|
|
Stylzz
|
|
|
ja zou ik ook doen. tis namelijk ook werk. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Mario is de enige feyenoorder nog bij Feyenoord! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 december 2010 - 15:41 schreef Milo het volgende:[..] wel als je een echte Feyenoordhart hebt! maar dat heeft mario niet dat is nu wel duidelijk! Gewoon uitkeren en dat verlies gewoon pakken! Allemaal onzin. |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Trainer ontslaan, spelers afbranden, je bemoeien met de spelers...
Schei uit, dan heb je geen oog meer voor de realiteit. We zitten nog altijd aan de rand van een financiƫle afgrond, kan het sportief gezien moeilijk anders zijn,he. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Milo
|
|
|
grappig, dat jullie allemaal een bord voor jullie kop hebben! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Ja, maar dat bord van mij is wel heel erg mooi, pas een nieuwe uitgezocht, mooi gouwe randje enzo..... en wat groter, en van plaatstaal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 december 2010 - 19:34 schreef Els het volgende:[..] Ja, maar dat bord van mij is wel heel erg mooi, pas een nieuwe uitgezocht, mooi gouwe randje enzo..... en wat groter, en van plaatstaal. Gerecycled karton hier. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
geen bord helaas maar een bunker.... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: als team momenteel, eens spelers individueel, oneens kwestie van zelfvertrouwen terug krijgen en 100% inzet, zodra die overtuiging er is hebben we gewoon een redelijk goed elftal wat zich goed kan meten met de huidige subtop. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Daarom zei ik ook elftal. Spelers ben ik t mee eens. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Spelers zijn met een bal wel talentvol, maar het meeste talent moet toch tussen de oren zitten Slimmer worden met en voor elkaar maar of dat er dit seizoen al uitkomt??? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 december 2010 - 22:37 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Spelers zijn met een bal wel talentvol, maar het meeste talent moet toch tussen de oren zitten Slimmer worden met en voor elkaar maar of dat er dit seizoen al uitkomt??? ik blijf er vertrouwen in houden |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Mooi ik ook maar dan met dank aan Sevillana ,maar herinner mij in de loop van het verdere seizoen soms ff aan die vertrouwen :) |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Doe het dan ook maar voor mij want ik zie dr geen gat meer in. Ik denk dat het juist nog erger kan worden. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 december 2010 - 08:35 schreef Stylzz het volgende:[..] Doe het dan ook maar voor mij want ik zie dr geen gat meer in. Ik denk dat het juist nog erger kan worden. Er hangt veel van morgen af. We zullen zien.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja. Ik kreeg voor morgen een uitnodiging om wat te gaan doen. Is tijdens de wedstrijd. Twijfel nog. Ik denk er hard over na aankomende 2 wedstrijden niet te kijken |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 december 2010 - 09:13 schreef Stylzz het volgende:[..] Ja. Ik kreeg voor morgen een uitnodiging om wat te gaan doen. Is tijdens de wedstrijd. Twijfel nog. Ik denk er hard over na aankomende 2 wedstrijden niet te kijken Ik zit er weer morgen, in die rotkou. En dan 10 minuten voor tijd de deur opengooien, zodat het nog kouder wordt.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 december 2010 - 09:27 schreef Els het volgende:[..] Ik zit er weer morgen, in die rotkou. En dan 10 minuten voor tijd de deur opengooien, zodat het nog kouder wordt.... Het was tegen de verwachting in best fris ja.... |
|
|
|