je hier gewoon niks mee op. En dat is toch wat we allemaal willen; dat Feyenoord vooruit gaat ipv. achteruit. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Waar is de continuiteit gebleven waar iedereen het over had??? |
|
|
|
|
Kees010
|
|
|
Continuiteit is goed als; je de goede weg volgt. Als je gewoon verkeerd bezig bent en dat maar blijft herhalen wordt het echt niet beter. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 16:52 schreef Kees010 het volgende:Toch denk ik niet dat het nou heel erg zou zijn; als Been zelf zijn contract inleverd.. En dan daarna bijv. Koeman of iemand uit de jeugdopleiding oid. doorschuiven, voor de helft van Been's salaris. Want ik zie het al een tijd de verkeerde kant op gaan. En ik heb Been nog niet aan z'n stuur zien trekken. Denk dat hij gewoon niet over genoeg tactisch inzicht beschikt. En als die er nou van leert, oke. Maar ik zie hem continu z'n fouten herhalen zonder ook maar een klein beetje verbetering te zien. als hij nou wat minder koppig was. Op lange termijn schiet je hier gewoon niks mee op. En dat is toch wat we allemaal willen; dat Feyenoord vooruit gaat ipv. achteruit. Erg jammer! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nee Been hoeft niet weg van mij,maar we hoefen ook niet alles te verheerlijken als het om Mario gaat...!!!! |
|
|
|
|
Kees010
|
|
|
quote: Waarom ?
Gewoon mijn oprechte mening. Ik heb niks persoonlijks tegen Mario. Had zelfs graag gezien dat het wel goed zou gaan met hem. Ik heb dan ook al een tijd lang deze mening een soort van onderdrukt. Mede doordat ik het hem echt wel gun. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 18:11 schreef Kees010 het volgende:[..] Waarom ? Gewoon mijn oprechte mening. Ik heb niks persoonlijks tegen Mario. Had zelfs graag gezien dat het wel goed zou gaan met hem. Ik heb dan ook al een tijd lang deze mening een soort van onderdrukt. Mede doordat ik het hem echt wel gun. Gullit, Koeman, van Marwijk en Verbeek hebben uitgebreid de mogelijkheid gekregen te winkelen om een team op te bouwen. Daardoor bungelt Feyenoord nu boven de afgrond. Vroeg destijds iedere gerenomeerde trainer of hij er in wilde stappen, zonder ook maar 1 enkel perspectief op versterkingen in het veld en niemand wilde er aan. Mario heeft zijn nek uitgestoken om de club te redden, wat mij betreft verdient hij onze onvoorwaardelijk steun. |
|
|
|
|
Kees010
|
|
|
Verbeek en Koeman hebben volgens mij niet uitgebreid de mogelijkheid gehad om te winkelen.
En wat Verbeek betreft zijn situatie was onhoudbaar en het is een hork en verder een bekend verhaal. Maar ik weet bijna zeker dat het spel hier, met hem nu een stuk verder was geweest.
Kijk bijv. naar de ontwikkeling van toen Biseswar enz. bij die jongeren bracht hij wel iets teweeg. Kijk bij Az nu, na veel pijn en moeite groeit daar toch een succesvol systeem in.
En idd. respect voor Mario's keuze om erin te stappen (los van z'n hoge salaris) Maar dat wil niet zeggen dat je zoiemand maar moet laten aanmodderen tenkoste van de club. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 18:04 schreef Leon FR1908 het volgende:Nee Been hoeft niet weg van mij,maar we hoefen ook niet alles te verheerlijken als het om Mario gaat...!!!! Dat doen we al in een ander topic en eentje is meer dan genoeg! |
|
|
|
|
fernadez
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 14:58 schreef hotjumper het volgende:Als Been voor het eind van het seizoen weg moet zien ze mij de rest van het seizoen niet meer in de kuip! Er zijn veel meer andere nitwits die hoger op de lijst staan voor een vroegtijdig vertrek. ja,misschien wel maar die kosten geen 1.000.000 euro. Als ik zo zou presteren bij mijn werk gever had ik allang de zak gehad. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja maar als ik jou was zou ik stoppen om daar moeite voor te doen omdat te snappen.. Tegen de tijd dat jij dat begrijpt heb je al vleugels op je rug!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Iedereen en tegelijkertijd niemand staat ter discussie |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 20:28 schreef fernadez het volgende:[..] ja,misschien wel maar die kosten geen 1.000.000 euro. Als ik zo zou presteren bij mijn werk gever had ik allang de zak gehad. Achterhaalde achterklap. |
|
|
|
|
fernadez
|
|
|
quote: ieder heeft zijn favo maar het moet geen obsessie worden. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Hij verdient geen miljoen... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat geldt ook andersom |
