|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: Te weinig duelkracht, waardoor het maar de vraag is of en hoe lang hij als 9 de bal kan vasthouden. Hij is geen Ibrahomivic. Achter de spits kon hij vorig seizoen slim tussen de linies lopen kaatsen met Pantelic en er overheen gaan. Straks staat hij tussen 2 centrale verdedigers in en ik betwijfel of hij dat aan kan. Aan de andere kant is El Hamdaoui daar ook niet goed in, dus veel slechter kan het niet worden. Alleen denk ik wel dat El Hamdaoui een hogere handelingssnelheid heeft en nog doeltreffender is dan Siem de Jong.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 december 2010 door PSVMocro -- |
|
|
|
|
Jacco
|
|
|
Ik heb me de laatste maanden dood geïrriteerd aan El Hamdoui. Waarom kan die jongen niet eens een keer de goede kant oplopen? Hij loopt altijd gaten dicht als hij geen bal heeft en loop altijd de drukte in als hij wel de bal heeft. Het zal wel aan mij liggen. In andere woorden ik ben heel blij dat De Boer dit ook ziet en De Jong erin zet, wat ik geen slechte zet vind.
Ik ben ook heel benieuw naar Suarez vanavond! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
De Jong in de punt is zeker een goeie optie en zeker het proberen waard. Ik denk echt dat hij het kan, maar het heeft gewoon tijd nodig. Pantelic had ook tijd nodig om zijn draai te vinden in de spits. De Boer weet ook dat de Jong een goeie mentaliteit heeft en altijd zijn stinkende best doet. Over Eriksen ben ik altijd heel duidelijk geweest; ERIKSEN OP 10, IS WAT IK GRAAG WIL ZIEN;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 17:06 schreef Robertos90 het volgende:idd en mischien nog een plekje voor Daley niemand vindt hem klaar voor ajax maar ik heb hem bij groningen en trainingen van ajax gezien en ook als linksback en denk dat hij op dit moment het daar beter doet dan anita Daley kan een grote toekomst tegemoet gaan bij Ajax, dat heb ik ook altijd gezegd, Overigens denk ik momenteel wel dat Urby de beste oplossing is op die plaats... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|