|
|
PSVMocro
|
|
|
quote: Te weinig duelkracht, waardoor het maar de vraag is of en hoe lang hij als 9 de bal kan vasthouden. Hij is geen Ibrahomivic. Achter de spits kon hij vorig seizoen slim tussen de linies lopen kaatsen met Pantelic en er overheen gaan. Straks staat hij tussen 2 centrale verdedigers in en ik betwijfel of hij dat aan kan. Aan de andere kant is El Hamdaoui daar ook niet goed in, dus veel slechter kan het niet worden. Alleen denk ik wel dat El Hamdaoui een hogere handelingssnelheid heeft en nog doeltreffender is dan Siem de Jong.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 december 2010 door PSVMocro -- |
|
|
|
|
Jacco
|
|
|
Ik heb me de laatste maanden dood geïrriteerd aan El Hamdoui. Waarom kan die jongen niet eens een keer de goede kant oplopen? Hij loopt altijd gaten dicht als hij geen bal heeft en loop altijd de drukte in als hij wel de bal heeft. Het zal wel aan mij liggen. In andere woorden ik ben heel blij dat De Boer dit ook ziet en De Jong erin zet, wat ik geen slechte zet vind.
Ik ben ook heel benieuw naar Suarez vanavond! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
De Jong in de punt is zeker een goeie optie en zeker het proberen waard. Ik denk echt dat hij het kan, maar het heeft gewoon tijd nodig. Pantelic had ook tijd nodig om zijn draai te vinden in de spits. De Boer weet ook dat de Jong een goeie mentaliteit heeft en altijd zijn stinkende best doet. Over Eriksen ben ik altijd heel duidelijk geweest; ERIKSEN OP 10, IS WAT IK GRAAG WIL ZIEN;-) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 17:06 schreef Robertos90 het volgende:idd en mischien nog een plekje voor Daley niemand vindt hem klaar voor ajax maar ik heb hem bij groningen en trainingen van ajax gezien en ook als linksback en denk dat hij op dit moment het daar beter doet dan anita Daley kan een grote toekomst tegemoet gaan bij Ajax, dat heb ik ook altijd gezegd, Overigens denk ik momenteel wel dat Urby de beste oplossing is op die plaats... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 08 december 2010 - 17:09 schreef PSVMocro het volgende:[..] Te weinig duelkracht, waardoor het maar de vraag is of en hoe lang hij als 9 de bal kan vasthouden. Hij is geen Ibrahomivic. Achter de spits kon hij vorig seizoen slim tussen de linies lopen kaatsen met Pantelic en er overheen gaan. Straks staat hij tussen 2 centrale verdedigers in en ik betwijfel of hij dat aan kan. Aan de andere kant is El Hamdaoui daar ook niet goed in, dus veel slechter kan het niet worden. Alleen denk ik wel dat El Hamdaoui een hogere handelingssnelheid heeft en nog doeltreffender is dan Siem de Jong. Ik vind juist dat hij wel balvast is, en als statische spits heb je in mijn ogen geen extreem hoge handelingssnelheid nodig, tegen een Milan denk ik inderdaad dat hij geen kans heeft tegen de twee centrale verdedigers, en dan is het belengrijk dat hij zel wel bezighoud, zodat er ruimte kan onstaan voor opkomende mensen, want daar is hij wel heel sterk in. En in de eredivisie komt hij qua duelkracht niet te kort. |
|
|
|
|
kwakman
|
|
|
as je stekkelenburg in de spits zet krijgt ie toch ook nummer 9. Vind het lullig voor El Hamdaiou want nou wordt ie zo gepest in zijn sportzaak in Rdam. Overigens zoeken ze bij Fijnoord nog een beweegelijke spits naast Beuk en Castagnos. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Deze zin is de allerbelangrijkste van allemaal, men mag de "nieuwe" spelers en de Boer niet beoordelen of veroordelen tot aan de winterstop, je kan namelijk geen wonderen verwachten... |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
sorry Ride. Ik ben niet welkom hier, vinden sommige mede-supporters van je. Ik denk dat je dat deel gisteren gemist hebt. Start maar een topic/petitie als je me terug wilt zien hier. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 11:08 schreef jacqueline het volgende:sorry Ride. Ik ben niet welkom hier, vinden sommige mede-supporters van je. Ik denk dat je dat deel gisteren gemist hebt. Start maar een topic/petitie als je me terug wilt zien hier. En sommige vinden je wel welkom... |
|
|
|
|
eSCee
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 11:08 schreef jacqueline het volgende:sorry Ride. Ik ben niet welkom hier, vinden sommige mede-supporters van je. Ik denk dat je dat deel gisteren gemist hebt. Start maar een topic/petitie als je me terug wilt zien hier. hoi Jacq. Ik heb niet gezegd dat je niet welkom bent. Ik ben wel van mening dat vrouwen geen verstand van voetbal hebben. Niet persoonlijk, en ik weet dat het erg zwart wit is..
