|
|
Kees010
|
|
|
Of een 4-3-2-1 Of 4-4-2 Met ruit
Anders kom je helemaal niet meer voor de goal van de tegenstander. En het is nou ook niet zo dat we 5 goede verdedigers hebben. Hebben we er eigenlijk nog wel 5? |
|
|
|
|
craven
|
|
|
zorgen dat we geen ruimte weg geven voor de counter van fernandez.... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 13:55 schreef Kees010 het volgende:[..] Ben het gedeeltelijk met je eens, maar ik zie het breder. Je legt volgens mij de focus teveel op het individu Biseswar. Het gaat mij meer om Mario's handelwijze opvattingen en benadering en daarin betrok ik jou voorbeeld Biseswar. En los van Biseswar's tekortkomingen. Schaken is gehaald om zijn beoogde 4-3-3 in stand te houden. Als je dat moet doen door Schaken te halen, verspeel je bij mij bij voorbaat al krediet. Je kunt namelijk zonder schaken in een 4-4-2 variant veel meer halen uit je al bestaande selectie denk ik. Dit was trouwens ook al het geval in de situatie met Makaay wel of niet gebruiken. Maar Mario moest toch perse vasthouden aan zijn 4-3-3, met beperkte vleugels, etc. En daar kom je weer op het begrip visie, waarvan dit weer en voorbeeld is, dat deze vrij beperkt is, in mijn optiek dan. De algemene opinie hier was dat de twee aanwinsten van VVV een buitenkansje waren die bij hun voormalige club aardig liepen te ballen. Dat is er hier totaal nog niet uitgekomen. Wat mij bevreemd is dat geen van die jonge gasten in staat is een goed positie spel uit te voeren. Vloeiende aanvallen zijn meer uitzondering dan regel. Dit was onder Verbeek ook al zo, want laten we wel wezen, toen waren de resultaten ook al kut terwijl toen de ervaren klasbakken gewoon nog aanwezig waren. Verder vind ik dat als de selectie 4-3-3 speelt dit ook de formatie moet zijn waarin de jeugdelftallen spelen. Tot slot denk ik dat het van belang is dat de jeugdopleiding de focus wat meer richt op de mentale weerbaarheid van de spelers want daarin komen we ook nog veel te kort, het echte "Feyenoord-gevoel" lijkt totaal niet aanwezig te zijn bij deze generatie talenten. |
|
|
|
|
Kees010
|
|
|
Bij VVV vielen deze jongens al niet echt op. + Heel dat VVV staat onder minder druk en wordt door tegenstanders al heel anders benaderd dan Feyenoord. Wat voor Schakens etc. al makkelijker voetballen is. Heb ze trouwens nooit echt sterk gevonden. + Je geeft naar buiten ook een soort van signaal af dat dit het niveau is waar je naar toe gaat. Haal dan gewoon niks en speel in een systeem waar je de (betere potentievollere) opties al voor hebt rondlopen.
En bij Verbeek waren er meer factoren waardoor hij hier nooit geslaagd is en ik denk niet dat zijn voetbalvisie daar de grootste reden van was. Maarja, 't ging geloof ik over Mario hier.
Dat laatste deel kan ik het alleen maar mee eens zijn. Net als Barcelona bijv. vanuit de jeugd al in een vast systeem spelen. zodat iedereen op elk niveau binnen de club precies weet wat hij doet.
Kijk maar in hun eerste team superveel jeugdproducten die zo kunnen innhaken. Dit heeft ook met talent te maken maar het grootste verschil wordt toch gemaakt dmv. training en systeem.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 december 2010 door Kees010 -- |
|
|
|
|
Ronnie W
|
|
|
Met welke spelers wil je de pot dichtgooien
Vind dat er in de winterstop pas kan worden geevalueerd.
Kunnen ze zien waar we staan en kijken wat er na de winterstop terug komt.
Fer Tomasson Cisse kunnen een toegewoegde waarde zijn. Aussar en Schaken is gewoon wanbeleid.