|
|
|
|
craven
|
|
|
Been plukt de zure vruchten van jarenlang wanbeleid, been is een echte feyenoorder in hart en nieren en verdiend dus krediet. Dat krijgt hij ook(terecht) nog...echter niemand is groter dan de club... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 22:56 schreef craven het volgende:Been plukt de zure vruchten van jarenlang wanbeleid, been is een echte feyenoorder in hart en nieren en verdiend dus krediet. Dat krijgt hij ook(terecht) nog...echter niemand is groter dan de club... Als je dan toch een nacht van de lange messen wilt houden, pak dan eerst de gasten aan die de club tot dit niveau hebben doen zakken. |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
in 1955 zijn er 5 man naar binnengeglipt zonder te betalen....Toen is het begonnen. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: 1934, maar dat terzijde...ach waar moet je beginnen he... |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 20:28 schreef fernadez het volgende:[..] ja,misschien wel maar die kosten geen 1.000.000 euro. Als ik zo zou presteren bij mijn werk gever had ik allang de zak gehad. Jouw baas is net Mario, hij moet het doen met wat hij heeft :) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 19:46 schreef hotjumper het volgende:[..] Gullit, Koeman, van Marwijk en Verbeek hebben uitgebreid de mogelijkheid gekregen te winkelen om een team op te bouwen. Daardoor bungelt Feyenoord nu boven de afgrond. Vroeg destijds iedere gerenomeerde trainer of hij er in wilde stappen, zonder ook maar 1 enkel perspectief op versterkingen in het veld en niemand wilde er aan. Mario heeft zijn nek uitgestoken om de club te redden, wat mij betreft verdient hij onze onvoorwaardelijk steun. He-le-maal mee eens! De beste post in deze hele topic. Opportunisme verder troef: dat Been niet altijd goeie momenten heeft is duidelijk, maar hem nu ongeschikt te verklaren/te laten moven zou zo ontzettend naïef en kortzichtig zijn. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bij een nederlaag komende zondag, is het bijna niet meer tegen te houden natuurlijk.. Maargoed, we zullen zien! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tsja, maar dan moet hij zelf gaan. Wegsturen kost geld. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik weet het niet.Ik mag die gozer wel,echter ik zie nog steeds geen spellijn.Dat moet toch mogelijk zijn om een systeem te spelen ? En dat zie ik na al die tijd nog steeds niet.Het kan natuurlijk aan mij slechte voetbaltechnische kennis zijn . |
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 19:46 schreef hotjumper het volgende:[..] Gullit, Koeman, van Marwijk en Verbeek hebben uitgebreid de mogelijkheid gekregen te winkelen om een team op te bouwen. Daardoor bungelt Feyenoord nu boven de afgrond. Vroeg destijds iedere gerenomeerde trainer of hij er in wilde stappen, zonder ook maar 1 enkel perspectief op versterkingen in het veld en niemand wilde er aan. Mario heeft zijn nek uitgestoken om de club te redden, wat mij betreft verdient hij onze onvoorwaardelijk steun. helemaal mee eens lekker laten zitten dan ben ik er bijna zeker van dat het allemaal goed komt. |
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 20:03 schreef Kees010 het volgende:Verbeek en Koeman hebben volgens mij niet uitgebreid de mogelijkheid gehad om te winkelen. En wat Verbeek betreft zijn situatie was onhoudbaar en het is een hork en verder een bekend verhaal. Maar ik weet bijna zeker dat het spel hier, met hem nu een stuk verder was geweest. Kijk bijv. naar de ontwikkeling van toen Biseswar enz. bij die jongeren bracht hij wel iets teweeg. Kijk bij Az nu, na veel pijn en moeite groeit daar toch een succesvol systeem in. En idd. respect voor Mario's keuze om erin te stappen (los van z'n hoge salaris) Maar dat wil niet zeggen dat je zoiemand maar moet laten aanmodderen tenkoste van de club. Als verbeek had gebleven dan waren Vlaar Fer en Gini weg nu (nog) niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waarom zouden hun weg zijn gegaan onder Verbeek? |
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
Omdat Verbeek een hork is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De jonkies konden het juist goed met 'm vinden.. |
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
Die durfde niets te zeggen. iedereen had moeite met hem alleen Hofland durfde er opelijk wat tegen te doen. Hofland///HELD. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: hahahahahaa......jij weet echt niet waar je over praat hé?!