Uiteraard is iedereen hier welkom vind ik. zolang er maar normaal gepraat wordt, Cynisme en sarcasme mag ook.
Even On Topic
Stel De Jong zou een type Petterson kunnen zijn. Ik hoorde t gister en daar had ik nooit aan gedacht. Dat zou wat zijn zeg... Ben benieuwd hoe Siem zich ontwikkeld, maar goed eerst even afwachten welke plek El Ham krijgt.. |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
Ride, jij bent een uitzondering. eSCee, ik doelde niet op jouw opmerkingen, maar die van Joduh/Jodeh of hoe ie dan ook heet. |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 11:36 schreef jacqueline het volgende:Ride, jij bent een uitzondering. eSCee, ik doelde niet op jouw opmerkingen, maar die van Joduh/Jodeh of hoe ie dan ook heet. Niet fokke met joduh he?
sjakkie pruimtabakkie! |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
Altijd prijs in de Kookpan, ik doe niets! Geen onvertogen woord van mijn kant, hoor! |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 11:08 schreef jacqueline het volgende:sorry Ride. Ik ben niet welkom hier, vinden sommige mede-supporters van je. Ik denk dat je dat deel gisteren gemist hebt. Start maar een topic/petitie als je me terug wilt zien hier. Ik had geschreven, dat je wat mij betreft beslist wel welkom bent! Ik vind het niet meer dan normaal dat op open fora ook ruimte moet zijn voor "de tegenstander" mits die zich houdt aan de forum-regels en dat doe jij! Dus daarom ben je wat mij betreft (meer dan) welkom. Ik schreef ook dat joduh wel een punt had wat betreft Ajacieden op het Feyenoord-forum en dan bedoel ik Ajacieden die, net als jij hier, zich normaal gedragen. Dat is mij een aantal maanden geleden namelijk ook overkomen. Ik weet niet meer onder welk topic, maar ik postte op een gewone manier en was in discussie met wat Feyenoord-supporters en dat ging met de meesten goed, met één (Leon) zelfs erg goed. Tot er een of andere dwaas mij antwoordde met "donder op naar je eigen forum vieze kankerjood" en een ander mij uitmaakte voor "grafjood". Toen besefte ik terdege dat ik - hoe goed ook bedoeld - daar niks (meer) te zoeken had. En dat bedoelde joduh. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
je bent welkom mits je een foto plaatst :D IN AJAX SHIRT !! :P |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
mag het geen Miss "wet-feyenoord-shirt" zijn ?? |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Hahaha! Nou hoeft van mij nou ook weer niet, hoor. Dat doet mij overigens denken aan ex-tenniser Raymon Sluiter. Jaren geleden is hem (Feyenoord-supporter) door doodzieke kinderen met kanker gevraagd, om in een wedstrijdje met Ajax mee te doen (of iets dergelijks) maar die engerd (Sluiter) weigerde principieel een Ajax-shirt aan te trekken, ook niet als laatste wens voor terminale kinderen... Het feestje voor die kinderen ging vervolgens niet door en ik heb lopen duimen dat het per direct met de carrière van Sluiter over zo zijn... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Eh, nou... liever geen Feyenoord-shirt hier. Dat miss wet kan natuurlijk wel interessant zijn ;-) Overigens is daarvoor een aparte topic ;-) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
luister,ook ik heb me goed gedragen hier,zoals ik sommigen belooft heb..;-)ik vraag gewoon wat je hier doet als je 010 supporter bent.....enneh?als je wil chatten met ajacieden dan is er op headliner ook een gewoon algemeen voetbal topic....ga daar dan lekker posten en chatten.... |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 14:06 schreef joduh het volgende:luister,ook ik heb me goed gedragen hier,zoals ik sommigen belooft heb..;-)ik vraag gewoon wat je hier doet als je 010 supporter bent.....enneh?als je wil chatten met ajacieden dan is er op headliner ook een gewoon algemeen voetbal topic....ga daar dan lekker posten en chatten.... Jij hebt je zeker netjes gedragen, joduh... hahaha! ;-) De algemene voetbal headliner wordt nauwelijks bezocht, valt mij op. Af en toe kijk ik er even naar, maar het is er oorverdovend stil. Nou ja, ik geef gewoon mijn mening: als jacqueline hier wil posten en zij (of hij?) doet dat op een normale manier, heb ik er absloluut geen moeite mee. Er is al oorlog en ellende genoeg in de wereld. En ik moet zo nu en dan ook nog wel eens aan "Beverwijk" terugdenken... Dat vond ik namelijk niet normaal. Dan probeer ik wel te relativeren: het is maar een spelletje. (Op voorwaarde dat Ajax dat spelletje wint ;-))
