|
|
KKL
|
|
|
Bedankt voor alles wat je voor Feyenoord hebt betekend!!!!
Over 2 jaar zien we je waarschijnlijk spelen bij een topclub in Europa!!
SMOLOV//HELD
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 december 2010 door KKL -- |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
|
|
|
turok
|
|
|
KKL - woensdag 08 december 2010 - 13:38 quote deeplink Bedankt voor alles wat je voor Feyenoord hebt betekend!!!!
Over 2 jaar zien we je waarschijnlijk spelen bij een topclub in Europa!!
SMOLOV//HELD
+1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 december 2010 door turok -- |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 13:39 schreef turok het volgende:KKL - woensdag 08 december 2010 - 13:38 quote deeplink Bedankt voor alles wat je voor Feyenoord hebt betekend!!!! Over 2 jaar zien we je waarschijnlijk spelen bij een topclub in Europa!! SMOLOV//HELD +1 lukt t ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 13:39 schreef turok het volgende:KKL - woensdag 08 december 2010 - 13:38 quote deeplink Bedankt voor alles wat je voor Feyenoord hebt betekend!!!! Over 2 jaar zien we je waarschijnlijk spelen bij een topclub in Europa!! SMOLOV//HELD +1 woooooooooooooooooooehaha |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Smolov bedankt, in ieder geval heb je het bij Feyenoord niet kunnen laten zien. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Maar hij heeft ook niks fout gedaan |
|
|
|
|
KKL
|
|
|
quote: ik vond z'n kleur schoenen fout |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik vond z'n doelgerichtheid (0 goals) fout. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Flauw om zo het Babovic-topic in de zeik te zetten! |
|
|
|
|
raket
|
|
|
pffffffffffffffff Ik zeg een ban tot volgend jaar voor kkl.Ga maar eens even nadenken,wat voor onzin je allemaal uitkraamt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 december 2010 door raket -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
hahahahahahah
KKL maakt mn dag weer goed! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
Misschien maar een nieuw KKL///HELD! topic openen? |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
quote: haha die is al gemaakt.. by..guess who? by me!
heb er ook al zon hekel aan, ratteneuker ist :P:P |
|
|
|
|
el1986
|
|
|
ah guttt.. er zit een slotje op |
|
|