Been moet het met dit materiaal doen maar haalt hier weinig uit. Voordeel is dat Bahia vorige week geschorst was. Daarom hoop ik ook dat Been Indi laat staan. Bahia moet gewoon even uit de selectie want die heeft ons teveel punten gekost.
Daarbij als Been aankomend weekend geen punten haalt moet ie opstappen. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Man, krijg toch eeuwigdurende jeuk met te korte armpjes! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Nee, joh, moet ie ook meteen opstappen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 13:26 schreef Feijenoord1908 het volgende:iemand die schaken en auassar als toegevoegde waarde voor Feyenoord ziet kun je onmogelijk meer serieus nemen. hahahaha maar via een dvdtje haald hij nooit geen spelers meer(ingatovice) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: hahaha, van jou steek ik tenminste nog wat op. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Oh ik moet ook niet in steno spreken. Trainers zijn hardleers hoor! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: nou daar moet ik jou gelijk in geven.... ik zou een wedstrijd willen aangeven om over te discuseren(Milaan-020) Maar dan gaan ze allemaal weer zeggen dat ze het niet gezien hebben en er ook nooit naar kijken..
Ik heb de tegenstander van over 2 weken gezien met een nieuwe trainer... Jol moet hardleers geweest zijn en helaas 3 weken t vroeg weggegaan.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb een samenvatting gezien omdat ik die 0-2 niet kon begrijpen. Vond milan zwak, maar 020 speelde met een idee. En FdB kijkt naar t team ipv de namen. volgende week wordt t 8-2. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 21:25 schreef Stylzz het volgende:Ik heb een samenvatting gezien omdat ik die 0-2 niet kon begrijpen. Vond milan zwak, maar 020 speelde met een idee. En FdB kijkt naar t team ipv de namen. volgende week wordt t 8-2. i rest my case! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 21:25 schreef Stylzz het volgende:Ik heb een samenvatting gezien omdat ik die 0-2 niet kon begrijpen. Vond milan zwak, maar 020 speelde met een idee. En FdB kijkt naar t team ipv de namen. volgende week wordt t 8-2. of 2-8. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: De klap zal bij jou harder aankomen ar... Maar jou optimisme siert je ;) |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: ik weet niet hoeveel klappen ik nog kan verdragen leon. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Mogelijk net zoveel klappen dat je het zelfs lekker moet/gaat vinden? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
wat zal ik lekker in mijn vel zitten dan! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Zit er aan te denken om de twintigste vrij te nemen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 december 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hehehe, maar dan doet 8-2 of 10-0 verliezen ook geen pijn meer, dat scheelt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
om de zwaar verdiende overwinning te vieren? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik ben vrij.. tot de 2e.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heb maar 1 week vrij, helaas.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgend jaar moet ik ca 10 weken zien op te maken |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat is knap ik maar 3 ..... Maar ik heb 1 geluk,er komen nog eens 100.000 Polen het land in en dan heb ik en nog veel meer mensen heel lang vrij!!!! |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Als Feyenoord wint van die joden ben ik de rest van het jaar dronken! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik niet, want t helpt geen tyfus als je volgend jaar naar de lange leegte moet. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Maakt mij niet uit als we van 020 winnen is alles best:) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
Feijenoord1908
|
|
|
quote: en dan wordt spelers verweten dat ze een slechte mentaliteit hebben.. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Hoezo, hij durft toch steeds Bruins op te stellen. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: En Timmetje de Cler |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
als de Cler speelt als zijn laatste wedstrijd qua inzet: prima....(zei ik dat ?) |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Wie wil je dan op het doel? |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mulder is geen optie meer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Weet ik niet, ik heb m ook goeie dingen zien doen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Mulder V Dijk of Darley het maakt geen reet uit... Alhoewel ik Darley het meest atletisch vind en snelle reflexen heeft. Met het oog op de toekomst had Darley er allang in moeten staan...
Een visie van lik me ballen bij onze club!!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
DARLEY ERIN!!!!!!!!!!!!!
Roepen we al maanden.. |
|