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 december 2010 door Pietje -- |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
Dank je Pietje. Ik zal mijn foto maar eens bij die voetbalvrouwen plakken.. (als ik weet hoe dat moet) |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
maar ik krijg dus geen antwoord op een hele normale vraag...... |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
Kijk Joduh, tot gisteren (.. hoewel .. dat is misschien nog de vraag, 1 zwaluw etc etc) zaten we ongeveer in hetzelfde schuitje, toch? Het ging/gaat niet zoals we zouden willen. Als je dan vanwege de resultaten en het negatieve commentaar van/op je eigen cluppie niet al te vrolijk wordt, leek het me wel eens 'leuk' (of moet ik zeggen "interessant" om te zien hoe het bij jullie gaat (en ja, met een 010-hart krijg ik daar wel een beetje plezier uit) Geen beter vermaak dan leedvermaak zeggen ze wel eens. Maar zo zal het jou/jullie toch ook wel vergaan? Je wint zelf niet, maar hebt toch ook wel plezier als wie dan ook van ons wint, toch? |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 14:41 schreef jacqueline het volgende:Kijk Joduh, tot gisteren (.. hoewel .. dat is misschien nog de vraag, 1 zwaluw etc etc) zaten we ongeveer in hetzelfde schuitje, toch? Het ging/gaat niet zoals we zouden willen. Als je dan vanwege de resultaten en het negatieve commentaar van/op je eigen cluppie niet al te vrolijk wordt, leek het me wel eens 'leuk' (of moet ik zeggen "interessant" om te zien hoe het bij jullie gaat (en ja, met een 010-hart krijg ik daar wel een beetje plezier uit) Geen beter vermaak dan leedvermaak zeggen ze wel eens. Maar zo zal het jou/jullie toch ook wel vergaan? Je wint zelf niet, maar hebt toch ook wel plezier als wie dan ook van ons wint, toch? ik heb megaveel plezier als het slecht met jullie gaat ja,maar dan ga ik toch zeer zeker niet op het 010 forum zitten(dat vind ik ook respect hebben)......sorry.... daar is algemeen topic voor.....niks tegen jou persoonlijk hoor....ik vind je soms best wel grappige dingen zeggen...maar jij bent gewoon 010er voor mij en die heeft eigen forum....je hebt pietje zijn verhaaltje wel gelezen toch?andersom zijn jullie niet zo aardig als de meesten hier....(buiten mij om dan he??;-) |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
ik kan niet instaan voor wat andere zeggen Joduh. en eerlijk gezegd, zo vaak kijk ik niet naar posts. Probleem is dat er altijd wel mensen tussen zitten die vanalles verpesten voor de rest, of het nu op forums is of in je eigen supportersvak. Maar goed.. lief van je dat je het soms wel grappig vindt wat ik schrijf. Ik moest gisteren toch zeker 3 keer aan jullie met zijn allen denken: - de schwalbes van Luis en Sulimani.. (fout he?, en dan jullie opmerkingen dat het niet zo erg meer was als in het begin en dat ik bevooroordeeld ben/was etc ;-) - het commentaar van de verslaggever aan het eind van de rust.. toen jullie wat later verschenen op het veld. Volgens mij had ik geschreven dat jullie bij de KNVB maar eens dispensatie moesten aanvragen voor een langere rust,nu FdB aan de macht is en het ehh moet probereh uit teh leggeh in slechts een kwartiertjeh ;-)
Verder had ik goede moed voor volgende week zondag, nu is dat ietsjeh minder ... Even afwachten wat zondag gaat brengen. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 14:28 schreef jacqueline het volgende:Dank je Pietje. Ik zal mijn foto maar eens bij die voetbalvrouwen plakken.. (als ik weet hoe dat moet) pass dan wel ff een linkje !! misschien is een haat liefde verhouding toch nog mogelijk !! :D |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
;-)
Ik weet niet hoe ik die foto erin krijg ... blond! |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
als de anderen er dan geen probleem mee hebben en ik alleen dan leg ik mij er wel bij neer,maar mijn reacties op jou zullen miniem zijn......maar dat vind jij vast niet erg.....maar sexy foto kijk ik dan wel weer wel...;-) |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote: Ach, blond... Ik kan er niet te veel over zeggen, want mijn eigen vrouw is ook blond... Sterker, ik val op blond ;-) Kijk maar uit met deze opa!