Gassies als Wijnaldum hebben nog regelmatig telefonisch contact met Verbeek. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 10:34 schreef Rene Koster het volgende:Die durfde niets te zeggen. iedereen had moeite met hem alleen Hofland durfde er opelijk wat tegen te doen. Hofland///HELD. Wat een onzin... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Als Bieseswar 5 echt goede wedstrijden heeft gespeeld is het veel, daarvoor hadden we echt Verbeek moeten houden. |
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 10:35 schreef KKL het volgende:[..] hahahahahaa......jij weet echt niet waar je over praat hé?! Gassies als Wijnaldum hebben nog regelmatig telefonisch contact met Verbeek. tuurlijk en daarna bellen ze jou om dat even te vertellen. |
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
Bieseswar is kut. met of zonder verbeek
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 december 2010 door Rene Koster -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Nee man, ze twitteren |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Interesseer je anders eens in Feyenoord, dan weet je hoe alles werkelijk is. |
|
|
|
|
Rene Koster
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: hoe alles WAS. Ondertussen is t contact er allang niet meer. Overigens moeten die jonkies niet piepen maar voetballen. en tot nu toe is dat KUDT |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: lees hier sukkeltje
'Gertjan Verbeek vertrok tijdens het vorige eredivisieseizoen bij Feyenoord vanwege zijn moeizame relatie met voornamelijk de oudere spelers. Met sommige van de jongelingen was het contact prima. Georginio Wijnaldum spreekt Verbeek nog steeds.
Ja, ik bel en sms nog met Verbeek, bevestigt Wijnaldum tegenover dagblad Sp!ts. Verbeek heeft heel veel interesse, hij vraagt altijd hoe het met mijn oma en de rest van de familie gaat.' |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
verbeek///held! maar ik ben een van de weinige die er zo overdenkt, maar goed. Hofland is een achterbakse hond, die opeens moest werken voor zijn geld! |
|
|
|
|
Kees010
|
|
|
quote: Wijnaldum smst nog steeds met hem... Dat zegt toch wel wat ;)
edit: is inmiddels al een aantal keer gezegd.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 december 2010 door Kees010 -- |
|
|
|
|
Kees010
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 10:35 schreef hotjumper het volgende:Als Bieseswar 5 echt goede wedstrijden heeft gespeeld is het veel, daarvoor hadden we echt Verbeek moeten houden. Is ook maar 1 voorbeeld. Het gaat erom dat hij wel! iets losmaakt bij die jonge ventjes.
Bij Mario heb je in langere tijd niet eens een schim daarvan gezien. Zijn benadering klopt gewoon niet of is anders (in negatieve zin van het woord).
Als je dan toch Biseswar als voorbeeld neemt; Mario geeft hem bij voorbaat al geen kans zet hem op de tribune en geeft de voorkeur aan Schaken. Denk dat ik hier niet veel meer bij hoef toe te lichten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 december 2010 door Kees010 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Schaken kan er helemaal niks van, gelukkig is hij 3 wedstrijden geschorst. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 13:04 schreef Kees010 het volgende:[..] Is ook maar 1 voorbeeld. Het gaat erom dat hij wel! iets losmaakt bij die jonge ventjes. Bij Mario heb je in langere tijd niet eens een schim daarvan gezien. Zijn benadering klopt gewoon niet of is anders (in negatieve zin van het woord). Als je dan toch Biseswar als voorbeeld neemt; Mario geeft hem bij voorbaat al geen kans zet hem op de tribune en geeft de voorkeur aan Schaken. Denk dat ik hier niet veel meer bij hoef toe te lichten. Bieseswar is een leuke pingelaar, maar heeft geen voorzet. Denk dat Mario wat dat betreft meer van schaken verwachtte. De beste voetballer is niet perse de beste voor het team. (zie Gyan en Rasza bijvoorbeeld) |
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
iemand die schaken en auassar als toegevoegde waarde voor Feyenoord ziet kun je onmogelijk meer serieus nemen. |
|
|
|
|
Kees010
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 13:20 schreef hotjumper het volgende:[..] Bieseswar is een leuke pingelaar, maar heeft geen voorzet. Denk dat Mario wat dat betreft meer van schaken verwachtte. De beste voetballer is niet perse de beste voor het team. (zie Gyan en Rasza bijvoorbeeld) Ben het gedeeltelijk met je eens, maar ik zie het breder. Je legt volgens mij de focus teveel op het individu Biseswar.
Het gaat mij meer om Mario's handelwijze opvattingen en benadering en daarin betrok ik jou voorbeeld Biseswar.
En los van Biseswar's tekortkomingen.
Schaken is gehaald om zijn beoogde 4-3-3 in stand te houden. Als je dat moet doen door Schaken te halen, verspeel je bij mij bij voorbaat al krediet.
Je kunt namelijk zonder schaken in een 4-4-2 variant veel meer halen uit je al bestaande selectie denk ik. Dit was trouwens ook al het geval in de situatie met Makaay wel of niet gebruiken. Maar Mario moest toch perse vasthouden aan zijn 4-3-3, met beperkte vleugels, etc.
En daar kom je weer op het begrip visie, waarvan dit weer en voorbeeld is, dat deze vrij beperkt is, in mijn optiek dan.
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
5-4-1 lijkt me slim om te gaan spelen. dichtgooien die pot.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 december 2010 door Stylzz -- |
|
|
|