Ik ben niet zo'n computer-nerd, dus heb ik destijds hulp gehad van Remco, alibabba en ALTIJD PRIJS IN DE KUIP om e.e.a. op het forum te krijgen. De tips die ik toen kreeg (en het werkte echt) was als volgt:
Stap 1: houd een webpagina open in dit forum en open een nieuwe pagina. Stap 2: we houden het simpel, ga naar de pagina afbeeldingen van google. (of in je eigen PC onder "afbeeldingen" Stap 3: zoek een leuke foto op de site van Google of uit je eigen bestand. Stap 4: klik op de gekozen foto. Stap 5: Als het goed is, dan bevind de foto zich nu linksboven in je beeldscherm. Stap 6: klik nogmaals op de foto, de foto staat nu als het goed is, helemaal alleen in een nieuw scherm. Stap 7: klik met je rechtermuisknop op de foto. Stap 8: Ga met je muis naar de link in het nieuwe scherm.. Stap 9: Kopieer deze gehele link na het vak waar jij ook je berichten post. Stap 10: Zet voor de link [img] en zet achter de link [/img] dus niet hetzelfde als wat ervoor staat.
Als het goed is doe je dus [img] link van de foto [/img]. Maar dan alles zonder spaties...
Of
rechtermuisknop klik eigenschappen dubbelklikken.. oftewel de URL ;)
daarna kopieren en hier plakken dan de IMG shit ervoor en erna...
Dat was het jacqueline. Dit moet toch wel lukken? Zo niet, dan lees ik het wel |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 16:07 schreef joduh het volgende:als de anderen er dan geen probleem mee hebben en ik alleen dan leg ik mij er wel bij neer,maar mijn reacties op jou zullen miniem zijn......maar dat vind jij vast niet erg.....maar sexy foto kijk ik dan wel weer wel...;-) Hahaha! Wat ben je toch een democraat, joduh. |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
en als ik die foto hier 'plak' blijft ie hier altijd staan?? da's nou weer net nie de bedoeling.. kijken en verwijderen zou fijn zijn. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote: ach pietje hahahah ben ook een man he????hahahah en bedankt voor de tip,heb gelijk een plaatje gedaan man |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 17:52 schreef jacqueline het volgende:en als ik die foto hier 'plak' blijft ie hier altijd staan?? da's nou weer net nie de bedoeling.. kijken en verwijderen zou fijn zijn. Je kan je post altijd nog bewerken en dus weghalen.. |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
imgfile:///D:/Documents%20and%20Settings/wieringe/Desktop/DSC01439.JPG/img |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
Je moet img nog tussen [ ] zetten ;) |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
jaja... die had ik al gezien... jullie zijn nieuwsgierig he? lol |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
[img]file:///D:/Documents%20and%20Settings/wieringe/Desktop/DSC01439.JPG[/img]
Zo zou die moeten zijn, maar het werkt niet... Zie je, zo goed ben ik er dus ook niet in.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 december 2010 door Pietje -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Ik denk niet dat je het uit je bestand kan halen.. Je moet het denk ik ergens zien te uploaden, bijv. imageshack Dan kan het wel, dan gebruik je gewoon de link daarvan. |
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
@jacqueline: Je moet het wel eerst uploaden ;)
De link die je hier plaatst van het bestandje op je D: schijf, moet je eerst hier invoeren: imageshack.us |
|
|
|
|
Pietje
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 17:58 schreef joduh het volgende:[..] ach pietje hahahah ben ook een man he????hahahah en bedankt voor de tip,heb gelijk een plaatje gedaan man Whahahaha! Goed zo man! Je hebt er zin in. Groots! Ik kon het eerst ook niet maar Altijd Prijs en Remco hebben me geholpen. En nu ik jou weer! Ga zo door!! LOL |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
nou.. geen succes.. morgen weer een dag. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op donderdag 09 december 2010 - 18:04 schreef Pietje het volgende:[img]file:///D:/Documents%20and%20Settings/wieringe/Desktop/DSC01439.JPG[/img] Zo zou die moeten zijn, maar het werkt niet... Zie je, zo goed ben ik er dus ook niet in. Het werkt niet omdat het een geen internet HTML code is, als je wat wil uploaden vanf je pc moet je dat via tinypic.com doen |
|
|
|
|
jacqueline
|
|
|
ok.. nog 1 keer dan: ik heb een foto op mijn desktop, vertel hoe ik daar een juiste url bij krijg en hoe ik dat geupload krijg hier.. |
|
|
|